Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
13/8 11:52
af Sukkeralf
I de seneste 2-3 år har vi fået Daratumumab, DuoBody og HexaBody som har skabt vækst og vil det mange år frem.
13/8 11:52
af JørgenVarnæs
...det ved vi jo ikke rigtigt - rigtig mange analytikere har været ude at så tvivl om de data og potentialet i arzerra. Og den kritik kan ikke afvises, da GEN kun har leveret særdeles summariske data
13/8 11:53
af Sukkeralf
Arzerra har ikke udviklet sig meget, men vi har aldrig været tættere. Mulig label udvidelse i 1. linie behandling og yderligere 4 fase III data i løbet af et års tid
13/8 11:53
af JørgenVarnæs
Dara, Duo og Hexa er jo kun fugle på taget - vi har ingenting, der viser nogen egentlig værdi
13/8 11:53
af JørgenVarnæs
...men hvorfor så ikke fortælle om det - vi har jo ventet og ventet og ventet - og GEN fortæller intet. Vi har en pfs - and thats it
13/8 11:54
af Sukkeralf
Nu må du stoppe - så investerer du da i noget helt forkert !
13/8 11:54
af Sukkeralf
Mange af de store konferencer har jo den politik, at data skal holde hemmelige indtil de præsenteres, hvis det er muligt.
13/8 11:54
af JørgenVarnæs
arzerra var den største biotek deal i sin tid - og her jeg ved ikke hvor mange år senere er vi stadig mega-usikre på potentialet
13/8 11:55
af JørgenVarnæs
hvor er deals and data?
13/8 11:55
af Solsen
Jeg er ikke i tvivl om at vi høre nærmere til Arzera fase 3 i september - det er lovet.
13/8 11:56
af Sukkeralf
Du har fået alle de data de har lovet indtil videre - at du ikke er tilfreds med dem er noget andet !
13/8 11:56
af JørgenVarnæs
Det vil ikke være til at holde ud, hvis GEN ikke holder det løfte
13/8 11:56
af Solsen
Ja fase 3 milestones i Dara kan jeg se problemer med at vi når i år - men så er der jo store kurstriggere i 2014, hvor hexa også kan komme i spil
13/8 11:57
af Sukkeralf
2014 bliver et vildt år
13/8 11:58
af JørgenVarnæs
som så mange andre brancher er biotekbranchen også blevet speedet op. Jeg har på fornemmelsen, at der holdes i bremsen. Den måde arzerra er blevet overhalet indenom er jo helt vild.
13/8 11:59
af JørgenVarnæs
2013 skulle have været et vildt år
13/8 12:00
af Sukkeralf
JV vi kan hurtig blive enige om, at GSK har været for langsomme, men Roche har også været dygtige og hurtige - og de kender dette marked til hudløshed.
13/8 12:00
af Solsen
Det er ikke slut ;-)
13/8 12:00
af Sukkeralf
JV vi er steget over 100% i år - dette synes jeg er vildt og vi ligger over mine forventninger rent kursmæssigt til året allerede
13/8 12:02
af JørgenVarnæs
den stigning er sket på baggrund af en monumental finanskrise og en uhørt ledelseskrise - det har intet med værdiskabelse at gøre. Vi er hoppet tilbage til et nogenlunde neutralt niveau - men i mine øjne mangler ledelsen stadig at vise værdiskabelse
13/8 12:02
af Sukkeralf
Genmabs markedsværdi i gamle dage var alt for høj. Stigningen i starten af i år gik alt for stærkt. Da Genmab ramte bunden var det ligeledes en overdrivelse - sådan er biotek. De er svære at værdisætte og ligger sjældent der hvor de med rette burde.
13/8 12:03
af JørgenVarnæs
Alt for mange direktioner får æren for stigninger, de intet har med at gøre. Jeg mangler endnu reelle beviser i GEN. Direktionen har ikke lavet monumentale dumheder - men de har heller ikke ført os videre.
13/8 12:04
af JørgenVarnæs
F.eks. har vi ikke set dara kaste meget af sig endnu
13/8 12:04
af Sukkeralf
Forstår ikke helt hvad du skriver. Værdiskabelsen sker hver eneste dag i selskabet, men vi hører kun om når større milestones er nået (eller kikset).
