Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
21/6 19:33
af Pensionisten
Med hensyn til kursudviklingen, tror jeg såmænd ikke, at voldgiftssagen har nogen væsentlig indflydelse.
21/6 19:32
af Pensionisten
Jeg har kun een holdning til voldgiftssagen, og den har været uændret gennem hele forløbet: Jeg tror simpelthen ikke på, at David kan vinde over Goliat - endda på Goliats hjemmebane.
21/6 19:08
af Klarussen
Skal vi gætte på at den oprindelige afgørelse stadfæstes? Og kursen i så fald?
21/6 18:45
af Pensionisten
Kan være, at de to parter i voldgiften har fået udkast til afgørelse i voldgiften. Og nu drøfter parterne, hvorledes der reagerer, uden nogen af parterne taber ansigt :-)
21/6 18:43
af Pensionisten
Lidt spin på en småkedelig dag: kan
21/6 18:02
af Klarussen
.. hvor livet og aktiekursen er din ven
21/6 17:57
af Klarussen
Absolut. Bid tænderne sammen og tænkt på en lys fremtid
21/6 17:50
af Pensionisten
Enig, @gdn55
21/6 17:41
af Pensionisten
Og vi skal frem til 3. August, før halvårsrapporten. Det kan god blive en laaaang sommer ;-)
21/6 17:40
af gdn55
Jeg er desværre lidt bange for at mange små investorer, der har solgt hen over de sidste dage, bliver snydt i den sidste ende, men sådan er det jo desværre altid. Det er jo helt gak at Genmab er faldet over 200 kr. siden en rigtig god godkendelse af en ny medicin der på sigt kan give ligeså meget som Dara i overskud. Men personligt holder jeg ved, og lader spekulanterne, fonde o.s.v. lege færdig. Genmab kommer igen
21/6 17:38
af Pensionisten
US noteringen lige nu nede med 1.93%….
21/6 16:43
af JKY_VH
:-D
21/6 16:39
af Vitus
Ja, det gør du da !
21/6 16:38
af JKY_VH
fornemmer man lidt ironi?
21/6 16:23
af Vitus
Hvilken stærk aktie :-(
21/6 16:07
af Pensionisten
Så strøg forbindelsen til Nordea …. Måske godt det samme :-(
21/6 15:40
af Klarussen
@nybruger. Jeg solgte da ikke Genmab, det var noget andet "skrammel" der blev dumpet løbende indtil for nogle dage siden, så jeg er klar til at supplere op i Genmab senere ;-)
21/6 15:37
af Pensionisten
Det er faktisk lidt spøjst: For 2 år siden, var der ingen her på chatten, der talte om TA - omvendt hoved skulder brok, dobbelt fibonassi med underliggende tendens til overlagte tæer. Sådan fornyer tingene sig jo af og til ;-)
21/6 15:30
af Pensionisten
Nu starter så sandhedens 1 1/2 time…. ;-)
21/6 15:12
af Milito
Jeg er meget enig Riis, da vi nok skal ned og teste neckline. (link)
21/6 15:08
af JKY_VH
Hvis der skal være en handel, så skal der jo være både en køber og en sælger;-)
21/6 14:14
af nybruger
@Klarussen. Sjovt så forskellige strategier man kan have. Du har lige solgt lidt ud, og jeg har lige suppleret - igen. :-)
21/6 14:02
af E L
didn't realize a name already for DuoHexaBody-CD37 GEN3009 : Ivicentamab (link)
21/6 13:58
af Klarussen
AI buzzword må da give lidt på + siden af kursen :-)
21/6 13:57
af Klarussen
@Riis7 Jeps, enig. Har solgt lidt ud af restportefølgen for at kunne købe yderligere op i Genmab når bunden nås
21/6 13:43
af E L
Wanted: Senior Director, Head of Genmab Artificial Intelligence Laboratory (link)
21/6 13:43
af E L
A biotechnological company, Genmab, uses AI-powered tissue diagnostics to get potentially life-changing insights from histopathology slides. (link)
21/6 13:42
af E L
Jan van de Winkel, President and CEO of Danish biotechnology company Genmab, believes that next-generation technologies will be the key to accelerating drug development. In this context, biopharmaceutical companies are starting to take advantage of the likes of AI and ML. (link)
21/6 13:42
af w
aktien bliver kørt ned under lav volumen i løbet af dagen, og så stor omsætning i luk. satme en sløj udvikling
21/6 13:42
af E L
If you look at what is hot in the markets at the moment, maybe this is the time for Genmab to point at their Artificial Intelligence capabilities... (link)
21/6 13:35
af Riis7
2450 kunne godt se us til og blive næste target
21/6 13:18
af Pensionisten
:-D
21/6 13:14
af E L
@Pensionisten ; i am specifically withholding all good news but it is still going down! ;-)
21/6 13:12
af E L
will be intersting to see what they'll choose, Jan said we could expect more IND's this year...
21/6 12:50
af E L
no, they remain silent about all collaborations... we'll probably only hear something once they identify a molecule they want to proceed with...
21/6 11:49
af Sukkeralf
Have you seen anything about the collaboration between Genmab and Immatics or Curevac lately?
21/6 11:48
af Sukkeralf
Yes please :-)
21/6 10:39
af E L
;-) and maybe they should give the arbitrators some warrants. and the Janssen employees that decide on Hexabody-CD38
21/6 10:01
af Sukkeralf
Then they need to start working to earn some money :-)
21/6 09:48
af E L
there are only a few thousand warrants left now with an excercise price below dkk1000
21/6 06:39
af Stroka
God morgen :-)
21/6 06:13
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
20/6 21:58
af Pensionisten
Nope - Ok med 26 mio i kassen - men det koster nuværende aktionærer 50,6 mio;-)
20/6 21:22
af Klarussen
@bikube. Fantastisk. Den går til månen imorgen.
20/6 20:58
af ProInvestorNEWS
Capital Increase in Genmab as a Result of Employee Warrant Exercise (link)
20/6 20:56
af bikube
Warrants indløst: Var det det, du efterlyste Klarussen. 19395 nye aktier giver 26 Mio i kassen.
20/6 18:48
af Pensionisten
Meeennnn - på et tidspunkt aflejres der vel lidt på bundlinien. Men tag ikke fejl af, at Genmab i høj grad drives med baggrund i idealisme - ikke aktiekurs.
20/6 18:46
af Pensionisten
Det tyder på, at hver gang @E L kommer med en fin oplysning om et nyt studie, bankes kursen ned med forventningerne til forsøgets omkostninger;-)
20/6 17:44
af Klarussen
Man skulle have sat pengene i AstaZenica, der sker da noget
20/6 17:40
af Klarussen
Lav os få noget nedjustering og det der er værre, så vi kan få kursen op :-)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 469/4386