Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
20/10 21:07 af Solsen |
Korrekt med 1044. Og kan ikke finde noget fra JNJ.
|
|
20/10 20:59 af Bulder |
Kan ikke rigtig huske om genmab overhovedet har noget kørende mod prostata.
|
|
20/10 20:58 af Bulder |
Det var 1044, som blev skrottet.
|
|
20/10 20:55 af Solsen |
Nej men på et tidspunkt var der et aktivt bispecific fra Genmab i prostata. Muligt at det er skrottet.
|
|
20/10 20:27 af Bulder |
Ikke mig bekendt. Rybrevant er kun lunge. Jnj’s stof mod prostata cancer niraparib er ikke fra genmab (link)
|
|
20/10 20:11 af Solsen |
(link) Har vi set noget fra JNJs bispecific fra Genmab i prostata ?
|
|
20/10 19:30 af Solsen |
Jeg er helt på linie med SB. Sidelæns et stykke tid er ikke skidt. Tror som sædvanlig på Genmab og CEO og at vi mangler at se det bedste fra Genmab.
|
|
|
20/10 17:03 af w |
nye penge og friske øjne på aktien gør nok ikke noget
|
|
|
20/10 16:58 af Klarussen |
Due diligence af Genmab at i god tid investere så meget på udviklingsdelen/pipen, da Dara patent mfl. ikke holder evigt. Der e dog mange gode år tilbage.
|
|
|
20/10 16:56 af Klarussen |
Yes, der er investeret i fremtiden, de frugter kan man senere høste. Hvis tålmodigheden rækker. Ellers er der en anfordringskonto hos banken med en rente en del under inflationen.
|
|
20/10 16:50 af StockBull |
Enig Bulder 13.56 Genmab har ikke performet de sidste 3 år. Nærmest kørt sidelæns. Det sker ofte aktier køre sidelæns og folk derfor dumper aktien. Tror det er det der er sket de sidste 2 uger af mange er træt af den sidelæns performance. Sælgerne glemmer dog Genmab har pumpet mange penge i pipelinen de sidste 3 år og det er dem som vi er mange der tænker der bliver til en god investering.
|
|
20/10 16:48 af Darvin |
På blot lidt sigt
|
|
20/10 16:48 af Darvin |
Tjaa markedet har altid ret på dagen, men markedet viser intet som helst om rette prissætning :-D
|
|
|
20/10 16:45 af JKY_VH |
Enig Darvin 16:24 og endnu et eksempel på at skrønen om at markedet altid har ret er en skrøne;-)
|
|
20/10 16:34 af StockBull |
Dejligt at se Genmab og BTC i grøn på en ellers rød dag.
|
|
20/10 16:25 af Darvin |
Ingen undtagen tosser havde set Mariposa nå i land uden nuancer. Snart får vi voldgiftsafgørelse, og enhver forventer status qfu, eller negativt udfald. Alligevel vil vi se et dyk, som bør bruges til køb, da INTET vil være ændret. Bliver det en sejr, vil vi se en kraftig stigning. Og så er der lige linet en række andre triggere op.
|
|
20/10 16:24 af Darvin |
Jeg gentager gerne, at Genmab er voldsomt undervurderet kursmæssigt pt. OG Reaktionen den anden dag, på gode data (overlegen mod nonkemo-Tagrisso, og måske overlegen mod kemo), var klart overdreven. Ingen tvivl om at aktien lige nu besidder et stigningspotentiale der hedder 80-100%. Spørgsmålet er kun om den “gevinstbaby” kommer om 9 måneder eller 2-3 år. Under alle omstændigheder er Genmab et sindssygt godt køb.
|
|
|
20/10 16:19 af nik_hs1990 |
Ja det er dejligt med en tiltrængt
grøn dag :)
|
|
|
20/10 15:45 af gdn55 |
Måske
|
|
|
20/10 15:42 af bikube |
Det se da ud til, at det bliver en god dag kursmæssigt.
|
|
20/10 13:56 af Bulder |
At vi passerede 2000 for 3 1/2 år siden illustrerer udmærket den nedtur, vi har været ude for.
