Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
2/2 11:16
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeg kommenterer kursudviklingen i aktien i min pharma- og biotek opdatering senere i dag.
2/2 10:31
af Svingtraderen
@LLI enig - har dem selv fra 65-70. efter jeg hørte dem på Aktionærmessen. Synes bare intraday underlige bevægelser
2/2 10:23
af JR70
LLi - tænker du sagtens kan have ret i det du skrev i går kl:16:45, er aktien pumpet op som du skriver, uden specifikke nyheder, hvor lang mon så de synes den skal ned igen?
2/2 10:15
af Svingtraderen
tak,, Helge. Synes kurs bevægelserne er mystiske de her dage.. Helt sit eget "liv"
2/2 10:13
af Helge Larsen/PI-redaktør
Fruergaard om fedmemarkedet: (link)
2/2 09:31
af Svingtraderen
God morgen alle personer:)
2/2 07:33
af ungeee
21.07 ja, enig her. Fik bare en tanke om at Novo måske havde signaleret noget negativtbomkring fedme, som smittede lidt af på ZEAL. Det har de vist ikke. God morgen!
1/2 22:07
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hej ungee...Jo mere gang og fokus der er på fedme - jo bedre for Zealand Pharma og deres tyske partner. Markedet er stort nok til flere aktører i de kommende år.
1/2 19:02
af Aps invest
Sikkert en amerikansk hedgefond der har udset sig offer, her i en periode hvor der ikke er mange kursdrivende nyheder ;) Nej, det var bare et skud i tågen…har intet belæg for den teori. :)
1/2 18:50
af Aps invest
Det startede allerede igår morges, Ungeee…så det kan ikke være pga Novo
1/2 18:36
af ungeee
Kan det være nogle "fedme-signaler" Novo udsender i forbindelse med deres regnskab?
1/2 18:00
af exitnu
Luk i kurs 204,80 & -3,76% :)
1/2 17:47
af Aps invest
Træls man ikke kan se hvem “banditten” er :) Men der er jo en grund til de gerne vil være anonyme. :)
1/2 17:40
af Aps invest
205 nu….nogen har ihvertfald fået det ønskede kursfald, med det kurspres der startede igår morges.
1/2 16:18
af Svingtraderen
har supl på 209 - alene fordi jeg blev irriteret - skod argument - I know
1/2 11:59
af Aps invest
Irriterende at ligge i en aktie hvor der ligger en “blokker” som holder kursen i et bestemt leje….men hvis købsinteressen holder, så får det vel en ende på et tidspunkt. :)
1/2 11:05
af Svingtraderen
Ja, de må godt gå hjem:)
1/2 10:41
af Aps invest
“En eller anden” ligger godt nok låg på kursen :) Den får ihvertfald ikke lov at stige. Lad os håbe de snart er færdige :)
1/2 10:21
af Svingtraderen
og ned igen:)
1/2 10:21
af Svingtraderen
Pæn bevægelse op? 217,2
31/1 18:38
af Aps invest
Nej Exitnu….jeg er også helt ligeglad med de udsving….Hvis data er iorden, så skal vi nok blive belønnet på den lange bane.
31/1 18:10
af exitnu
@Aps invest - har ingen betydning på den lange bane ...
31/1 17:49
af Aps invest
Som om nogen lige prøver at ryste træet lidt, så de nervøse sælger ud.
31/1 17:47
af Aps invest
Faldet startede allerede i åbningen, da der blev dumpet en lille klump. :)
31/1 12:55
af Stroka
De seneste mindre fald er sket under meget lav omsætning. Markedet venter på langtidsdata. De kan komme, hvornår det skal være og vende op og ned på teknikken.
31/1 12:27
af JR70
Der kan trækkes en bundlinje i optrenden, der rammer på ca. 213, Rsi og Macd er nedadgående, Sar ligger over. Sker der ikke stigninger, falder aktien vel automatisk ud af optrend kanalen.
31/1 10:55
af BSinvest
Samt faldende RSI som ikke ligefrem er et købssignal på den korte bane. Signalerne stritter således lidt som den slags altid gør .
