Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
18/6 11:18
af w
Lidt på Pfizer og deres fald til en 8. Plads som største Pharma.
18/6 11:17
af w
Artiklen fra jp går
18/6 10:01
af JKY_VH
Det er vel meget naturligt at BP finder muldvarpen frem når kursen er lav, hvis såfremt i fald at det nogensinde sker;-)
17/6 22:15
af Klarussen
Alt har en pris...
17/6 21:05
af Pensionisten
Det er lidt pudsigt, at fantasier om et opkøbstilbud Af Genmab, altid fødes, når Genmab har været gennem et større fald. Det kommer, efter min bedste overbevisning, ikke til at ske. JvdW er alt for ærekær til, at det skulle komme på tale.
17/6 17:21
af Klarussen
Nogen idè hvilke firmaer Genmab kunne overveje til M&A? JW har jo luftet tanken om 2023 kunne blive et godt år til det og tegnedrengen er jo spækket aktuelt...
17/6 17:19
af Klarussen
Med en præmie på 60% ift. fredagens DK-lukkekurs burde et takeover udløse en pris il eksisterende aktieholdere på 4285 ca. Jeg synes det lyder for billigt ift. potentialet
17/6 13:26
af Klarussen
Også min tanke, prisen er banket godt i bund... En lækkerbidsken for big pharma
17/6 12:41
af StockBull
Ja det ikke utænkeligt med et bud her i H2 inden inden næste bull marked starter
17/6 12:10
af Klarussen
Lidt som at stå på perronen og se det TGV man kunne have boardet, men forpassede muligheden, forsvinde med rasende fart...
17/6 12:08
af Klarussen
Ja, det vil være træls at være ude når/hvis nyheden om opkøbstilbud kommer. En gylden mulighed for at nå ombord for nye og supplere for mere garvede Genmab investorer. Just saying...
17/6 11:08
af StockBull
Der skal tankes yderligere på Mandag
17/6 11:03
af w
Læser i papirudgaven
17/6 10:56
af StockBull
17/6 10:54
af royal
Kan ikke finde noget på jp
17/6 10:01
af w
Genmab’s platform gør dem et super attraktivt opkøbsmål for big Pharma. Journalisten henviser til analytiker i jyske bank
17/6 09:57
af w
Genmab Ugens aktie, “Genmab kan blive en brik i en global konsolidering”. Genmab som opkøbsmål eller som opkøber.
17/6 09:38
af Klarussen
Kan du referere lidt fra artiklen eller er det mest kendt stof og en apetizer for nye investorer?
17/6 09:36
af Klarussen
Det var da en dejlig nyhed på en dejlig dag ;-)
17/6 09:02
af w
Stor artikel om Genmab i jp i dag. Spændende læsning
17/6 07:01
af Stroka
God morgen :-)
17/6 06:46
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
17/6 05:43
af Riis7
Der var vist bare fald i det meste , dog ikke Tesla nvidia der forsat har en kæmpe fest i 2023
16/6 21:24
af Klarussen
Svt. 2642 kr. i DK aktuelt
16/6 20:57
af Riis7
Us kursen ser skidt ud
16/6 19:51
af Stroka
Thanks E L.
16/6 18:55
af E L
it's quarterly expiration today
16/6 17:18
af Stroka
Voldsomme lukkeauktioner i mange C25 selskaber.
16/6 17:05
af gdn55
Spekulanterne leger.
16/6 17:01
af bikube
116 K omsat i luk - under 40 K resten af dagen.
16/6 15:25
af Pensionisten
@StockBull - meget enig med dig i de 3 indlæg. AI har jo eksisteret i mange år - det er ikke noget nyt. Selvfølgelig vil der blive effektiviseret i fremtiden - ligesom det er sket i mange år tidligere. Så ikke noget nyt i det.
16/6 15:18
af StockBull
Tror derfor Genmab godt kan få medvind i H2 og det finder markedet også ud af.
16/6 15:13
af StockBull
Alt den snak om at det var dot com bubble og housing bubble er noget vrøvl. Det skete fordi Fed hævede renten til ca 6 % og derfor fik disse ting problemer. Det var ikke dot com firmaerne der skabte problemet, de kunne sikkert sagtens have eksisteret ved en lavere rente. Det samme vil være tilfældet nu, der er ting der ikke kan eksistere ved en så høj rente i længere tid.
16/6 15:11
af StockBull
Det kun få store aktier som stiger. Der er fordi der er ingen tiltro til at alle disse andre aktier kan stige noget særligt. Kun AI relaterede aktier har grund til at stige og alt momentum søger derhen. Det kan godt foregå et stykke tid, flere måneder, men pludselig opdager folk, at så meget var AI heller ikke værd og flygter ud. Det samme skete i 2000 og til dels i 2008
16/6 15:09
af Riis7
us plejer og sælge ud kl 15 30, lad os håbe det ikke sker i dag
16/6 15:07
af E L
it jumped out of the downward channel we were in since the end of May. Still a poor level though...
16/6 14:51
af JKY_VH
Lad os håbe det;-)
16/6 14:41
af Klarussen
Der har nu også været lidt fest i Genmab idag, måske en vending i kursderouten?
16/6 14:39
af JKY_VH
I forlængelse heraf skriver Børsen "Før markedet åbner i USA: Kursfe­sten kan fortsætte – Nvidia trækker op (link)
16/6 14:32
af Klarussen
Fint hvis stigningen i tech følger med over i andre sektorer. Meget naturligt der tænkes på lidt defensivt i porten til de dårligere dage.
16/6 14:29
af Klarussen
Dead cat bounce i sommervarmen?
16/6 14:23
af JKY_VH
Det skulle man tro;-)
16/6 14:13
af Bulder
Hm, $ falder og gen stiger. Burde vel vidne om styrke?
16/6 13:53
af E L
no they didn't; i imagine they will try to stay away from the word subcutaneous as that is clearly in epkinly's advantage for now...
16/6 13:33
af Bulder
They don’t say how it goes with the dev. of an sc version?
16/6 13:11
af E L
So Columvi also needs hospitalization at the start, possibly even a 2nd time -' You should be hospitalized during your infusion and for 24 hours after receiving the first step-up dose on Day 8. You should be hospitalized during your infusion and for 24 hours after receiving the second step-up dose on Day 15 if you experienced CRS during the first step-up dose.'
16/6 09:45
af Klarussen
Ja, det er jo ren psykologi. Man skal prøve ikke at lade sig styre af frygten, men se den overordnede trend i aktien. Vær tålmodig, tænk langsigtet. (Næsten) ingen kan købe lige på bunden og sælge på toppen kortsigtet/mellem-lang sigt. Dem der har gjort det bedst købte for mange år siden og holdte fast på trods af store udsving.
16/6 09:41
af bikube
Vi fik lukket et Gap i går i 2622 - pyt vi har da bare et nyt i 2625.
16/6 09:38
af StockBull
Big pharme er normalt defensiv i den type miljø
16/6 09:37
af StockBull
Jo længere det trækker ud jo større bliver risikoen for banking eller anden financial failure
Nyeste Først- Ældste Først   Side 472/4386