Genmab
Aktiesnakken
Q&A Zealand Pharma 2025-05-20
Genmab
NOVO
TESLA
Zealand Pharma
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Vestas
Shipping
Biotek-snakken
BITCOIN
Hansa Biopharma
Pharma
AMBU
GN Store Nord
Medico
Politiksnakken
ExpreS2ion
Embla Medical
Gubra
Krypto
OLIE OG GAS
Banker og Finans
Chemometec
Forsvarsaktier
Smallcap og First North aktier
![]() |
25/5 21:18 af MrEbbe |
og så køber jeg andet undervejs, og har købt lidt op undervejs men ikke ret meget.
|
![]() |
25/5 21:23 af MrEbbe |
Mine Genmab er ikke til salg med mindre det er beløb væsentlig over kurs 2000,- ;-)
|
![]() |
25/5 21:25 af Mcjean |
Du indløser vel 100.000 kr om året og genkøber
|
![]() |
25/5 21:25 af Mcjean |
så slipper man med 27%, hvis altså konen er med
|
![]() |
25/5 21:27 af nohope |
Man ved aldrig - Exiqon - LL - Genmab -
|
![]() |
25/5 21:34 af Mcjean |
Solsen de har ikke råd til Genmab mere, måske de ikke ved det, men løbet er snart kørt, giver det til lige efter ASCO så er det finish og så kan det være Genmab gør som Gilead........køber aktier tilbage for profitten, lad os sige 20 mill. stk så vi ender på 40 mill og så er hver medarbejder 200 millioner værd, det er ret vildt, de må føle sig værdsat
|
![]() |
25/5 21:37 af MadsSkjern |
Her er lidt til nørderne (link)
|
![]() |
25/5 21:43 af MrEbbe |
Nej, jeg overvejer og flytte til et andet europæisk land med en mere attraktiv beskatning af kapitalindkomst. Jeg er ligeledes ugift.
|
![]() |
25/5 21:47 af sommerfugl |
tak for alle de nyttige kommentarer:-)
|
![]() |
25/5 21:51 af Repsac |
Nohope: vil der sige, at du også køber aktier, der ikke stiger 800%?
|
![]() |
25/5 21:52 af Solsen |
Det lyder lidt amatøragtigt ;-)
|
![]() |
25/5 21:52 af nohope |
Ting tager tid - ro på :-)
|
![]() |
25/5 22:02 af MrEbbe |
Jan har tidligere udtalt at et aktiesplit ikke ville komme på tale, men med den meget høje kurs vi har pt, tror I så ikke at det vil blive stillet som forslag til næste års generalforsamling?
|
![]() |
25/5 22:03 af Mcjean |
Mads hvis man vil se hele artiklen skal man logge ind på sin ASH konto, den er udgivet i dec. 2015. Var den en del af ASH I 2015?
|
![]() |
25/5 22:04 af MUFC Oberanven |
Er det ikke ligegyldigt med split? Tror du Mærsk ville have et højere P E med en lavere kurs ?
|
![]() |
25/5 22:05 af nohope |
Vi gider ikke de der aktiesplit, der er et eller andet eksklusivt over en høj kurs, fattigrøvene kan købe Topsil istedet.
|
![]() |
25/5 22:05 af Mcjean |
Bestyrelsen har fået fuldmagt til split og kan sætte i værk når de lyster og de har også fået fuldmagt til et tilbagekøbsprogram så vidt jeg husker
|
![]() |
25/5 22:05 af Legolas23 |
Eller Novo :-D
|
![]() |
25/5 22:08 af Solsen |
Som jeg husker er det meget begrænset, hvor meget der er givet fuldmagt til at tilbagekøbe.
|
![]() |
25/5 22:08 af Mcjean |
Split kan bruges mod fjendtlig opkøb da kursen som regel stiger 10-20%. Det smarteste er tilbagekøb og så et split vil jeg tro
|
![]() |
25/5 22:08 af Solsen |
Giver nohope ret i at Genmab er eksklusiv i et kursleje o. 1000 kr :-)
|
![]() |
25/5 22:09 af Mcjean |
Gjorde NOVO forøvrigt det ikke i den rækkefølge
|
![]() |
25/5 22:10 af Legolas23 |
Jeg har oplevet Novo splitte 2 gange efter at have været over kurs 1000
|
![]() |
25/5 22:10 af Legolas23 |
Der må sidde nogen med store formuer i Novo
|
| ||
![]() |
25/5 22:12 af Bulder |
EU-godkendelsen omtalt på Myeloma Beacon: Dr. Mohamad Mohty, a myeloma specialist at the Saint-Antoine Hospital and University Pierre & Marie Curie in Paris, told The Beacon that the approval of Darzalex in Europe
"is a wonderful opportunity for myeloma patients in Europe. We have hundreds of patients who have been waiting for several months after the failure of currently available options. Beside its immediate potential benefit for refractory patients, this approval will pave the way for intro
|
![]() |
25/5 22:12 af Bulder |
ducing monoclonal antibodies as part of the most modern treatment paradigms for myeloma. Also, Darzalex's European approval coming so soon after its U.S. approval clearly highlights the strength of the worldwide effort surrounding this disease, irrespective of borders, for the benefit of all patients."
