Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
13/5 16:10
af Mcjean
Fik du svar fra Nordnet?
13/5 16:10
af Mcjean
Jamen i det link Sukker linker til fremgår det bare at aktien falder den 12 kraftigt. Det er vel ikke så mærkeligt når der bliver annonceret en emi?
13/5 15:35
af lahn1
Sultne advokater, som prøver at skrabe sammen til et class action søgsmål, eller sådan noget. Markedet ser ikke ud til at være bekymret her i åbningen.
13/5 13:10
af Mcjean
Da jeg skulle ringe til Nordnet og spørge hvor emissionen var at finde på deres hjemmeside så gik min tlf i sort. og i går købte jeg den for dyrt:-(
13/5 13:08
af Mcjean
Hmmm
13/5 12:27
af Sukkeralf
Måske en god købsmulighed hvis sådan noget vås kan trækkes kursen yderligere ned
13/5 12:16
af Sukkeralf
13/5 12:16
af Sukkeralf
hhhmmm
12/5 22:49
af lahn1
Har også skrevet til NN og spurgt om de kan facilitere tegning af nye aktier
12/5 22:37
af Mcjean
Så jeg har tabt 1 cent plus gebyrer og omk. - havregrød til flokken resten af ugen.
12/5 22:34
af Mcjean
Ringer i morgen og spørger NN og hvis ikke kan man måske få deres mægler til at gøre det.
12/5 21:15
af bibob
På nasdaq er kurs nu 8,99 fald på 11,08 %
12/5 21:14
af lahn1
Tror ikke vi dødelige ikke-amerikanere kan købe via Nordnet. Skal nok købes direkte hos en af de 3 book-running banker.
12/5 21:09
af Mcjean
Måtte bruge bundmadning fangede dem i 9$ :-( øv!
12/5 20:59
af Mcjean
Har haft dem hele dagen i 8.15, man er vel lidt nærig, men kan sgu ikke fiske dem:-(
12/5 20:58
af LP90
Lahn1 tak for info
12/5 20:44
af Mcjean
Vil da hellere tegne end købe dem i fri handel
12/5 20:43
af Mcjean
Kan ikke finde dem på nordnet
12/5 20:43
af lahn1
ja virker ikke til at der bliver solgt ud. Kun 12% af aktierne er på private hænder og normalt er der ikke mange aktier til salg. Tænker om vi skal direkte til bage i 10 hvis de melder om fuldtegnet emi på torsdag. bum bum
12/5 19:46
af Mcjean
Sutra falder ikke ned til emissionsniveau, mærkeligt, skal man tegne aktier eller bare købe dem 10 kr. dyrere?
12/5 19:21
af lahn1
Muligvis, spurgte til netop det studie her i chatten 7. maj. Noget siger mig at ZW25 er bedre end Margetuximab alene men zyme mangler resultater fra ligende combo. Må prøve at finde et sammenligningsgrundlag.
12/5 18:18
af bb+
Zymes fald kan måske relateres til MGNX fase 3 forsøg vedr. margetuximab in HER2-positive metastatic breast cancer som der kom oplysninger om for ca. en uge siden. MGNX er steget fra kurs 7,6 til nu 28,6. (link)
12/5 18:04
af Havneholmen
Hansa Biopharma. Nye kursmål fra Redeye i niveauet 100-245 sek for hhv. bear, base og bull case. 12 dage til CHMP møde med mulig anbefaling af Imlifidase i de efterfølgende dage. (link)
12/5 18:03
af lahn1
De bruger ca. $120 Mill/ år. Rejse $320 mill til $46,5 per aktie i januar. Per 31. Marts 2020 Q1 havde de $562.7 million i cash.
12/5 17:51
af LP90
JohnW /Lahn1 er der nogen af jer der ved om Zymeworks er ved at løbe tør for penge ?
