Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
27/6 15:08
af TOPspiller
Så går det da lidt op igen. Vi er snar ved emissionskursen :)
28/6 05:45
af Fandel
Godmorgen...
28/6 10:07
af Strax
Ville det ikke snart være på sin plads, at Expres2ion blev lidt mere kommunikative og specifikke omkring de potentielle milepælsbetalinger? Eller er det ikke muligt for dem? Det er i min bog, så essentiel en information, at jeg synes efterhånden aktionærerne har krav på den indsigt.
28/6 11:17
af JR70
@Strax - Du har fuldstændig ret, vi mangler noget info, manglen kan desværre føre til mistro. Kunne du ike prøve at sende Dem en mail, med dine spørgsmål?
29/6 06:32
af Fandel
Godmorgen...
30/6 06:24
af Fandel
Godmorgen...
1/7 05:00
af Fandel
Godmorgen...
2/7 07:38
af Fandel
Godmorgen...
3/7 06:18
af Fandel
Godmorgen...
4/7 06:19
af Fandel
Godmorgen...
5/7 06:12
af Fandel
Godmorgen...
6/7 06:28
af Fandel
Godmorgen...
7/7 06:24
af Fandel
Godmorgen...
8/7 03:46
af Fandel
Godmorgen...
13/7 15:52
af henrik48
Jeg forsøger ikke at se på udviklingen for at bevare det gode humør :-)
20/7 10:38
af Opportunity
Det store spørgsmål : Har vi nået bunden og er det regnet ind i nuværende kurs hvis Bavarian kommer med dårligt nyt på COVID-19 vaccinen, og hvad nu hvis den falder positiv ud ??
20/7 18:52
af Vitus
Ja, relevant med nogle kommentarer på denne chat…..lad os bare få seriøse “skidt og kanel”…..
21/7 07:24
af LP90
Godmorgen :-) mit store smertensbarn hold nu op hvor denne case har skuffet hvem havde troet vi skulle ende her for 12-18 mdr. siden der var der ingen grænser for hvor højt den kunne flyve
21/7 12:03
af Opportunity
Tænker der stadig er håb for COVID-19 Booster, ellers ville BN nok melde ud at det er slut, men de fortsætter. Med den markedsværdi Expre2ion har nu, ville et opkøb da være GUF for mange eller er det en umulig tanke, deres Pipeline er ok, vi må vente og se hvad tiden bringer.
26/7 13:23
af CSørensen
Hej alle. Tænker I, at det negative resultat på RSV og indstillingen af dette program kan betyde, at Bava vil gøre mere for at holde fast i Coronaprojektet? De har jo nærmest lagt det i graven ved at give klart udtryk for, at de ikke er indstillet på at tilpasse vaccinen, hvis den viser for ringe virkning over for de nyere varianter noget som Expres2ion ellers i deres pressemeddelelse om langtidsdata fra fase 2 udtrykte, at man sagtens kunne.
26/7 13:24
af CSørensen
Men måske kan RSV-situationen give fornyet lyst/tilskyndelse til at holde fast i Covid? Eller vil de bare have det "syge lem" skåret helt af?
26/7 15:02
af JR70
CSørensen - prøv at se under "Bavarian Nordic Aktionærer" på Facebook, der bliver skrevet lidt af hvad du forespørger :-)
26/7 16:30
af CSørensen
Tak for tippet! :-)
27/7 13:46
af CSørensen
Hvad f... sker der - 15 % ned p.t.??? Shit, jeg er træt af denne aktie :-(
27/7 15:23
af Old Toby
Der er i discorden blevet delt et screenshot af en mail der angiveligt skulle være fra Rolf, hvor han endnu engang får talt covid-vaccinen ned i gulvet. Om mailen er legitim eller ej ved jeg ikke endnu. Desuden er jeg chokeret over at VD endnu engang deler informationer ud til private investorer fremfor at dette bliver kommunikeret ud til markedet.
27/7 15:34
af CSørensen
Mange tak. Hvordan kommer man mon på den discord?
27/7 15:40
af Old Toby
@CSørensen har sendt dig en besked med linket.
27/7 15:42
af Old Toby
Update: billedet er blevet fjernet igen. Jeg ved derfor slet ikke om dagens kraftige fald skyldes screenshottet og andre brugere efterspørger dokumentation på billedet legitimitet. Da billedet indhold ikke ligefrem var just positivt set med Expres2ion-brillerne på, kan det potentielt godt have udløst faldet.
27/7 15:47
af JR70
Old Toby - Hvad er det for et billede du har set, og hvor har du set det? Vh.
27/7 15:48
af CSørensen
Mange tak, Toby. Jeg har lige sendt dig en besked tilbage. Interessant med billedet. Det kan sagtens være fjernet, fordi Rolf har bedt om det. Det er set før her på PI, at nogen deler et svar fra ham, hvor han får "sagt for meget" eller udtrykt sig på en måde, han nok ikke burde, og hvor han bagefter henviser til, at det er skrevet i fortrolighed. Ikke synderligt professionelt...
27/7 16:05
af Old Toby
Det er nemlig hamrende uprofessionelt. Jeg husker at han lavede det samme nummer omrking fase 2 studiet, hvor han også fik skrevet til en privatinvestor at studiet var behæftet med 'fejl' og at de stod i en situation hvor de manglede omicron data (hvilket slet ikke var kommunikeret ud til markedet). Det kan ikke passe at en VD for et C25-selskab gentagende gange deler ud af den type informationer, før markedet er orienteret.
