Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
28/6 13:32 af StockBull |
Kanalen giver ca. 18% per år og så længe genmab holder sig inden for kanalen vil det være muligt at score 18%. Kan selvfølgelig ikke vide om det vil fortsætte med +30% vækst per år
|
|
28/6 13:29 af StockBull |
forstået på den måde at vi er inden for den langsigtede kanal fra 2015 som jeg løbende har sendt beviser på i debatten
|
|
28/6 13:26 af StockBull |
(link) stigente toppe og bunde
|
|
|
28/6 13:11 af Klarussen |
Jeps, i første omgang
|
|
|
28/6 13:04 af Riis7 |
medmindre der kommer køber ind i pharma igen, så er det stadig kurs mod de 2450
|
|
|
28/6 12:14 af Pensionisten |
@StockBull 11:30. Hvilket tidsinterval ser du på - synes ikke lige jeg kan finde de højere bunde og toppe ;-)
|
|
|
28/6 12:07 af Klarussen |
Jo, ser ud som om køberne er på vej igen. Der er nok nogle panikkere, sell the fact og stoploss der fik solgt.
|
|
28/6 11:30 af StockBull |
Vi har højere bunde og højere toppe så mon ikke det går
|
|
28/6 11:28 af StockBull |
højere om få måneder end at kursen skulle ligge væsentligt lavere.
|
|
28/6 11:27 af StockBull |
Det kan efter min mening ikke betale sig, at spekulere på kursen på time, dag og uge basis så længe den lange trend er opad med ca. 18% op per år i snit for sidste vel efterhånden 10 år. Ser mest ud til at svingningerne er TA retateret og p.t er sandsynligheden betydlig større for at kursen ligger pænt h
|
|
28/6 11:14 af Bulder |
En godkendelse i RR FL kan tidligst komme til næste år. Herefter er der lang tid (vi taler år) til de næste filinger i de tidlige linjer i dlbcl og fl. Ingen tvivl om at epco kommer i hus, men det tager lang tid. I mellemtiden skal vi håbe på hex38 og 1042/1046.
|
|
|
28/6 10:54 af w |
jeg undrer mig sgu mere over at den falder under stigende volumen selv med gode data. det sænkede kursmål ligger stadig 10% over dagens kurs
|
|
|
28/6 10:22 af Sukkeralf |
Det kan da godt undrer en at Sydbank analytiker udtaler sig, når han ikke siger andet end hvad der allerede står i børsmeddelelsen.
|
|
28/6 10:13 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Sydbank-analytiker: Imponerende Genmab-data ser konkurencedygtige ud
(link)
|
|
|
28/6 10:09 af Vitus |
Jeg har for længst droppet alt om analytikerne !!!
|
|
|
28/6 10:00 af Klarussen |
Lovende data = sænket kursmål med 10%. Det giver jo ingen mening, så casen er blevet 10% dårligere? Eller er det p.gr. mulig dalende dollarkurs/sektorrotation? Investtech (link)
|
|
28/6 09:59 af Bulder |
Måske også ekstra gode salgstal i næste måned.
|
|
28/6 09:58 af Bulder |
Hvis vi ser bort fra voldgiften, skal vi hen sidst på året før der kan forventes nyheder. Gen1042, 1046 og hex 38, som de mest oplagte. Måske en genskabelse af interessen for defensive aktier, forårsaget af fortsat stigende renter og mild recession, kan sætte noget i gang inden da.
|
|
28/6 09:46 af Bulder |
Det var hurtigt overstået.
|
|
|
28/6 09:43 af E L |
Aktier/åbning: Genmab med i top efter lovende data - C25 ... ;-) (link)
|
|
28/6 09:41 af Bulder |
Det vrimler med medicinal på taberlisten igen i dag.
|
|
|
28/6 09:31 af gdn55 |
Jeg kan ikke lade være med at tænke, om der er nogen, der har fået til opgave at holde Genmab nede. Tror der kommer et bud på biksen inden længe.
|
|
|
28/6 09:30 af E L |
no problem, we can blame you now for the sell off ;)
|
|
|
28/6 09:08 af GeorgeBest |
Yeah thanks. I was too fast with my conclusion. Sorry for the inconvenience caused.
