Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
11/5 16:00
af Bulder
15.18: maybe because it’s difficult to find cd38 naive participants in the us?
11/5 15:40
af Klarussen
SMA 20 krydser SMA200 på dagsgrafen, kan også være en trigger
11/5 15:36
af Pensionisten
Takker, @LLi
11/5 15:31
af Pensionisten
Er short i usa på ADR regnet med i Finanstilsynets opgørelse. Lige nu, svarer antal shortede i USA ret nøjagtigt til opgørelsen fra Finanstilsynet?
11/5 15:23
af ProInvestorNEWS
Kort video: ALK-Abelló ' Bavarian Nordic ' Genmab ' Lundbeck ' Zealand Pharma ' Hansa Biopharma Der er fest på ProInvestor.com - for næsten alle de mest populære pharma- og biotekselskaber på sitet er steget i kurs. (link)
11/5 15:18
af E L
GEN3014 (HexaBody®-CD38) updated (link) not sure why Participants in the US will not participate in the Dara SC comparison
11/5 14:12
af ProInvestorNEWS
Analytiker om stort kurshop i Genmab: Kan have rod i håb om øget indeksvægt (link)
11/5 13:54
af Legolas23
Jeg tænker, der også kan lukkes shorts op til Epco godkendelse !
11/5 13:53
af Legolas23
@EL Thx for noticing the CWH :-)
11/5 13:32
af GeorgeBest
Manden må have spist søm. En opvægtning i et indeks giver ikke en stigning på 6,6%…
11/5 13:25
af Bulder
Torsdagens markante kursfremgang i Genmab skyldes næppe kvartalsregnskabet onsdag efter børslukketid, men snarere spekulationer om en mulig opjustering af Genmabs vægt i KAX Cap-indekset. Det vurderer Genmab-analytiker i Jyske Bank Henrik Hallengreen Laustsen over for MarketWire.
11/5 13:12
af Bulder
Winkel was a bit more accurate reg arbitration deadline. “After summer”, which could mean September.
11/5 13:12
af Teller
så er vi på + 8% siden igår morges
11/5 13:12
af Teller
US stiger 6% i Pre-Market
11/5 13:10
af Plimsoller
:D
11/5 12:21
af JKY_VH
Løntoft "“Investorer kan godt gennemskue, at Genmab investerer massivt i pipelinen, og når de fastholder forventningerne til omkostningerne, så er der nok mere tale om kvartalsvariationer end et bekymrende omkostningspres. Når man dertil lægger, at omkostningerne til fulde er dækket af royalties-indtægter, så vidner det om en robust forretning,” siger Søren Løntoft Hansen, analytiker hos Sydbank."
11/5 12:17
af Sukkeralf
Regarding IRS I also thinks that its must be that Darzalex Faspro could come under price reductions when the IV patents runs out.
11/5 12:04
af E L
no problem ;-)
11/5 12:01
af Bulder
Thx E L :-)
11/5 11:35
af E L
we had a discussion on ADC mid april, and it seems we were spot on there; they are fully working on that and also with AbbVie as we suggested...
11/5 11:34
af E L
he actually said a minimum of 50/50...
11/5 11:33
af E L
they have interest from big pharma that they don't want to give in to because they want to stick to the 50/50 profit share (and i agree)
11/5 11:32
af E L
they have done smaller deals we don't know about...
11/5 11:32
af E L
i think my main message from the earnings call, if you read between the lines, is that they seem to have much more going on pre-clinical than even i thought
11/5 11:30
af E L
@Bulder can you try sending me a test message here through proinvestor?
11/5 11:29
af E L
@Legolas breaking the april 18 high of 2947 would confirm your cuphandle.. would target 3450ish if it can stay above that hurdle...
11/5 11:21
af E L
and another 2 arms for EPCORE NHL-2 - (link) - Enrollment from 396 to 662 patients
11/5 11:19
af E L
nice to see other parties starting trials on your drug before it is even approved...