12/5 17:20
af lahn1
Ja meget kedelig udvikling den sidste md. Følger ikke med indeksene op igen. Markedet er skuffet over mangel på nyheder omkring ZW49 på ASCO. Det tolkes som mangel på fremskridt eller potentielt dårlige resultater. Lad os nu se det er bestemt ikke sikkert og lidt nyt inden sommer omkring ZW25 vil få liv i den igen.
12/5 16:38
af JohnW
Jeg er nu lidt uforstående overfor kursudviklingen i Zymeworks. De bliver ved med at falde, selvom stort set alt andet Biotek stiger. Jeg kan ikke få øje på nogen ændringer i deres case. Er der noget jeg har overset?
12/5 11:25
af Mcjean
Okie så støtteopkøber jeg lidt også:-)
12/5 11:20
af Sukkeralf
Det gør vi da også måske - ja nemlig nok så
12/5 11:04
af Mcjean
Hvorfor køber i så ikke bare nogle flere?
12/5 09:26
af Sukkeralf
kommer næppe til at stige meget i hvert fald
12/5 09:07
af lahn1
30 dage
12/5 09:05
af lahn1
Kommer vi til at ligger omkring 7,75 de næste 30 age indtil vi ved om underwriters køber de sidste 1,65 mill aktier ?
12/5 09:04
af Sukkeralf
mon ikke den kommer tæt på 7,75
12/5 09:00
af lahn1
Træls med den store rabat. Må ser hvad vi kna få den til når de åbner.
12/5 08:42
af lassevedel96
Ærgerligt de ikke fik skubbet kursen lidt længere op på STRO-002 data - 7.75 virker billigt
12/5 07:12
af Sukkeralf
De tilbydes i 7,75
12/5 07:12
af Sukkeralf
11/5 23:32
af Sukkeralf
11/5 21:22
af bb+
Endnu en vild dag i USA. NBI er pt. oppe med 4,18 % :)
11/5 14:39
af Helge Larsen/PI-redaktør
Red Eye analyse på Hansa Biopharma: (link)
11/5 08:42
af Svingtraderen
Mht Orphazyme: I weekenden fastholdt ØU target 150 - Første EAP-patienter forventes i maj - Orpha har opdateret på konsekvenser af Covid-19 og sammen med EAP ændrer det ikke ØUs holdning til casen
11/5 08:29
af JesperT87
Godmorgen.. Kan det godt passe at Mosenso ikke er på børsen endnu ?
10/5 11:32
af Helge Larsen/PI-redaktør
Børsnotering af Mosenso. Mentale lidelser er den største sygdomsbyrde for samfundet og rammer mere end 125 mio. mennesker i Europa hvert år. Monsenso´s mission er at bidrage til bedre mental sundhed til flere mennesker til lavere omkostninger ved hjælp af mobil sundhedsteknologi og sundhedsdata. Meld dig til online-investormøder på link. Jeg er på den 18. og 28. maj sammen med Thomas Lethenborg (link)
10/5 08:41
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
8/5 21:15
af bb+
Er der andre som er inde i NERV og CHMA og venter på fase 3 resultater og FDA svar?
8/5 20:22
af JohnW
Hvad sker der med Zymeworks idag?
8/5 14:24
af Henrikhot
Jeg syntes ikke vi har fået besked om udfaldet?
8/5 13:36
af Henrikhot
8/5 13:35
af Henrikhot
Committee for medicinal products for human use (CHMP) Agenda for the meeting on 28-30 April 2020 Chair: Harald Enzmann – Vice-Chair: Bruno Sepodes 28 April 2020, 08:30 – 19:30, room 1C/ virtual meeting 29 April 2020, 08:30 – 19:30, room 1C/ virtual meeting 30 April 2020, 08:30 – 19:30, room 1C/ virtual meeting Separate meeting for Scientific Advice topics 04 May 2020, 14:00 – 16:00, virtual meetiIng. Det er jo nogle dage siden de havde møde. Se side 12 i link
Nyeste Først- Ældste Først   Side 205/244