27/7 16:16
af CSørensen
Enig - dog kan man sige, at indholdet af dagens mail vel nærmest fuldt ud allerede er kommunikeret i HCA-eventet. Jeg havde et spinkelt håb om, at de måske var mere tilbøjelige til at "kæmpe" for vaccinen, nu hvor RSV har fejlet, men tilsyneladende ikke.
27/7 16:26
af CSørensen
Jeg synes, det springende punkt (ud over selve markedsudviklingen - om markedet er væk) er, om det er rigtigt, at det er for besværligt at tilpasse vaccinen. Det synes EXP2 ikke at mene.
27/7 16:27
af CSørensen
De skrev i deres PM 16/6: CSO Dr. Farshad Guirakhoo comments: “We are not surprised that the separate analysis against XBB.1.1 resulted in lower levels of protection – this likely reflects that the virus has mutated enough that a new antigen might be required for the upcoming fall season. At ExpreS2ion, we have made multiple antigens with our proprietary ExpreS2™ platform that may be incorporated into the VLP system, potentially adapting ABNCoV2 to each season’s prevalent strain.
27/7 16:27
af CSørensen
27/7 16:27
af Old Toby
Jeg er helt enig i at de over en længere periode begyndte at tale vaccinen ned - især til HCA-eventet. Jeg forstår dog ikke hvorfor de så ikke bare melder svesken på disken og stopper studiet. Hvis de selv ser skriften på væggen og ved at de sekundære data fra fase 3 ikke når sine mål, hvorfor så ikke bare melde det ud? De må jo tydeligvis have en forventning om udfaldet?
27/7 16:31
af Old Toby
Den bemærkede jeg også godt (udtalelsen fra Exp2 CSO) og det er klart at de to selskaber har modsatrettede interesser. Jeg mener at Bavarians udtalelser om vaccinens muligheder strider imod hvad der ellers er udmeldt fra udviklerne af platformen. Og derfor må det betyde at det reelt skyldes at Bavarian hverken kan eller vil arbejde videre med den grundet markedets usikkerheder
27/7 16:35
af JR70
Nu har jeg desværre ikke set hvad i skriver om, men er denne besked valid, hvorfor ses Bavarian`s kurs upåvirket af det skete?
27/7 16:38
af CSørensen
@OT: Sådan forstår jeg det også. I forhold til, hvorfor de så ikke bare stopper studiet, tænker jeg, at det måske kan skyldes, at de gerne vil have bevis for, at sekundære endpoints ikke er nået - så de har mere end deres kommercielle overvejelser at "hænge hatten på". Måske handler det også om milestones - afhængig af, hvordan kontrakten er skruet sammen.
27/7 16:41
af CSørensen
@JR70 Jeg tænker, at det nok primært er fordi, det nok mest er EXP2-aktionærer, der stadig har et vist håb om, at Covid bliver til noget? Og så fordi, vi stadig mangler det formelle resultat af fase 3?
27/7 16:50
af JR70
Måske det kan tænkes, Bavarian skal betale Expres2ion for opgradering af vaccinen. - Der er 3 milestone, den første skal falde ved endelig afklaring af fase 3, uanset resultatet, der er måske et fordelingstal, hvor meget der tilfalder Expres2ion, og hvor meget der skal betales til AdaptVac
27/7 16:53
af CSørensen
Som jeg forstår det, falder der ikke milestone-betaling direkte til Expres2ion, men til Adaptvac. Expres2ion får så del i denne i kraft af sin ejerandel på 34 %
27/7 17:02
af JR70
Hvordan Expres2ion og Adaptvac hæger sammen ved jeg ikke lige, men hæftede mig ved på HCA-eventet, at Henrik Juuel nævnte, at Adaptvact var ejet af Expres2ion.
3/8 17:08
af Hugininvest
Test
3/8 17:15
af TOPspiller
Noget nyt? Fin lille optur i dag. Det er ved at være noget tid siden.
3/8 17:38
af Hugininvest
Aner det ikke. Ikke noget nyt fra dem. MEN Corona smitte er i kraftig opblomstring i mange lande. Her i DK har SSI meldt om stigning i spildevand. Der kommer med garanti vaccinations programmer senere, og måske man håber det fremmer sagen for Exp. Grundstammen har vist sig at være mrna overlegen, så det ville være lidt underligt ikke at finansiere en opgradering til nye varianter. Spørgsmålet er så hvem der vil finansiere. Men staten rebel nærmest forpligtet (agendamæssigt) til at træde til. De
3/8 17:40
af Hugininvest
De har jo mødt det regeringen efterlyste. Og så lige uafhængigheden af udlande og lorte agendaer, hvor andre er dem selv nærmest. Under alle omstændigheder skal DK have opbygget et beredskab overfor forskellige vacciner. Så start h’et
3/8 17:42
af TOPspiller
Nice hvis der komme komme lidt optur i den :)
3/8 17:43
af TOPspiller
Kunne komme lidt optur i den - skulle der stå
3/8 17:57
af Hugininvest
Corona er i hvert fald ikke borte. Det kan være spændende tider fremover, idet det jo ikke skal ret meget til at springe kursen. Men lad os hellere se tiden an. Det har været træls med tab, men holder.
Nyeste Først - Ældste Først   Side 24/37