Genmab
Aktiesnakken
Genmab
TESLA
Zealand Pharma
NOVO
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Amerikanske aktier
OLIE OG GAS
Vestas
BITCOIN
Pharma
Forsvarsaktier
Biotek-snakken
Grønne Aktier
Banker og Finans
Embla Medical
GN Store Nord
AMBU
Gubra
Krypto
Medico
Shipping
![]() |
30/6 08:24 af Legolas23 |
|
![]() |
30/6 12:23 af Sukkeralf |
Den bliver holdt hårdt omkring de 230
|
![]() |
30/6 15:11 af JKY_VH |
Nordea omtaler overhovedet ikke Genmab i deres eftermiddagskommentar. Det tolker jeg som om, at casen og dens potentiale er intakt.
|
![]() |
30/6 16:11 af Sukkeralf |
De omtalte den i formiddags - faldet var en god købsmulighed. Men igen slap vi billigt og ingen panik. Dejligt
|
![]() |
30/6 18:56 af JKY_VH |
Ja, det er slet ikke så tosset endda:-)
|
![]() |
1/7 08:19 af Sukkeralf |
|
![]() |
1/7 08:20 af Sukkeralf |
Kan ikke huske om det er nævnt, men nu er fase II studiet med Idelalisib og Ofatumumab i first line CLL/SLL startet op !
|
![]() |
1/7 08:27 af JKY_VH |
Super, mange tak
|
![]() |
1/7 20:54 af Peter_Hansen |
Hejsa.. der skulle være readout i AUG/SEP for kombien Arzerra og Idelalisib.. Er det allerede first line studiet der er readout på her eller er det third line.. det må vel næsten være third line? Nogle der ved om enkelte analytikere overhovedet medtager noget fra denne kombi i deres værdisætninger og i så fald hvor meget og med hvilken risikovægt?
|
![]() |
1/7 20:56 af Peter_Hansen |
Findes der eventuelt nogle opgørelser af hvor stor en markedsandel indenfor CLL kombinationsbehandlinger forventes at få og er der andre godkendte kombinationsbehandlinger eller vil Arzerra/Idelalisib være first mover indenfor kombi behandlinger?
|
![]() |
1/7 20:57 af Peter_Hansen |
Takker på forhånd hvis nogen kan byde ind her med lidt kvalificerede svar..
|
![]() |
1/7 21:10 af Solsen |
(link) Det er second line readout.
|
![]() |
1/7 21:11 af Solsen |
Kombi med rituxan har offentliggjort deres tilsvarende kombi. Men hvem der kommer ud først har Gilead styr på.
|
![]() |
1/7 21:13 af Peter_Hansen |
Aha.. second line.. thx.. hvorfor i alverden er man dog startet med second line?
|
![]() |
1/7 21:15 af Solsen |
Man ville måske have firstline selv eller også har man vurderet at firstline ikke var interessant, idet der findes billige firstline behandlinger.
|
![]() |
1/7 21:15 af Peter_Hansen |
Ikke sikker på hvad du mener Solsen.. er godt klar over at Idelalisib også kører en arm med Rituxan.. er det denne du henviser til eller mener du at Roche har offentliggjort at de laver et helt separat kombi studie?
|
![]() |
1/7 21:16 af Peter_Hansen |
Ok.. klart, omkring first line..
|
![]() |
1/7 21:18 af Solsen |
Der er offentliggjort et nøjagtig tilsvarende forsøg med Rituxan i second line (link)
|
![]() |
1/7 21:20 af Peter_Hansen |
Ja præcis... det som jeg kalder Gilead's anden arm i studiet.. som så blot i stedet rent faktisk er et separat studie idet man herved undgår at det bliver en head2head situation..
|
![]() |
1/7 21:20 af Solsen |
Så lidt sammenligningsgrundlag, når data kommer i august/september ... Har du
abonnement på "Blogbuster" ?
|
![]() |
1/7 21:21 af Peter_Hansen |
Jeps..
|
![]() |
1/7 21:21 af Solsen |
Kan jeg se ;-)
|
![]() |
1/7 21:21 af Peter_Hansen |
Har næsten lige tegnet det..
|
![]() |
1/7 21:22 af Peter_Hansen |
Overvejer Rhodium..
|
| ||
![]() |
1/7 21:22 af Solsen |
Genmab er utrolig heldig at Gilead måske kan redde røven på Arzerra - nu hvor data svigter pga GSKs uduelighed i forsøgsdesign.
|
![]() |
1/7 21:23 af Solsen |
Han er for optimistisk !
|
![]() |
1/7 21:24 af Peter_Hansen |
Enig.. men GSK's uduelighed burde jo ikke komme som nogen overraskelse.. omvendt tror jeg ikke helt markedet har indset værdien af kombinationsbehandlinger.. men det har der jo længe været snak om her på PI
|
![]() |
1/7 21:25 af Solsen |
Jeg ville ikke bruge en formue på opgradering.
|
![]() |
1/7 21:25 af Peter_Hansen |
Enig.. alt er super optimistisk.. men så må man jo bare trække lidt fra.. syntes nærmest at nogen indlæg er lidt komisk positive..
