Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
|
31/10 17:38 af E L |
Tepezza sales not yet included in the Amgen sales, but discussed in the call Q3 '23 -In the third quarter, sales of Tepezza reached $453 million, the company said on Tuesday. While Amgen was quick to point out that it was a 2% increase from the previous quarter, it also was an 8% decline year over year. Amgen has a plan to get Tepezza’s groove back, using a playbook that the company employed with vasculitis drug Tavneos after its 2020 acquisition of Chemocentryx.
|
|
|
31/10 17:24 af E L |
SITC23
681- innovaTV 207 Parts E and F: A phase 2 study of tisotumab vedotin in patients with head and neck squamous cell carcinoma (trial in progress) (link)
|
|
|
31/10 17:19 af E L |
SITC23 Abstract 1181- GEN1042-mIgG2a, an Fc-inert mouse-human chimeric variant of GEN1042 (DuoBody®-CD40x4-1BB), exhibits in vivo antitumor activity and peripheral immune modulation (link)
|
|
|
31/10 17:13 af E L |
SITC Abstract 813- Combination of HexaBody-CD27 with PD-(L)1 blockade potentiates single-agent activity leading to enhanced human T-cell effector functions in vitro (link)
|
|
|
31/10 17:05 af JKY_VH |
Det vil jeg nok lige se, før jeg tror det;-)
|
|
|
31/10 16:47 af Teller |
Med udviklingen i det øvrigt marked begynder det at ligne en forløbig bund... så må vi se om vi stiger 15-20% inden fredag :)
|
|
|
31/10 16:22 af Raun |
Det ser faktisk ikke så tosset ud med 1980 området.... 2 gange i dag, har aktien været i området, og begge gange med en pæn rekyl til følge...
|
|
|
31/10 15:55 af Gasolin82 |
Hvis man skal have de positive briller på, ser det ud til vi har en bund omkring kurs 1980. Det kan selvsagt ændre sig.
|
|
|
31/10 15:47 af lahn1 |
Det ku' se sort ud hvis Jan disker op med flere RD omkostninger end markedet regner med :-/
|
|
|
31/10 15:40 af Raun |
Det korte og lange er at vi falder uanset, hvilken vej vi kigger....
|
|
|
31/10 15:39 af Raun |
Der er intet der kan holde aktien ovenvande....Der er nok af undskyldninger/forklaringer. Men egentlig ikke nogen der giver overordnet mening. Når NBI falder, hedder det sig selvfølgelig falder med. Når NBI stiger og Genmab der falder. Så hedder det sig at det er nuværende renteniveaullll Og når vi ikke kan slå på ovenstående, som værende katalysatorer for faldet. Så hedder det sig at det er voldgiftsagen....
|
|
|
31/10 15:34 af Pensionisten |
Selv ikke DSV, der har fået læstelige stryg på det seneste, kan ÅTD bare nærme sig GEN i dårlihdom:-(
|
|
|
31/10 15:30 af Pensionisten |
Må indrømme, at Genmab er ved at være en udfordring i min portefølje i år. GEN er nede med mere end 30% i år. Jeg håber, i den grad, at næste uges rapportering kan give, bare lidt håb.
|
|
|
31/10 15:21 af JKY_VH |
:-D
|
|
31/10 15:01 af royal |
Så mangler de bare 29. :-)
|
|
31/10 14:52 af Solsen |
JNJ putter yderligere $1 bn i kassen (link)
|
|
|
31/10 13:20 af Gasolin82 |
Selv ikke et overraskende stort fald i den europæiske inflation og et pænt grønt marked kan ændre ved Genmabs performance. Man må bare erkende, at aktien er i bad standing. Som Klarussen er inde på, er man nok afventende ift. diverse data. Havde godt nok ikke regnet med at se den under 2000 igen. Men nå op på hesten. Så længe vi når 3500 i 2024 er jeg tilfreds:-)
|
|
|
31/10 11:35 af Vitus |
Pardon Klarussen…..jeg mener selvfølgelig om november bliver “ligeså god” som oktober. Så forudsætter jeg at oktober bliver dårlig :-(
|
|
|
31/10 11:29 af Klarussen |
Renterne alene kan ikke forklare den svage kurs IMO. I min optik er der ingen tvivl om at investorerne afventer kursdrivere fra pipelinen og voldgiftssagens afgørelse.
|
|
|
31/10 10:31 af Klarussen |
oktober?
|
|
|
31/10 09:54 af Vitus |
Spændende om oktober bliver “ligeså godt”…..
|
|
|
31/10 08:37 af ProInvestorNEWS |
Aktier - Skaber dårlig stemning forudsætninger for det gode comeback? (link)
|
|
|
30/10 18:21 af gdn55 |
Ja små 7000 i grundbeløb, minus skat
|
|
|
30/10 17:51 af Bella1 |
Men imorgen, når folkepensionen tikker ind, køber jeg vildt ind! :-)
|
|
| ||
|
|
30/10 17:48 af Bella1 |
Jeg er standhaftig (eller dum som en dør, - dobbeltdør, måske endda...
