Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Grønne Aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
|
11/12 17:54 af JKY_VH |
Tjah, med "bare 3%" om dagen er vi kun knap 37 handelsdage fra kurs 1000, hvis det er tilladt at drømme lidt:-)
|
|
11/12 18:06 af investor1989 |
haha :)
|
|
|
11/12 18:09 af Sukkeralf |
hvad blev luk
|
|
|
11/12 18:12 af ienk1 |
341,7
|
|
|
11/12 18:12 af Sukkeralf |
hhhhmmmm
|
|
|
11/12 18:14 af ienk1 |
Jeg er lige så jeg ryster , har solgt en sjat for første gang siden 2006
|
|
|
11/12 18:18 af Repsac |
Tag en flaske rødvin ienk1. Det hjælper på det meste.
|
|
|
11/12 18:20 af ienk1 |
God ide
|
|
|
11/12 18:25 af Repsac |
specielt når den er fortjent.
|
|
11/12 18:51 af Solsen |
Nu nærmer vi os analytikernes one year target. Vi bør stoppe heromkring ellers er der et bud eller en større aftale på vej. BlueCrest er tilsyneladende kolde indtil videre.
|
|
|
11/12 18:54 af JKY_VH |
Tillad mig at gøre opmærksom på, at Novods kursmål på 382 ikke er på 6-12 måneders sigt, men fair værdien i dag ud fra alle de informationer markedet. Der er således luft endnu:-)
|
|
11/12 18:57 af royal |
Solsen: Fredag har før været en god dag :-)
|
|
11/12 19:27 af Solsen |
Ja ja jeg glæder mig også over stigningen. Men undres over daglige stigninger.
|
|
11/12 19:28 af Solsen |
Men jeg ligger ikke søvnløs pga det. Det gjorde jeg da Genmab var på vej i hullet ;-)
|
|
|
11/12 20:22 af stckchild |
JKY : Ja der er luft endnu såfremt han har ret i den kun er 382 i fair value, ellers er der måske meget mere luft :o) specielt hvis blue sky scenariet indtræder før tid.
|
|
|
11/12 20:24 af stckchild |
Kald mig bare grådig, jeg tror vi tester 350 imorgen - og SOLSEN, med de søvnløse nætter jeg også har haft sammen med mange andre, så har vi fortjent det for hårdt :o) Men Fu.. hvor er det lækkert at være Genmand for tiden - I looooove it.
|
|
11/12 20:34 af nohope |
Det er historisk - mine GEN fra 2008 er gået i plus ! Ok - hvis jeg havde købt NOVO istedet så ville der have været 600 % men hvad er det mod glæden over at gå i plus......
|
|
|
11/12 20:44 af JSEH |
I hullet imorgen ;)
|
|
|
11/12 20:57 af JKY_VH |
stckchild, jeg aner intet om Genmabs kurs i morgen, men hvis du har fulgt med herinde ved du at mit kursmål er 1000 så ja, blue sky scenariet kan sagtens indtræde "før tid".
|
|
|
11/12 20:59 af JKY_VH |
JSEH; Genmab har klaret sig noget bedre end EFB her i efteråret, din spøgefugl:-)
|
|
11/12 21:18 af Solsen |
Tror vi godt kan ramme blue sky indenfor de næste 3 mdr med filing, Gilead deal samt gode tf adc data.
|
|
11/12 21:18 af Solsen |
Så bliver det søvnløse nætter igen !
|
|
|
11/12 21:19 af JKY_VH |
bare nyd det Solsen:-)
|
|
11/12 21:23 af Solsen |
Som Fritze siger det: Jeg blive pludselig liderlig
|
|
| ||
|
11/12 21:24 af Solsen |
|
|
11/12 21:24 af Solsen |
Undskyld til de der ikke kan lide tonen....
|
|
11/12 21:40 af Solsen |
(link) Inspiration til Genmabaktionærerne !
|
|
11/12 21:47 af Solsen |
Nå seriøsiteten gik i fløjten...
|
|
11/12 21:50 af Solsen |
Jeg er helt vild med, at Winkel stort set annoncerede 3-4 fase 2 forsøg i tf-adc og at alle de lærte var enige om, at Dara
er det nye R-CHOP i myeloma
|
|
|
11/12 22:13 af JSEH |
JKY_VH kan stadig huske hvad der skete dagen efter sidste gang du proklamerede højere kurslag :)
|
|
|
11/12 22:19 af JKY_VH |
Ja, ja, men det gør jeg jo ikke her og nu, kun på sigt:-)
|
|
12/12 08:15 af royal |
Godmorgen. Sikke en uge! Gad vide hvad dagen bringer?
|
|
12/12 08:18 af Solsen |
Godmorgen. Voldsomme begivenheder for os. Mon ikke der snart falder ro på.
|
|
12/12 08:36 af royal |
Kunne sagtens forestille mig en lille nyhed efter luk.
|
|
|
12/12 09:03 af JKY_VH |
Tjah, nu erfarede jeg jo i går aftes, at onde kræfter fra Vestjylland, sponsoreret af BC og GS, ønsker den i hullet i dag, så en god nyhed skal være meget velkommen:-)
|
|
12/12 10:06 af investor1989 |
De anonyme starter igen på den forkerte side. Spørgsmålet er om de vender igen i dag som de gjorde igr
|
|
|
12/12 10:28 af Repsac |
Nu kan vi jo ikke få 3% hver dag.
|
|
|
12/12 10:35 af gentogen |
Det burde vi kunne. Den er alt for billig.
|
|
12/12 10:36 af royal |
Er det 36 handelsdage a 3 % til kurs 1000?
|
|
12/12 11:00 af investor1989 |
Du er i god humør gentogen :)hvad mener du fair value er da :)
|
|
12/12 11:01 af investor1989 |
Jeg har 1000 i kursmål i 2020. Det svarer til at aktien vil give 20% i årligt afkast de næste 6 år ved nuværende kurs. Så synes den er ved at være OK prissat. Men op til 400 kan nok godt forsvares
|
|
|
12/12 14:32 af JKY_VH |
Så fik vi de anonyme på købersiden
|
|
|
12/12 14:47 af JKY_VH |
|
|
12/12 14:53 af AH2005 |
Er I eksperter ening i Nordea's udsang i artiklen?
|
|
12/12 14:53 af AH2005 |
ening = enig... :-(
|
|
12/12 14:54 af AH2005 |
dammm udsang = udsagn (bummer)
|
|
12/12 15:00 af Bulder |
Forleden havde Kepler sat 100.000 stk til salg. De fik solgt 85.000. Netop nu har de solgt 15.000 i dag. Så måske er de færdige for denne gang?
|
|
12/12 15:43 af AH2005 |
Hvor ser du det henne, hvem der hvad til salg?
|
|
|
12/12 15:55 af JKY_VH |
Nordeas ekspert er, mig bekendt, anerkendt som den dygtigste biotekanalytiker i Norden.
|
|
12/12 16:01 af Bulder |
Mæglerstatistikken på Nordnet. Men Kepler fortsætter ufortrødent med at sælge. Nu 18,5 K
|
