Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
30/3 08:24
af Svingtraderen
Morning stars
29/3 20:46
af SMADK
En god dag for ZP og os aktionærer. Spændende hvad der er i vente. I hvert fald mange nyheder forude.
29/3 19:24
af ungeee
Og under pæn oms 2,5 gange normalen
29/3 17:02
af exitnu
Luk i kurs 246,20 & +6,95% :-) :-)
29/3 17:02
af exitnu
Pæn okay dag for meget biotek inkl. Zealand Pharma ...
29/3 14:39
af Svingtraderen
god omsætning 252k - normalt 140k om dagen! Sundt tegn stiger under høj omsæt nining
29/3 13:56
af Svingtraderen
btw husk AGM kl 15.00 i dag down town Søborg:
29/3 11:39
af Stroka
Også tak herfra BS. Du har været en trofast støtte i med- og modgang i min investering i Zealand Pharma. Uden den havde jeg nok solgt på aktien på bunden i flere tilfælde.
29/3 11:25
af BSinvest
29/3 11:24
af BSinvest
"Dette vil samtidig være brud af ny all time high og dermed have frembragt et stærkt køb signal. Denne større bundformation kan give en mulighed for, at have sit target i kurs 500 DKK, der ligeledes vil være ny all time high".
29/3 11:23
af BSinvest
Fra ProInvestors Analyseteam: "Aktien har første top og modstandsniveau i kurs 250 DKK. Dernæst i top og modstandsniveau i kurs 274 DKK og dernæst i top og modstandsniveau i kurs 297 DKK. Bliver dette niveau brudt nedefra og op, vil aktien have fuldendt en større bundformation med toppe og modstandsniveau i kurs 297 DKK, og med bund og støtteniveau i kurs 69 DKK",
29/3 09:58
af Svingtraderen
tak BS
29/3 09:24
af BSinvest
236 er modstand igen. Fint med et endeligt brud nedefra i dag.
29/3 09:19
af Svingtraderen
smuk start
29/3 08:42
af Svingtraderen
morning sharks:)
28/3 17:06
af Slyng1
Der skal nok flere positive nyheder til, før vi ser de store stigninger.
28/3 17:03
af exitnu
ILM - der blev lige handlet 43K "hen over disken" i lukkeauktionen.
28/3 17:00
af exitnu
Luk i kurs 230,20 & +3,60% :-) :-)
28/3 16:56
af Svingtraderen
så godt - god aften om 4min:)
28/3 16:56
af exitnu
En dejlig nyhed ...
28/3 16:37
af Svingtraderen
Helges....
28/3 16:37
af Svingtraderen
man skal godt nok være tålmodig..jvf Heglge bog - 229,8 op 3,5% i svagt marked
28/3 12:24
af ProInvestorNEWS
Zealand opnår positive resultater i fase 1-studie med Amylinanalog (link)
28/3 12:18
af EliotSpitzer
Og hollænderne vil vel gjerne ud på et tidspunkt så jeg tænke at den dimension bliver også interessant at følge i år.
28/3 12:17
af EliotSpitzer
Jeg tror problemet med Zealand Pharma er at det er litt blandet bolsjer for øjeblikket. Hvis de kunne sælge Glepaglutide fra så tror jeg det var nemmere at få interesse fra en Big Pharma aktør.
28/3 11:29
af Stroka
Zealand Pharma må efterhånden være en lækkerbidsken for Big Pharma på fedmeområdet.
28/3 11:09
af BSinvest
Enig Sørensen..Jeg har selv reduceret et par andre positioner for at købe flere Novo. Zealand Pharma tør jeg dog ikke sælge i den forbindelse.
28/3 11:04
af CSørensen
Tak, @BSInvest, sådan havde jeg også tænkt det. Men rart at få et mere kvalificeret bud. Har tænkt, at nogle er måske gået i Novo midlertidigt
28/3 11:01
af ProInvestorNEWS
Zealand Pharma Announces Positive Phase 1 Clinical Results with Amylin Analogue ZP839 (link)
28/3 10:56
af BSinvest
Intet at være nervøs for. Vi ser beherskede fald under lav omsætning. Det er højst sandsynligt utålmodige investorer som søger lykken andetsteds.
28/3 10:55
af Svingtraderen
der var det
28/3 10:55
af Svingtraderen
****ZEALAND PHARMA: PRÆSENTERER POSITIVE FASE 1-DATA MED AMYLINANALOG
28/3 10:55
af CSørensen
Det fik jeg vist skrevet for hurtigt :-)
28/3 10:54
af Svingtraderen
stiger pludselig - noget nyt?
28/3 10:44
af CSørensen
Jeg synes, der ser ud til at være lavere toppe her i løbet af marts - i hvert fald siden peaket 6. marts. Er vi på nedad? Har @BSInvest måske et bud på det?
28/3 10:42
af CSørensen
Wow, der er stille herinde :-)
24/3 20:01
af exitnu
Adam Steensberg stopper som formand i børsnoteret smerteselskab (link)
24/3 18:14
af exitnu
JA, god weekend til alle ...
24/3 18:01
af Stroka
Der er krummer i den aktie. God weekend til alle. :-)
24/3 18:00
af exitnu
Luk i kurs 227,80 & +0,62% :-)
24/3 17:33
af Stroka
Tak BS. Det ender nok med et lille plus i luk. Sådan har det været de seneste dage.
24/3 15:18
af BSinvest
Den generelle markedsuro giver også i dag et salgspres i aktien. Sundhedstegnet er, at køberne strømmer til på de lavere niveauer. Det har vi set efterhånden igennem lang tid.
23/3 15:48
af ProInvestorNEWS
Pharma og biotek - opdatering fra debat og chat uge 12 Ambu ' Novo Nordisk ' Bavarian Nordic ' Zealand Pharma Helge Larsen gennemgår det sidste nye om virksomhederne inden for pharma og biotek ud fra den kvalificerede debat og chat på ProInvestor. (link)
21/3 18:04
af BSinvest
oven på
21/3 18:03
af BSinvest
Omsætningen kom fint i vejret i løbet af dagen. Fint at der pustes ud og dannes base over på den megen volatilitet de seneste børsdage.
21/3 12:05
af BSinvest
Desværre er omsætningen ikke specielt stor. Det kræver nok mere ro på de generelle markeder i nogle dage før der komme mere handel på stigninger.
21/3 11:17
af Svingtraderen
smukt syn med kursen
21/3 09:40
af Svingtraderen
Mornins
20/3 17:27
af EliotSpitzer
Citat fra nyheden "Uro har markedet i jerngreb: Investorer smider risikoaktiver fra sig, 20/3 08:37"
20/3 17:26
af EliotSpitzer
Her lidt forklaring på morgens fald: Efter en rolig start på mandag morgen har uroen igen for alvor fået fat i de finansielle markeder ud på morgenstunden dansk tid, hvor panikken på ny har fået investorerne til at flokkes om statsobligationer og sælge heftigt ud af alle typer risikoaktiver.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 153/214