Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
26/11 08:24
af royal
64000 kr. spørgsmålet: Fortsætter Gen op eller skal der høstes profit i dag?
26/11 08:24
af royal
Og godmorgen :-)
26/11 08:43
af JKY_VH
Hvis det generelle marked fortsat er med os, kan jeg godt forestille mig, at kurs 300 skal udfordres. Om du skal høste eller, som jeg, tage den lange tur ved du først "når det er for sent".
26/11 09:04
af royal
Har ikke tænkt mig at "høste" endnu. Tror på Dara bliver en succes. Troede også på Arzerra for snart mange år siden :-(
26/11 09:08
af JKY_VH
Det er du ikke ene om, men nu gælder det om at se fremad.
26/11 09:35
af royal
Gen må da være guf for en af de store med den pipeline.
26/11 09:50
af bongobob
Hvis man tænker over det så er det en imponerende udvikling der er sket i 2014. Aktie udvidelsen er udnyttet til strategi skifte og vi har nu 4-5 opt-in’s og et fuldt ejet ADC stof. Forskellen Ofa-Dara viser med al tydelighed vigtigheden at partner valg
26/11 10:57
af gentogen
Jeg ville være lidt mere forsigtig med at afskrive Ofatumumab. GSK har haft en heldig/dygtig hånd med maintenance, hvor markedet potentielt er meget stort (for nu at underdrive). Patientgruppen er jo i princippet samtlige med CR eller PR i 2nd eller 3d line, hvilket vel i praksis er over halvdelen af samtlige patienter. Næsten al fokus er på de nye ting, men dette kan også blive pænt stort.
26/11 11:02
af Sukkeralf
Der er stadig mange muligheder med Ofatumumab, så helt afskrives skal vi ikke, men det kræver stadig at Novartis vil Arzerra - der skal muskler bag eller drukner den.
26/11 11:04
af Sukkeralf
Udover maintenance så er der stadig også kombi med Fludarabine og Idelalisib. Desuden nævnte Jan også muligheder for at Novartis kan kombinere nogle af deres små inhibitorer (han nævnte JAK, mTOR og BCL2) som eksempel, men det vil jeg se før jeg tror det.
26/11 11:04
af Sukkeralf
Herudover er der stadig de autoimmune studier som GSK skal køre - her mangler vi opstart af et pivotalt studie i år !
26/11 11:49
af gentogen
FCO fase III har nu været fuldt rekrutteret i 34 måneder.
26/11 11:59
af celsius
Gentogen lige for os "ikke nørder" -:) : FCO fase II .. ku´jeg få en refresh ?
26/11 12:00
af celsius
FCO fase III .. sorry
26/11 12:21
af investor1989
Nordmændene køber roligt ind stadig.
26/11 12:21
af investor1989
De har været købere i meget lang tid Dnb Nor.. de køber ikke agressivt. Men de har lagt og akkumuleret roligt de sidste 14 dage
26/11 12:54
af Legolas23
noget tyder på, at de ikke kan følge med salgspresset fra de anonyme.
26/11 13:21
af gentogen
Cel: OFC = Ofatumumab kombineret med Fludarabine-Cyclophosphamide. Rituximab i samme kombination er stadig standarden (for de patienter, der kan tåle det).
26/11 14:24
af celsius
tusind tak Gentogen for update
26/11 15:31
af Bulder
26/11 16:01
af wermuth
Det var satans.. FF vores alles ven :)
26/11 16:06
af rolling
han strør da om sig med helt vilde kursmål
26/11 16:18
af JKY_VH
haha, nu er han vel efterhånden på niveau med Novod? Godt set Frank:-)
26/11 16:42
af investor1989
Farlige Frank er sq da helt sindsyg for tiden :)
26/11 16:52
af JKY_VH
Ja og hvis han så kunne komme over på købersiden, så ......., men måske hans kunder endnu er lidt tonedøve?
26/11 16:55
af JKY_VH
Trækker det op til, at vi måske kan slutte dagen i +?
26/11 18:03
af JKY_VH
Nå et beskedent minus i 295,4.
26/11 19:30
af royal
Det er godkendt
27/11 07:20
af royal
Tror vi skal teste 300 idag
27/11 07:58
af JKY_VH
God morgen royal. Ja det blev jo ikke i går, så vi kan da håbe på at det bliver i dag.
27/11 08:27
af royal
God morgen. Det vil være herligt at gå ind i december i +300 og så håbe a ASH arter sig.
27/11 08:34
af JKY_VH
ASH skal nok blive godt. Dara er en stjerne i svøb.
27/11 10:03
af JKY_VH
297
27/11 10:06
af 120281
AA på salgssiden.
27/11 10:07
af investor1989
Vi giver 300 et stort fedt kys idag :)
27/11 10:10
af Legolas23
Måske det var "sundt" nok at aktien lige skulle "sunde sig" efter mange dages optur. Så er det oven i købet et stærkt signal, at efter potentiel gevinsthjemtagning, falder aktien kun 0,40 point. Muligvis er det FF´s opjustering af kursmål, men stærkt alligevel. Jeg tror også på en mulig test af kurs 300 i dag :-) God morgen...
27/11 10:11
af JKY_VH
hvis det sker er der nok nogen der skal have fat i sådan nogen her (link)
27/11 10:12
af Fantomas
Uden at det siger alt for meget, så er det sjovt at kigge lidt på baggrunden for Jyske's opjustering af kursmål i går. De hævede sandsynligheden for lanceringen af Dara fra 40% til 50%, og det gav altså 35 kurspoint..
27/11 10:13
af investor1989
Jep og Danske og Nordea ligger på omkring 70% så må tro at FF's topsalgsestimater er ret høje
27/11 10:14
af Fantomas
Lidt simpelt matematik giver, at 100% sandsynlighed for lancering af Dara, må give et kursmål på 510..
27/11 10:14
af Fantomas
Og at Genmab, uden Dara, er 160 kr. værd pr. aktie.
27/11 10:14
af JKY_VH
Så er de anonyme på købersiden:-)
27/11 10:19
af investor1989
Men nordmændene DNB Nor fortsætter
27/11 10:21
af JKY_VH
Ja, er det mon oliefonden der er på rov?
27/11 10:22
af investor1989
aner det ikke. Men de har købt op hver dag i 14 dage i træk nu. uden at sælge en eneste. Så en ret massiv købsalgoritme de har sat igang
27/11 10:27
af Legolas23
Der er sq helt sikkert noget i gære der...
27/11 10:28
af gentogen
Jeg måtte lige google: Norway's largest financial services group with total combined assets of more than NOK 1.9 trillion
27/11 11:10
af royal
Tæt på nu :-)
27/11 11:10
af investor1989
299
27/11 11:12
af lom
selvom det bare er et tal, så er det sgu FEDT på en ellers trist efterårsdag... hep hep
Nyeste Først - Ældste Først   Side 388/4386