Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
|
21/6 19:33 af Pensionisten |
Med hensyn til kursudviklingen, tror jeg såmænd ikke, at voldgiftssagen har nogen væsentlig indflydelse.
|
|
|
21/6 19:32 af Pensionisten |
Jeg har kun een holdning til voldgiftssagen, og den har været uændret gennem hele forløbet: Jeg tror simpelthen ikke på, at David kan vinde over Goliat - endda på Goliats hjemmebane.
|
|
|
21/6 19:08 af Klarussen |
Skal vi gætte på at den oprindelige afgørelse stadfæstes? Og kursen i så fald?
|
|
|
21/6 18:45 af Pensionisten |
Kan være, at de to parter i voldgiften har fået udkast til afgørelse i voldgiften. Og nu drøfter parterne, hvorledes der reagerer, uden nogen af parterne taber ansigt :-)
|
|
|
21/6 18:43 af Pensionisten |
Lidt spin på en småkedelig dag: kan
|
|
|
21/6 18:02 af Klarussen |
.. hvor livet og aktiekursen er din ven
|
|
|
21/6 17:57 af Klarussen |
Absolut. Bid tænderne sammen og tænkt på en lys fremtid
|
|
|
21/6 17:50 af Pensionisten |
Enig, @gdn55
|
|
|
21/6 17:41 af Pensionisten |
Og vi skal frem til 3. August, før halvårsrapporten. Det kan god blive en laaaang sommer ;-)
|
|
|
21/6 17:40 af gdn55 |
Jeg er desværre lidt bange for at mange små investorer, der har solgt hen over de sidste dage, bliver snydt i den sidste ende, men sådan er det jo desværre altid. Det er jo helt gak at Genmab er faldet over 200 kr. siden en rigtig god godkendelse af en ny medicin der på sigt kan give ligeså meget som Dara i overskud. Men personligt holder jeg ved, og lader spekulanterne, fonde o.s.v. lege færdig. Genmab kommer igen
|
|
|
21/6 17:38 af Pensionisten |
US noteringen lige nu nede med 1.93%….
|
|
|
21/6 16:43 af JKY_VH |
:-D
|
|
|
21/6 16:39 af Vitus |
Ja, det gør du da !
|
|
|
21/6 16:38 af JKY_VH |
fornemmer man lidt ironi?
|
|
|
21/6 16:23 af Vitus |
Hvilken stærk aktie :-(
|
|
|
21/6 16:07 af Pensionisten |
Så strøg forbindelsen til Nordea …. Måske godt det samme :-(
|
|
|
21/6 15:40 af Klarussen |
@nybruger. Jeg solgte da ikke Genmab, det var noget andet "skrammel" der blev dumpet løbende indtil for nogle dage siden, så jeg er klar til at supplere op i Genmab senere ;-)
|
|
|
21/6 15:37 af Pensionisten |
Det er faktisk lidt spøjst: For 2 år siden, var der ingen her på chatten, der talte om TA - omvendt hoved skulder brok, dobbelt fibonassi med underliggende tendens til overlagte tæer. Sådan fornyer tingene sig jo af og til ;-)
|
|
|
21/6 15:30 af Pensionisten |
Nu starter så sandhedens 1 1/2 time…. ;-)
|
|
|
21/6 15:12 af Milito |
Jeg er meget enig Riis, da vi nok skal ned og teste neckline. (link)
|
|
|
21/6 15:08 af JKY_VH |
Hvis der skal være en handel, så skal der jo være både en køber og en sælger;-)
|
|
|
21/6 14:14 af nybruger |
@Klarussen. Sjovt så forskellige strategier man kan have. Du har lige solgt lidt ud, og jeg har lige suppleret - igen. :-)
|
|
|
21/6 14:02 af E L |
didn't realize a name already for DuoHexaBody-CD37 GEN3009 : Ivicentamab (link)
|
|
|
21/6 13:58 af Klarussen |
AI buzzword må da give lidt på + siden af kursen :-)
|
|
| ||
|
|
21/6 13:57 af Klarussen |
@Riis7 Jeps, enig. Har solgt lidt ud af restportefølgen for at kunne købe yderligere
op i Genmab når bunden nås
|
|
|
21/6 13:43 af E L |
Wanted: Senior Director, Head of Genmab Artificial Intelligence Laboratory (link)
|
|
|
21/6 13:43 af E L |
A biotechnological company, Genmab, uses AI-powered tissue diagnostics to get potentially life-changing insights from histopathology slides. (link)
|
|
|
21/6 13:42 af E L |
Jan van de Winkel, President and CEO of Danish biotechnology company Genmab, believes that next-generation technologies will be the key to accelerating drug development. In this context, biopharmaceutical companies are starting to take advantage of the likes of AI and ML. (link)
|
|
|
21/6 13:42 af w |
aktien bliver kørt ned under lav volumen i løbet af dagen, og så stor omsætning i luk. satme en
sløj udvikling
|
|
|
21/6 13:42 af E L |
If you look at what is hot in the markets at the moment, maybe this is the time for Genmab to point at their Artificial Intelligence capabilities... (link)
|
|
|
21/6 13:35 af Riis7 |
2450 kunne godt se us til og blive næste target
|
|
|
21/6 13:18 af Pensionisten |
:-D
|
|
|
21/6 13:14 af E L |
@Pensionisten ; i am specifically withholding all good news but
it is still going down! ;-)
|
|
|
21/6 13:12 af E L |
will be intersting to see what they'll choose, Jan said we could expect more IND's this year...
|
|
|
21/6 12:50 af E L |
no, they remain silent about all collaborations... we'll probably only hear something once they identify a molecule they want to proceed with...
|
|
|
21/6 11:49 af Sukkeralf |
Have you seen anything about the collaboration between Genmab and Immatics or Curevac lately?
|
|
|
21/6 11:48 af Sukkeralf |
Yes please :-)
|
|
|
21/6 10:39 af E L |
;-) and maybe they should give the arbitrators some warrants. and the Janssen employees
that decide on Hexabody-CD38
|
|
|
21/6 10:01 af Sukkeralf |
Then they need to start working to earn some money :-)
|
|
|
21/6 09:48 af E L |
there are only a few thousand warrants left now with an excercise price below dkk1000
|
|
|
21/6 06:39 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
21/6 06:13 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
20/6 21:58 af Pensionisten |
Nope - Ok med 26 mio i kassen - men det koster nuværende aktionærer 50,6 mio;-)
|
|
|
20/6 21:22 af Klarussen |
@bikube. Fantastisk. Den går til månen imorgen.
|
|
|
20/6 20:58 af ProInvestorNEWS |
Capital Increase in Genmab as a Result of Employee Warrant Exercise (link)
|
|
|
20/6 20:56 af bikube |
Warrants indløst: Var det det, du efterlyste Klarussen. 19395 nye aktier giver 26 Mio i kassen.
|
|
|
20/6 18:48 af Pensionisten |
Meeennnn - på et tidspunkt aflejres der vel lidt på bundlinien. Men tag ikke fejl af, at Genmab i høj grad drives med baggrund i idealisme - ikke aktiekurs.
|
|
|
20/6 18:46 af Pensionisten |
Det tyder på, at hver gang @E L kommer med en fin oplysning om et nyt studie, bankes kursen ned med forventningerne til forsøgets omkostninger;-)
|
|
|
20/6 17:44 af Klarussen |
Man skulle have sat pengene i AstaZenica, der sker da noget
|
|
|
20/6 17:40 af Klarussen |
Lav os få noget nedjustering og det der er værre, så vi kan få kursen op :-)
|