|
|
|
20/10 13:35 af E L |
UK approval - The Medicines and Healthcare products Regulatory Agency (MHRA) has today (20 October 2023) authorised a new medicine called Tepkinly (epcoritamab), a treatment for diffuse large B-cell lymphoma (a type of blood cancer) in adults. (link)
|
|
|
20/10 13:35 af E L |
;-)
|
|
|
20/10 13:26 af JKY_VH |
So no zinfandel here for that reason;-)
|
|
| ||
|
|
20/10 13:24 af JKY_VH |
Remember that too, but now the company's pipeline and financial situation are more mature.
|
|
|
20/10 13:19 af E L |
18may2020 was when we first went above dkk2000... I still remember the party atmosphere here with people opening good bottles of red wine and champagne...
|
|
20/10 12:46 af troldmanden |
Den meget høje handel fortsætter i gen. Så der bliver flyttet ret meget rundt disse dage
|
|
20/10 12:37 af troldmanden |
Ja hold da op en vild aftale Daiichi Sankyo og Merck har lavet. Og en meget anderledes aftale end det typiske. Der er ingen development milestones. Kun oms
|
|
|
20/10 12:23 af JKY_VH |
Vi har prøvet dette adskillige gange før, hvor selskabets finansielle situation og pipeline var svagere end nu, og hver gang er aktien kommet tilbage. Jeg kan ikke se, hvorfor det ikke også skulle være tilfældet denne gang.
|
|
|
20/10 12:04 af Klarussen |
Jeg tror du har gjort et rigtig godt køb på sigt Bent. Lad os få renterne nedad og lidt gode kursdrivende nyheder fra Genmab så vi kan komme nordpå igen :-)
|
|
20/10 11:45 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Velkommen i klubben Bent :-)
|
|
|
20/10 11:16 af B.Andersen |
Jeg har ikke seriøst haft Genmab i porteføljerne før. Det har jeg rådet bod på ved køb i går og i dag. På dette kursniveau kan det ikke gå andet end godt med den investering. :-)
|
|
|
20/10 09:11 af E L |
Pfizer wins unconditional EU antitrust okay for $43 bln Seagen buy (link) (I think they are still waiting on the FTC)
|
|
20/10 08:51 af Helge Larsen/PI-redaktør |
EL..It's hard to disagree with that.
|
|
|
20/10 08:46 af E L |
in normal times one would think 'that can lift the mood in biotech'...' but i am a bit sceptical about that after this week...
|
|
|
20/10 08:44 af E L |
wow... that
must be some sort of record... wild
|
|
|
20/10 08:15 af Sukkeralf |
|
|
|
20/10 08:15 af Sukkeralf |
Syg aftale - vildt som Daiichi styrer ADC
|
|
|
20/10 07:56 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
|
20/10 07:33 af ProInvestorNEWS |
Dansk aktienedtur: Hvad så nu? (link)
|
|
|
20/10 07:12 af ProInvestorNEWS |
Shortpositioner på danske aktier (link)
|
|
|
20/10 06:25 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
20/10 05:52 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen
|
|
19/10 22:21 af royal |
Der bliver handlet lidt i us: (link)
|
|
|
19/10 18:58 af ProInvestorNEWS |
Det stormer for tiden på aktiemarkederne, som er røde og volatile. Det går især hårdt ud over de små biotekselskaber, men også større selskaber som Genmab får kursklø. Det uddyber Helge Larsen i denne video, hvor bl.a. renter og geopolitik spiller en stor rolle. . (link)
|
|
|
19/10 17:19 af Vitus |
Der kan jo sagtens være nogen, der er bedre til at SPEKULERE end os…
|
|
|
19/10 17:16 af Vitus |
Fuldstændig enig..
|
|
|
19/10 17:15 af Pensionisten |
Korrekt, men der er dog sket en vis reduktion på det seneste ;-)
|
|
|
19/10 17:15 af Vitus |
Sidste kvartal er altid godt :-)
|
|
|
19/10 17:14 af Vitus |
Det ved vi jo ikke …..endnu.
|
