Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
28/5 08:17
af MUFC Oberanven
Der naevnes ikke noget om milepaele fra Genmab (link)
28/5 08:31
af MUFC Oberanven
Den 20/5 modtager Genmab milepæl fra JNJ-61178104 for dosering af første patienter. Den er ikke nævnt på seneste pipeline slides fra 10/5! Mens JNJ-61186372 og JNJ-63709178 er nævnt i pipeline update, men har endnu ikke doseret de første patienter. Er det ikke lidt mærkeligt?
28/5 08:34
af Sukkeralf
Jo også derfor jeg har været efter Genmab med JNJ372 specielt, for her forventede man opstart i starten af 2016. Så et eller andet er der sket der. JNJ178 er jeg ikke så nervøs for pt.
28/5 08:35
af Sukkeralf
I forbindelse med ændring af ofatumumab aftalen med GSK blev milestones i de autoimmune sygdomme fjernet
28/5 08:39
af Sukkeralf
Grunden til at jeg tror, at Janssen måske satser på at Amgen dækker udgifterne til Dara+Kyprolis+Dex er jo, at de har indtjening på Velcade. Der er jo ingen grund til at positionere Kyprolis bedre, som jo er en forbedret proteasome inhibitor. Så enten trækker man tiden og får mest mulig indtjening på Velcade så længe det lader sig gøre ellers må Amgen være med på udgiftsiden
28/5 08:43
af MUFC Oberanven
Tak Sukkeralf
28/5 09:05
af Bulder
I så fald bliver Kyprolis vel hovedmedikamentet. Altså Kyp+dara+dex i den ene arm og dara+dex i kontrolarmen?
28/5 09:49
af MadsSkjern
Hvis amgen skal overbevise nogen om at vælge kyprolis fremfor velcade skal de teste mod dara-vel-dex. Prisen skal retfærdiggøres
28/5 10:05
af Bulder
Dvs at kyp+dara+dex skal slå Castor?
28/5 10:12
af Bulder
I mmy1001 er armen dara+KRd. Dvs Revlimid indgår også. Mener du så at hvis der skal køres en dara+Kd uden Rev, så er det Amgen, der har interessen heri?
28/5 10:37
af Helge Larsen/PI-redaktør
Husk at stille spørgsmål til Zealand Pharma her i weekenden i Q&A tråden: (link)
28/5 10:37
af Helge Larsen/PI-redaktør
Der er plads til mange flere: (link)
28/5 11:25
af gentogen
Ja det er svært ikke at undre sig over jnj372. I november sidste år sagde Jan, at den første patient forventedes behandlet inden nytår. Og så har han siden sagt, at det er lige op over. På CT har JNJ opdateret ved hver måneds start i 2016 og erklæret at det ville starte i den givne måned.
28/5 11:26
af MadsSkjern
Velcade går af patent, kyprolis er voldsomt dyrt, så hvis de skal slå velcade af markedet bliver de nødt til at vise superioritet overfor velcade. Der bliver ikke mindre fokus på pris i fremtiden
28/5 11:26
af gentogen
Hele konstruktionen er dog underlig. Med al respekt for Korea så hvorfor lige Korea og kun Korea. Der er heller ikke listet en eneste konkret klinik men blot 'Seoul'. I JNJ 178 er det allerede listet en række konkrete klinikker i USA så det ser langt bedre ud.
28/5 11:27
af MUFC Oberanven
Amgen købte i 2013 Onyx for USD 10,4 milliarder. På den måde fik de fat i Kyprolis. Kyprolis salget er steget 43% til 154m USD i Q1. Amgen cash balance 24 milliarder USD. Rækker også til at købe Genmab!
28/5 11:54
af MUFC Oberanven
Hvis Kyprolis når blockbuster niveau, har Amgen gjort en rigtig god investering. De fik vel også lidt andet med fra Onyx. Så måske har de appetit på lidt mere indkøb. Penge i banken eller t-bills uden afkast bidrager ikke til vækst.
28/5 13:50
af Solsen
(link) JNJ372
28/5 13:53
af Solsen
Mon man overvejer at andet studie setup jf artiklens indhold. Kombotrial med trediegenerations TKI inhibitor.
28/5 14:07
af Bulder
@sukker og mads: Det går op for mig nu, at det er Janssen der har Velcade. :-) Så forstår jeg, hvorfor Janssen ikke har nogen stærk interesse i ar gøre for meget stads af Kyprolis.
28/5 15:53
af Bulder
Der må jo være en grund til at jnj372-studiet kun skal køre i Korea. Mindes en gang at have læst en artikel om at blandt californiske mænd af sydøstasiatisk afstamning var hyppigheden af rygningsforårsaget lungekræft 3 gange større end hos tilsvarende kvinder. Et eller andet må der være særligt ved populationen derude.