11/5 11:18
af E L
New trial by Hoosier Cancer Research Network (Genmab collaborates) Safety and Efficacy of Epcoritamab With Gemcitabine, Dexamethasone, and Cisplatin (GDP) Salvage Chemotherapy in Relapsed Refractory Large B-cell Lymphoma (link)
11/5 11:08
af troldmanden
Men det kommer ikke til at ske. For det er jo social staten. Det værste skræmmebillede for R
11/5 11:07
af troldmanden
Cupcake ja det er grotesk. Pharma industrien har dog også ekstrem stor interesse i at det overordnet set er status quo. Hvis de kørte det med auktioner som i DK, så er de tæt på at kunne gå over til en en ren dansk model. Hvor ALLE har adgang til medicin uden meget dyre privat forsikringer
11/5 11:03
af troldmanden
Det er jeg heller ikke så overbevist om Nohope. Men hvis og såfremt de får godkendelsen, så bør den vel kunne bryde 3000. Måske over en periode derefter komme i nærheden af ATH.
11/5 10:58
af Cupcake
@Troldmanden - langt hen ad vejen er det pharmacy benefit managers (PBM), der bestemmer prisen, idet de tjener mere, jo mere medicinen koster. Patienterne taber. De lever en skjulet tilværelse. (link) Også god forklarende artikel og video her... (link)
11/5 10:57
af Teller
Tror bare jeg holder fast lidt endnu... Har ikke solgt i15 år efterhånden, med undtagelse af skattehensyn.
11/5 10:52
af nohope
Med risiko for at blive tage fejl: hvis I skal have solgt,så er det nu, det her holder ikke til luk.
11/5 10:50
af Teller
Lækker udvikling... :) :) :)
11/5 10:41
af troldmanden
Så der sker ikke noget fordi så saver politikerne i den gren de sidder på
11/5 10:41
af Bulder
Lahn1, kender ikke lovgivningen godt nok, men det kunne tænkes at være grunden. Altså at holde prisen oppe.
11/5 10:41
af troldmanden
Men der bruges ekstreme beløb på lobby. Herunder donationer til riiiiiiiigtig mange amerikanske politikere på begge fløje og også ned på stats niveau.
11/5 10:38
af troldmanden
Af uransaglige årsager er det aldrig lykkedes at ændre ret meget på den model de benytter
11/5 10:37
af troldmanden
Bulder jeg er ikke godt nok inde i det. Hetl overordnet er det jo ekstremt at US betler så meget for medicin. Et eksempel. Novos fedme stof Wegovy koster 1300kr for en mdr i dk. I US koster tilsvarende $1300..... US burde jo kunne få BILLIGERE priser end DK. Men der er SÅ mange led og interesser i US
11/5 10:37
af lahn1
Bulder - er der ikke forskel på eksisterende og helt nye drugs ift IRA eller ift patent?. Tænker det er det Jan henviser til. DAR kommer under prispress men NY CD38 går fri ?
11/5 10:31
af StockBull
Modstand i 2905. Toppen fra 17 April. Derefter +3000
11/5 10:29
af Bulder
Et af IRA’s formål er at sænke medicinpriser. Men hvordan det skulle motivere jnj til at skifte dara ud med hex38 ved jeg ikke.
11/5 10:28
af Bulder
Hvordan tolker du EL’s citat 9:24?
11/5 10:22
af troldmanden
Men er data bare en anelse bedre. Så ser den kyniske regnemaskine ikke nødvendigvis bedst ud
11/5 10:21
af troldmanden
eller at det er fuldstændig mindblowing data der på alle punkter klart overgår dara. Hvilket vi først ved næste år.
11/5 10:20
af troldmanden
Super dara hælder jeg stadig til Jansen ikke opter ind. Med mindre genmab vinder den nye ankesag
11/5 10:18
af troldmanden
Ja Jan gav udtryk for den godt kunne komme før den 21/5
11/5 10:17
af kkjoel
Gad vide om epcor godkendelsen kommer senere i dag..... ;-)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 485/4386