Zealand Pharma
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
22/6 19:48 af Milito |
Du har ret YPE med Christian Klarskov, men er den ikke optaget i går?
|
|
22/6 14:12 af Svingtraderen |
tak
|
|
|
22/6 13:57 af YPE |
D. 23. kl. 14-14.15 USA tid, skal Boehringer præsentere
|
|
22/6 13:43 af Svingtraderen |
DA ADA er i weekenden må det jo senest komme i morgen?
|
|
|
22/6 12:56 af YPE |
Link til podcast (link)
|
|
|
22/6 12:55 af YPE |
Hvordan det kom frem, siger han ikke noget om. Men der må næsten være noget om snakken. Nu er det blevet nævnt et par gange
|
|
|
22/6 12:51 af YPE |
@Milito, Jeg har nu også hørt podcasten for 2 dage siden, hvor investor Christian Klarskov siger "Der kom noget frem her i går aftes, at vi nu er op på 18,7% vægtreduktion, som skal fremlægges på konf. i weekenden (ADA)"
|
|
|
22/6 12:22 af Stroka |
Det er nu ikke et særligt kraftigt dyk. Den slags er vi vant til at se i aktien intraday. I dag er faldet nok afledt af det med Novo. Se 7.03 og efterfølgende svar.
|
|
|
22/6 11:51 af YPE |
Hvorfor mon den dykker så kraftigt?
|
|
|
22/6 11:45 af Milito |
18,7% nævnes også i gårsdagens Børsen investor podcast som et tal der præsenteres på kommende konference. Hvor kommer det tal fra?
|
|
22/6 08:33 af Svingtraderen |
Mornings og tak
|
|
|
22/6 08:30 af ProInvestorNEWS |
Novo/Sydbank: Alt for tidligt at bekymre sig over undersøgelse af kræftrisici ved GLP-1 (link)
|
|
|
22/6 08:21 af ungeee |
Tak for svar!
|
|
|
22/6 07:58 af ProInvestorNEWS |
Per Hansens kommentar: (link)
|
|
22/6 07:36 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg formoder, at EMA stiller sig tilfreds med samme svar som Novo har givet FDA tidligere.
|
|
22/6 07:32 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det kan det det muligvis. Burde dog ikke gøre det i større stil. Problematikken med dyreforsøget har har været rundt om FDA. tidligere. Ligesom Novo har hverken Lilly eller andre som har midler i samme kategori har data der indikerer en fare for skjoldbruskkirtelkræft for mennesker.
|
|
|
22/6 07:24 af ungeee |
Hej, kan kræftundersøgelsen hos Novo spilde en hel masse usikkerhed over på ZEAL?
|
|
|
22/6 07:03 af ProInvestorNEWS |
(Bemærk stigningen for Zealand Pharma)
|
|
|
22/6 07:03 af ProInvestorNEWS |
Shortpositioner på danske aktier (link)
|
|
|
21/6 16:46 af ProInvestorNEWS |
20:44-22:59 omtales Zealand Pharma.
|
|
|
20/6 22:24 af YPE |
Det er meget positivt, at Zealand er begyndt at dukke op på top 15 listen over de mest omsatte aktier. Jeg kigger på nordnet, hvor jeg har depot.
|
|
|
20/6 16:39 af EliotSpitzer |
Adam Steensberg talt på Goldman Sachs præsentationen at tallet fra fase II vanligt flyttet sig op i fase III fordi man bedre kunne titer dosis for patienterne. Men at lægge disse procenter på nu er ren statitsik ekstrapolation, som ikke kan bruges til andet en gætværk. Men jeg bliver gjerne positivt overrasket, hvis der kommer en anden forklaring.
|
|
|
20/6 16:35 af EliotSpitzer |
Det tal som er blevet fremlagt tidligere er 14,9% vægt baseret på fase II data og det var tal efter 46 uger. Jeg har svært ved at se hvordan det taler pludslig skal være kommet op på 18,7 %. Det tal kunne eventuelt komme efter en fase III afprøvning men den er jo ikke engang annonceret endnu. Jeg ved derfor ikke hvor dette tal kommer fra.
