Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
|
16/1 09:56 af LP90 |
Rasbom tusinde tak for dit svar jeg er også godt inde i aktien så vi ser positivt fremtiden i møde :-)
|
|
|
16/1 09:42 af Rasbom |
LP90 - Angående PhotoCure så tror jeg ikke der noget at være bekymret for så fremt du er langsigtet investor. De voldsomme sving op og ned er vilkårene på den norske børs og ikke mindst i bioteksegmentet. Se på salgstallen og udplaceringen av scoper. Så længe de forbedres q for q så er trenden op på den lange bane. Jeg er selv investeret godt i PH.
|
|
|
16/1 08:48 af Zinkler |
Er der nogen som ved hvorfor Oncology Venture er steget så meget her på sidste?
|
|
|
15/1 18:25 af lahn1 |
Måske et tegn på at man har flere penge I ZYME end hvad min normale risiko profil tillader.
|
|
|
15/1 18:23 af lahn1 |
ZYME - Man skal lære at skelne mellem skidt og kanal, og jeg hoppede med begge ben i en række short bullshit posts på twitter og stocktwits. Der har ikke været en breakout session og ej heller kunne finde anden nævnelse af grade 3 AE events. Jeg vil holde mig til slide 19 i ZYMEs præsentation og slå koldt vand i blodet. Undskyld hvis I fik pulsen op, det gjorde jeg i hvertfald :-) (link)
|
|
|
15/1 16:56 af Sukkeralf |
Og hvor har du det fra lahn - særdeles irriterende at man ikke kan høre Q&A ligeså. Specielt hvis der har været lidt kritiske spørgsmål
|
|
|
15/1 15:49 af JohnW |
@lahn1 Jeg forstår ikke helt det du skriver med AE grade 1, 2 og 3. Kan du ikke uddybe det? Takker :-)
|
|
|
15/1 14:18 af lahn1 |
:-) Undskyld, glem min sidste chat-besked. Det er jo klart at der er grade 3 AEs når majority af AEs are 1&2
|
|
|
15/1 13:41 af Fandel |
Mon ikke bare der nogen der har taget gevinst hjem i Orphazyme...
|
|
|
15/1 13:33 af lahn1 |
ZYME - Det virker som om der var en breakout session med ZYME på JPM. Har set nævnt at der mindst var 1 grade 3 AE i ZW49 og kommentarer om at ZYME ikke kan hæve dose uden SAEs . Nogle her der har data på eller link til sådan info ?
|
|
15/1 12:01 af Svingtraderen |
Der er ikke noget nyt i Orpha - har ledt - må være nogle salgsordrer der blev initieret. Med så stor stigning
i år 60%ish kommer der automatisk store udsving
|
|
|
15/1 11:41 af bibob |
Hvad sker der lige med orphazyme. ?? Kæmpe dyk lige pludselig. ??!!
|
|
|
15/1 09:52 af lahn1 |
Det var noget af en lussing Nektar fik igår ved afstemningen hos FDA 0-27 imod godkendelsen af NKTR181 og de stopper herefter al videre udvikling af NKTR181. AH var NKTR nede med 25% men sluttede 12% nede. Spændende at se hvad prisen lander på idag. (link)
|
|
|
14/1 23:36 af lahn1 |
Tak, det må man sige.
|
|
|
14/1 15:26 af Sukkeralf |
Altid svært når man ikke får konkrete data, men det lyder umiddelbart lovende - her et link til tidlige data fra DS8201 og der er da nogen bivirkninger:
|
|
|
14/1 15:26 af Sukkeralf |
|
|
|
14/1 15:12 af lahn1 |
Stadigvæk super positivt AE profil på ZW49. Syntes jeg læse at 15% af pat. i DS8201 trial trak frivilligt pga af AE + 4 døde. Der skal vel end del til at trække sig, hvis det er deres sidste behandlings mulighed. Så selv med lidt mindre effekt end DS2810 kan ZW49 gå hen og blive det fortrukne valg.
|
|
14/1 12:46 af Helge Larsen/PI-redaktør |
BioMed X starts new schizophrenia research program with Boehringer Ingelheim(link)
|
|
14/1 12:42 af Helge Larsen/PI-redaktør |
daptimmune
@Adaptimmune
NEWS: Today, we announced a partnership with @AstellasUS to bring new stem-cell derived allogeneic T-cell therapies to #cancer patients. Read the details of the deal here: (link)
|
|
|
14/1 11:26 af Sukkeralf |
|
|
|
14/1 11:26 af Sukkeralf |
Opdateringen var ganske positivt uden ret meget konkret omkring ZW49, hvilket dog heller ikke var ventet - men positivt indtil videre og lad os håbe på en god opdatering på ASCO
|
|
|
14/1 11:25 af Sukkeralf |
Noget af en rutchetur for Zymeworks i går - af en eller anden besynderlig grund blev den sendt over 10% ned lige efter deres opdatering. Måske blev en række stop loses udløst for ellers giver det ingen mening.
