Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Grønne Aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
11/5 16:00 af Bulder |
15.18: maybe because it’s difficult to find cd38 naive participants in the us?
|
|
|
11/5 15:40 af Klarussen |
SMA 20 krydser SMA200 på dagsgrafen, kan også være en trigger
|
|
|
11/5 15:36 af Pensionisten |
Takker, @LLi
|
|
|
11/5 15:31 af Pensionisten |
Er short i usa på ADR regnet med i Finanstilsynets opgørelse. Lige nu, svarer antal shortede i USA ret nøjagtigt til opgørelsen fra Finanstilsynet?
|
|
|
11/5 15:23 af ProInvestorNEWS |
Kort video: ALK-Abelló ' Bavarian Nordic ' Genmab ' Lundbeck ' Zealand Pharma ' Hansa Biopharma
Der er fest på ProInvestor.com - for næsten alle de mest populære pharma- og biotekselskaber på sitet er steget i kurs. (link)
|
|
|
11/5 15:18 af E L |
GEN3014 (HexaBody®-CD38) updated (link) not sure why Participants in the US will not participate in the Dara SC comparison
|
|
|
11/5 14:12 af ProInvestorNEWS |
Analytiker om stort kurshop i Genmab: Kan have rod i håb om øget indeksvægt (link)
|
|
11/5 13:54 af Legolas23 |
Jeg tænker, der også kan lukkes shorts op til Epco godkendelse !
|
|
11/5 13:53 af Legolas23 |
@EL Thx for noticing the CWH :-)
|
|
|
11/5 13:32 af GeorgeBest |
Manden må have spist søm. En opvægtning i et indeks giver ikke en stigning på 6,6%…
|
|
11/5 13:25 af Bulder |
Torsdagens markante kursfremgang i Genmab skyldes næppe kvartalsregnskabet onsdag efter børslukketid, men snarere spekulationer om en mulig opjustering af Genmabs vægt i KAX Cap-indekset.
Det vurderer Genmab-analytiker i Jyske Bank Henrik Hallengreen Laustsen over for MarketWire.
|
|
11/5 13:12 af Bulder |
Winkel was a bit more accurate reg arbitration deadline. “After summer”, which could mean September.
|
|
|
11/5 13:12 af Teller |
så er vi på +
8% siden igår morges
|
|
|
11/5 13:12 af Teller |
US stiger 6% i Pre-Market
|
|
|
11/5 13:10 af Plimsoller |
:D
|
|
|
11/5 12:21 af JKY_VH |
Løntoft "“Investorer kan godt gennemskue, at Genmab investerer massivt i pipelinen, og når de fastholder forventningerne til omkostningerne, så er der nok mere tale om kvartalsvariationer end et bekymrende omkostningspres. Når man dertil lægger, at omkostningerne til fulde er dækket af royalties-indtægter, så vidner det om en robust forretning,” siger Søren Løntoft Hansen, analytiker hos Sydbank."
|
|
|
11/5 12:17 af Sukkeralf |
Regarding IRS I also thinks that its must be that Darzalex Faspro could come under price reductions when the IV patents runs out.
|
|
|
11/5 12:04 af E L |
no problem ;-)
|
|
11/5 12:01 af Bulder |
Thx E L :-)
|
|
|
11/5 11:35 af E L |
we had a discussion on ADC mid april, and it seems we were spot on there; they are fully working on that and also with AbbVie as we suggested...
|
|
|
11/5 11:34 af E L |
he actually said a minimum of 50/50...
|
|
|
11/5 11:33 af E L |
they have interest from big pharma that they don't want to give in to because they want to stick to the 50/50 profit
share (and i agree)
|
|
|
11/5 11:32 af E L |
they have done smaller deals we don't know about...
|
|
|
11/5 11:32 af E L |
i think my main message from the earnings call, if you read between the lines, is that they seem to have much more going on pre-clinical than even i thought
|
|
| ||
|
|
11/5 11:30 af E L |
@Bulder can you try sending me a test
message here through proinvestor?
|
|
|
11/5 11:29 af E L |
@Legolas breaking the april 18 high of 2947 would confirm your cuphandle.. would target 3450ish if it can stay above that hurdle...
