Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Grønne Aktier
AMBU
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
30/1 10:24 af Sukkeralf |
Herceptins salg dykkede 12 pct. til 6 mia. schweizerfranc (42 mia. kr.)
|
|
|
30/1 10:24 af Sukkeralf |
Brystkræftmidlet Perjeta, selskabets femtebedst sælgende lægemiddel, havde en salgsvækst på 29 pct. til 3,5 mia. schweizerfranc (24 mia. kr.).
|
|
|
30/1 10:23 af Sukkeralf |
For Zymeworks folket så er her hvad Roche omsatte for af Perjeta og Herceptin:
|
|
|
30/1 10:22 af Sukkeralf |
Ups - lad os håbe den kommer sig hurtigere end sidst. Ville hellere have en licensaftale, så spændende med CC
|
|
|
30/1 09:37 af Mcjean |
Du kan lige nå at deltage i emi hvis du mindst placerer for 100k Euro du får dem til kurs 18.
|
|
|
30/1 09:35 af Mcjean |
Havde ikke brug for det, men kørte en alligevel. De holder såvidt jeg kan se ekstraordinær GF (link) Kunne være interessant t vide hvorfor
|
|
|
30/1 09:33 af Mcjean |
(link) Emi BRGBIO lidt over 200mil i privat placement.
|
|
|
29/1 21:33 af Sukkeralf |
|
|
|
29/1 21:33 af Sukkeralf |
Pfizer jagter fase II programmer - og med Zymeworks nylige aftale om klinisk udvikling af ZW25 Ibrance kombi, så skal man aldrig sige aldrig om der kan være mere på vej
|
|
29/1 18:06 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hansa Biopharma: (link)
|
|
|
29/1 13:41 af Hfencker |
|
|
|
29/1 13:41 af Hfencker |
Hvilke nyheder mon der kommer i dag?
|
|
|
29/1 13:16 af Sukkeralf |
|
|
|
29/1 13:16 af Sukkeralf |
Fin artikel i Medwatch omkring ADC´er eller nærmere bestemt DS8201, som jo er den Zymeworks med ZW49 gerne skulle give modstand:
|
|
|
29/1 08:03 af Sukkeralf |
Den er vel bare lidt naturligt svækket oven på en ellers flot emission
|
|
|
28/1 18:08 af berger |
Sker der med Zymeworks? måske tid til lidt opkøb ?
|
|
|
28/1 17:49 af Jazzz |
...som Saniona også er delejere af.. 18% som jeg husker det.. endnu en god grund til at købe Saniona..
|
|
|
28/1 13:52 af RoninDK |
@Hfencker - Scandion Oncology. Spændende projekt. Den kunne godt blive rigtig interessant.
|
|
|
28/1 00:27 af Hfencker |
|
|
|
28/1 00:27 af Hfencker |
Spændende
|
|
|
27/1 13:53 af JesperT87 |
@RoninDK - Mange tak for dit fine svar, og jeg er meget enig. Den "hopper" også lidt op og ned - men flader for det meste ud. Jeg synes deres pipeline er spændene, og at det er et voldsomt fald den tog efter udsættelse.
|
|
|
27/1 12:29 af RoninDK |
stige kraftigt ved godkendelsen, og derefter flade ud i lang tid indtil første salg sker... blot mine forventninger. Har ikke aktien endnu, men regner med at købe lidt på et tidspunkt.
|
|
|
27/1 12:28 af RoninDK |
@JesperT87 - Hansa Biopharma - jeg tog lige et hurtigt kig, og tænker den kan være interessant på sigt. Dog: De får forhåbentlig godkendelse i EU i 2020, men derefter skal de forhandle offentligt tilskud med 27 EU lande. Og det kan tage lang tid. De skriver de har penge til 2021, så mit gæt er, at de skal ud og hente penge inden salget går højt nok op. Jeg tror casen er god nok langsigtet. Der er gode folk i bestyrelsen. Men jeg tror aktien kommer til at ligge stille et stykke tid. Den vil nok
|
|
|
27/1 07:41 af Fandel |
Fint link m00t. Det bliver vildt spændende, at følge Orphazyme.
