Biotek-snakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
22/7 19:11 af bikube |
Så kom opjusteringen fra Velo. Lidt løst som jeg regner det: $10Mio. ekstra i salg, der går direkte på bundlinien, da omkostningerne ligger rimelig fast. Hvad giver det på kursen, at man tjener pludselig dobbelt op.
|
|
|
19/7 10:13 af lahn1 |
Enig et lidt belastet selskab. Slow uptake er også min største bekymring. Nu må vi se om salget rykker lidt i Q2, det første fulde kvartal med Nuzyra på markdet.
|
|
|
18/7 15:44 af Jazzz |
Har kigget på den adskillige gange. Stor gæld, super slow uptake, kun eet stof i porteføljen (groft sagt), ingen interesse for antibiotika. Valgte ikke at købe, og gør det heller ikke nu, selv om den ser billig ud. Kan bare ikke se hvordan den kan vokse med ovenstående i betragtning.
|
|
|
18/7 13:36 af lahn1 |
Håber på at Paratek får seriøst gang i salget i Q2. MCAP 100 MUSD og udsteder aktier for 50MUSD ekstra. De kunne ligevel have solgt selskabet. Nogle synspunkter ? Er selv godt træt af den.
|
|
|
17/7 11:15 af LP90 |
Lahn 1 og Jazzz tak for info håber vi får held med vores investering god dag til jer
|
|
|
17/7 10:39 af lahn1 |
Nogle der er med i SOBI, som stiger 13% idag ?
|
|
|
17/7 10:19 af Jazzz |
Emissionen er afsluttet.. BTAer handles indtil d 24.. resultatet af emissionen offentligtgøres idag. Nye aktier handles fra d 27.
|
|
|
17/7 10:19 af lahn1 |
@LP90 , Handel med tegningsretter er slut og der burde komme nyt i denne uge omkring det endeligt resultat af emissionen. Prisen er 33,5 SEK per aktie.
|
|
|
17/7 10:16 af lahn1 |
Har kigget på den tidligere, syntes bare der manglede noget wow-effekt, men den ligger nok i den mere "sikre" end af små biotek investeringerne.
|
|
|
17/7 09:35 af LP90 |
Hej Jazzz hvad er kursen ved emissionen ved du det og du siger den er næsten færdig er det kursen nu der er rigtig eller kommer den længere ned ved emissionen ?
|
|
|
16/7 23:00 af Jazzz |
Ja, første trigger er nok, når de går på den store børs senere i år. Næste er godk fase 3 på Xlucane i beg af 2020..
|
|
|
16/7 22:56 af Jazzz |
Det er det mest sikre biotek jeg nogensinde har mødt. Derfor kan det da stadig gå galt, men alt ser usædvanligt godt ud. Selv licensaftalen er på plads og vildt god, med 50-50.. og med et super vel etableret, globalt selskab. Produktionsteknologien er patenteret og der er 4 andre stoffer på vej. Det ser meget lovende ud..
|
|
|
16/7 22:38 af lahn1 |
På papiret ser den ok ud, men den fænger ikke rigtig på mig. Læse også lige redeye's analyse. Er første trigger i 2H 2020?. Måske skulle man tage en lille lytte post, alligevel.
|
|
|
16/7 15:39 af Jazzz |
Aftalen er med STADA, kæmpe tysk farma firma med distribution i 130 lande og 11000 ansatte.. produktionen er på plads.. så alt vi venter på er godkendelse og udløb af patent i 2022. Xbrane har allerede et produkt og licens aftale i kina, Spherotide, som kan nå estimeret årlig indtægt 400 mill (altså alene det produkt kan gi indtægt tæt på eksisterne markedsværdi af Xbrane).. dertil, 3 andres stoffer i udvikling..
|
|
|
16/7 15:31 af Jazzz |
Man regner med at Xbrane konservativt tager 15% af markedet og har lavet samhandelsaftaler med 50% til Xbrane. Så det kan udvikle sig temmeligt positivt.
|
|
|
16/7 15:27 af Jazzz |
Lahn1. Ved Xbrane og 2-3 konkurrenter.. jo der vil være konkurrence og pris pres.. man regner med 3 stks og 35% discount.. men markedet er på mere end 20 miliarder Kr og Xbrane har dertil flere stoffer og en markedsværdi på 600 mill kr.. så...
|
|
|
11/7 16:37 af lahn1 |
Interresant interview med BergenBio CEO Richard Godfrey. (link)
|
|
|
20/6 23:28 af lahn1 |
ZYME viser styrke og stiger 9,5%. Markedet ser ud til at værdsætte at de speeder udviklingen af ZW25 og ZW49 op.
|
|
|
20/6 11:57 af Sukkeralf |
Rart at se Merck stadig være sultne - hvis man håber på et opkøb af BergenBio, så er det nok Merck man skal kigge efter:
|
|
|
20/6 11:57 af Sukkeralf |
|
|
|
20/6 05:29 af Sukkeralf |
|
|
|
20/6 05:29 af Sukkeralf |
Kurs 18 - så ikke slemt
|
|
|
19/6 15:47 af lahn1 |
Nu gik det lige så godt. ZYME skal ud og hente penge til at fremskynde ZW25 og ZW49. Lyder fornuftigt men prisen bliver nok presset den næste tid.