|
|
|
11/5 11:21 af E L |
and another 2 arms for EPCORE NHL-2 - (link) - Enrollment from 396 to 662 patients
|
|
|
11/5 11:19 af E L |
nice to see other parties starting trials on your drug before it is even approved...
|
|
|
11/5 11:18 af E L |
New trial by Hoosier Cancer Research Network (Genmab collaborates) Safety and Efficacy of Epcoritamab With Gemcitabine, Dexamethasone, and Cisplatin (GDP) Salvage Chemotherapy in Relapsed Refractory Large B-cell Lymphoma
(link)
|
|
11/5 11:08 af troldmanden |
Men det kommer ikke til at ske. For det er jo social staten. Det værste skræmmebillede for R
|
|
11/5 11:07 af troldmanden |
Cupcake ja det er grotesk. Pharma industrien har dog også ekstrem stor interesse i at det overordnet set er status quo. Hvis de kørte det med auktioner som i DK, så er de tæt på at kunne gå over til en en ren dansk model. Hvor ALLE har adgang til medicin uden meget dyre privat forsikringer
|
|
11/5 11:03 af troldmanden |
Det er jeg heller ikke så overbevist om Nohope. Men hvis og såfremt de får godkendelsen, så bør den vel kunne bryde 3000. Måske over en periode derefter komme i nærheden af ATH.
|
|
11/5 10:58 af Cupcake |
|
|
|
11/5 10:57 af Teller |
Tror bare jeg holder fast lidt endnu... Har ikke solgt i15 år efterhånden, med undtagelse af skattehensyn.
|
|
11/5 10:52 af nohope |
Med risiko for at blive tage fejl: hvis I skal have solgt,så er det nu, det her holder ikke til luk.
|
|
|
11/5 10:50 af Teller |
Lækker udvikling... :) :) :)
|
|
11/5 10:41 af troldmanden |
Så der sker ikke noget fordi så saver politikerne i den gren de sidder på
|
|
11/5 10:41 af Bulder |
Lahn1, kender ikke lovgivningen godt nok, men det kunne tænkes at være grunden. Altså at holde prisen oppe.
|
|
11/5 10:41 af troldmanden |
Men der bruges ekstreme beløb på lobby. Herunder donationer til riiiiiiiigtig mange amerikanske politikere på begge fløje og også ned på stats niveau.
|
|
11/5 10:38 af troldmanden |
Af uransaglige årsager er det aldrig lykkedes at ændre ret meget på den model de benytter
|
|
11/5 10:37 af troldmanden |
Bulder jeg er ikke godt nok inde i det. Hetl overordnet er det jo ekstremt at US betler så meget for medicin. Et eksempel. Novos fedme stof Wegovy koster 1300kr for en mdr i dk. I US koster tilsvarende $1300..... US burde jo kunne få BILLIGERE priser end DK. Men der
er SÅ mange led og interesser i US
|
|
|
11/5 10:37 af lahn1 |
Bulder - er der ikke forskel på eksisterende og helt nye drugs ift IRA eller ift patent?. Tænker det er det Jan henviser til. DAR kommer under prispress men NY CD38 går fri ?
|
|
11/5 10:31 af StockBull |
Modstand i 2905. Toppen fra 17 April. Derefter +3000
|
|
11/5 10:29 af Bulder |
Et af IRA’s formål er at sænke medicinpriser. Men hvordan det skulle motivere jnj til at skifte dara ud med hex38 ved jeg ikke.
|
|
11/5 10:28 af Bulder |
Hvordan tolker du EL’s citat 9:24?
|
|
11/5 10:22 af troldmanden |
Men er data bare en anelse bedre. Så ser den kyniske regnemaskine ikke nødvendigvis bedst ud
|
|
11/5 10:21 af troldmanden |
eller at det er fuldstændig mindblowing data der på alle punkter klart overgår dara. Hvilket vi først ved næste år.
|
|
11/5 10:20 af troldmanden |
Super dara hælder jeg stadig til Jansen ikke opter ind. Med mindre genmab vinder den nye ankesag
|
|
11/5 10:18 af troldmanden |
Ja Jan gav udtryk for den godt kunne komme før den 21/5
|
|
|
11/5 10:17 af kkjoel |
Gad vide om epcor godkendelsen kommer senere i dag..... ;-)
|
