Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Hansa Biopharma
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Amerikanske aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
2/11 15:55 af Bulder |
Nej, det troede jeg også i første omgang. At det var et godt tegn.
|
|
|
2/11 15:55 af The Joker |
@troldmanden hvad mener du med det?
|
|
2/11 15:54 af troldmanden |
Additionally, results from a phase 1/2 trial evaluating GEN3014 (HexaBody-CD38), an investigational novel human CD38 monoclonal antibody, in patients with R/R multiple myeloma (MM), will be presented.
|
|
2/11 15:54 af troldmanden |
Man promoter nok ikke siuperdara data på en konference, hvis de resultater er dårlige/på niveau med dara
|
|
2/11 15:54 af StockBull |
træet skal rystes inden der kommer data
|
|
2/11 15:54 af Bulder |
Jeg tolker at det er hex38 data, som skuffer nogen.
|
|
2/11 15:53 af Bulder |
Ikke officielt, men nogen er meget utilfreds.
|
|
|
2/11 15:53 af JKY_VH |
Nu må Jan få de sokke på igen og komme med en forklaring
|
|
|
2/11 15:53 af The Joker |
@Troldmanden, Gasolin, Bulder er det gætværk eller har CD38 officielt fejlet? Synes ikke jeg kan finde det
|
|
|
2/11 15:52 af Gasolin82 |
@Stockbull Det ændrer vel også dit positive syn nu?
|
|
|
2/11 15:51 af Gasolin82 |
Dette forklarer det kæmpe fald de seneste uger. Big money havde fået nyheden inden os andre.
|
|
2/11 15:51 af StockBull |
de er ørsted et meget godt eksempel på
|
|
2/11 15:50 af StockBull |
ja de kloge smider hellere en aktie for tidligt end for sent
|
|
|
2/11 15:50 af Gasolin82 |
Kan sgu ikke helt gennemskue hvad der sker.
|
|
2/11 15:50 af troldmanden |
Hvis super dara hverken viser bedre data end dara/ og/eller JnJ ikke opter ind, så vil det bestemt være som et nyrehug
|
|
|
2/11 15:50 af Gasolin82 |
Det er vel en kæmpe fiasko??
|
|
2/11 15:48 af Bulder |
Et dyk på 5% på minutter, overgås kun af Ørsted.
|
|
|
2/11 15:48 af Bella1 |
Stop loss for fuld damp?
|
|
2/11 15:48 af Bulder |
Rent kursmæssigt ser hex 38 ud til at være en fiasko. Så Gasolin, der fik du svar på dit spm, hvad hvis hex38 fejler.
|
|
|
2/11 15:46 af fiji |
Av Av
|
|
2/11 15:45 af Bulder |
Nok at der ikke er bedre responser
|
|
|
2/11 15:45 af Gasolin82 |
Overvejer kraftigt st supplere på faldet. Men skal sgu lige finde ud af hvad der er op og ned i dette pludselige fald.
|
|
|
2/11 15:45 af Gasolin82 |
Hvad er det negative i det?? Nogle som kan gennemskue det?
|
|
2/11 15:44 af StockBull |
skulle ha været det her link (link)
|
|
| ||
|
2/11 15:43 af Legolas23 |
Der må være nogen, der er gået skævt i meddelelserne
|
|
2/11 15:42 af Bulder |
Dykket begynder prc da Genmabs med. Kommer ud og tager så fart da us åbner.
|
|
|
2/11 15:41 af Gasolin82 |
Er du sikket på det er det rette link??
|
|
2/11 15:40 af StockBull |
|
|
|
2/11 15:39 af JKY_VH |
næh tilsyneladende ikke
|
|
|
2/11 15:39 af LP90 |
ja det var da USA kom på banen
|
|
|
2/11 15:38 af Gasolin82 |
Umiddelbart ingen nyheder ude
|
|
2/11 15:38 af troldmanden |
det er reeet voldsomt. Så en eller anden stor spiller ville bare ud/reducere nu!
|
|
|
2/11 15:37 af Gasolin82 |
Kan ikke finde noget. Falder kraftigt ved US åbning i øvrigt?
|
|
2/11 15:37 af troldmanden |
Der blev smidt 40k og 34k stk på 1+1 min
|
|
2/11 15:35 af Bulder |
Der er i hvert nogen, der mener det alvorligt.
|
|
|
2/11 15:33 af Gasolin82 |
Patentsagen
|
|
|
2/11 15:33 af Pensionisten |
Føj for den lede…….. :-(
|
|
2/11 15:33 af Bulder |
Hvad ellers?
|
|
|
2/11 15:32 af Gasolin82 |
Så ville den
vel falde meget mere
|
|
|
2/11 15:32 af Gasolin82 |
@Bulder seriøst??
|
|
|
2/11 15:32 af Gasolin82 |
Meget stor omsætning også
|
|
2/11 15:32 af Bulder |
Nok snarere at hex38 ikke er godt nok.
|
|
|
2/11 15:31 af Pensionisten |
Der må være noget nyt ude - tegner absolut ikke godt!
|
|
|
2/11 15:31 af Gasolin82 |
Patentsagen?
|
|
|
2/11 15:30 af Gasolin82 |
Hvad sker der lige for kursen? Hopper op og ned.
|
|
|
2/11 15:29 af Gasolin82 |
Dejligt at høre fra dig igen JV. Dine synspunkter har været savnet:-) Formoder du stadig er Genmab investor:-)
|
|
|
2/11 15:26 af E L |
ASH23 4757 GEN3014 (HexaBody®-CD38) in Anti-CD38 Mab–Naive Patients with Relapsed/Refractory Multiple Myeloma: Preliminary Results from a Dose‑Expansion Cohort of a Phase 1/2 Trial (link)
|
|
|
2/11 15:24 af AaBforever |
WTF...JV er genopstået:-D
|
|
2/11 15:23 af JørgenVarnæs |
"Of the 11 patients treated, 7 received ≥1 cycle of GEN3014, and among them, the best overall responses were 1 complete response, 2 very good partial responses, 2 partial responses, 1 minimal response, and 1 stable disease."
|
|
|
2/11 15:22 af E L |
ASH23 1655 Epcoritamab SC Monotherapy Leads to Deep and Durable Responses in Patients with Relapsed or Refractory Follicular Lymphoma: First Data Disclosure from the Epcore NHL-1 Follicular Lymphoma Dose-Expansion Cohort (link)
|
