Genmab
Aktiesnakken
Bavarian Nordic
Genmab
TESLA
Forsvarsaktier
Biotek-snakken
NOVO
Zealand Pharma
Ennogie
Grønne Aktier
Amerikanske aktier
BITCOIN
Medico
AMBU
ExpreS2ion
Pharma
Smallcap og First North aktier
Vestas
Banker og Finans
Shipping
Chemometec
Embla Medical
Laks
![]() |
3/9 23:23 af lahn1 |
Er KYSO ikke tæt relateret til de nye BsAbs som f.eks Gen1046 ;-), så KYSO er soon very soon ;-)
|
![]() |
3/9 22:58 af Pensionisten |
Håber, så absolut, at du får ret, @Raun.
|
![]() |
3/9 22:54 af Raun |
Hvis vi snakker over 5 år, før vi vil se hvad JvdW snakker om. - Så må jeg give dig ret @Pensionisten.... Det vil simpelthen være for useriøst en udmelding..... Men føler mig også overbevist om at KYSO som sagt er nu eller i nær fremtid, - og det gør at Genmab er et helt andet sted i 2030.... Sådan vælger jeg at forstå JvdW ord. Da det som skrevet ellers vil være for useriøst.
|
![]() |
3/9 22:45 af Pensionisten |
Der tror jeg nok, at jeg er lige af den modsatte opfattelse. KYSO er, iflg. min opfattelse, et drømme scenarie i midt 30'erne.
|
![]() |
3/9 22:41 af Raun |
Når JvdW snakker KYSO. Så er det ikke om 5-6 år KYSO slår igennem - Det er nu eller i nær fremtid KYSO skal vise sit værd....
|
![]() |
3/9 22:20 af Pensionisten |
@Solsen 21.:57: De tanker, du har, havde jeg vist nok også for 24 mdr. siden. Men idag, har jeg meget, endog rigtigt meget, svært ved at se et Turn Arround for Genmab. Men jeg vil da, uhyre gerne, have at jeg tager fejl. ;-)
|
![]() |
3/9 21:59 af lahn1 |
Nej Jan har ikke haft power til at løfte aktien de seneste år. Har lyttet til ASCO conference call igen og syntes de virker til at have total styr på liver tox og med en protokol som ikke ekskluderer patienter med AE>3, hælder jeg meget kraftigt til en gedigen overraskelse når de fremlægger data.
|
![]() |
3/9 21:57 af Solsen |
(link) Ro på venner. Lad os se hen over de næste 6 mdr.
|
![]() |
3/9 21:51 af Pensionisten |
@Sukkeralf 16:53. Jeg er bange for, at magien er forsvundet. Både omkring Genmab og omkring Jan. Jeg kunne godt frygte, at begge har fremtiden bag sig. Desværre.... :-(
|
![]() |
3/9 16:53 af Sukkeralf |
Mon ikke Jan kan sætte lidt fut i aktien med lidt trash talk hos Morgan Stanley
|
![]() |
3/9 16:30 af Raun |
Noget ekstraordinært for Genmab aktien..... De 3 seneste børsdage, har vi set et trading range på skaldede 10 point 1965-1975 og meget lav omsætning?
|
![]() |
3/9 13:56 af concillado |
God eftermiddag og på forhånd god aften, så ;-)
|
![]() |
3/9 11:16 af gentogen |
God formiddag
|
![]() |
3/9 10:48 af Vitus |
Fuldstændig enig…..
|
![]() |
3/9 10:16 af bibob |
:-D
|
![]() |
3/9 10:16 af bibob |
Ja, det er dybt godnat. d:-
|
![]() |
3/9 10:08 af Vitus |
Der er godt nok ikke megen interesse for Genmab aktien, hverken omsætningsmæssigt eller kommentarer her på chatten, bortset fra godmorgen ….
|
![]() |
2/9 16:30 af Raun |
Det kunne da være dejligt @lahn1 :-)
|
![]() |
2/9 15:05 af lahn1 |
Lad os håbe at acasunlimab i næste uge på WCLC kan sætte skub i kursen. Bankerne har godt nok fine kursmål, men igen tror på acasunlimab elle Gmab længere. Ville være en fin løfte raket op til KYSO data på HEXCD38 som en tidlig julegave. :-)
|
![]() |
2/9 13:44 af Raun |
Stille før storm?.... Nøj, hvor har der været lav omsætning i de senste børsdage - det virker som om at udskilningsløbet er tilendebragt og tvivlerne er ude og de troende er inde..... - Let the games begin :-)
|
![]() |
31/8 21:15 af JKY_VH |
Gebmab kun nr. 19 "Private investorer sætter sig tungt på C25-selskab: Ejer nu over 40 pct." (link)
|
![]() |
30/8 17:41 af Raun |
Lige om lidt, bliver der jo også en del at se til for JvdW
;-)
|
![]() |
30/8 15:43 af Solsen |
Han har set lidt slidt ud synes jeg. Så helt fint at fokusere sin tid på Genmab.
|
![]() |
30/8 15:26 af Bulder |
Winkel bliver jo heller ikke yngre
|
| ||
![]() |
30/8 15:15 af Sukkeralf |
Er det så godt nyt eller skidt nyt - eller bare naturlig konsekvens af at Genmab vokser sig større og større?
