Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Grønne Aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
12/10 17:16 af Bulder |
Han gentager det med jævne mellemrum. Senest JPM konf.
|
|
|
12/10 17:16 af Pensionisten |
Næhhhh - mere af hensyn til at opdatere aktionærerne, hvad status er!
|
|
|
12/10 17:15 af fiji |
Ledelsen skal vel ikke til at stikke hovedet ud af busken blot fordi at kursen falder, til pensionisten
|
|
|
12/10 17:15 af Pensionisten |
Er det ikke et par år siden, det statement kom?
|
|
12/10 17:14 af Bulder |
The best is yet to come. Ekkoet runger endnu i salene.
|
|
|
12/10 17:14 af Pensionisten |
Undskyld, at ProInvestorNews kom imellem mine indlæg :-D
|
|
|
12/10 17:12 af Pensionisten |
Men jeg må også indrømme, at vi savner noget pondus fra Genmab. Jeg håber, og tror på, at de vil komme i land, med nogle af deres pipeline. Men!, vi trænger også til, at Jan stikker hovedet ud af busken, og levende beskriver, hvad der er på tapetet.
|
|
|
12/10 17:11 af ProInvestorNEWS |
Blandt 25 børshuse, der har indberettet anbefalinger til Bloomberg, er der nu ti købsanbefalinger, 11 neutrale anbefalinger og fire salgsanbefalinger.
.\\˙ MarketWire
|
|
|
12/10 17:11 af ProInvestorNEWS |
Nordea, der ikke opererer med kursmål ved hold-anbefalinger, begrunder sin beslutning med, at det har reduceret sine estimater væsentligt på grund af en langsommere lancering af kræftmidlet Epkinly end oprindeligt forudset.
Det fremgår af Bloomberg News.
Blandt andet ventes en række nøglestudier med Epkinly først at være færdige i 2026/27.
Desuden nævner Nordea en lidt træg salgsudvikling for kræftmidlet Tepezza og væsentligt højere driftsomkostninger.
|
|
|
12/10 17:10 af ProInvestorNEWS |
Genmab på vej mod laveste niveau siden juli sidste år
12.10.2023 16.49 • MarketWire •
Genmab får store klø på børsen torsdag og rammer det laveste niveau siden juli sidste år efter nedjusteringer fra analysehusene DNB Markets og Nordea.
Aktien er ved 16.40-tiden faldet 6,4 pct. til 2329 kr.
Det sker, efter at DNB har skåret sit kursmål med 200 kr. til 2450 kr. og gentaget anbefalingen "sælg".
Samtidig har Nordea skåret sin anbefaling til "hold" fra "køb".
|
|
|
12/10 17:10 af Pensionisten |
Vi kan håbe, @troldmanden. Men jeg tror tidligst natten mellem fredag og lørdag. Det har været tidspunktet for de tidligere afgørelser.
|
|
|
12/10 17:08 af gdn55 |
Også min tanke troldmand
|
|
12/10 17:07 af troldmanden |
Hvis nu voldgift afgørelse kommer i aften/i morgen og den går imod genmab.....
|
|
|
12/10 17:06 af Raun |
Ja, det er rystende.... - Den eneste katalysator for dette vanvid er en aktie analytiker???
|
|
12/10 17:06 af troldmanden |
Kun 4 dage i heeeeele 2023 hvor der har været handle flere stk end i dag. Det i sig selv er lidt vildt uden reelle nyheder
|
|
12/10 17:03 af nohope |
Et OMXC25 selskab med en markedsværdi på 175 milliarder falder over 6 % uden offentlige nyheder ?
|
|
|
12/10 16:59 af fiji |
føj den får smæk i dag
|
|
|
12/10 16:43 af Teller |
Legal IP issues, and not making absolutely 100% sure that the value you created by spending billions is secure, is kind of fundamental.
|
|
|
12/10 16:40 af E L |
it would certainly not surprise me if it was related to today's drop
@Raun ...
|
|
|
12/10 16:40 af Raun |
Enig lahn1
|
|
|
12/10 16:39 af lahn1 |
Det her er mega frustrerende, bare vi kendte en årsag ville det var det nemmere at acceptere
|
|
|
12/10 16:38 af Raun |
Den stigning var vel kun en understregning af at der er nogle som har en fest i aktien...
|
|
|
12/10 16:28 af E L |
even though we know genmab to be the kind of stock that gets pushed around easily, it still is hard to watch. just remember last month's sudden 7% jump...