|
![]() |
1/7 21:26 af Peter_Hansen |
Overvejer det også kun.. har en del efterslæb i forhold til teknikken i tingene som jeg skal have indhentet..
|
![]() |
1/7 21:27 af Peter_Hansen |
I øvrigt har jeg oprettet min bruger som profil nummer 2 her på PI.. første profil (som stadig vil være aktiv den dag jeg får tid til at lave indlæg) er ROI.. og ROIC på EI
|
![]() |
1/7 21:29 af Peter_Hansen |
Bryder mig ikke om sammenkædningen mellem fast indlæg som der ligges meget arbejde i og så en masse løs snak i chatten.. bryder mig faktisk generelt ikke om chat funktionen.. men her på PI er det efterhånden nærmest hvad der er tilbage...
|
![]() |
1/7 21:31 af Peter_Hansen |
Og ser mig nødsaget til at deltage lidt i chatten da Genmab nu kræver ekstra opmærksomhed.. Den nemme tur op er for længst overstået.. dermed siger jeg ikke nødvendigvis at vi skal sydover, men det er nu på tide at sætte sig rigtig godt ind i tingene efterhånden som vi mangler teknologiaftaler og samtidig ser blogbuster potentialet i Arzerra rykke længere ud i horisonten..
|
![]() |
1/7 21:31 af Solsen |
Må siges men jeg bruger kun PI, idet EI er smadret af botnakker.
|
![]() |
1/7 21:31 af Peter_Hansen |
øhm blockbuster
|
![]() |
1/7 21:33 af Solsen |
Udlandet køber alene på Dara så Arzerra har stort set ingen betydning længere.
|
![]() |
1/7 21:33 af Peter_Hansen |
Enig omkring EI.. det er også kun blevet til et indlæg fra min hånd på EI.. tvivler på der kommer flere.. dog er brugerfladen noget bredere... så hvis du gerne vil have et budskab ud, ja så er EI ikke så tosset..
|
![]() |
1/7 21:34 af Solsen |
Jeg har svært ved at se salget stige i år selv om Genmab har store forventninger hen imod årets afslutning. Tror GSK går i stå indtil Novartis tager over.
|
![]() |
1/7 21:34 af Peter_Hansen |
Enig.. ved godt at der er ved at ske et helt fundamentalt skifte i forhold til hvem der køber Genmab og det hele hænger meget godt sammen med at vi snart skal cirka 50% op i forbindelse med fornyet optimisme når Dara drømmen bliver mere håndgribelig..
|
![]() |
1/7 21:35 af Peter_Hansen |
Det er altså udlandet der bestemmer retningen på Genmab.. de danske banker kan kun bestemme retningen i kortere perioder..
|
![]() |
1/7 21:36 af Solsen |
Jeg har kun få jeg deler budskaber med - gider ikke at blive svinet til.
|
![]() |
1/7 21:36 af Solsen |
Tror du har ret med de 50% og jeg tror de kommer før vi tror.
|
![]() |
1/7 21:36 af Peter_Hansen |
Helt enig omkring Arzerra.. havde dog forventet mere omkring autoimune indikationer og er skuffet over at tingene skal tage så lang tid fra GKS's side..
|
![]() |
1/7 21:38 af Solsen |
ASCO var super med god bivirkningsprofil, super effekt især i kombien og duration som vi blot kunne drømme om. Når Plesner samtidig udtaler at patienter ligefrem bliver kureret så er det super vildt.
|
![]() |
1/7 21:38 af Peter_Hansen |
De 50% kan i princippet være foreløberen til at vi skal have støvet nogle af de mest positive gamle kursmål af igen.. og dermed kan de godt komme relativt hurtigt..
|
![]() |
1/7 21:40 af Peter_Hansen |
Følger det hele tæt omkring Dara og er enig.. ASCO var for vild og det er vanvittigt at aktien ikke rykker mere nu.. men den manglende reaktion kan man nok mest tilskrive det faktum at Genmab er en dansk virksomhed bundet af dansk investeringskultur på godt og ondt..
|
![]() |
1/7 21:43 af Peter_Hansen |
Når først Genmab kommer på himmelflugt kan der så til gengæld godt gå lidt "tripple15-Vestas-agtig" vanvid i danskerne som dermed kan sende aktien meget højt op.. har hele tiden ventet at Genmab bliver Danmarks darling og vil blive fremhævet som det lysende eksempel på hvordan den danske økonomi skal sikre sin langsigtede konkurrenceevne.. Når det sker så går Hr og Fru Danmark i selvsving og sender aktien op med P/E værdier som vi kun tør drømme om nu.. jeg tror ikke det er urealistisk at se...
|
![]() |
1/7 21:43 af Solsen |
Jo men amerikanerne skal nok komme, men Genmab er rystet af marts/april nedturen og de dårlige ph3 i Arzerra. Nu ruller penge snart ind og Idelalisib forsøget er snart op over så....
|
![]() |
1/7 21:44 af Solsen |
Ses
|
![]() |
1/7 21:44 af Peter_Hansen |
Genmab ramme 30, 40 eller 50 i P/E i en kortere periode..
|