|
![]() |
30/8 14:20 af Solsen |
JW trækker sig også i Hookipa (link)
|
![]() |
30/8 09:57 af gentogen |
|
![]() |
30/8 09:57 af gentogen |
Et dansk real world-studie viser dårligere effekt af lægemidlet lenalidomid som vedligeholdelsesbehandling til patienter med knoglemarvskræft
|
![]() |
30/8 09:13 af Bulder |
Den nuværende IR-mand er nu også hurtig til at svare.
|
![]() |
30/8 08:23 af Sukkeralf |
? = :-)
|
![]() |
30/8 08:23 af Sukkeralf |
Genmab tidligere såkaldte IR-dame Rachel var super god, synes jeg. Det var nærmest lige meget hvornår man skrev, så var der svar i løbet af ret kort tid. Og ja soon…very soon hørte man ofte, men den bruger Jan stadig ?
|
![]() |
30/8 08:10 af lahn1 |
Typisk timing, nu var den lige gået i køb, men god morgen ellers ?
|
![]() |
30/8 06:51 af ProInvestorNEWS |
Genmab får kursmålet sat ned af Deutsche til 2500 kr. fra 2750 kr (link)
|
![]() |
29/8 22:54 af Darvin |
Det var nu ment - med humor i øjnene, men dem kunne man ikke se :-)
|
![]() |
29/8 21:07 af Pensionisten |
@Darvin 18.29. Jeg forbeholder mig min ret til at omtale min hustru som have værende en dejlig dame. .... Pas nu på, at skoene ikke bliver for små - sårklemmer de ;-)
|
![]() |
29/8 21:00 af KWC |
|
![]() |
29/8 20:59 af KWC |
Har jeg misset noget, eller er det nyt ? BioSpace
Favoritter · ·
Merck continued its clinical losing streak on Thursday with the announcement that it is discontinuing late-stage studies of the anti-PD-1 therapy in non-small cell lung cancer and cutaneous squamous cell carcinoma.
|
![]() |
29/8 18:29 af Darvin |
Bulder 13.35 - :-) du må vel være født under en heldig stjerne, og sikkert også i samme tidsperiode som flere af vi andre “salige”.
Måske det blot lige lå på læben, og derefter røg lige ud i fingeren. Altså “IR-dame” - men du har jo netop ikke skrevet noget, der på nogen måde kan tolkes negativt på - vel ;-) Nå! Den fælde er vi nok flere der kunne ryge i, men - tænk lige hvis det var på et andet “some” :-D
|
![]() |
29/8 16:01 af E L |
i think for myeloma MRD tests still require bone marrow biopsies -even though they are working on tests on blood samples. That makes it a bit more difficult to incorporate the test, specially at later stage i would imagine. if JNJ could accept blood based MRD tests i am sure they would take them for such an important trial? i would be surprised if they had NOT discussed this with JNJ
|
![]() |
29/8 15:15 af Bulder |
Men pyt, vi skal bare have en ORR på over 50%
|
![]() |
29/8 15:12 af Bulder |
Hvis ikke det er nævnt i protokollen, så tror jeg ikke at de går efter MRD.
|
![]() |
29/8 15:01 af lahn1 |
Spekulere om Gmab pludseligt fik travlt med at skaffe MRD data, satte dato 5 mdr ud for at have tid, men fortrød da en årsag. Eller har de allerede de data?
|
![]() |
29/8 14:59 af lahn1 |
Jeg læste kommentarerne til FDAs godkendelse af MRD som værende endda meget vigtige for Gmab, idet MRD kan fungere som surrogat for OS som vi jo ikke kan nå at få. Med MRD "OS" data så tidligt er det med til at påvise den gode effekt or not meget hurtigere end ved normal OS, og derfor gøre valget nemt for JnJ.
|
![]() |
29/8 14:48 af Bulder |
Men det betyder nok heller ikke så meget, når data er så tæt på. For fremtidige studier kan det være en fordel at få hurtigere mål, som MRD.
|
![]() |
29/8 14:43 af Bulder |
Nej, det ser ud til at være de klassiske outcome Measures: ORR, osv
|
![]() |
29/8 14:29 af lahn1 |
Var det ik på Gen3014 at de fik lov til at bruge Minimal Residual Disease (MRD) som outcome measure. Det står der intet om i outcome measures. Hvis vi nu skal spekulerer, så var det i mid april FDA sagde god for MRD og mid maj de gik ind og udskød dato med 5 mdr. Kan det være at Gmab ikke har mål MRD på pts og derfor skal ud og skalle data og troede de havde brug for 5 mdr mere?
|
![]() |
29/8 13:35 af Bulder |
Som den forhenværende IR-dame på Genmab yndede at sige: Soon, very soon :-)
|
![]() |
29/8 13:34 af Bulder |
Langt de fleste lokationer står til active not recruiting. Og med primary completion i oktober, tror jeg vi får data om godt en måned. Vi har endda før set data inden primary completion.
|
![]() |
29/8 13:25 af gentogen |
I øvrigt betyder primary completion i oktober jo ikke, at de nødvendigvis melder noget ud i oktober. Marts næste år kan jo godt være en mulighed alligevel
|
![]() |
29/8 13:12 af gentogen |
Hej SB. Dit link går til en gammel opdatering, der er ændret igen senere (til oktober 24)
|