|
|
|
12/10 16:27 af Klarussen |
Mon ikke træet nu er rystet godt og grundigt efterhånden?
|
|
| ||
|
|
12/10 16:26 af E L |
yes, certainly is sad.. hard to keep focus on the facts in the middle of
all this negativity...
|
|
12/10 16:25 af Bulder |
Gen falder 5,3%. Novo stiger 5,6%. Så der er overskud :-)
|
|
|
12/10 16:21 af Sukkeralf |
E L kind of sad that all these small positive news drawn in this negative market.
|
|
|
12/10 16:20 af Sukkeralf |
Ja når kursen stiger så har Riis7 købt.
|
|
|
12/10 16:19 af w |
eller de vinder, lander en aftale på hex38 og
1042/1046 viser lovende data
|
|
|
12/10 16:18 af Riis7 |
hvis den kommer i 1600, så køber jeg igen:-) men der sker nok ikke ;-)
|
|
|
12/10 16:12 af Teller |
Nu mangler vi så stadig resultatet af en (med høj sansynlighed) tabt retsag, derudover måske en (ganske lille) nedjustering - Så falder vi mod kurs 1600.
|
|
|
12/10 16:07 af lahn1 |
Å
|
|
|
12/10 16:06 af E L |
@Genmab
We’re excited to announce that, with our partner
@abbvie
, we were named a finalist for the 2023
@Citeline
Scrip Awards in the Best New Drug category. We’re proud of this accomplishment as we work toward our goal of improving the lives of cancer patients. #ScripAwards (link)
|
|
|
12/10 16:02 af lahn1 |
@Riis7 ? Hmm
|
|
|
12/10 16:02 af JKY_VH |
Ja, den har kurs mod et nyt aktiesplit, hvis udviklingen fortsætter;-)
|
|
|
12/10 15:58 af Riis7 |
altid noget dem der har genmab, nok heldigvis har flere novo:-) så det går nok
|
|
|
12/10 15:41 af lahn1 |
Så er den vel officielt faldet ud af the falling wedge ?
|
|
|
12/10 15:39 af lahn1 |
JnJ har indset at CD38 vil blive endnu større end DAR og er mastermind bag trykket på kursen. Imens forhandler de BO med JvDW, hvorfor han ikke har været så synlig den sidste tid :D
|
|
|
12/10 15:28 af gdn55 |
Utroligt så meget magt en bank har. Gad vide h
vor mange de selv har købt idag. De er nok glade for at være anonyme
|
|
|
12/10 15:25 af gentogen |
Bortset fra det, så er Novods ændring jo stort set kun en konsekvens af hans egen fejl. Genmab har jo aldrig lovet en højere "ramp-up" for Epco
|
|
|
12/10 15:20 af Riis7 |
og novo laver ny ath:-)
|
|
|
12/10 15:18 af fiji |
afventer 2000 inden jeg hopper ombord
|
|
|
12/10 15:16 af Sukkeralf |
Genmabs ADC partner med ny teknologi
|
|
|
12/10 15:16 af Sukkeralf |
|
|
|
12/10 15:13 af Riis7 |
2200;-)
|
|
|
12/10 15:06 af Pensionisten |
Og det er endnu kun opvarmningen til 15:30 ;-)
|
|
|
12/10 15:00 af E L |
from the Børsen
article yesterday- Genmab tæt på afgørende nyt om potentielle kæmpesællerter (link)
|
|
|
12/10 14:49 af ProInvestorNEWS |
Kort video..Pharma- og biotek opdatering..Novo Nordisk har været oppe og ramme kurs 700. Genmab har længe har været kursmæssigt svag og falder yderligere i dag pga. hold-anbefaling fra Nordea. Bavarian Nordic er igen i ilden, efter selskabets CEO meldte ud i et interview på Finans.dk, at selskabet nu ændrer de strategi. Og så er kursen på Hansa Biopharma faldet voldsomt efter en melding om meget skuffende salgstal. (link)
|
|
|
12/10 14:44 af bikube |
Det giver i hvert fald omsætning og kurtage til bankerne. Nu er vi tæt på 100K aktier omsat i dag, og luk bliver sikkert vild.
|
|
|
12/10 14:20 af Klarussen |
Jeg kunne tænke på et mindre flot ord end underligt for det sammenfald
|