|
|
| ||
|
|
28/6 09:00 af E L |
by the way, a ASCO we saw the data from Epcoritamab + R2 , even in high-risk follicular lymphoma, one would assume eventually we might go with that regimen for a lot of patients, data was even better.
|
|
|
28/6 08:58 af E L |
snap ;-)
|
|
|
28/6 08:58 af E L |
that is a good thing; it means researchers could not calculate a median survival because more than half of them were still living
|
|
28/6 08:58 af Bulder |
Det er tværtimod et godt tegn.
|
|
|
28/6 08:55 af GeorgeBest |
Blev lidt forvirret, da der stod “median duration of response not reached”
|
|
|
28/6 08:54 af GeorgeBest |
Ja, Jeg har nok tolked meddelelsen forkert,
|
|
28/6 08:53 af StockBull |
Jan van de Winkel, betegner resultaterne som opmuntrende
|
|
|
28/6 08:51 af GeorgeBest |
Epco data i FL der blev offentliggjort her i nat var vel skuffende! Responsrate var god men varigheden ikke til tilstrækkelig!
|
|
28/6 08:45 af StockBull |
Så længe de vækster med +30%/år vil der komme en ketchup effekt på et eller andet tidspunkt op over kurs 3500kr
|
|
28/6 08:43 af StockBull |
Casen er intakt og mønster samme som i 2020, 2021 og 2022. Vækster +30% om året og flere produkter på markedet år for år. Når analytikere vil ind i aktien sænker de og når de vil ud hæver de.
|
|
|
28/6 07:41 af Riis7 |
Analytikere tilpasser sig bare kursen, man kan ikke bruge det til meget:-)
|
|
|
28/6 07:34 af Vitus |
Så skal kursmålet vel yderligere ned…..men glem nu alle de analytikere !
|
|
28/6 07:24 af royal |
Fair nok når den alligevel falder på positive nyheder. ;-)
|
|
|
28/6 07:07 af ProInvestorNEWS |
Genmab får sænket sit kursmål med 10 pct.(link)
|
|
|
28/6 07:03 af ProInvestorNEWS |
Genmab præsenterer lovende data med epicoritamab - vil gå i dialog om godkendelse (link)
|
|
|
28/6 06:21 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
|
28/6 06:08 af ProInvestorNEWS |
Genmab and AbbVie Announce Positive Topline Results from Phase 1/2 EPCORE™ NHL-1 Trial Evaluating Epcoritamab (DuoBody® CD3xCD2
(link)
|
|
28/6 06:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
27/6 20:45 af Pensionisten |
, at virksomheden p.overhovedet har haft nogen form for omsætning. NB- de der amerikanske regnskaber har jeg en smule besvær med at tyde. Det bliver jo ikke nemmere af, at den nominelle værdi af et stk. aktie udgør 0,00001$, så vidt jeg kan se ;-)
|
|
|
27/6 20:42 af Pensionisten |
Måske der ligger en forklaring i, at der skal rejses enorme beløb til gennemførsel af videre forløb. Udfra at have kastet et hurtigt blik på regnskabet, ser det ikke ud til
|
|
27/6 20:16 af Bulder |
Der må jo være en grund til, at den falder med nu 54%. Men det kan da ikke være respons og AE. Med mindre markedet forlanger noget som er endnu bedre end epco og glofi for at have en chance om nogle år.
|
|
|
27/6 18:10 af lahn1 |
Jo syntes også det. Særligt efter 4 prior lines, og bedst i post CAR T. Hvordan den kan passe ind med alle de andre epco, glofi mfl ved jeg ikke se.
|
|
27/6 17:40 af Bulder |
?? Data ser da fine ud.
|
|
|
27/6 17:17 af lahn1 |
Adicet nede med 50% efter PH1 data i r/r B-cell NHL (link)
|
|
27/6 14:59 af Bulder |
Sammenligner man med øvrig medicinal i dag, må gmabs fald siges at være behersket.
|
|
|
26/6 20:03 af E L |
TEPEZZA® (teprotumumab) Approved in Brazil for the Treatment of Active Thyroid Eye Disease (TED) (link)
|
