Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
30/1 10:24
af Sukkeralf
Herceptins salg dykkede 12 pct. til 6 mia. schweizerfranc (42 mia. kr.)
30/1 10:24
af Sukkeralf
Brystkræftmidlet Perjeta, selskabets femtebedst sælgende lægemiddel, havde en salgsvækst på 29 pct. til 3,5 mia. schweizerfranc (24 mia. kr.).
30/1 10:23
af Sukkeralf
For Zymeworks folket så er her hvad Roche omsatte for af Perjeta og Herceptin:
30/1 10:22
af Sukkeralf
Ups - lad os håbe den kommer sig hurtigere end sidst. Ville hellere have en licensaftale, så spændende med CC
30/1 09:37
af Mcjean
Du kan lige nå at deltage i emi hvis du mindst placerer for 100k Euro du får dem til kurs 18.
30/1 09:35
af Mcjean
Havde ikke brug for det, men kørte en alligevel. De holder såvidt jeg kan se ekstraordinær GF (link) Kunne være interessant t vide hvorfor
30/1 09:33
af Mcjean
(link) Emi BRGBIO lidt over 200mil i privat placement.
29/1 21:33
af Sukkeralf
29/1 21:33
af Sukkeralf
Pfizer jagter fase II programmer - og med Zymeworks nylige aftale om klinisk udvikling af ZW25 Ibrance kombi, så skal man aldrig sige aldrig om der kan være mere på vej
29/1 18:06
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hansa Biopharma: (link)
29/1 13:41
af Hfencker
29/1 13:41
af Hfencker
Hvilke nyheder mon der kommer i dag?
29/1 13:16
af Sukkeralf
29/1 13:16
af Sukkeralf
Fin artikel i Medwatch omkring ADC´er eller nærmere bestemt DS8201, som jo er den Zymeworks med ZW49 gerne skulle give modstand:
29/1 08:03
af Sukkeralf
Den er vel bare lidt naturligt svækket oven på en ellers flot emission
28/1 18:08
af berger
Sker der med Zymeworks? måske tid til lidt opkøb ?
28/1 17:49
af Jazzz
...som Saniona også er delejere af.. 18% som jeg husker det.. endnu en god grund til at købe Saniona..
28/1 13:52
af RoninDK
@Hfencker - Scandion Oncology. Spændende projekt. Den kunne godt blive rigtig interessant.
28/1 00:27
af Hfencker
28/1 00:27
af Hfencker
Spændende
27/1 13:53
af JesperT87
@RoninDK - Mange tak for dit fine svar, og jeg er meget enig. Den "hopper" også lidt op og ned - men flader for det meste ud. Jeg synes deres pipeline er spændene, og at det er et voldsomt fald den tog efter udsættelse.
27/1 12:29
af RoninDK
stige kraftigt ved godkendelsen, og derefter flade ud i lang tid indtil første salg sker... blot mine forventninger. Har ikke aktien endnu, men regner med at købe lidt på et tidspunkt.
27/1 12:28
af RoninDK
@JesperT87 - Hansa Biopharma - jeg tog lige et hurtigt kig, og tænker den kan være interessant på sigt. Dog: De får forhåbentlig godkendelse i EU i 2020, men derefter skal de forhandle offentligt tilskud med 27 EU lande. Og det kan tage lang tid. De skriver de har penge til 2021, så mit gæt er, at de skal ud og hente penge inden salget går højt nok op. Jeg tror casen er god nok langsigtet. Der er gode folk i bestyrelsen. Men jeg tror aktien kommer til at ligge stille et stykke tid. Den vil nok
27/1 07:41
af Fandel
Fint link m00t. Det bliver vildt spændende, at følge Orphazyme.
26/1 22:45
af m00t
Orphazyme 2020-2025 plan: (link)
26/1 12:43
af Helge Larsen/PI-redaktør
26/1 12:36
af elssan
Hej Bøgen. Endnu et fint link om Bioinvent. Jeg ser også muligheder i aktien og købte lidt ind i fredags.
26/1 12:32
af JesperT87
Mener selvfølgelig "Hansa Biopharma".
26/1 10:49
af Bøgen
Hej elssan, tak for link som jeg er godt bekendt med fra avanza forum om Bioinvent: (link) - så vidt jeg kan regne ud var stigning i handel og kurs begyndt inden da, også handlen fra danske aktører. Nuvel, kursen var også decideret banket alt for langt ned, i forhold til Bioinvents pipeline, hvilket jeg stadig syntes den er - men suk, markedet bestemmer jo.
26/1 01:04
af JesperT87
Er jeg den eneste som er begyndt at se en turnaround for Biopharma ? De har stadig rigtig fin data, og bliver formentlig godkendt i europa i H2?
26/1 01:04
af JesperT87
Hej alle,
25/1 15:45
af elssan
Til Bioinvent. Måske forklarer dette link aktiviteten igår? (link)
25/1 10:36
af Sukkeralf
24/1 18:08
af Bøgen
Hej Cbarsk, det er aktien Bioinvent International AB på den svensek børs. (link) - besvarer det dit spørgsmål?
24/1 16:43
af Svingtraderen
Ophazyme. Nogen holdning til EGM i morgen? >Kapitaludvidelse eller best case stor investor?
24/1 14:47
af CBarsk
Kan du uddybe fænomenet Bioinvert?
24/1 14:46
af CBarsk
Bøgen:
24/1 09:55
af Fandel
God morgen...
24/1 04:32
af Jazzz
Flere grunde til at Saniona er interessant; (link)
23/1 20:51
af LP90
TheNote jeg kan kun bakke dig op i det du siger folk må jo selv drage deres egen konklusioner men man skal ikke gå efter mandene syntes altid du sagligt og veldokumenteret forklarer hvad du gør og ser i teknikken så forsæt endelig med det tak
23/1 16:16
af Bøgen
Til orientering har jeg fulgt Bioinvent i flere år, og hverken den omsætning vi ser i dag (eller i går) eller danske mægler er et normalt fænomen..
23/1 16:10
af Bøgen
Jeg skal godt nok love for der er omsætning i Bioinvent på den svenske børs, og med en del danske mælger på banen, nogen der ved hvorfor de danske mægler er på banen?
23/1 14:37
af RoninDK
Jeg tænker at gå ind i Targovax med et frimærke nu (når jeg får nogen Veloxispenge ud), så jeg kan følge den. Og så ellers vente 6 måneder til de har skaffet frisk kapital før jeg går ind med et lidt større high risk bet. Problemet med den strategi er til gengæld, at der nemt kan komme flere studiedata inden som bopper kursen højere op før jeg får købt end det den falder til, når der skal hentes kapital.............. så måske er det lige meget om man går ind nu eller senere
23/1 11:31
af LP90
Vitus ja det er det og det tager vi med men kunne sku ikke ramme mere skævt med min indgang til aktien
23/1 11:11
af Zinkler
Kiggede på Targovax igår. Det ser spændende ud, men tror først jeg vil gå om 6-9 måneder, når de er kommet længere med deres udvikling af produkterne. Så gerne et product I fase 3 som minimum.
23/1 10:55
af Vitus
Jaaa, det er de små stød verden giver, når der handles med aktier....
23/1 10:46
af LP90
Sku da godt jeg fik købt Targovax i går til kurs 9,60 sku da øv at se den falder 16% dagen efter
23/1 07:43
af Fandel
God morgen...
23/1 06:55
af Sukkeralf
23/1 06:55
af Sukkeralf
Zymes emissionskurs 46,5
Nyeste Først- Ældste Først   Side 217/244