|
|
|
20/6 12:36 af Goose3 |
Kan se at der er embargo på præsentationerne til den 23. juni så ved ikke hvordan tallet er kommet frem, og troede også at ZP ville sende en nyhed ud når de blev offentlige, så måske skal vi vente til fredag.
|
|
| ||
|
|
20/6 12:29 af Goose3 |
Fik det at vide fra min bank, så mon ikke det er på en præsentation fra BI på ADA.
|
|
|
20/6 12:02 af YPE |
Goose3, hvor læser du de deltaljer?
|
|
|
20/6 11:47 af Goose3 |
Så mon ikke det er årsagen til stigningen
|
|
|
20/6 11:46 af Goose3 |
Ligner at der er kommet er præsenteret tal fra Zealands fedmekandidat BI456906 på ADA konf. Vægttab efter 46 uger er 18,7% - det er højere end Novo og på niveau med Eli hvis det helt kan sammenlignes!
|
|
|
20/6 11:21 af YPE |
Tak, Helge
|
|
|
20/6 11:08 af ProInvestorNEWS |
Her er originallink som ikke er bag betalingsmur fra ProInvestor/Marketwire: (link)
|
|
|
20/6 10:58 af YPE |
Tysk børshus spår fedmemarked på 85 mia. dollar i 2030 (link)
|
|
|
20/6 10:29 af YPE |
Det ser meget fornuftigt ud i dag. Endnu engang tak til BS :)
|
|
|
20/6 09:43 af BSinvest |
Velbekomme ST. Bruddet af 274, hvor der lå ca. 5.000 stk til salg i nogle minutter, skete under pæn omsætning. Stigningen ser umiddelbart seriøs ud.
|
|
20/6 09:41 af Svingtraderen |
de er så velkommen :) Tak @BSinvest
|
|
|
20/6 09:39 af BSinvest |
Ikke så meget mystik. Først trædes der vande pga lidt markedsnervøsitet. Derefter er der kommet købere på banen. :-)
|
|
20/6 09:32 af Svingtraderen |
mystiske morgen bevægelser i den
|
|
20/6 08:38 af Svingtraderen |
og tak BS
|
|
20/6 08:37 af Svingtraderen |
Mornings og ja tak
|
|
|
20/6 08:30 af YPE |
Der må godt snart komme lidt nyheder fra Zealand..
|
|
|
20/6 07:19 af ungeee |
Zealand Pharma A/S 2,57 09-06-2023 -Zealand Pharma A/S 2,69 19-06-2023
|
|
|
20/6 07:16 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
20/6 06:25 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
20/6 06:15 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
19/6 19:01 af YPE |
Tak for info, BS. Meget oplysende.
|
|
|
19/6 18:39 af ungeee |
Endnu en gang tak BS for dine relevante og sobre indlæg.
|
|
|
19/6 17:29 af Pensionisten |
Det er nok det, jeg betegner som ådselsgribbe ;-)
|
|
|
19/6 17:25 af BSinvest |
YPE..Modstandsniveauerne op ad i den uændrede positive lange trend er stadig stadig 274 og 297.
|
|
|
19/6 17:23 af BSinvest |
igen. Det vil sige at bunden ialt blev testet tre gange. Det en den slags jeg af gammel vane holder øje med på handelsdagene. :-)
|
|
|
19/6 17:20 af BSinvest |
Kursen steg op steg op til 274,20 kl. 10.08. Senere gentog mønstret sig to gange med at købere strømmede til da kursen kom ned omkring 264
|
|
|
19/6 17:17 af BSinvest |
Pensionisten..Jeg kommenterede kl. 9,44, hvor det tydeligt at se, at køberne strømmede til efter at kursen ramte bunden i 263. Det er helt tydeligt at se på grafen.
|
