Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
Q&A med Zealand Pharma, 5 Marts kl 14.00 Læs mere her
27/3 13:32
af gentogen
Ja, det giver bedre mening: 16 mg/kg administered at weekly intervals (QW) for 8 weeks, then every 2 weeks (Q2W) for an additional 16 weeks, then every 4 weeks
27/3 13:33
af investor1989
men kan vi lave filing på phase I delen eller skal vi have resten med ? :)
27/3 13:44
af Solsen
Det er vel optimistisk, men vel ikke umuligt, hvis der er 150 pts heavy pretreated - unmet Medical need !
27/3 14:00
af bongobob
Man har lov at drømme men tænk over det. Forsøget er koordineret med FDA gennem BTD. Der er ingen rekrutterings problemer, 125pts på 30 lokationer og et aktivt stof i last line population. FDA vil gerne vise hvad BTD kan gøre og Janssen er med på den. Det er en slam dunk hvis det virker
27/3 14:11
af gentogen
Nej, umuligt er det vel ikke. men efter at have fulgt GSKs "tempo" i årevis, så tror man det jo ikke muligt...
27/3 15:22
af Solsen
Efter sigende skulle JNJ ikke være at sammenligne med GSK - se Ibrutinib
27/3 15:23
af Solsen
Samme mand som stod for Ibrutinib skulle være overgået til Dara udviklingen
27/3 15:25
af Solsen
Peter Leibowitz
27/3 15:30
af JKY_VH
Nordeas eftermiddagskommentar om Genmab "Genmab har lagt sig i spidsen, efter at selskabet har modtaget en milepælsbetaling. Vores analytiker har mødt Genmab’s CEO i denne uge. Her gav han indtrykket af et selskab der er på sporet til at nå årets mål. Den nuværende kurs er 10% lavere end ved toppen i marts og vi ser det som et godt tidspunkt at købe aktien, hvis man har mod på den risiko der følger med."
27/3 15:30
af Solsen
(link) stavet Lebowitz
27/3 16:00
af gentogen
Apropos: Before joining Janssen, Dr. Lebowitz was Vice President in both early and late-stage clinical development for GlaxoSmithKline
27/3 16:03
af investor1989
Jeg syntes godt nok Daratumumab har leveret fint . Det er mere Arzerra og teknologierne vi skal have med i 2014 nu
27/3 16:05
af celsius
ved man om Nordea har købt Gen i dag
27/3 16:07
af JKY_VH
Ja Nordea næststørste køber og deutsch bank er størst
27/3 16:11
af celsius
ja så blir det vel ikke meget større -:)
27/3 16:14
af celsius
det er helt utroligt at der ikke er flere der vil være med på vognen.. der jo aldrig noget der sikkert i aktieinvesteringer men jeg har svært ved at se hvorfor risikoen skulle være så meget større i Genmab ifht. Danske og Vestas mm.
27/3 16:16
af nohope
Takket være min begrænsede indsigt i GEN kan jeg godt se at DB er mindre risiko end GEN.
27/3 16:18
af celsius
hvorfor siger du det .. hvor ser du DB's indtjening de næste mange år som gør at kursen vil kunne komme op fra nuværende leje.. Folk flygter jo væk fra Danske Bank og når den finans krise er ovre så vil endnu flere forsøge at komme over i andre banker..
27/3 16:21
af celsius
og Nohope hvis du ikke har aktier i Genmab, så synesjeg ærligt talt at du spilder min andres tid ved at kommentere på sitet..
27/3 16:21
af nohope
Nå -ok.
27/3 16:23
af JørgenVarnæs
såså piger - nu skal ikke rive bitch-slappe hinanden. Uanset hvor underholdende det kan være. GEN er selve definitionen på high-high-high risk. Tænk hvad der sker hvis pludselig arzerra og dara bliver taget af hylderne...
27/3 16:24
af JørgenVarnæs
På den anden side, så kan FFs mareridsscenario jo også materialsere sig - og upside risikoen bliver udløst med fuld styrke...
27/3 16:25
af ienk1
shhhs
27/3 16:25
af JørgenVarnæs
som de siger på (link) - det er først rigtig sjovt, når man swinger begge veje
27/3 16:27
af celsius
JV det ved du lige så godt som mig at det gør de ikke .. modsat 2009 så har Genmab en hele vifte på pipelinien så de er overhovedet ikke så sårbare mere.. se på et firma som Vestas .. de havde kun et skud i bøsen med deres vindmøller på land.. på havet kunne de ikke være med og vupti så faldt de fra kurs 700 til 125 og måtte fyre 4000 mand..