13/8 12:05
af Sukkeralf
Er helt vild uenig med meget af det du skriver JV - du kan da ikke mene de ting du skriver
13/8 12:05
af JørgenVarnæs
Det jeg siger - Direktionen i GEN har endnu ikke vist noget. Vi er blot tilbage ved vores udgangspunkt, og der er vi kommet hen qua en markedsudvikling - og ikke værdiskabelse i selskabet
13/8 12:06
af JørgenVarnæs
Tilbage til mit udgangspunkt - vi har fået fase III data, men de kunne jo næsten beskrives i en pixibog
13/8 12:07
af Sukkeralf
Det vil altid være svært at pege præcis på enkelte personers præstationer, men Jan/David og folkene bag har da fuldstændig fået Genmab på rette køl. Hvis de ikke havde ændret selskabets strategi var Genmab gået til bunds
13/8 12:07
af JørgenVarnæs
Vi aner ikke, om vi har en blockbuster eller et niche 3rd line medikament - selv efter vi har set data
13/8 12:08
af JørgenVarnæs
som jeg siger - de har ikke lavet monumentale dumheder, men redningen af GEN skete gennem en ændring af Lisas aftale med GEN
13/8 12:08
af JørgenVarnæs
GSK selvfølgelig
13/8 12:09
af Sukkeralf
Til dels enig - men vi har penge til mindst 4 års drift og gode udsigter til milestones fra Dara og DuoBody og snart Hexabody - alt mens vi finder ud af hvor Arzerra lander. Det er jo derfor Jan og Co har gjort det smartere og langt mere sikkert denne gang
13/8 12:09
af Sukkeralf
Ja og det var Jan der ændrede den
13/8 12:10
af Sukkeralf
De vender tilbage til præklinisk arbejde og tidlig klinik og lader de store om resten - det er jo det nye Genmab
13/8 12:10
af Sukkeralf
Det er hvad Jan og Co har gjort anderledes end da Lisa og Co fuldte den amerikanske drøm
13/8 12:11
af JørgenVarnæs
Det er helt tilladt at være uenig med mig. Jeg forlanger ingen loyalitet overfor mine argumenter. Men jeg mangler altså stadig at se noget, der på en eller anden måde peger frem mod noget cash flow. GEN har produkter på markedet, men de præsterer bliver overhalet af konkurrenterne - og klinikken giver ikke det helt store i form af milestones. Dara har været bemærkelsesværdig "indtægtsneutral" de sidste 12 måneder
13/8 12:11
af Plextoren
Værdiskabelsen i Genmab kommer til at ske langsommere med denne strategi, men bestemt mere sikekrt
13/8 12:12
af JørgenVarnæs
Men hvorfor hører vi ikke noget om det? Vi fik et meget konservativt guidance for 2013 - og der er absolut ikke overrasket positivt endnu
13/8 12:21
af Sukkeralf
Enig Plex ! Janssen styrer jo Daratumumab og Jan kan ikke sige noget før han får lov - det er den trælse side af sagen, når man udlicensierer
13/8 12:23
af JørgenVarnæs
- men hvor mange indtægter har vi set på dara det sidste år? Vi har feks fået en BTD uden at det har givet anledning til nogen form for indtægter
13/8 12:23
af Solsen
Nej men det begreb fandtes ikke da man lavede aftalen med Janssen
13/8 12:23
af JørgenVarnæs
Der bliver skabt bemærkelsesværdigt få omsætningskroner i mine øjne
13/8 12:24
af Solsen
Det kommer som en tsunami
13/8 12:24
af Sukkeralf
Lige en sidste kommentar - det er meget normalt at BP bruger ca. 1 år, når de overtager et projekt, før der sker noget.
13/8 12:25
af Sukkeralf
Vi ved de går efter alle MM indikationer og Jan siger at mere end 100 Janssen folk arbejder på projektet, så det skal nok komme.
13/8 12:25
af Sukkeralf
Mener Pharmacyclics eksempelvis hev tre store milestoens hjem på 3 måneder i deres samarbejde, så det er nok en ketchup effekt vi kommer til at se
13/8 12:25
af Solsen
Janssen taler pt med FDA ved hjælp af BTD omkring det videre forsøgsarbejde samt mulig filing af NDA. Når denne dialog er færdig får vi sikkert besked.
13/8 12:27
af Solsen
Jeg aner ikke om der kan files hurtigt eller vi skal vente til 2015/16 med at få dara på markedet - FDA sætter betingelserne og begge muligheder er åbne
13/8 12:27
af JørgenVarnæs
forhåbentlig - indtil videre er GENs resultater skabt gennem grønthøsterbehandling af omkostningssiden. Jeg vil snart gerne se beviser i plussiden.
13/8 12:32
af JørgenVarnæs
I øvrigt så var BTD introduceret før Dara-aftalen
Nyeste Først - Ældste Først   Side 108/4276