NOVO
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Hansa Biopharma
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
GN Store Nord
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
14/11 14:00 af Teller |
Executive Vice President, head of Development sælger aktier for 4,9mill
|
|
|
14/11 13:59 af Teller |
Executive Vice President, head of Corporate Development sælger aktier for 7,4mill
|
|
|
14/11 13:58 af Teller |
Insider salg for 12,5mill
|
|
|
14/11 13:56 af Teller |
|
|
|
14/11 07:41 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
14/11 06:56 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
13/11 22:37 af lahn1 |
:D det har være nogle spændende dage. Tak for din opfølgning troldmand. Ny data vil hjælpe med en god tiering hos forsikringerne også selvom den er lidt dyrere end Zepbound.
|
|
13/11 22:17 af troldmanden |
Det kan godt være LLY lige havde fået godkendt zepbound. Men de fik kun 2 dage i spotlyset inden wegovy tog branchen med Storm igen
|
|
13/11 22:16 af troldmanden |
Kan forstå salen var mere end fyldt da de præsenterede resultaterne. Det alle har snakket om hele weekenden
|
|
13/11 22:15 af troldmanden |
Stort set alle er positiv overrasket over hvor solide Select data er. Stort set alle peger på forsikringerne får svært ved at undlade at dække wegovy.
|
|
13/11 22:14 af troldmanden |
|
|
13/11 22:13 af troldmanden |
According to our (key opinion leaders), the Select results will be 'hard to ignore' and 'payers are going to have to go along' with treatment plus coverage, which speaks to the enthusiasm we felt throughout the conference," he said in a report.
|
|
13/11 22:13 af troldmanden |
Bank of America analyst Geoff Meacham says the results of Novo's Select study support much broader insurance coverage of weight-loss drugs.
|
|
13/11 17:02 af troldmanden |
Jeg tror de kommer til at øge udgifter til senfase studier mega max meget de kommende år. CagriSema bliver startet op i flere store forsøg. Uden at vide det, så gætter jeg på CagriSema har patent frem til noget i retningen af 2040
|
|
13/11 17:01 af troldmanden |
Enig Nohope. Novo skal da forfølge de muligheder der er. og AD i sig selv kan blive et giga marked idet der pt ikke rigtigt er nogle stoffer der giver ret meget effekt
|
|
13/11 16:59 af troldmanden |
“The datasets were enthusiastically received in packed auditoriums, with discussants hailing a certain paradigm change in treatment practice,” analysts led by Peter Verdult said. “Importantly from a commercial perspective, the greatest benefit was seen in younger patients and lower BMI ranges,” they added. They have a Buy rating on the stock with a target price of 815 Danish kroner, implying 15% upside to Monday’s price.
|
|
13/11 16:58 af troldmanden |
Citi analysts said the outlook for weight-loss drugs has been “turbocharged” by the data presented at the American Heart Association’s annual scientific meeting in Philadelphia.
|
|
|
13/11 16:40 af Pensionisten |
13:12
Novo Nordisk oplyser, at udviklingsdirektør David Moore som led i sin ansættelsespakke har modtaget 18.636 aktier i medicinalkoncernen.
Herefter har han solgt 8217 Novo-aktier for en samlet kursværdi af 5,8 mio. kr.
Novo-aktien handles mandag midt på dagen til 709,20 kr. efter en stigning på 2,5 pct.
.\\˙ MarketWire
|
|
|
13/11 16:25 af lahn1 |
Statnews.com og shortere på spil ;-)
|
|
|
13/11 16:22 af lahn1 |
|
|
|
13/11 16:22 af lahn1 |
Bemærkelsesværdig at der skulle være så alvorlige AE med Semaglutid efter så mange år på markedet. Og så et dødsfald i pressen lige idag med ale de gode data på AHA. Jeg tror ikke på tilfældigheder.
|
|
|
13/11 16:14 af Aps invest |
Bliver “pumpet” stille og roligt ned i minus, som den “plejer” :)
|
|
|
13/11 15:58 af Stofedo23 |
99,43.. Blot mystisk på de nyheder, som man måtte formede ikke var indregnet. Men åbenabrt.
|
|
|
13/11 15:48 af AaBforever |
Pre-market US 99,82...ikke så meget begejstring:-(
|
|
| ||
|
|
13/11 15:46 af lexus |
Man kan jo købe nogle flere når den kommer langt nok ned .
