Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
17/4 06:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
16/4 16:39 af ProInvestorNEWS |
Merck & Co. agrees to buy Prometheus for $10.8 billion (link)
|
|
|
16/4 11:56 af JKY_VH |
Tak SB
|
|
16/4 11:48 af StockBull |
TA ugekort ved at gå i køb som kunne indikere en længere optur på 3-5 mdr a la 2021 og 2022. Sender et kort når købssignalet kommer i løbet af April. Dag kortet gav jo købssignal 14 Marts så indtil vidre fin optur.
|
|
16/4 11:41 af StockBull |
USD på vej mod 6.5 (link)
|
|
16/4 10:57 af Bulder |
Abstr er i øvrigt late breaking på AACR, så nogen opsigt må det have vakt.
|
|
16/4 10:36 af Bulder |
I abstr som vi diskuterede før forårsager TE-1146 netop lysis. Det kunne pege på hex-38, som netop har aktivering af komplementsystemet, som sin stærke side.
|
|
16/4 10:33 af Bulder |
Fandt dette: “ Lysis af celler foregår hos højere organismer som fx mennesket under indvirkning af komplementsystemet: I celler, der bliver angrebet af en virus eller en bakterie, dannes der via dette system porer i cellemembranen, der tillader vand at trænge ind i cellen, som herved sprænges.” (link)
|
|
16/4 09:29 af Solsen |
Det er jo netop giftstoffet der ofte er problemet mht sideeffects. Men spændende at følge udviklingen og lad os håbe, at Genmab er med i front. Fantastisk for patienter hvis nævnte effekt kan opnås uden væsentlig forringelse af bivirkningerne.
|
|
|
15/4 21:45 af peter12 |
De behøver så ikke at buge dara i den ADC
;-)
|
|
|
15/4 19:13 af Sukkeralf |
|
|
|
15/4 19:13 af Sukkeralf |
Lidt om ADC generelt
|
|
|
15/4 18:33 af gentogen |
|
|
|
15/4 18:33 af gentogen |
De laver også denne: "In db/db mice and diabetic rhesus monkeys, TE-8105 could reduce elevated blood glucose for longer periods and at lower dosage than semaglutide" og "In diet-induced obese (DIO) mice, TE-8105 could reduce body weight more effectively than semaglutide in a q4d regimen
|
|
15/4 17:18 af Bulder |
Og perspektiverne i et hex38-lenalidomid konjugat er jo svimlende, hvis det her virker.
|
|
15/4 17:16 af Bulder |
Fandens osse, at det ser ud til at der ikke bliver nogen q&a. Ville gerne have hørt Winkels syn på sagen.
|
|
15/4 17:14 af Bulder |
Nu giver det hele pludselig mening efter ar Sukker skar ud i pap, at det er lenalidomid der linkes til dara og ikke et eller andet giftstof. Spændende, hvis effekten af konjugatet er 100 gange større end dara og len, eller endda kombien dara/len. Og så skal der kun bruges en brøkdel af mængden af len ift normalt. Og endvidere “less toxic” end dara/len kombien.
|
|
|
15/4 16:56 af E L |
|
|
|
15/4 16:39 af E L |
it would be such a big relief to see highly effective Hexabody-CD38 data and a JNJ opt-in...
|
|
|
15/4 16:38 af E L |
i think i even asked Jan at a Q&A here if you could do a Dara/Actinium ADC but I can't remember when it was...can’t find it anymore
|
|
|
15/4 16:37 af E L |
The deal with ADC Therapeutics was ~10years ago, Seattle Genetics shortly after; Genmab has been looking at ADCs for a long time; I have no doubt they thought about this over the years...
|
|
15/4 14:24 af Bulder |
Tak sukker. Jeg ledte også efter giftstoffet. Var ikke feset ind, at det rev.
|
|
|
15/4 10:56 af Sukkeralf |
Andre har gjort det samme, så nogen ser det altså anderledes end Jan og CO
|
|
|
15/4 10:56 af Sukkeralf |
IGM Biosciences går i klinikken med et CD38/CD3 BsAb senere i år - ej heller sikkert det er en god ide.
|
|
| ||
|
|
15/4 10:55 af Sukkeralf |
Men lad os nu se om det virker efter hensigten i mennesker - det vil jo ikke være første gang, hvis prækliniske data ikke helt udfoldes i klinikken
|
|
|
15/4 10:54 af Sukkeralf |
Men i princippet smart og noget der måske kan anvendes andre steder, altså lave et konjugat med et allerede virksomt lægemiddel.
|
|
|
15/4 10:52 af Sukkeralf |
Peter nu bruger de jo ikke en cellegift, men Revlimid som drug - det bliver da lidt spændende at følge og måske kunne Genmab tage ved lære og anvende samme princip for HexaCD38, hvis altså hexa teknologien tåler dette (er jeg ikke sikker på).
|
|
|
15/4 07:17 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
|
15/4 06:50 af transalp |
Go morgen.. :)
|
|
|
15/4 06:46 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
15/4 05:48 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
14/4 21:11 af peter12 |
CD38 ADC med kemo er måske ikke så smart, da der findes CD38 flere steder i kroppen ? Det er vist også et laboratorie forsøg (in
vitro) ?
|
|
|
14/4 20:21 af gentogen |
Måske EL har linket før. Fra samme kilde som link til ADC
|
|
|
14/4 20:21 af gentogen |
GEN1046 (DuoBody®-PD-L1x4-1BB) in combination with PD-1 blockade potentiates anti-tumor immunity (link)
|
|
|
14/4 20:18 af gentogen |
GEN1042 (DuoBody-CD40x4-1BB)®in combination with PD-1 blockade reverses T-cell exhaustion in vitro (link)
|
|
14/4 18:18 af Solsen |
Ser interessant ud. ADC er hot lige nu.
|
|
|
14/4 18:06 af E L |
Session LBPO.IM02 - Late-Breaking Research: Immunology 2
LB209 / 2 - An ADC composed of daratumumab and lenalidomide is extremely powerful in killing multiple myeloma cells (link)
|
|
14/4 17:50 af Solsen |
Det er run up til epco approval.
|
|
|
14/4 17:48 af JKY_VH |
Hvad siger stregerne SB, er vi på vej mod 3000?
|
|
14/4 16:24 af troldmanden |
Det har da været et par dage med godt gang i kursen
|
|
|
14/4 15:56 af bikube |
Ja de sover ikke derovre. I mandags leverede de positivt fase 4, og i dag opdateret FDA label.
|
|
|
14/4 15:25 af Sukkeralf |
Tepezza link
|
|
|
14/4 15:24 af Sukkeralf |
|
|
|
14/4 12:15 af AaBforever |
Jeps...kan godt se ud til der bliver råd til en Heineken eller 2 til fyraften:-D
|
|
|
14/4 11:09 af bikube |
Dejligt at se Novo og Genmab løbe om kap op ad bakken.
|
|
|
14/4 10:13 af JKY_VH |
vi "sniffer" til 2800;-)
|
|
|
14/4 08:55 af bikube |
Den var 6,74, da jeg regnede.
|
|
|
14/4 07:23 af Doublo |
bikube med kursen lavere 6,73
|
|
|
14/4 07:22 af Doublo |
God morgen :-) så er shorts reduceret til 0,33 igen.
|
|
14/4 06:00 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
