Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Chemometec
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Laks
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Shipping
|
8/12 13:13 af investor1989 |
nemlig gentogen. Men man skal også huske prisen her. Ibrutinib er hammer dyrt, så det skal jo give en væsentlig fordel til kombinationsbehandling før det kan bruges
|
|
8/12 13:21 af celsius |
undrer mig lidt over at der slet er er noget godt at sige om Arzerra idag.. eller hva´ ?
er der noget jeg har overset -:)
|
|
|
8/12 13:38 af lom |
|
|
8/12 13:46 af investor1989 |
Der var intet nyt om arzerra i weekenden celsius. Men en masse daranyt. Så nok derfor
|
|
8/12 13:56 af celsius |
tak IV.. men skulle der ikke komme lidt nyheder også vedr. Arzerra på ASH 2014 ?
|
|
8/12 13:57 af celsius |
eller er det kun Kombi Gillead som vi mangler i år på Arzerra
|
|
8/12 14:00 af investor1989 |
der var en præsentation i fredags og der komemr en præsentation fra det fejlede DLBLC studie i dag. Men ikke noget gennemgribende nyt i det som kom. SÅ mere en bekræftelse af det vi allerede ved, nemlig at Arzerra får det meget svært fremover
|
|
8/12 14:07 af celsius |
takker IV -:)
|
|
8/12 16:13 af celsius |
så går vi nordpå igen sjovt nok igen lige inden USA åbning -:)
|
|
|
8/12 16:16 af lom |
ja +320
|
|
|
8/12 16:16 af lom |
vildt altså....
|
|
|
8/12 16:18 af lom |
pokkers til skatte regler... havde været fedt at man ikke skulle beskattes af nogen man havde haft så og så længe ligesom førhen....
|
|
|
8/12 16:20 af lom |
nå sælger jo ikke, men altså med gak 47,8
er det snart fristende at smide lidt
|
|
8/12 16:28 af investor1989 |
OMFG !
|
|
|
8/12 16:29 af Sukkeralf |
OMFG what ??
|
|
|
8/12 16:39 af lom |
enig what what ???
|
|
|
8/12 16:39 af JKY_VH |
Prøv Google translate Sukkeralf, jeg selv tager ikke sådanne ord i min mund:-)
|
|
8/12 16:39 af investor1989 |
Aktiekursen :)
|
|
|
8/12 16:39 af lom |
det der er forbudt
|
|
|
8/12 16:41 af Sukkeralf |
JKY ved nu godt hvad OMFG står for, men det var nu bare til hvad, men det har 1989 svaret på !!
|
|
|
8/12 16:42 af Sukkeralf |
Også fin omsætning i dag
|
|
|
8/12 16:42 af lom |
ja men man når da lige at lette på stolen
|
|
|
8/12 16:49 af JKY_VH |
Tænkte jeg nok Sukkeralf. Det er ikke ord som jeg lærte i mine unge dage, men så har jeg også lært lidt i dag:-)
|
|
|
8/12 16:58 af Sukkeralf |
Nej ungdommen nu til dags !!
|
|
| ||
|
8/12 16:59 af investor1989 |
Jan står også på sit hotelværelse i San Fransisco og råber OMG ud over balkonnen efter han har tjekket aktiekursen på sin mobil
|
|
|
8/12 17:01 af gentogen |
hæ hæ
|
|
8/12 17:02 af investor1989 |
Jeg havde været tilfreds med 300 31/12. Så har ingen forventninger til resten af året nu. Nyder det bare
|
|
8/12 17:03 af investor1989 |
det ender med vi næsten får en tocifret % stigning i dag
|
|
8/12 17:04 af investor1989 |
Enten er den større US kunde som køber stort ind eller også er det Bluecrest som lukker shorten ed
|
|
8/12 17:11 af Bulder |
OMFG (link)
|
|
|
8/12 17:12 af gentogen |
hæ hæ
|
|
|
8/12 17:23 af Sukkeralf |
luk?
|
|
8/12 17:29 af investor1989 |
nu lukker vi først 17.00
sukker :)
|
|
8/12 17:29 af investor1989 |
Jyske Bank i 370 ? De er højere end Danske Bank nu :D
|
|
8/12 17:29 af investor1989 |
Farlige Frank for helvede
|
|
|
8/12 17:31 af Sukkeralf |
FF er stadig et fjols
|
|
|
8/12 17:31 af Sukkeralf |
Er det kl 17.00 vi lukker - ahhhhh så giver det hele lidt
mere mening :-)
|
|
|
8/12 17:31 af Sukkeralf |
Et bud tænkte jeg blot på luk ?
|
|
|
8/12 17:32 af Sukkeralf |
....og altså ikke tiden, men kursen !
|
|
|
8/12 17:34 af wermuth |
mit bud .. 325 :) der er god fart på den nu..
|
|
|
8/12 17:37 af Sukkeralf |
hvis det er Blue der køber, så banker de den nok ned lige før luk
|
|
|
8/12 17:41 af ienk1 |
men hvis det er Blue , så må de alt andet lige tro på at kursen går
længere mod nord
|
|
8/12 17:49 af royal |
Ukvalificeret gæt: 322,75
|
|
8/12 17:57 af royal |
Ikke nemt at gøre jer tilfredse med FF. Først er han et fjols pga at han ikke tror på Dara, og når han så ser lyset er det også galt:-)
|
|
8/12 18:03 af investor1989 |
Jeg er bare bange når FF siger køb
|
|
8/12 18:03 af investor1989 |
historisk har det været rigtig godt at sælge alt han siger køb og købe alt han siger sælg på
|
|
8/12 18:03 af investor1989 |
Men selv blind høne kan vel finde korn
|
|
8/12 18:05 af royal |
Håber ikke han har ret hver gang....
|
|
8/12 18:05 af Solsen |
Skal vi sige godkendt for i dag :-)
|
|
8/12 18:07 af royal |
I den grad. Bliver nok "nød" til at beholde mine, da de nok ikke nå under 250 i år. :-)
|