|
![]() |
25/5 22:12 af Bulder |
|
![]() |
25/5 22:14 af Legolas23 |
Godt med faglige udtalelser, så det underbygger analyserne :-)
|
![]() |
25/5 22:14 af MUFC Oberanven |
Tak Bulder. Det tyder på at Darzalex salget snart kan få et spike op fra Europa
|
![]() |
25/5 22:19 af Bulder |
Janssen’s decisions in that regard will be affected, in part, by how long it takes the company to negotiate the drug’s pricing and/or reimbursement with national authorities. Such negotiations can often take six months or longer to complete.
|
![]() |
25/5 22:22 af MadsSkjern |
McJean den er udgivet 24/5. Den beskriver den immunmodulerende effekt jan har fablet om det sidste halve år. Holder det vand kan data bruges i mange indikationer.
|
![]() |
25/5 22:28 af nohope |
immunstimulerende ?
|
![]() |
25/5 22:30 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tak...Tror at myndighederne i de enkelte lande lægger sig i selen for at få Darzalex ude til patienterne. Alt andet vil være uetisk.
|
![]() |
25/5 22:36 af Bulder |
Ja.man må da ikke håbe det skal tage 6 mdr.
|
![]() |
25/5 22:36 af MrEbbe |
Jeg er ærlig talt græsk katolsk ligeglad med det eksklusive over en kurs over 1000,- Hvis vi skeler lidt til USA så siger man at en aktie helst ikke skal koste over 100,- usd. Og det er vi nu over. Det var punkt 1. Punkt to er at der giver lidt til omsætningen statisktisk set. Og det er jo også interessant. 10-20% op på et aktiesplit er måske til den høje side, men ja det giver afgjort en højere værdisættelse.
|
![]() |
25/5 22:38 af Mcjean |
Immunmodulerende.....du "former" og det kan være både immunhæmmende- og eller immunstimulerende. Men hvorfor står der den er udgivet i dec. 2015? Er det konklusionen på abstractet fra 2015 der så kommer nu?
|
![]() |
25/5 22:42 af MrEbbe |
Må man lave opkøb af egne aktier til deres warrantsprogram? Eller er det overhovedet ikke fordelagtigt?
|
![]() |
25/5 22:42 af Bulder |
Den er indsendt 15. december. Accepteret nu
|
![]() |
25/5 22:44 af Bulder |
Nohope: (link)
|
![]() |
25/5 22:46 af nohope |
Yep - men er Darzalex stimulerende eller hæmmer den ?
|
![]() |
25/5 22:46 af Mcjean |
Ok tak Mads og Bulder, der står videre forskning til sidst i abstract
|
![]() |
25/5 22:50 af Mcjean |
både og vil jeg tror, det er det mest normale. Kan hæmme et hav af forskellige mekanismer og ligeså stimulere mange forskellige mekanismer, men overlevelsesprocenten er det interessante i sidste ende.
|
![]() |
25/5 22:52 af Bulder |
Som jeg forstår det stimulerer Dara kroppens immunceller til at bistå med at dræbe kræftceller. Dara får derved dobbeltvirkende effekt. Og kan måske anvendes i andre vævsformer end plasma. Det er vist det MS pointerer.
|
![]() |
25/5 22:54 af nohope |
Immunstimulerende effekt, hvis det er sandt, så skal det tilsættes drikkevandet fremover -
|
![]() |
25/5 22:55 af nohope |
eller i det mindste testes i andre sammenhænge.
|
![]() |
25/5 22:57 af Bulder |
Bliver det jo også: NHL og en eller anden solid tumor sammen med atezolizumab.
|
![]() |
25/5 23:00 af MadsSkjern |
Den forventede virkning af dara er at aktivere immunforsvaret mod cd38 positive celler, fx myelomatoseceller. Den utilsigtede nye virkningsmekanisme er at dara fjerner immunsupressive T-celler - dara fjerner immunforsvarets "fod på bremsen" og derved aktiveres immunforsvaret mod cancerceller. (Immunmodulerende).
|
![]() |
25/5 23:04 af MadsSkjern |
Genmab har ved et tilfælde udviklet et stof, der kommer med i første bølge af immunmodulerende stoffer (hvis det holde vand) Kan dara lette bremsen på immunsystemet, er mulighederne enorme
|
![]() |
25/5 23:10 af nohope |
Tak!
|
![]() |
25/5 23:12 af pauly |
Tak for den forklaring Mads
|