Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
26/1 15:59
af gdn55
Han er sikkert ude og bruge penge
26/1 17:09
af Solsen
Vi har en shortposition, der ikke er under 0,5%. Men BlueCrest kan meget vel være ude og lukke tabet ned.
26/1 17:11
af Solsen
Merrill Lynch er ude med 450 og blue sky 793 ;-)
26/1 17:11
af Solsen
Mon det kan presse saften ud af shorterne !
26/1 17:14
af Repsac
793 er da et dejligt rundt tal.
26/1 17:22
af gentogen
Bestemt
26/1 17:27
af Mcjean
793? hvad havde de før 793, du er sikker på det ikke er gadenummeret ovre i San Francisco:)
26/1 17:30
af Solsen
Det skulle været hvis alt lykkes - så ro på. Mest shorterne vi skal skræmme ;-)
26/1 17:34
af gentogen
Så vidt jeg husker havde de 570 i august
26/1 17:37
af Solsen
Ja bortset fra det var i juli :-)
26/1 17:39
af Solsen
Hold køft vi bliver rige, hvis det holder til mål. Jeg husker engang jeg købte GN i 620 og alle ville have aktien. Så watch out, der er ikke sikkerhed for at vi når i mål.
26/1 17:40
af Solsen
Det må være en filing, der er sivet ud til nogen.
26/1 17:41
af Mcjean
Du skulle skræmme shorterne så stille nu. Tror ikke det er filing hele markedet stiger og 10 aktier i elite tæt på 2%.
26/1 17:44
af Solsen
DDB og MLI samt et euforisk marked kan vel forklare en del. Vi er dog brudt ud af tidligere ATH - så noget vildt med 4%.
26/1 17:50
af Repsac
og volumen er lidt over normalen. Meget positivt.
26/1 17:55
af Mcjean
Nogle sagde forleden vi skulle investere i defensive aktier såsom Genmab, den var god! Måske folk har taget det til sig:)
26/1 18:00
af fillipa
431.20 sper luk
26/1 18:00
af fillipa
Super
26/1 18:04
af JKY_VH
Mcjean, defensive aktier med upsiderisiko bør man vel have i sin portefølje?
26/1 18:08
af ienk1
Dolar er også steget ca 10 øre
26/1 18:11
af AH2005
Siden hvornår?
26/1 18:13
af ienk1
Beklager , det var fra d 22 til d 23
26/1 18:14
af AH2005
ok - den er faldet 2 cent i dag, til 6,62. :-)
26/1 18:14
af AH2005
3 så, hvis det skal være så nøjagtigt ;-)
26/1 18:15
af Legolas23
Det var et "sper smok luk", hvis nogen forstår sådan én....
26/1 18:15
af AH2005
jow, jow.... så deet.....
26/1 18:21
af Solsen
Hold da op GS er pgså på banen i dag. De opremser 10 stoffer som ikke er tilstrækkelig indpriset i selskaberne bag. Daratumumab er en af dem !
26/1 18:22
af Legolas23
Link ?
26/1 18:25
af stckchild
Så kan det være GS er på vej med lækkert nyt mål ....
26/1 18:29
af royal
Gad vide om IV89 har solgt og købt en ødegård i Sverige uden internet??
26/1 18:40
af royal
Nå, kan se på blå stue at der er problemer med pædagogerne herovre. :-)
26/1 18:43
af AH2005
Du kan finde ham på EI.
26/1 18:44
af Legolas23
Var det også sådan JV tog flugten ?
26/1 18:51
af fillipa
Hej Solsen hvor har du set det med GS...
26/1 18:56
af Solsen
NL hjemmeside. Blogbuster.org
26/1 19:00
af fillipa
Ok tak interessant..
26/1 20:11
af JKY_VH
Tak Solsen, meget spændende. Så bør de vist få tjekket lidt op deres kursmål for Genmab. Deres positive analyse af Vestas gav jo knap 6 % i dag.
26/1 20:48
af nohope
nogen glade mennesker her - hallo ?
26/1 20:48
af nohope
allo ?
26/1 20:48
af nohope
lo ?
26/1 20:51
af Solsen
Vi er helt i vildrede ... Sælge, holde, pp ...
26/1 20:52
af nohope
Tænk sig nogen kan nænne at sælge aktier....
26/1 20:55
af ienk1
Solgte 1/3 igennemsnit 350 , jeg sover bedre nu
26/1 20:58
af JKY_VH
Det er fordi du ikke længere ligger så højt på hovedpuden:-)
26/1 20:58
af nohope
Har aldrig haft så mange at det har påvirket nattesøvnen - hvor mange kræves der til det ?
26/1 20:58
af fillipa
Mine holdes til kurs +550 så ingen tilsalg herfra..
26/1 20:58
af fillipa
+10000stk
26/1 21:00
af nohope
Så er det derfor, har kun lidt over det halve og sover fint.
26/1 21:00
af fillipa
:-))
26/1 21:04
af Legolas23
Hvis pipeline-linen kører, forstår jeg ikke at et kursmål på 550 skulle være et skæringspunkt ?
Nyeste Først - Ældste Først   Side 441/4386