28/5 17:03
af Celetus
Tror du har ret Bulder. Af hvad jeg kunne finde, så er der et par papirer derude der konkluderer at EGFR-mutationen er mere udbredt blandt koreanere, hvorfor de er en oplagt testgruppe.
28/5 17:09
af JKY_VH
Jamen, hvad venter vi så på?
28/5 17:28
af Bulder
Kan være at vi venter på at finde den rette tyrosin-kinase-hæmmer at kombinere med, hvis nu EGFR-mutationer er et tema i studiet. Det var også det Solsen foreslog tidligere.
28/5 17:53
af Sukkeralf
Men JNJ372 skal vel først køres alene for at fastslå safety?
28/5 17:59
af Bulder
Winkel blev spurgt direkte på Q&A og svarede: We anticipate patients to enter this study shortly.
28/5 18:20
af Bulder
I den detaljerede beskrivelse på CT står der: In Part 2, participants with documented epidermal growth factor receptor (EGFR) mutations and measurable disease, whose disease has progressed during treatment with a marketed EGFR inhibitor, will be enrolled and receive JNJ-61186372 at the RP2D determined in Part 1. Så hvis de mutationer er særligt udbredt blandt koreanere, er det nok derfor.
28/5 18:39
af Bulder
Sukker: Nej, og hvis formålet også er at assess the preliminary efficacy of JNJ-61186372. Det kan man jo heller ikke se, hvis man kombinerer med noget andet.
28/5 19:56
af Solsen
Nej første del er jo sikkert dosing, men interessant at se hvor effeftiv en kombination, måske kan være. 100 % Regression af store tumore er stærkt.
29/5 11:33
af gentogen
The PIONEER study, published in the February issue of the Journal of Thoracic Oncology, tested 1482 patients from 7 Asian regions, and found EGFR mutations at a rate of 51.4% overall. Previous estimates have put the rate at around 30% in Asian patients, and around 20% among white patients.
29/5 11:34
af gentogen
The finding suggests that about half of Asian patients with NSCLC have EGFR mutations, and so are candidates for EGFR-targeted therapies such as erlotinib (Tarceva) and gefitinib (Iressa) and similar agents.
29/5 11:35
af gentogen
Så ja. God forklaring på Korea. Og med den nye artikel ser studiet jo også særdeles velunderbygget ud. Så vi kan jo bare under os over, hvad vi venter på...
29/5 11:36
af gentogen
29/5 19:46
af Helge Larsen/PI-redaktør
Sukkeralf...Har du spørgsmål til Zealand Pharma, så må du godt stille dem senest kl. 11 i morgen.
30/5 09:40
af JKY_VH
Mon det bliver til et gensyn med 1200 i dag? Vi har i hvert fald været tæt på:-)
30/5 09:46
af Helge Larsen/PI-redaktør
Mon Nordnet kan trække den tur alene?
30/5 09:50
af jkj
Nyt fra Don. My sweeties and I bought a nice bouquet of yellow roses to celebrate my latest treatment results. These numbers are the lowest that I have seen in my 13 years with myeloma.(link)
30/5 09:51
af Helge Larsen/PI-redaktør
Vidunderligt. Får en klump i halsen.
30/5 09:51
af jkj
ja ikke
30/5 09:54
af JKY_VH
Fantastisk, man får kuldegysninger på den gode måde:-)
30/5 09:57
af pauly
dejligt
30/5 09:59
af Mcjean
Ja dejligt, gad vide hvornår det går op for lav-IQ-børsmarkedet at her er tale om et produkt som sætter nye retningslinjer for behandlingsforløb........paradigmeskift er et svært ord!
30/5 10:12
af Legolas23
Når potentialet folder sig mere ud, skal de nok få syn for det paradigmeskift. Dejlig læsning i øvrigt...
30/5 10:12
af OHW
Danske bank har de sidste 4 uger været absolut største nettosælger ... kan man kalde del lav IQ..næppe..
30/5 10:23
af OHW
Det jeg vil sige med den kommentar er, at der er andet en forståelse og accept af det medicinske perspektiv der tæller kortsigtet på kursen. Trading er en ting og her, tror jeg, pensionskasser der når loftet for en aktie på grund af den flotte stigning.
30/5 11:38
af jkj
Det er muligt at du har ret. Men er man lang er det ligegyldigt hvem der sælger. Man kan også sige er der ingen sælger så er der ingen køber. hvis man er lang skal man ikke fokusere på sælger/køber udsving på dagsbasic, det skaber kun flimmer.
30/5 11:43
af JKY_VH
Enig, daglige udsving er primært af interesse for døgnfluer, men det er alligevel rart at se den stige:-)
30/5 13:29
af Mcjean
D.E Shaw har reduceret til 0.58
30/5 13:38
af JKY_VH
Så er de alligevel ikke totalt debile.
30/5 13:51
af Helge Larsen/PI-redaktør
Nyeste Først - Ældste Først   Side 1061/4321