|
|
|
13/11 15:39 af Vitus |
Jo, det er skuffende med aktiekursen …
|
|
13/11 15:35 af nohope |
Kan man beskytte evt brug af sema i Alzheimer ? Eller er det bare ærgerligt at det udløber -real soon ?
|
|
13/11 15:34 af nohope |
Den største risiko ved det Alzheimer er vel bare at det er spild af penge. Hvis de har nogen indikationer på at det kan bruges så vil det da være dumt ikke at smide en milliard eller 2 efter det.
|
|
|
13/11 15:04 af Stofedo23 |
Nu skal man selv.f ikke blive grådig, men er det ikke en skuffende reaktion i dag, på det positive nyheder? Der var jo desuden et gap fra US fredag, så overordnet falder aktien i dag.
|
|
13/11 14:55 af troldmanden |
Det er bla den store reduktion i inflammation fra semaglutid, der gør de har valgt at smide et ret stort beløb efter det. Jeg anser det som HIGH risk
|
|
13/11 14:51 af troldmanden |
|
|
13/11 14:51 af troldmanden |
Alzheimers. De har 2 stk fase 3 med 1840 patienters forsøg i gang med deres 14mg pille udgave (Rybelsus)
|
|
13/11 14:49 af nohope |
Hvad er AD i den her forbindelse ?
|
|
13/11 14:18 af troldmanden |
Men ja der vil nok fra 2027/28 ske et fald i prisen. I hvert fald på oxempic
|
|
13/11 14:17 af troldmanden |
Teller "fordelen" ved medicin som novos peptider, er at det er dyrt at lave kopier, samtidig med det jo tydeligvis koster absourt store summer at bygge produktions kapacitet op dertil. Så vi kommer ikke til at se 90% reduktion i prisen ugen efter patenterne er udløbet
|
|
13/11 14:13 af troldmanden |
makør/endpoints. MEN det er stadikg kun få personer de har vist data for endnu. Første store fase 3 med CagriSema ventes at komme 2. halvår 24
|
|
13/11 14:12 af troldmanden |
Ja det er på alle tænkelige måder vilde data og surrealistisk hvor vild stor impact det får på forretniongen Novo og mange mio personer der får et "nyt" liv tilbage. Hvis, og det er et STORT HVIS, det også virker i AD. Puha....... Og med tanke på Cagrisema har novo set endnu bedre påvirkning end ozempic på en masse af de makt
|
|
13/11 13:54 af nohope |
Vilde oplysninger og vilde tal. Plejer at holde grin med at det kun er Viagra der er markedsført på bivirkningerne, nu kan Wegovy blive det også.
|
|
|
13/11 11:04 af Teller |
Er der taget hensyn til en prismæssig justering af wegovy "down the road" i nedadgående retning? Der er forståeligt nok meget hype over Novos kæmpe hit, men der er vel også en grænse for hvad aktien er værd, selv med meget positive briller på.
|
|
|
13/11 11:00 af Teller |
Troldmanden: Tak for svar på patent status :) - 31/32 er så ca. tidspunktet hvor "alle" kan producere og sælge en kopi af wegovy. Med den byge af fantastisk data på wegovy må baren være sat højt for Cagrisema, hvis billigere wegovy lignende stoffer skal vælges fra til den tid.
Hvad mener du om det?
|
|
|
13/11 09:51 af ProInvestorNEWS |
Novo/Sydbank: Hjerte-kar-data imponerer - ser øget brug af fedmemedicin (link)
|
|
|
13/11 08:39 af ProInvestorNEWS |
Novo Nordisks Wegovy-studie er et godt "forhandlingsvåben", vurderer Nordnet (link)
|
|
|
13/11 08:06 af JKY_VH |
Novo-direktør: Nu kan vi flytte dialogen væk fra vægttab (link)
|
|
|
13/11 07:56 af ProInvestorNEWS |
Novo-direktør om hjerte-kar-data: Et fantastisk redskab når der skal forhandles tilskud (link)
|
|
|
13/11 07:52 af ProInvestorNEWS |
Novo Nordisk – Sommetider er ikke alt godt indregnet i kursen. I dag kan være en af disse tider (link)
|
|
|
13/11 07:19 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
13/11 06:44 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
13/11 00:14 af Den Fattige |
Her er så en dansk artikel om emnet :-) (link)
|
|
|
13/11 00:13 af Den Fattige |
Tak for en masse gode opdateringer.
|
|
|
12/11 21:51 af YPE |
Jeg er også meget glad for EliotSpitzer :) God aften
|
