Zealand Pharma
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
30/3 08:24 af Svingtraderen |
Morning stars
|
|
|
29/3 20:46 af SMADK |
En god dag for ZP og os aktionærer. Spændende hvad der er i vente. I hvert fald mange nyheder forude.
|
|
|
29/3 19:24 af ungeee |
Og under pæn oms 2,5 gange normalen
|
|
29/3 17:02 af exitnu |
Luk i kurs 246,20 & +6,95% :-) :-)
|
|
29/3 17:02 af exitnu |
Pæn okay dag for meget biotek inkl. Zealand Pharma ...
|
|
29/3 14:39 af Svingtraderen |
god omsætning 252k - normalt 140k om dagen! Sundt tegn stiger under høj omsæt nining
|
|
29/3 13:56 af Svingtraderen |
btw husk AGM kl 15.00 i dag down town Søborg:
|
|
|
29/3 11:39 af Stroka |
Også tak herfra BS. Du har været en trofast støtte i med- og modgang i min investering i Zealand Pharma. Uden den havde jeg nok solgt på aktien på bunden i flere tilfælde.
|
|
|
29/3 11:25 af BSinvest |
|
|
|
29/3 11:24 af BSinvest |
"Dette vil samtidig være brud af ny all time high og dermed have frembragt et stærkt køb signal. Denne større bundformation kan give en mulighed for, at have sit target i kurs 500 DKK, der ligeledes vil være ny all time high".
|
|
|
29/3 11:23 af BSinvest |
Fra ProInvestors Analyseteam: "Aktien har første top og modstandsniveau i kurs 250 DKK. Dernæst i top og modstandsniveau i kurs 274 DKK og dernæst i top og modstandsniveau i kurs 297 DKK. Bliver dette niveau brudt nedefra og op, vil aktien have fuldendt en større bundformation med toppe og modstandsniveau i kurs 297 DKK, og med bund og støtteniveau i kurs 69 DKK",
|
|
29/3 09:58 af Svingtraderen |
tak BS
|
|
|
29/3 09:24 af BSinvest |
236 er modstand igen. Fint med et endeligt brud nedefra i dag.
|
|
29/3 09:19 af Svingtraderen |
smuk start
|
|
29/3 08:42 af Svingtraderen |
morning sharks:)
|
|
|
28/3 17:06 af Slyng1 |
Der skal nok flere positive nyheder til, før vi ser de store stigninger.
|
|
28/3 17:03 af exitnu |
ILM - der blev lige handlet 43K "hen over disken" i lukkeauktionen.
|
|
28/3 17:00 af exitnu |
Luk i kurs 230,20 & +3,60% :-) :-)
|
|
28/3 16:56 af Svingtraderen |
så godt - god aften om 4min:)
|
|
28/3 16:56 af exitnu |
En dejlig nyhed ...
|
|
28/3 16:37 af Svingtraderen |
Helges....
|
|
28/3 16:37 af Svingtraderen |
man skal godt nok være tålmodig..jvf Heglge bog - 229,8 op 3,5% i svagt marked
|
|
|
28/3 12:24 af ProInvestorNEWS |
Zealand opnår positive resultater i fase 1-studie med Amylinanalog
(link)
|
|
|
28/3 12:18 af EliotSpitzer |
Og hollænderne vil vel gjerne ud på et tidspunkt så jeg tænke at den dimension bliver også interessant at følge i år.
|
|
| ||
|
|
28/3 12:17 af EliotSpitzer |
Jeg tror problemet med Zealand Pharma er at det er litt blandet bolsjer for øjeblikket. Hvis de kunne sælge Glepaglutide fra så tror jeg det var nemmere at få interesse fra en Big Pharma aktør.
|
|
|
28/3 11:29 af Stroka |
Zealand Pharma må efterhånden være en lækkerbidsken for Big Pharma på fedmeområdet.