|
|
|
14/1 11:20 af LP90 |
Hej nogen herinde der er med i PhotoCure syntes den er bakket med 10% de sidste uger i et ellers positivt markedet nogen der har en kommentar på forhånd tak
|
|
|
14/1 10:02 af Fandel |
ORPHAZYME FORTSÆTTER OPTUR I 2020 - KAN VÆRE OPKØBSKANDIDAT
Efter væsentlig optur i 2019 er biotekselskabet Orphazyme fortsat i 2020 med en stigning på over 40 pct. i de første uger. Finanshuse venter endnu mere.
|
|
| ||
|
|
13/1 16:25 af Fandel |
Jeg synes, at dette siger rigtig meget. Arimoclomol har modtaget betegnelser på fast track, forældreløst lægemiddel og pædiatrisk sygdom fra US Food and Drug Administration (FDA) og for nylig modtaget gennembrudsbetegnelse fra FDA.
Orphazyme evaluerer i øjeblikket, hvordan man kan tilbyde tidlig adgang i yderligere lande over tid, afhængig af drøftelser med lokale myndigheder og
fremskridt hen imod arkivering til lovgivningsmæssig godkendelse eller opnåelse af refusion.
|
|
|
13/1 15:51 af m00t |
@Fandel, hvad bygger du det kursmål på?
|
|
|
13/1 15:46 af Fandel |
Stigningen vil blive på højde med Veloxis over tid.
|
|
|
13/1 14:38 af lexus |
Det
var godt nok nået af et kursmål
|
|
|
13/1 13:11 af Fandel |
Nesdam33 jeg tror helt sikkert, at den kan ramme kurs 200 i 2020.
|
|
|
13/1 11:55 af RoninDK |
Nogen der ved hvorfor Oncology Venture stiger 18% her til morgen? Der er ikke umiddelbart nogen pressreleases ude som retfærdiggøre en sådan stigning.
|
|
|
13/1 11:16 af Nesdam33 |
Kom med i 72,8 lige før nytår, og den er bare steget som en nytårsraket lige siden. Hva´ skal vi sige - kurs 200 inden udgangen af 2020
.
|
|
|
13/1 10:50 af Fandel |
Jeg tror den stikker helt af i 2020. Meget spændende at følge den.
|
|
|
13/1 10:47 af m00t |
Det må man sige: (link)
|
|
|
13/1 10:19 af Fandel |
Jeg skal love for, at der er gang i
Orphazyme A/S
|
|
|
13/1 07:56 af Sukkeralf |
|
|
|
13/1 07:56 af Sukkeralf |
Spændende år for Exelixis - og præsentation hos JPM i morgen:
|
|
|
13/1 07:46 af Sukkeralf |
Zyme præsenterer på JPM i dag - og det første af to studier med ZW25 i brystkræft er netop sat i gang:
|
|
|
13/1 07:46 af Sukkeralf |
|
|
12/1 09:23 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
|
11/1 01:02 af peter12 |
Ilm ;-)
|
|
|
11/1 00:17 af lahn1 |
Peter12 så er du da godt med igen. Fint luk i 26,92, skal nok videre op mandag. God weekend
|
|
|
10/1 22:19 af RoninDK |
Er der nogen som ved hvorfor Onxeo stiger 15% i dag uden nyheder?
|
|
|
10/1 18:17 af peter12 |
Jeg har desværre tabt en del $ på den, men er med fra 18 ca. Der er vist mange shorts i den, så håber jeg får dækket tabet ;-)
|
|
|
10/1 18:05 af lahn1 |
Peter12, :-) hoppede ind i den i mandags da den kyssede bunden af den opadgående kanal, med chance for at vi skal op og lukke gap i 28,60. Desværre kun med med en 1/2 portion. Adcom en af de næste uger med NKTR181 opioid som jo ikke skaber afhængighed, som har været det store emne i efteråret 19.
|
|
|
10/1 16:58 af peter12 |
Not bad hvis man har NKTR (link)
|
|
|
10/1 13:41 af LP90 |
ja det skal jeg love for øv man solgte alt for tidligt håber på tilbage fald ned omkring 77 så er jeg på igen men nu må vi se
|
|
|
10/1 13:04 af m00t |
Orphazyme stikker godt nok afsted idag. Jeg har ledt med lys lygte for at finde noget information, der kunne tricker sådan en stigning - uden held. Nogen der har et godt bud på det? Rigtig god weekend, når I når dertil :-)
|
|
|
10/1 09:24 af Fandel |
God morgen til jer alle...
|
|
|
9/1 16:44 af lahn1 |
På sådan en stille dag, tør man spørge om der nogle her som har set på Cellectar Bio. Præsentere ydereligere data, update og analyse af deres ph1 og ph2 med CLR 131. bl.a. i R/R MM den 19. Feb Latterlig lille Mcap på 21 m$ men mangler penge. TA ser også lidt spændende ud. (link)
|
|
|
9/1 09:22 af Rasbom |
ups 5000stk
|
