Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
26/11 08:24 af royal |
64000 kr. spørgsmålet: Fortsætter Gen op eller skal der høstes profit i dag?
|
|
26/11 08:24 af royal |
Og godmorgen :-)
|
|
|
26/11 08:43 af JKY_VH |
Hvis det generelle marked fortsat er med os, kan jeg godt forestille mig, at kurs 300 skal udfordres. Om du skal høste eller, som jeg, tage den lange tur ved du først "når det er for sent".
|
|
26/11 09:04 af royal |
Har ikke tænkt mig at "høste" endnu. Tror på Dara bliver en succes. Troede også på Arzerra for snart mange år siden :-(
|
|
|
26/11 09:08 af JKY_VH |
Det er du ikke ene om, men nu gælder det om at se fremad.
|
|
26/11 09:35 af royal |
Gen må da være guf for en af de store med den pipeline.
|
|
26/11 09:50 af bongobob |
Hvis man tænker over det så er det en imponerende udvikling der er sket i 2014. Aktie udvidelsen er udnyttet til strategi skifte og vi har nu 4-5 opt-in’s og et fuldt ejet ADC stof. Forskellen Ofa-Dara viser med al tydelighed vigtigheden at partner valg
|
|
|
26/11 10:57 af gentogen |
Jeg ville være lidt mere forsigtig med at afskrive Ofatumumab. GSK har haft en heldig/dygtig hånd med maintenance, hvor markedet potentielt er meget stort (for nu at underdrive). Patientgruppen er jo i princippet samtlige med CR eller PR i 2nd eller 3d line, hvilket vel i praksis er over halvdelen af samtlige patienter. Næsten al fokus er på de nye ting, men dette kan også blive pænt stort.
|
|
|
26/11 11:02 af Sukkeralf |
Der er stadig mange muligheder med Ofatumumab, så helt afskrives skal vi ikke, men det kræver stadig at Novartis vil Arzerra - der skal muskler bag eller drukner den.
|
|
|
26/11 11:04 af Sukkeralf |
Udover maintenance så er der stadig også kombi med Fludarabine og Idelalisib. Desuden nævnte Jan også muligheder for at Novartis kan kombinere nogle af deres små inhibitorer (han nævnte JAK, mTOR og BCL2) som eksempel, men det vil jeg se før jeg tror det.
|
|
|
26/11 11:04 af Sukkeralf |
Herudover er der stadig de autoimmune studier som GSK skal køre - her mangler vi opstart af et pivotalt studie i år !
|
|
|
26/11 11:49 af gentogen |
FCO fase III har nu været fuldt rekrutteret i 34 måneder.
|
|
26/11 11:59 af celsius |
Gentogen lige for os "ikke nørder" -:) : FCO fase II .. ku´jeg få en refresh ?
|
|
26/11 12:00 af celsius |
FCO fase III .. sorry
|
|
26/11 12:21 af investor1989 |
Nordmændene køber roligt ind stadig.
|
|
26/11 12:21 af investor1989 |
De har været købere i meget lang tid Dnb Nor.. de køber ikke agressivt. Men de har lagt og akkumuleret roligt de sidste 14 dage
|
|
26/11 12:54 af Legolas23 |
noget tyder på, at de ikke kan følge med salgspresset fra de anonyme.
|
|
|
26/11 13:21 af gentogen |
Cel: OFC = Ofatumumab kombineret med Fludarabine-Cyclophosphamide. Rituximab i samme kombination er stadig standarden (for de patienter, der kan tåle det).
|
|
26/11 14:24 af celsius |
tusind tak Gentogen for update
|
|
26/11 15:31 af Bulder |
|
|
|
26/11 16:01 af wermuth |
Det var satans.. FF vores alles ven :)
|
|
|
26/11 16:06 af rolling |
han strør da om sig med helt vilde kursmål
|
|
|
26/11 16:18 af JKY_VH |
haha, nu er han vel efterhånden på niveau med Novod? Godt set Frank:-)
|
|
26/11 16:42 af investor1989 |
Farlige Frank er sq da helt sindsyg for tiden :)
|
|
| ||
|
|
26/11 16:52 af JKY_VH |
Ja og hvis han så kunne komme over på købersiden, så ......., men måske hans kunder endnu er lidt tonedøve?
|
|
|
26/11 16:55 af JKY_VH |
Trækker det op til, at vi måske kan slutte dagen i +?
|
|
|
26/11 18:03 af JKY_VH |
Nå et beskedent minus i 295,4.
|
|
26/11 19:30 af royal |
Det er godkendt
|
|
27/11 07:20 af royal |
Tror vi skal teste 300 idag
|
|
|
27/11 07:58 af JKY_VH |
God morgen royal. Ja det blev jo ikke i går, så vi kan da håbe på at det bliver i dag.
|
|
27/11 08:27 af royal |
God morgen. Det vil være herligt at gå ind i december i +300 og så håbe a ASH arter sig.
|
|
|
27/11 08:34 af JKY_VH |
ASH skal nok blive godt. Dara er en stjerne i svøb.
|
|
|
27/11 10:03 af JKY_VH |
297
|
|
|
27/11 10:06 af 120281 |
AA på salgssiden.
|
|
27/11 10:07 af investor1989 |
Vi giver 300 et stort fedt kys idag :)
|
|
27/11 10:10 af Legolas23 |
Måske det var "sundt" nok at aktien lige skulle "sunde sig" efter mange dages optur. Så er det oven i købet et stærkt signal, at efter potentiel gevinsthjemtagning, falder aktien kun 0,40 point. Muligvis er det FF´s opjustering af kursmål, men stærkt alligevel. Jeg tror også på en mulig test af kurs 300 i dag :-) God morgen...
|
|
|
27/11 10:11 af JKY_VH |
hvis det sker er der nok nogen der skal have fat i sådan nogen her (link)
|
|
27/11 10:12 af Fantomas |
Uden at det siger alt for meget, så er det sjovt at kigge lidt på baggrunden for Jyske's opjustering af kursmål i går. De hævede sandsynligheden for lanceringen af Dara fra 40% til 50%, og det gav altså 35 kurspoint..
|
|
27/11 10:13 af investor1989 |
Jep og Danske og Nordea ligger på omkring 70% så må tro at FF's topsalgsestimater er ret høje
|
|
27/11 10:14 af Fantomas |
Lidt simpelt matematik giver, at 100% sandsynlighed for lancering af Dara, må give et kursmål på 510..
|
|
27/11 10:14 af Fantomas |
Og at Genmab, uden Dara,
er 160 kr. værd pr. aktie.
|
|
|
27/11 10:14 af JKY_VH |
Så er de anonyme på købersiden:-)
|
|
27/11 10:19 af investor1989 |
Men nordmændene DNB Nor fortsætter
|
|
|
27/11 10:21 af JKY_VH |
Ja, er det mon oliefonden der er på rov?
|
|
27/11 10:22 af investor1989 |
aner det ikke. Men de har købt op hver dag i 14 dage i træk nu. uden at sælge en eneste. Så en ret massiv købsalgoritme de har sat igang
|
|
27/11 10:27 af Legolas23 |
Der er sq helt sikkert noget i gære der...
|
|
|
27/11 10:28 af gentogen |
Jeg måtte lige google: Norway's largest financial services group with total combined assets of more than NOK 1.9 trillion
|
|
27/11 11:10 af royal |
Tæt på nu :-)
|
|
27/11 11:10 af investor1989 |
299
|
|
|
27/11 11:12 af lom |
selvom det bare er et tal, så er det sgu FEDT på en ellers trist efterårsdag... hep hep
|