27/3 16:29
af JørgenVarnæs
jeg forholder mig slet ikke til vestas risikoprofil. Min kære fader har investeret i dem af 3 omgange - indtil videre har han mistet sine penge fuldstændigt 2 gange.
27/3 16:30
af JørgenVarnæs
Men GEN er selve definitionen af risiko. Stort set intet driftscashflow og en voldsom afhængighed af regulatoriske godkendelse.
27/3 16:31
af celsius
det er jo det jeg mener .. hvorfor er det lige at risikoen er så meget større i biotek kontra alt muligt andet -- (F.L.Smidth og Cementfabrikker) (Novo der også kun har et skud i bøsen) og jeg kunne blive ved ...
27/3 16:33
af JørgenVarnæs
fordi det er så svært at komme igennem nåleøjet til markedet - den modsatte side af mønten er jo så Novo, som du selv nævner. Er man på markedet med veletablerede produkter, findes der ikke noget mere sikkert cash flow
27/3 16:33
af celsius
hvor mange firmaer ligger lige inde med 2 milliarder i kassebeholdning og de har så og sige ingen udviklings omkostninger bortset fra det de deler med GSK
27/3 16:34
af JørgenVarnæs
godkendelserne af arzerra (inshallah) vil være en gamechanger for GENs risikoprofil
27/3 16:35
af celsius
den kommer jo inden for om 14-19 dage
27/3 16:36
af JørgenVarnæs
2 mia er under 1/6 af GENs kurs - og det er i øvrigt ikke et særsyn at se biotekselskaber blive handlet til kurser under det, de har i kassen.
27/3 16:36
af JørgenVarnæs
om alt går vel - vi har ingen garantier
27/3 16:37
af celsius
men igen de har aftaler med verdens absolutte største inden for sektoren.. og jeg er langsigtet ligesom IV1989 så jeg har fuldstændig is i maven.. lad os snakkes ved om 4 år så ka´det godt være jeg må æde mine ord i mig igen -:)
27/3 16:39
af JørgenVarnæs
risiko er vel egentlig også bare et udtryk for, at en aktie kan svinge voldsomt omkring udgangspunktet ifht mere sikre aktivklasser
27/3 16:40
af celsius
ja men prøv at se sådan en aktie som Nordea den har ligget og svinget med 20 kurs point de sidste 4 år.. hvor sjovt er det lige -:)
27/3 16:42
af investor1989
celsius nordea giver jo + 5% årligt i udbytte. kan man så få 2-3% i kursstigning oveni er nordea investorer fint tilfredse tror jeg :)(
27/3 16:42
af investor1989
Når gen tjener så mange penge at de kan lave udbyttte/aktietilbagekøb så bliver vi virkelig et andet selskab
27/3 16:43
af investor1989
Omvendt er gen så dygtige til at skabe produkter at det er bedre de investerer pengene internt
27/3 16:46
af JørgenVarnæs
ja for pokker - vi skal hen hvor Regeneron & Alexion Pharmaceuticals er i dag!!!
27/3 16:46
af celsius
IV de ved jeg godt.. er selv lidt i Nordea.. men det er jo sådan.. at hvis man vil tjene mange penge så blir man nødt til at tage chancer ..der er ikke noget der kommer af sig selv andet end lommeuld.. nu har jeg været med i GEN siden AUG 2009 så jeg ved hvad jeg taler om .. de første par år var ikke sjove .. men efter Jan er kommet til så er jeg mere end fuld af fortrøstning
27/3 16:47
af JørgenVarnæs
og derefter må målet være at blive den nye Genentech, nu de er taget af markedet!!
27/3 16:49
af JørgenVarnæs
så skal HTA også til at sparke noget seriøs røv
27/3 16:49
af investor1989
HTA er guld :)
27/3 16:49
af investor1989
eller rettere er det vel gift :)
27/3 16:50
af JørgenVarnæs
haha
27/3 16:51
af celsius
IV1989 og JV ...kommer i til GF d. 9. april
27/3 16:52
af investor1989
nah jeg er fra nordjylland :)
27/3 16:52
af celsius
hvordan går det iøvrigt med AKA.. længe siden han har skrevet på sitet ...
Nyeste Først - Ældste Først   Side 201/4288