|
|
| ||
|
|
26/1 22:45 af m00t |
Orphazyme 2020-2025 plan:
(link)
|
|
26/1 12:43 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
|
26/1 12:36 af elssan |
Hej Bøgen. Endnu et fint link om Bioinvent. Jeg ser også muligheder i aktien og købte lidt ind i fredags.
|
|
|
26/1 12:32 af JesperT87 |
Mener selvfølgelig "Hansa Biopharma".
|
|
26/1 10:49 af Bøgen |
Hej elssan, tak for link som jeg er godt bekendt med fra avanza forum om Bioinvent: (link) - så vidt jeg kan regne ud var stigning i handel og kurs begyndt inden da, også handlen fra danske aktører. Nuvel, kursen var også decideret banket alt for langt ned, i forhold til Bioinvents pipeline, hvilket jeg stadig syntes den er - men suk, markedet bestemmer jo.
|
|
|
26/1 01:04 af JesperT87 |
Er jeg den eneste som er begyndt at se en turnaround for Biopharma ? De har stadig rigtig fin data, og bliver formentlig godkendt i europa i H2?
|
|
|
26/1 01:04 af JesperT87 |
Hej alle,
|
|
|
25/1 15:45 af elssan |
Til Bioinvent. Måske forklarer dette link aktiviteten igår? (link)
|
|
|
25/1 10:36 af Sukkeralf |
|
|
24/1 18:08 af Bøgen |
Hej Cbarsk, det er aktien Bioinvent International AB på den svensek børs. (link) - besvarer det dit spørgsmål?
|
|
24/1 16:43 af Svingtraderen |
Ophazyme. Nogen holdning til EGM i morgen? >Kapitaludvidelse eller best case stor investor?
|
|
|
24/1 14:47 af CBarsk |
Kan du uddybe fænomenet
Bioinvert?
|
|
|
24/1 14:46 af CBarsk |
Bøgen:
|
|
|
24/1 09:55 af Fandel |
God morgen...
|
|
|
24/1 04:32 af Jazzz |
Flere grunde til at Saniona er interessant; (link)
|
|
|
23/1 20:51 af LP90 |
TheNote jeg kan kun bakke dig op i det du siger folk må jo selv drage deres egen konklusioner men man skal ikke gå efter mandene syntes altid du sagligt og veldokumenteret forklarer hvad du gør og ser i teknikken så forsæt endelig med det tak
|
|
23/1 16:16 af Bøgen |
Til orientering har jeg fulgt Bioinvent i flere år, og hverken den omsætning vi ser i dag (eller i går) eller danske mægler er et normalt fænomen..
|
|
23/1 16:10 af Bøgen |
Jeg skal godt nok love for der er omsætning i Bioinvent på den svenske børs, og med en del danske mælger på banen, nogen der ved hvorfor de danske mægler er på banen?
|
|
|
23/1 14:37 af RoninDK |
Jeg tænker at gå ind i Targovax med et frimærke nu (når jeg får nogen Veloxispenge ud), så jeg kan følge den. Og så ellers vente 6 måneder til de har skaffet frisk kapital før jeg går ind med et lidt større high risk bet. Problemet med den strategi er til gengæld, at der nemt kan komme flere studiedata inden som bopper kursen højere op før jeg får købt end det den falder til, når der skal hentes kapital.............. så måske er det lige meget om man går ind nu eller senere
|
|
|
23/1 11:31 af LP90 |
Vitus ja det er det og det tager vi med men kunne sku ikke ramme mere skævt med min indgang til aktien
|
|
|
23/1 11:11 af Zinkler |
Kiggede på Targovax igår. Det ser spændende ud, men tror først jeg vil gå om 6-9 måneder, når de er kommet længere med deres udvikling af produkterne. Så gerne et product I fase 3 som minimum.
|
|
|
23/1 10:55 af Vitus |
Jaaa, det er de små stød verden giver, når der handles med aktier....
|
|
|
23/1 10:46 af LP90 |
Sku da godt jeg fik købt Targovax i går til kurs 9,60 sku da øv at se den falder 16% dagen efter
|
|
|
23/1 07:43 af Fandel |
God morgen...
|
|
|
23/1 06:55 af Sukkeralf |
|
|
|
23/1 06:55 af Sukkeralf |
Zymes emissionskurs
46,5
|
