Zealand Pharma
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
|
27/6 12:51 af JR70 |
Den skulle gerne holde sig over støtten i kurs 241 - 242 ved luk, vil den længere ned er der støtte i ca. 209.
|
|
|
27/6 12:45 af BSinvest |
Vitus 11.48. Op til 80% af alle de daglige handler udføres af algoritmer som kodes efter TA støtte- og modstandsniveauer m.m. Sker markedsbevægelserne den ene eller anden vej under meget stor volumen kan støtte- og modstandsniveauerne selvfølgelig brydes. Det sker oftere på nedture end opture.
|
|
|
27/6 12:39 af Milito |
Det lyder meget plausibelt, Helge. Man kan dog ikke lade være med at tænke på om der igen er nogle, som ved mere end markedet. Helt ligesom i sidste uge, hvor ZP/BI vel kunne have løftet sløret før ADA når de store fisk i markedet allerede kendte til dele af det præsenterede. Vi får at se. Et kursfald på 9% virker vildt.
|
|
|
27/6 12:28 af Stroka |
YPE..Zealand Pharma har fire fedmeprodukter i pipelinen. Weee har alene udtalt sig om BI 456906. Her forventer Real og BI at gå i fase 3 med langsom skalering for at reducere birkningerne. Vi fik gode data lørdag på Zeals ZP8396. Dette fedmemiddel er en amylin-analog som ikke har de bivirkninger fra mave- og tarm som de alle de gængse midler har.
|
|
|
27/6 12:17 af YPE |
Grundlæggende forstår jeg godt, at investorerne som har satset på fedme hos Zealand, at de sælger ud. Der er fortsat rigtig lang vej. For hver gang Zealand tager et skridt, så tager konkurrenterne 5 skridt.
Personligt er jeg investeret i Zealand pga. SBS, og jeg håber, at de snart lander en rigtig god partneraftale, som kan give gode indtægter.
|
|
|
27/6 12:02 af BSinvest |
YPE..Vi er stadig i den langsigtede trend som startede i maj 2022 i kurs 69. På kort sigt er aktien gået i nedtrend. Den slags er kortvarigt sket flere gange undervejs i den lange positive trend.
|
|
|
27/6 12:00 af hanfrank12 |
Det mest "syge" er vel i virkeligheden, at for et par måneder siden var der ingen der egentligt tillagde fedmeprodukterne nogen særlig værdig overhovedet :-) ?!
|
|
|
27/6 11:49 af YPE |
Måske er investorerne nået til samme konklusion som Weee ift. Zealands fedmeprodukter. Game over??
|
|
|
27/6 11:48 af Vitus |
Støtteniveauer har overhovedet ingen betydning…..
|
|
|
27/6 11:40 af YPE |
BS, er vi fortsat i opadgående trend? Der må være nogle alarmklokker der ringer snart. Trenden i den seneste uge har i hvert fald været faldende.
|
|
|
27/6 11:31 af BSinvest |
Støtten i 250 klarede ikke presset. Købslysten er indtil videre tilstede i niveauet lige over 240.
|
|
|
27/6 11:05 af Aps invest |
Nogle store aktører der dumper pharma over en bred kam?
|
|
|
27/6 11:04 af Stroka |
Helge..Enig i indeholdet af din cocktail.
|
|
|
27/6 11:02 af Stroka |
Faldet under 250 skete samtidigt med at faldet i Bava, Genmab m.fl også faldt yderligere.
|
|
|
27/6 10:59 af Aps invest |
247 nu….efter den var i 280 igår…godt nok sygt det der foregår lige nu. Der er vist gået nervøsitet i det hele.
|
|
27/6 10:36 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Millito..Mit bud på årsagen til udsalget er, at det er en coctail af nervøsitet over bivirkningsprocenten i fase 2 for BI 456906 uagtet dette meldes at være pga for hurtig dosis-opskalering, meldingen om de 24% fra Lilly, samt at investorer pt søger andre græsgange end pharma og biotek.