31/1 10:52
af BSinvest
Torsdag i sidste uge havde Nordicstock "køb" på MACD signalet.
31/1 10:48
af BSinvest
Den langsigtede trend er stadig op. Undervejs kan der dog godt være kortsigtede negative tekniske signaler. Især i en uafklaret markedssituation som den nuværende.
31/1 10:22
af JR70
Man kalder det "Death cross" når et lavere gennemsnit MA9 bevæger sig nedad, i dette tilfælde gennem MA20, det har været tydeligt i nogle dage.
30/1 18:01
af exitnu
Luk i kurs 219,40 & -2,23% :)
30/1 09:26
af Svingtraderen
Mornings:)
28/1 08:22
af EliotSpitzer
God morgen :-) Endnu en uge, hvor ZP viser flot positiv kursudviklngen og uden nogle selskabsspecifikke nyheder andet end Jefferies analyse, som opjusterede målet.
27/1 18:40
af exitnu
Luk i kurs 224,40 & +1,45% :-)
26/1 18:00
af exitnu
Luk i kurs 221,20 & +0,55% :)
26/1 13:32
af Svingtraderen
ja du har ret -måske bare us investors der kommer ind - meget lav volume,enig
26/1 13:31
af EliotSpitzer
Svingtrader - Ja, jeg kan se at svinget op her rundt kl. 12.00 gav et ryk på volumen men der er fortsat lang op til et gennemsnitlig dagsvolumen på 175.000 stk, som der var for en måned siden.
26/1 13:22
af Svingtraderen
noget nyt?
26/1 13:21
af Svingtraderen
volumen stiger nu med kursen..
26/1 11:47
af EliotSpitzer
Der er omsat ca. 9.000 stk aktier her 10.45. Det peger på lav volumen igen i dag. Nu har faldet i volumen været konsistent over nogle dage. Et bud på forklaring kan være at et eller andet logaritme handel system ikke længere køre kontinulerligt på ZP.
25/1 18:11
af Helge Larsen/PI-redaktør
Sundhed faldt i US i går. Det fortsatte i DK i dag i C25, hvor sektoren med især Novo fylder meget.
25/1 18:10
af exitnu
@EliotSpitzer - JA, pludselig lander der måske en pressemeddelelse ... bør vel heller ikke putte med så vigtige/altafgørende data.
25/1 18:00
af exitnu
Luk i kurs 220,00 & -2,65% :)
25/1 17:27
af EliotSpitzer
Det ser ud som om faldet i ZP på starten af dag var i tråd med faldene i de øvrige danske Life Science selskaber. Så det er vel egentlig ikke nogen stor historie. Det er dog fortsat en noget lav omsætning sammenlignet med tidligere.
25/1 13:10
af Svingtraderen
Tak
25/1 12:49
af EliotSpitzer
Jeg har været inden for at genhøre conference call'et for EASE1 resultaterne. Her talt ZP om at analyse af interim resultaterne efter database lock vil tage fra nogle dage til nogle uger at se på. Det var Goldman Sach's analytiker, der spurgte om hvornår de kunne forventes. Jeg tror at de resultater kommer før årsresultatet og hvis ikke så tror jeg at det er fordi der er åbnet et data rum for partnerforhandling. Uanset så er begge dele interessant scenaria.
24/1 18:11
af exitnu
Luk i kurs 226,00 & -0,35% :)
24/1 14:43
af EliotSpitzer
Der er igen i dag lav omsætning i Zealand. I åbningsauktionen lå der ca 5000 stk og i løbet av den første time var der omsat 10.000 (incl dem fra åbning) men lige nu ligger vi på 32.000 stk. Det er altså ikke meget for en aktier som vanlig har ligger over 100.000 stk per dag og i sidste kvartal lå oppe på 150.000-180.000 stk per dag.
24/1 09:47
af Svingtraderen
God morgen
24/1 09:00
af EliotSpitzer
God morgen
Nyeste Først- Ældste Først   Side 165/214