|
|
|
28/3 11:09 af BSinvest |
Enig Sørensen..Jeg har selv reduceret et par andre positioner for at købe flere Novo. Zealand Pharma tør jeg dog ikke sælge i den forbindelse.
|
|
|
28/3 11:04 af CSørensen |
Tak, @BSInvest, sådan havde jeg også tænkt det. Men rart at få et mere kvalificeret bud. Har tænkt, at nogle er måske gået i Novo midlertidigt
|
|
|
28/3 11:01 af ProInvestorNEWS |
Zealand Pharma Announces Positive Phase 1 Clinical Results with Amylin Analogue ZP839 (link)
|
|
|
28/3 10:56 af BSinvest |
Intet at være nervøs for. Vi ser beherskede fald under lav omsætning. Det er højst sandsynligt utålmodige investorer som søger lykken andetsteds.
|
|
28/3 10:55 af Svingtraderen |
der var det
|
|
28/3 10:55 af Svingtraderen |
****ZEALAND PHARMA: PRÆSENTERER POSITIVE FASE 1-DATA MED AMYLINANALOG
|
|
|
28/3 10:55 af CSørensen |
Det fik jeg vist skrevet for hurtigt :-)
|
|
28/3 10:54 af Svingtraderen |
stiger pludselig - noget nyt?
|
|
|
28/3 10:44 af CSørensen |
Jeg synes, der ser ud til at være lavere toppe her i løbet af marts - i hvert fald siden peaket 6. marts. Er vi på nedad? Har @BSInvest måske et bud på det?
|
|
|
28/3 10:42 af CSørensen |
Wow, der er stille herinde :-)
|
|
24/3 20:01 af exitnu |
Adam Steensberg stopper som formand i børsnoteret smerteselskab
(link)
|
|
24/3 18:14 af exitnu |
JA, god weekend til alle ...
|
|
|
24/3 18:01 af Stroka |
Der er krummer i den aktie. God weekend til alle. :-)
|
|
24/3 18:00 af exitnu |
Luk i kurs 227,80 & +0,62% :-)
|
|
|
24/3 17:33 af Stroka |
Tak BS. Det ender nok med et lille plus i luk. Sådan har det været de seneste dage.
|
|
|
24/3 15:18 af BSinvest |
Den generelle markedsuro giver også i dag et salgspres i aktien. Sundhedstegnet er, at køberne strømmer til på de lavere niveauer. Det har vi set efterhånden igennem lang tid.
|
|
|
23/3 15:48 af ProInvestorNEWS |
Pharma og biotek - opdatering fra debat og chat uge 12 Ambu ' Novo Nordisk ' Bavarian Nordic ' Zealand Pharma
Helge Larsen gennemgår det sidste nye om virksomhederne inden for pharma og biotek ud fra den kvalificerede debat og chat på ProInvestor. (link)
|
|
|
21/3 18:04 af BSinvest |
oven på
|
|
|
21/3 18:03 af BSinvest |
Omsætningen kom fint i vejret i løbet af dagen. Fint at der pustes ud og dannes base over på den megen volatilitet de seneste børsdage.
|
|
|
21/3 12:05 af BSinvest |
Desværre er omsætningen ikke specielt stor. Det kræver nok mere ro på de generelle markeder i nogle dage før der komme mere handel på stigninger.
|
|
21/3 11:17 af Svingtraderen |
smukt syn med kursen
|
|
21/3 09:40 af Svingtraderen |
Mornins
|
|
|
20/3 17:27 af EliotSpitzer |
Citat fra nyheden "Uro har markedet i jerngreb: Investorer smider risikoaktiver fra sig, 20/3 08:37"
|
|
|
20/3 17:26 af EliotSpitzer |
Her lidt forklaring på morgens fald: Efter en rolig start på mandag morgen har uroen igen for alvor fået fat i de finansielle markeder ud på morgenstunden dansk tid, hvor panikken på ny har fået investorerne til at flokkes om statsobligationer og sælge heftigt ud af alle typer risikoaktiver.
|
