Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
20/8 21:11
af Raun
Jamen @Solsen, lige på nær kursen, så ser casen jo ganske godt ud... - Det er bare en skam at vi er solgt, før vi ser hvordan det hele udfolder sig ;-)
20/8 20:57
af JKY_VH
Uha, det lyder dyrt :-D
20/8 20:40
af Solsen
Snart 3000 medarbejdere (link)
20/8 19:48
af Solsen
Hvis tingene flasker sig !
20/8 19:47
af Solsen
Kig på kursudviklingen over de sidste 10-15 år i JWs benchmarkfirma Regeneron REGN - så har I et muligt udfaldsrum for Genmab. ;-)
20/8 19:45
af Solsen
..kan stoffet blive rigtigt meget værd. Data vi har set i 2. linie er på niveau med Pembro i first line - det er virkelig godt. Genmabs ADC nyerhvervelse ser virkelig interessant ud og kan måske allerede give første stof i handelen i 2027. Etc etc.
20/8 19:42
af Solsen
Jeg tror de store vil bruge denne periode med usikkerhed til at øge. Alle JNJ duobodies står til at springe i omsætning, dara holder i 5-8 år endnu, epco er fremragende og på vej imod blokbusterstatus og måske $5-10 bn, hvis vi er heldige. Kesimpta springer forventningerne og har langt til patentudløb. Tapezza også i stor fremgang med Amgen ved roret. Og så hele den pipeline der investeres voldsomt i. Hexa38 kan være tæt på med data. Gen1042/46 er stadig i spil. Hvis 1042 kan holde data i fase 3
20/8 19:34
af GeorgeBest
Jo på dette tidspunkt giver det ikke mening
20/8 19:27
af Raun
@GeorgeBest - Kan man så ikke undres over, hvad hensigten er for en nedjustering på 20%?
20/8 19:27
af Helge Larsen/PI-redaktør
GB...Jeg er enig. Som i al anden biotek handler det om data. Indtil de foreligger befinder aktien sig i et limbo.
20/8 18:48
af GeorgeBest
Jeg forstår ikke analytikere der nedjusterer nu. Det burde de have gjort for lang tid siden. Usikkerhed om acasunlimab og hexcd38 er jo ikke ny!
20/8 18:45
af Sukkeralf
20/8 18:29
af Raun
@GeorgeBest - Hvad er din vurdering af dagens udmelding fra JPM?
20/8 18:19
af GeorgeBest
Før det sker så ser vi ingen større ændring i kursniveau
20/8 18:18
af GeorgeBest
Epco er god, ligeledes JNJ duobodies men der mangler efter markedets overbevisning noget. Det kunne være acasunlimab eller hexcd38. Men markedet vil først se mere overbevisende data
20/8 18:16
af GeorgeBest
Jeg tror ikke på nogen konspiratiosteorier om at Genmab holdes nede af storkapitalen. Markedet mener ikke Genmab har vist nok til at overbevise dem om der er kvalificerede aftagere til dara indtjeningen.
20/8 18:11
af lahn1
Er der en street smart invester som kan fortælle lidt om hvilke muligheder eller hvordan man kan/bør positionere sig / investere, hvis man er af den opfattelse at Genmab ifm JnJ opt-in eller ikke opt-in enten bliver købt til en fed premium eller skal ned i 1500-ish. ja ja jeg ved godt det er spekulation :-)
20/8 17:49
af Raun
@Solsen kl. 17:18 - Lige den kommentar, sammenholdt med det vi har set i kursudviklingen fortæller alt.....
20/8 17:43
af gdn55
Ja det har du ret i. Efter min mening har Genmab aldrig stået bedre end den gør nu. Genmab bliver holdt i kort snor af store banker o.s.v indtil der kommer en afgørsele om Jansen vil tahe Hexa, eller ikke. Er sikker på Genmab skal holdes under en aftalt pris, indtil fakta kommer på Super Dara. Aftalt spil er mellem Jansen og deres banker der bliver godt betalt for dette.
20/8 17:27
af Pensionisten
@gdn55 Jeg har haft fornøjelsen, at have været med siden 2014. Og, det har absolut, været en givtig, og stor, fornøjelse. Men det er fortiden - nu skal vi jo vurdere fremtiden :-)
20/8 17:18
af Solsen
Fat mod the best is yet to come.
20/8 17:17
af Solsen
Jeg er ikke bange ;-) Der er masser af muligheder i Genmab og hele branchen bugner pengekassen, Ret sikker på at JW sælger, hvis han aner uråd om fremtiden. Lige nu er han lige så irriteret på analytikerne som os
20/8 17:17
af gdn55
Jeg forventer at dem der ikke har nerverne i orden, og har været med på denne chat i mange aar , har solgt, og lever et godt liv.
20/8 17:06
af Vitus
Enig @pensionisten ……og mange er bange for hvad de fakta vil være….det ser i hvert fald ud til mange forventer de er negative..
20/8 17:06
af E L
Dr Sonneveld on the FDA Approval of Subcutaneous Daratumumab Plus VRd in Myeloma (link) "Although it’s too early to determine the long-term overall survival rates, the current evidence strongly supports this regimen as a superior choice for standard care worldwide, he states."
