Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
26/6 16:06 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Enig Riis.Tendensen er klart i den retning.
|
|
|
26/6 16:02 af Riis7 |
folk sælger ud af pharma biotek, har de gjort det meste af 2023, folk vil ha tech i år
|
|
|
26/6 10:11 af E L |
$XBI Big Biotech #Outflows Return
~$894M of net outflows
This is the #second #largest week of outflows for the sector this year and marks
the 19th week of outflows out of 25 total weeks in 2023. YTD net fund flow now stands
at ~$7.2B in outflows. (link)
|
|
|
24/6 11:59 af E L |
I hope you are right @Sukkeralf . I do believe interim data can be sufficient for filing
|
|
24/6 11:44 af Bulder |
Her er det så vi savner en q&a. Vi er afhængige af om nogen spørger ind til det på cc. Hvid de først kan file på RR i 2028 bliver det en langtrækker med epco.
|
|
|
24/6 11:05 af Sukkeralf |
E L regarding EPCORE DLBCL-1 study must be because it works better than expected…….possibility for cures maybe. But if they cant file based on interim data then it kind of sucks.
|
|
|
24/6 10:38 af E L |
Case report: Successful treatment with daratumumab for pure red cell aplasia in a patient with mixed lymphoid chimerism after ABO-mismatched stem cell transplant for sickle cell disease (link)
|
|
|
23/6 15:38 af E L |
GEN1042, 3009 and 3014 were also updated btw
|
|
|
23/6 15:33 af E L |
EPCORE DLBCL-1 seems fully recruited. They are extending the duratoin of the trial by 4 years. Outcomes will now be measured for 5 years instead of the intended 2 years. How should i read this? Is this a requirement by the FDA? Or are they now thinking patients could still be active on Epco after 5 years instead of 2? (link)
|
|
|
23/6 15:22 af Riis7 |
Det bliver nok ikke i dag;-)
|
|
|
23/6 13:10 af bikube |
Jo det kan den da - bare se, hvad der skete for et år siden, vi skal bare have fundet det rigtige udgangspunkt. Hvad var det for øvrigt, der startede opturen 16.juni sidste år.
|
|
|
23/6 11:57 af Riis7 |
Kan Genmab ikke stige 2 dage i træk:-) kom nu
|
|
|
23/6 09:59 af Klarussen |
Genmab meget stabilt på short 0,43%
|
|
|
23/6 09:58 af Klarussen |
Tid til defensive aktier igen?
|
|
|
23/6 07:34 af ProInvestorNEWS |
Shortpositioner på danske aktier (link)
|
|
|
22/6 22:26 af Sukkeralf |
|
|
|
22/6 22:02 af Pensionisten |
Genmab slutter rigtigt pænt i USA - omregnet kurs 2616. Så heller ingrn panik over there. :-)
|
|
|
22/6 21:10 af ProInvestorNEWS |
Video opdatering: Det har ikke stået stille på nyhedsfronten, når det gælder flere af de populære pharma- og biotekselskaber på ProInvestor.com. Først og fremmest om EMA's ønske om undersøgelse af kræftrisikoen i to af Novo Nordisks produkter - er der grund til at være nervøs? Nyheden smitter også af på Zealand Pharmas aktiekurs. ALK-Abellós direktør går af i kølvandet på et dårligt kvartalsregnskab. Og hvad sker der med kursen på Genmab? . (link)
|
|
|
22/6 19:19 af JKY_VH |
;-)
|
|
|
22/6 17:03 af Klarussen |
Halli Hallo. Man vender lige ryggen til og wups så har vi sørme en grøn dag til forandring :-)
|
|
|
22/6 16:10 af Riis7 |
|
|
|
22/6 15:28 af Riis7 |
enig de har ikke udbytte med bikube, men det har Genmab så ik;-)
|
|
|
22/6 15:03 af Pensionisten |
råt for usødet. Ingen test på oplysningerne. Det bliver en af de store udfordringer for AI/KI: Er oplysningerne valide?
|
|
|
22/6 15:01 af Pensionisten |
Re. Opgørelsen fra @Riis7. Jeg tror, denne opgørelse tegner et godt billede af fremtiden med AI/KI: Alt tages råt for isødet -
|
|
| ||
|
|
22/6 14:53 af ProInvestorNEWS |
Genmab-middel tilføjet til retningslinjer for kræftbehandling
(link)
|
|
|
22/6 14:35 af bikube |
Riis7 Det er da godt nok en noget forsimplet opgørelse over de dårligste aktier. Mine APM A er faldet fra 16 K til 11,4K. Udbyttet på 4,3 K er ikke medregnet, gør vi det, er aktien faldet 300 Kr.