|
|
|
30/10 17:45 af Klarussen |
Her venter vi på at den fede dame synger, det kan ikke vare længe
|
|
|
30/10 17:44 af Bella1 |
Blomsterhandleren har lige været forbi med en sørgebuket, og min datter er afsender. - hun har Novo :-)
|
|
|
30/10 17:42 af Bella1 |
Tak:-)
|
|
|
30/10 17:41 af Klarussen |
Kimberly-Clark, tickercode KMB oppe +0,79% idag
|
|
|
30/10 17:37 af Bella1 |
Dagens hovedtema: "Kunsten at græde i kor", - hvilket firma fremstiller "Kleenex"?, det må gå godt i disse tider... ;-)
|
|
|
30/10 17:18 af HHM |
Der har tidligere været talt om støtte på 1872 ,.. omend en svag støtte. Ved dog ikke hvor stor mening TA giver i den aktuelle situation. (eller i det hele taget pt). (link)
|
|
|
30/10 17:12 af E L |
'Carnegie har også set nærmere på Carlsberg, Genmab, Bavarian og Ambu, der alle sænkes.' he does like Novo though so we can't blame him for disliking the whold of
denmark
|
|
|
30/10 16:49 af Raun |
Stockbull.... Hvornår ser du næste støttepumkt?
|
|
|
30/10 16:34 af LP90 |
den er godt nok svag
|
|
30/10 16:21 af Bulder |
NBI stiger 1%, genmab falder 1%
|
|
|
30/10 16:15 af npo |
Mener at huske ASH afholdes i San Diego i November.
|
|
30/10 15:53 af StockBull |
Med alle 3 til ug kan kursen jo stikke fuldstændigt af
|
|
30/10 15:52 af StockBull |
Vi får se. Men mon ikke vi får et lille November - Decemner rally oven på nedturen i Sept - Okt.
|
|
|
30/10 15:51 af gdn55 |
Hvad er kursen så, hvis alle tre består?
|
|
|
30/10 15:45 af Gasolin82 |
Tør næsten ikke tænke på dårlige data fra CD 38. Specielt ikke efter den seneste tids kursderoute. Personligt tror jeg på succes. Giver den 80% succesrate:-)
|
|
30/10 15:44 af StockBull |
Men der er vel ingen som køber Genmab som samtidig forventer deres 3 pipeline topkandidater alle misser. Nok under 5% risiko for det skulle ske. Derudover skal man jo heller ikke satse hele formuen på en aktie. Men at kaste 5-10% af de frie midler i Genmab ville jeg ikke være bange for. Der er jo meget andet p.t som er på udsalg.
|
|
|
30/10 15:42 af Gasolin82 |
Det er så risiciene ved biotek. En halvering er nok meget realistisk.
|
|
30/10 15:38 af StockBull |
Kommer selvfølgelig an på hvor lang tid der går mellem hvert miss. Men hvis alle 3 misser inden for 1 uge er vi helt sikkert under 1000kr.
|
|
30/10 15:32 af StockBull |
De har jo arbejdet på de 3 i vel over 10 år så hvis de alle 3 fejler nu skal vi nok regne med kursen skal være med 3 cifre igen.
|
|
30/10 15:29 af StockBull |
Det også lidt paradoksalt at Carnegie har kursmål 3430 op til hele rentestigningen og nu hvor renterne snart skal til at barberes ned sænker de target. Men det kan selvfølgelig være de forventer høje renter i hele 2024. Lader dog til det snart går nedad med renterne i EU igen(link)
|
|
|
30/10 15:28 af Gasolin82 |
@Stockbull Hvor tror du vi vil ligge kursmæssigt hvis de tre kandidater du påpeger der failer?
Tror personligt meget på cd38. Men worst case. Også i betragtning af, at kursen allerede er faldet en hel del.
|
|
30/10 15:22 af StockBull |
Der er jo heller ingen af de andre C25 der stiger i den grad så som Ørsted som er nede med 46% i år vs. Genmabs 30%. Altså, vi er i et bear marked og udlandet har smidt massiv mængde c25 aktier. De professionelle de-risker i det her marked. Før eller siden kommer renten ned og i et sådan miljø vil aktierne og andre aktiver stige igen. Herunder særligt yderkanterne (ekstrem risk on biotech / krypto) og store of value (Bitcoin). Potitivt nyt fra cd38, gen 42 og 46 er hvad markedet venter på.
|
|
|
30/10 15:05 af Vitus |
Det er nu ikke alle, som er overbevist om at Genmab bliver solgt…..andre er overbevist om, at aktien inden for en kortere tidshorisont er et sted omkring kurs 3500-4000….StockBull har mange argumenter herfor …..
|
|
|
30/10 14:59 af Klarussen |
Vi har før set Genmab stige 7% på en dag for relativt nyligt, uden nyheder. Ift. Carnegies kursmål på 2725 virker det jo ganske attraktivt, et + på 37% ift. nuværende kurs og fortsat købsanbefaling?
|
|
|
30/10 14:31 af Raun |
JKY_VH.... :-) ...... Nu mener jeg jo bare at der er jo nogle herindem som føler sig overbevist om at Genmab vil blive solgt på et tidspunkt..... Tænker så bare at hvis ikke Genmab bliver soldt til nuværende kursniveau. Så kan det scenarie vel godt manes til jorden - en gang for alle?
|