20/8 17:00
af E L
i am glad to see that at least there is still some humour on the chat, despite price headwinds. Dark humour sometimes, but that is fine too ;-)
20/8 16:52
af Pensionisten
Der er, desværre, nok lidt for mange "hvis" og "når" bemærkninger i casen.Der må snart nogen fakta på bordet, ellers ser det, efter min mening, lidt træls ud. (for at sige det pænt ;-) )
20/8 15:49
af lahn1
Der må jo komme en kraftig mod-reaktion på et tidspunkt. Vi er trukket så kraftig ned så når de giver den frit løb må den springe højt. Spørgsmålet er så om vi er i bund eller om den skal have et par nøk mere ned, hvis JnJ ikke opter ind. Så kan alle bankerne købe billigt ind og komme med på turen op, som de ikke var sidste gang, og samtidigt komme med nye optimistiske indtjenings est på baggrund af det nye Genmab og der pipeline.
20/8 15:48
af gdn55
Enig med dig Solsen, det skriger til himlen.
20/8 15:36
af gentogen
Lille godkendelse = 20% nedjustering. Opstart af fase 3 = 10% nedjustering. Gode data i fase 2 = 15 % nedskrivning. 50% ejerandel et problem, da det jo koster 50% = 25 nedskrivning.
20/8 15:19
af JKY_VH
De må da få et godt grin når de mødes
20/8 15:14
af Solsen
De er dygtige de der analytikere !
20/8 14:53
af E L
Genmab A/S ‘s stock had its “buy” rating reissued by HC Wainwright in a research report issued to clients and investors on Tuesday, Benzinga reports. They presently have a $50.00 price objective on the stock
20/8 14:36
af Solsen
Må må forberede os på lidt modgang. En del af gamet.
20/8 14:35
af Solsen
Der er nogen der manipulerer kursen. Ved godt mange ikke tror på det, men åbentlyst at kursen bankes ned under 1800, så snart det ligner en vending. En alm sælger ville aldrig gøre det ;-)
20/8 13:48
af Solsen
J&J med en lille M&A i dag (link)
20/8 13:23
af E L
RYBREVANT® (amivantamab-vmjw) plus LAZCLUZE™ (lazertinib) approved in the U.S. as a first-line chemotherapy-free treatment for patients with EGFR-mutated advanced lung cancer (link)
20/8 13:16
af gentogen
I øvrigt er der vel i et eller andet omfang fortsat milestones for diverse godkendelser den anden vej
20/8 13:14
af gentogen
Deres betaling til Abbvie (profitdeling) er da nævnt i og kendt fra kvartalsregnskaber, så ændrer vel ikke noget "Cost of product sales related to EPKINLY sales is primarily comprised of profit-sharing amounts payable to AbbVie of DKK 352 million"
20/8 13:14
af Raun
Læg nu mærke til at det kun er i nedadgående retning at analytikerne har magten....
20/8 13:09
af gdn55
Utroligt hvor stor magt, indflydelse analytikerne har på Genmab. De burde jo ikke vide mere end andre der følger med.Tror der er en skjult agenda, men det vil tiden vise
20/8 12:37
af JKY_VH
fuldstændig enig
20/8 12:19
af Raffles
og så står kopiproducenterne klar. Hvorvidt JnJ udnytter optionen må komme an på data – hvor kun Genmab og JnJ har opdateret viden. Såfremt data er gode har jeg svært ved at se hvorfor JnJ ikke skulle udnytte optionen.
20/8 12:19
af Raffles
Jeg er uforstående overfor analytikere og investorer der udtrykker at JnJ ikke vil udnytte optionen uden at komme med baggrunden for deres holdning. Hvis de derimod mener at data (de få vi har set!) ikke ser gode nok ud til at JnJ vil udnytte optionen, ja – så vil det være mere forståeligt. Jeg kan ikke se hvorfor JnJ ikke skulle udnytte optionen såfremt data er gode. Vi ved jo at patenterne løber ud, først for IV og senere for SC (for SC omkring 2034 så vidt jeg husker), og så står kopiproducen
20/8 12:00
af Solsen
Nothing can surprice me when it comes to analyst ;-)
20/8 11:56
af E L
I am a bit surprised by those comments from JPM, as for me there is no news on those 3 points, HexaCD38 has been insecure -and nothing has been said on it- for many months, phase 3 trials have been known for months, only change is 50% more on acasunlimab and RinaS -but that could possibly also become a blockbuster-, and how on earth can you suddenly see something different in the AbbVie agreement?
20/8 11:49
af StockBull
ja det korrekt. lave renter har tidligere generelt været godt for genmab
20/8 11:45
af JKY_VH
når US sænker renter, så vil rentesænkningen sprede sig til andre lande, så det vil tage noget af luften ud af valutarektionen
20/8 11:43
af StockBull
de har dog ikke snakket om valutakurs i deres meddelelse så det nok ikke det. d.v.s kurs risikoen vil kunne bringe deres target endnu længere ned
20/8 11:41
af StockBull
Hvis usa sænker renten til normalt niveau måske 2.5 % så vil usd falde overfor alle valutaer og der kan godt ligge 10-15% på den konto målt fra kurs 7. F.eks hvis kurs siver med til 5.95 kommende 12 mdr er det 15%
Nyeste Først- Ældste Først   Side 133/4325