(link)
|
|
|
12/6 15:38 af lahn1 |
Så kan jeg godt gå på pension hvis det sker :-)
|
|
| ||
|
|
12/6 14:39 af Sukkeralf |
Lad os håbe ZW49 kan kopiere DS8201s effekt og have færre bivirkninger
|
|
|
12/6 14:29 af Sukkeralf |
|
|
|
7/6 12:41 af lahn1 |
Hvem følger HALO. Er selv gået in i den da ENHANZE ser rigtig spændende ud ikke mindst når også DAR SC godkendes. Tør ikke lægge for meget i forventningerne til PEGPH20, men syntes den er prissat lavt med PE på 15 med tanke på ph 3 forsøg i pancreas cancer og en going business med vækst i ENHANZE.
|
|
|
6/6 08:03 af Sukkeralf |
Zyme hos Jefferies i morgen
|
|
|
31/5 11:37 af lahn1 |
@8:12 ja dejligt svar. Man kan næsten høre hvordan han smiler da han svarer på spørgsmålet.
|
|
|
31/5 08:24 af Sukkeralf |
De lader til at have et par solide platforme der vil give muligheder for at nå markedet før eller siden.
|
|
|
31/5 08:22 af Sukkeralf |
Pt er Zymeworks nok min favorit biotekaktie - fordi den i mine øjne både rummer stort potentiale men også en langsigtet bund.
|
|
|
31/5 08:12 af Sukkeralf |
........og svaret var at det var absolut tilfældet :-)
|
|
|
31/5 08:12 af Sukkeralf |
Fik hørt Zymelinks corporate update i nat - meget positivt. Elskede Ali´s svar på næstsidste spørgsmål - her blev der spurgt til om det var rigtigt set, at Zymelinks ville komme mere i vælten og at man kunne forvente flere deals i den kommende tid.............
|
|
|
30/5 20:29 af lahn1 |
Der går jo nærmest ikke en uge uden en god nyhed fra ZYME - FDA fast track til W25. (link)
|
|
|
30/5 17:24 af Sukkeralf |
Les (EXEL) – I like their branching out to other areas, program is somewhat early
but I am a big believer in ZYME’s technology.
|
|
|
30/5 17:24 af Sukkeralf |
Fra Ohad Hammers blog:
|
|
|
30/5 08:19 af Sukkeralf |
|
|
|
29/5 21:14 af lahn1 |
BUM! ZYME oppe med >7%. Noget fornuftigt må de havde sagt. Har ikke haft tid til at høre præsentationen, men en ´lille milestone blev det også til idag.
|
|
|
27/5 10:27 af Sukkeralf |
|
|
|
27/5 10:27 af Sukkeralf |
Lad os håbe denne webcast på onsdag kan hive aktien opad:
|
|
|
20/5 12:47 af lahn1 |
ok tak, Sukkeralf
|
|
|
20/5 07:58 af Sukkeralf |
Altså det antistof det hele handler om ejer Iconic
|
|
|
20/5 07:57 af Sukkeralf |
lahn1 - er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener? Iconic har indlicensieret ADC teknologien fra Zymeworks og Iconic har givet en option på udlicensiering til Exelixis. Så det er Iconic der har hovedrollen her.
|
|
|
17/5 11:38 af lahn1 |
* Sukkeralf, Kunne ZYME ikke havde lavet den deal selv og fået mere ud af det ?
|
|
|
16/5 18:05 af Sukkeralf |
Det var hurtigt det program blev udlicensieret
|
|
|
16/5 18:04 af Sukkeralf |
|
|
|
16/5 14:31 af Sukkeralf |
Dog lidt svært at gennemskue disse ændringer af aftalerne - det lyder til en mere frontloaded aftale nu med højere royalty - omvendt synes milestonepakken at være mindsket. muligvis fordi de bevæger sig ind på infektionsområdet, hvor pengene måske ikke er lige store
|
|
|
16/5 14:12 af lahn1 |
ZYME :-)
|
|
|
16/5 12:53 af JohnW |
Zymeworks: (link)
|
|
|
16/5 09:44 af Rasbom |
Hej Sukkeralf. Har du en k
ommentar til Cantargias abstrakt som ble frigivet i dag
|