|
|
|
22/6 14:14 af E L |
Horizon Therapeutics plc Announces Positive Topline Data from Phase 3 Clinical Trial (OPTIC-J) in Japan Evaluating TEPEZZA® (teprotumumab-trbw) for the Treatment of Active Thyroid Eye Disease (TED) (link)
|
|
|
22/6 13:46 af Riis7 |
|
|
|
22/6 13:24 af ProInvestorNEWS |
Genmab Announces Epcoritamab Added to National Comprehensive Cancer Network® (NCCN®) Clinical Practice Guidelines in Oncology ( (link)
|
|
|
22/6 13:23 af bikube |
Hvor positiv er den melding, der kom fra Genmab kl. 13. Jeg ser det som "lægestanden", der bakker op om godkendelsen af Epco. Er der mere i det?
|
|
|
22/6 13:10 af Klarussen |
@StockBull P/B på 6,13 er også attraktivt må man sige. (f.eks. Novo 29,85 aktuelt)
|
|
|
22/6 13:00 af JKY_VH |
undskyld, voldgiften selvfølgelig ;-)
|
|
|
22/6 12:39 af JKY_VH |
Jeg har en god fornemmelse mht CD38, men et positivt udfald af retssagen tror jeg er mere tvivlsomt.
|
|
|
22/6 12:14 af Sukkeralf |
Genmab har 7 godkendte produkter og flere på vej - og indtil videre har vi vel ikke ramt peaksale for nogle af dem, så væksten vil fortsætte de kommende år. Det ville dog give en ekstrem solid bund, hvis vi lige fik dara indtægter 5 år mere…….eller at hexCD38 viser sit værd.
|
|
|
22/6 12:11 af Sukkeralf |
Epco er godkendt men stadig kun i en mindre indikation, så der skal mange flere godkendelser til før det bliver et væsentligt produkt. Første godkendelse er dog vigtig da den validerer potentialet
|
|
22/6 12:01 af StockBull |
for ca. 2 år siden var PE oppe over 75 på et tidspunkt omkring ath så det er fra den ene yderlighed til modsat situation. Det interesante er Epco nu er godkendt og andre ting og sager i pipelinen begynder at se spændende ud. Så med forbedret pipeline er værdisættelsen reducered med ca. 57% i.f.t for 2 år siden q3-2021 da PE var ca. 75
|
|
22/6 11:49 af StockBull |
Retsagen ændre ikke på indtjeningen kommende 7år og til den tid ser firmaet vel helt anderledes ud. Saxo skriver 32.2 og vel baseret på q1 regnskabet.
|
|
|
22/6 11:11 af Teller |
Hvordan værdisættes den indtægt der er i spild egentligt i regnskabet?
|
|
|
22/6 11:08 af Teller |
Og hvis vi trækker indægt fra, hvis retsagen tabes, hvad ligger PE så på nu?
|
|
22/6 10:17 af StockBull |
PE forward på 27 er ret lavt for Genmab
|
|
22/6 10:11 af StockBull |
Folk glemmer, at kigge på nøgletal og vækst. Så længe der er shortere i aktien kan kursen falde men vi ved jo de store fonde bare ser på og lader shorterne gøre deres arbejde indtil de større køber op igen typisk 12-15% nede. Sidste år smed den 400 point og det tyder på vi skal omkring de 400 igen i år. Altså business as usual.
|
|
|
22/6 08:17 af Riis7 |
faldende dollarkurs, sector rotation ......dollar kan godt komme ned i 6,5 os derfor kursen nok forsætter ned med en fattig nyhedsflow over sommeren
|
|
|
22/6 06:59 af Klarussen |
Investtech (link)
|
|
|
22/6 06:54 af Klarussen |
@pensionisten 21/6 19:32 Her er vi helt enige. I begge punkter. Men fair nok man aå har prøvet til det sidste. Jeg troede faktisk ikke man ville gå videre efter første afgørelse.
|
|
|
22/6 06:42 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
|
22/6 06:18 af Klarussen |
Godmorgen :-)
|
|
|
22/6 06:17 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
22/6 06:07 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
21/6 23:39 af peter12 |
NCE anbefaler dara i 2L (link)
|
|
21/6 19:52 af Bulder |
Kun hvis gmab får medhold. Ellers ikke.
|