Bla. AI.
|
|
27/6 10:19 af Svingtraderen |
ja ned i de 250 og 5sek efter 254... Tak BS
|
|
|
27/6 09:58 af Stroka |
Tak BS. Markedet lytter til dig. :-)
|
|
|
27/6 09:46 af BSinvest |
Umiddelbart bør der være god støtte omkring 250.
|
|
|
27/6 09:34 af Stroka |
Der er der ingen reel grund til at de behøver at være. Vægttabet med BI 456906 vil sandsyneligt komme op i nærheden ved længere tids brug.
|
|
|
27/6 09:23 af BSinvest |
Det er nok meldingen om Elli Lillys 24% i fase 2 der gør investorerne
mest nervøse her til morgen.
|
|
|
27/6 09:15 af Milito |
Er det fortsat rebalancering op til halvårsstatus?
|
|
|
27/6 09:15 af Milito |
Ja en del der vil ud
|
|
27/6 09:13 af Svingtraderen |
20k handlet på 12min og 268/257 - stort udsving!
|
|
| ||
|
|
27/6 09:12 af Milito |
Det var godt nok ikke den markedsreaktion som jeg forventede ovenpå ADA præsentationen.
|
|
|
27/6 07:49 af EliotSpitzer |
Det er i øvrigt interesant at BI er igang med at sætte op et studie med survodutide, hvor det skal blive testet sammen med og op imod danske Gubra’s NPY2-receptor agonist. Semaglutide vil også blive testet i samme studie. BI har også lavet en så stor samarbejdsaftale med Gubra.
|
|
|
27/6 07:39 af EliotSpitzer |
Så er der 4 dage tilbake til at få indsendt NDA på daciglucagon til kongenitb hyperinsulinisme til US FDA.
|
|
|
27/6 07:29 af EliotSpitzer |
God morgen :-)
|
|
|
27/6 07:27 af ungeee |
Ikke nye shorts i går..Zealand Pharma A/S 3,09 23-06-2023
|
|
|
27/6 07:18 af ProInvestorNEWS |
Eli Lillys fedmekandidat ånder Novo i nakken mener finanshus (link)
|
|
|
27/6 06:22 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
|
27/6 06:16 af ProInvestorNEWS |
ADA23: Lilly's triple receptor agonist retatrutide shows steepest weight-loss yet (link)
|
|
|
27/6 06:11 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen :-)
|
|
27/6 06:02 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
26/6 22:03 af EliotSpitzer |
YPE - Tak for opklaringen.
|
|
|
26/6 19:42 af YPE |
Pfizer falder med 4% i dag..
|
|
|
26/6 19:42 af YPE |
|
|
|
26/6 19:41 af YPE |
Meget interessant artikel her: Pfizer trækker et lægemiddel fra det brandvarme fedmemarked, hvor et dansk biotekselskab senest har præsenteret positive resultater hen over weekenden.
|
|
|
26/6 19:33 af YPE |
Eliot, Der var et indlæg fra Goose3 d. 20., hvor han tilsyneladende havde fået besked fra banken. Så mon ikke at det er deromkring? Det var også på dagen, hvor aktien steg 3-4%. Markedet har formentlig kendt til det lige siden, lige på nær os private..
|
|
|
26/6 17:42 af EliotSpitzer |
Nu må vil lige have Adam Steensberg's egne ord "Vi er ekstremt glade”; det er fra Børsen's artikel "Biotekchef jubler over fedmeforsøg: “Vi er ekstremt glade” (link)
|
|
|
26/6 17:37 af EliotSpitzer |
Er der nogen som kender til tidspunktet for data lækagen hos ADA i sidste uge. Der er vel her at vi skal se efter stigningen eller fladet fordi de profesionelle kendte tilsyneladende til den lækage.
|
|
26/6 17:00 af exitnu |
Luk i kurs 265,40 & -1,78% ...
|
|
26/6 17:00 af Svingtraderen |
56K på lukningen - flot - god aften!
|
|
26/6 16:58 af Svingtraderen |
lige nu 37K på lukning
|
|
26/6 16:34 af exitnu |
Xeris Biopharma med Zegalogue® konkurrenten Gvoke® falder også dybt pt. minus 9% ...
|
|
26/6 14:44 af Cubinvest2021 |
Det plejer at have den modsat effekt, når USA åbner og vi har en dansk aktie i kursfald (min erfaring), men jeg håber, at jeg tager fejl
|
|
26/6 14:43 af Cubinvest2021 |
Hvorfor skulle det ændre noget
?
|
|
|
26/6 14:14 af EliotSpitzer |
Nu kommer amerikanerne vel på job så må vi se om det ændre noget på dagens kurs.
|
|
|
26/6 13:36 af YPE |
*om hvordan Zealand ser på det hele
|
|
|
26/6 13:35 af YPE |
Jeg ser frem til en mulig kommentar fra Steensberg, og
hvordan Zealand ser på det hele
|
