Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
6/4 15:24
af JørgenVarnæs
Øøøh - Carvykti er jo JnJ. Er der noget, jeg misser?
6/4 13:48
af JKY_VH
;-)
6/4 12:43
af lahn1
Uha bare man havde noget der var bedre end Dara ;-)
6/4 10:14
af JKY_VH
@Solsen, jamen så er det måske det der skal til for at fyre op under interessen for superdara?
6/4 08:06
af Solsen
Men Carvykti er også under et vist pres pga bivirkninger.
6/4 08:05
af Solsen
Nu kan Dara måske blive presset.
6/4 08:04
af Solsen
Carvykti i second line (link)
6/4 00:27
af Klarussen
Det gør bestyrelsen i Genmab også :-)
5/4 22:08
af Solsen
Jeg ved godt hvilken hest jeg ville spille på :-)
5/4 22:06
af Solsen
(link) Profounds folate receptor alfa stof Rina-S. Pts med 4-6 forudgående behandlinger imod Sustros 2,5. Ned til 1% receptor expression imod Sustros 25%. To cancertype i Profounds resultater med hovedvægt på ovarian cancer med ORR på 67 i pts med receptor expression på +1%
5/4 21:45
af Solsen
(link) Sutro Biopharma's folate receptor alpha som dårligere på safety og effekt. Deres stof har DAR=4, men mest af alt ser safety i højeste dosis lidt klemt ud. De behandler ned til 25% expression, hvor Rina-s går ned til 1% - altså sværere pts at behandle og også med flere forudgående behandlinger.
5/4 21:40
af Solsen
Umiddelbart virker Suostros
5/4 20:09
af peter12
Genmab nævnes efter 4:30
5/4 18:57
af peter12
Har denne været delt ?(link)
5/4 18:53
af JørgenVarnæs
Haha - det er sjovt. Det kan nå’s endnu, men pivotal kræver at “the evil side” er med på ideen….
5/4 18:50
af lahn1
God weekend !
5/4 18:44
af lahn1
Drømte i går at gmab havde fået 2 CRs mere i Hex-CD38 og indstillede forsøget for at gå i p ivotal forsøg
5/4 18:09
af JørgenVarnæs
JnJ kan udøve deres option, når de vil. Men der er et vindue efter data, hvor de har muligheden
5/4 18:07
af JørgenVarnæs
DaPhamius, data kommer over sommeren og opt-in/out i løbet af H2 - det er i hvert fald forventningen
5/4 18:06
af JørgenVarnæs
Uha, der er mange fugle på taget. Desværre knapt så mange i hånden…
5/4 18:06
af DaPhamius
Er grunden til hvorfor vi ikke har hørt noget om JnJ opt in er fordi vi ikke har færdiggjort data for phase 1/2 for Hexabody eller?
5/4 17:29
af Klarussen
Uha, blue sky scenario om 3-5 år? Jeg tør ikke gætte. Der er mega stort potentiale
5/4 17:25
af gdn55
Hvis de gode, og JnJ siger ja, hvad er kursen så?
5/4 17:14
af JKY_VH
Ja data talks
5/4 17:05
af Raun
Det ALT overskyggende for kursudviklingen er efter min mening stadig at vi skal have noget data, der fortæller om JnJ vil opt-en eller ej....
5/4 17:04
af gdn55
Ja ikke stor omsætning, men vi endte dog på en 8 plads i c.25.
5/4 16:55
af JørgenVarnæs
..eller har vi blot været for godt vant?
5/4 16:53
af JørgenVarnæs
jeg undrer mig stadig over volumen - det er som om, al interesse for GEN er væk. Ikke engang shortere har lyst til at være med længere. Er selskabet virkelig så u-sexet?
5/4 15:49
af Solsen
Its generally prefered that the target for a antibody or ADC-antibody is high expressed in the cancer cells and low or simply not expressed in healthy cells
5/4 15:49
af JKY_VH
Sådan Solsen;-)
5/4 15:45
af Solsen
In blood cancers we often se ORR in +50% but in solid cancers its rare to se ORR in +30%. So the conclusions are that antibodies alone cant make it in solid cancers. ADC is an opportunity to make better results. And a ORR in +60% in heavy treatet population is remarkable though its a subgroup.
5/4 15:37
af E L
I agree, they have cash, they want to grow their business and profitability so they look for opportunities. With or without a patent gap.
5/4 15:16
af Klarussen
Virker som en lidt ensidet vinkel, det er vel ikke den eneste årsag til opkøbet...
5/4 15:02
af E L
Ugens optur: Topchef satser milliarder af kroner for at undgå et dybt fald i patentkløften (link) (can['t read the whole article)
5/4 13:52
af JørgenVarnæs
a quick search for BCMA targeting molecules mentions - Linvoseltamab, F182112, Talquetamab, and Cevostamab
5/4 13:51
af JørgenVarnæs
So, generally, the most ADC-suitable targets are the ones with high expression on the tumor and very little expression elsewhere in the body?
5/4 13:42
af Sukkeralf
They could oerhaps try BCMA
5/4 13:38
af Sukkeralf
ADC probably not the best modality for CD38 as it is found many places in your body. But some efforts made by someone I cant remember.
5/4 13:36
af E L
no, i don't think so, for CD38 i think JNJ really holds the rights -for those areas where they are using Dara. (if i understand it correctly)
5/4 13:30
af JørgenVarnæs
Could a cd38-adc molecule be a workaround?
5/4 13:11
af JKY_VH
Johnson & Johnson byder 90 mia. kr. på mediko­sel­skab (link)
5/4 12:59
af Solsen
:-)
5/4 12:43
af E L
i think they would happily do that for 100% earnings... and i doubt they would feel sorry for JNJ ;-)
5/4 11:54
af Sukkeralf
If I remember correctly Janssen bought exclusivity for a couple of years and then others could pursue the same targets. So my guess would be that Genmab could go after EGFR/cMet if they want to. But they could canabalize on their own royalty
5/4 11:53
af Sukkeralf
Not sure - I think Genmab had some targets they could not choose.
5/4 10:51
af JørgenVarnæs
I'm thinking about JnJ - they could unilaterally decide the targets under the duobody program they licensed from GEN way back when.
5/4 10:45
af E L
if everything goes well, Profound will not be a partner in a few months but part of genmab, and the molecule will be genmabs. I haven't seen the contract, so no idea whether or not that will be a problem
5/4 10:37
af JørgenVarnæs
Despite the poor GEN track record for designing contracts, I find it hard to believe they would have given away rights to partners for the technology programs where the partner could decide the target
5/4 10:33
af E L
the fun may come with the EGFR- and cMET-dual targeting ADC; will developing this raise an issue with the amivantamab contract ?
5/4 10:30
af Solsen
Altså en dobbelt dosis toxin med påstående færre bivirkninger. Holder det vand er det lovende. Sidstnævnte er med samme toxin som tiso.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 259/4386