Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
24/3 10:05
af Bulder
God morgen, Helge. Ingen q&a, lader det til?
24/3 07:50
af bibob
God morgen. :-)
24/3 07:27
af Stroka
God morgen :-)
24/3 07:11
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
24/3 06:33
af Doublo
God morgen :-)
23/3 15:52
af StockBull
Jeg stoler som udgangspunkt ikke på medierne men har ikke noget imod at linke til diverse artikler som kunne have interesse for Genmab folket. Folk må selv vurdere artiklens korrekthed.
23/3 15:46
af nohope
Stol aldrig på statistik du ikke selv har forfalsket ;-)
23/3 15:44
af StockBull
Jeg henviser bare til artiklen og bekymre mig ikke så meget over medoden de har benyttet til at beregne gennemsnittet på 35. Tror dog ikke det er knold og tot som har foretaget beregningen
23/3 15:27
af nohope
Selvsuggestion kan ikke undervurderes.
23/3 15:14
af JKY_VH
Ja, det er jeg principielt enig i, men jeg holder nu meget af tanken om at P/E på 35-50 for Genmab virker konservativt;-)
23/3 15:01
af nohope
Hvid man skal lave den slag beregninger, så skal man addere alle over/underskud og sætte i forhold til børsværdien af alle selskaber.
23/3 15:00
af nohope
Elsker den slags matematik. Hvis man har en gruppe med 2 selskaber det ene med PE100 det andet med PE -100, så er gennemsnittet PE50 i gruppen.
23/3 13:46
af StockBull
PE35 er gennemsnit. Formoder dem som har underskud tæller som 0 og derfor er en del som må have PE over 100. Også derfor en PE på 35-50 for Genmab virker konservativ
23/3 11:10
af nohope
Hvordan kan biotech have underskud og samtidigt have en PE på 35 ?
23/3 07:58
af bibob
God morgen. :-)
23/3 07:36
af Stroka
God morgen :-)
23/3 07:30
af Doublo
God morgen :-)
23/3 07:13
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
23/3 04:54
af StockBull
23/3 04:40
af StockBull
Morn, Biotech industrien lader til at have en PE værdi omkring 35. De fleste firmaer indenfor biotech vlkster under 10% om året og kære med underskud og vil derfor mene at et firma som Genmab som år efter år vækster med 35% bør handles til PE i 35-50 niveau. (link)
22/3 17:47
af E L
Immatics presentation shows Genmab collaboration still preclinical (link)
22/3 12:44
af E L
alphavalue - Promising 2022; even the softer 2023 guidance isn’t a worry 20/03/23 -"The positive recommendation is reiterated, underpinned by the firm’s strong pipeline, healthy progress on clinical trials and the promising market opportunities.
22/3 09:34
af StockBull
Tror der p.t er mange som shorter i diverse biotech index så som NBI og biotech ETFer så det er vel hovedsagligt ad den vej Genmab aktier bliver shortet
22/3 09:09
af lahn1
Hvornår er de sidste short sat. Tænker det kan være en del af den generelle shorting af biotech pt?
22/3 08:59
af Mogan
Måske nogen kender svaret på voldgiftssagen :-)
22/3 08:45
af royal
Godt 200.000 aktier mere. Nogen hos FDA. der shorter? :-)
22/3 08:28
af Doublo
God morgen :-) short er øget med 0,33 til nu 0,62
21/3 18:08
af E L
20/3 07:57
af bibob
Carvykti . (link)" target='_new' title="(link)" style='color:#1C2736;'>(link) (link)" target='_new' title="(link)" style='color:#1C2736;'>(link)
19/3 19:33
af Helge Larsen/PI-redaktør
Servicemeddelelse: Vi har lavet to nye chats i dag - Maersk og Danske Bank.
18/3 14:51
af Solsen
Måske et par ideer her (link)
18/3 14:46
af Solsen
Men helt passer de dog ikke. Emnet i denne lidt gamle artikel rammer måske bedre (link) Så er det blot at finde det firma der arbejder med det :-)
18/3 12:48
af Solsen
CLDX kunne være et target, som JW kender godt. De har et godt fase 2 stof og mcap passer på det han taler om.
18/3 12:37
af Solsen
Thanks E L for your continued hard work. Interesting disease segment to explore - many opportunities.
18/3 12:13
af Helge Larsen/PI-redaktør
Servicemeddelelse. GN Store Nord har fået sin egen chat. :-)
18/3 11:31
af Bulder
Thx E I. Interesting: The number of patients who have been treated with bispecific antibodies already far exceeds [the number of those treated with] CAR T. It’s foreshadowing what will likely happen in real-world settings.
18/3 10:09
af E L
Bispecific Antibodies Promise to be ‘Transformative’ in Multiple Myeloma (link)
18/3 09:47
af E L
Genmab is seeking a Principal Scientist for a newly formed team within the New Antibody Products Research (NAPR) department focused on exploring disease areas beyond oncology. This team leverages Genmab knowledge, antibodies and state-of-the-art antibody technologies for the discovery of transformative products to treat Immune-mediated chronic inflammatory diseases (IMCID). (link)
17/3 23:17
af Darvin
Jep LLi vi er på vej. Eneste spørgsmål er antallet af stop og puste perioder, på vej OVER 3.300, som næste udkig ;-)
17/3 21:58
af Pensionisten
Måske krydderierne i aftensmaden overstrålede alt. Jeg fatter nada af, hvad det er, I kommenterer på iaften… God weekend ;-)
17/3 19:19
af henrik48
Et stort tillykke til vores moderator !!
17/3 15:46
af Vitus
Tegningen holdt ikke ! Endnu da….
16/3 23:59
af bikube
Lukkekurs i US svarer til 2528. Tegner godt for i morgen.
16/3 17:03
af E L
(link) Genmab-middel på spring til at forbedre behandlingen af lymfomer
16/3 15:15
af Darvin
At forglemme skulle der stå. Staten har nu alligevel ikke noget med kursmål, at gøre. Selv om den ofte fejlagtigt får skyld for mange ting.
16/3 15:13
af Darvin
OG ikke-statslige forglemme, så er der algoritmekursmål/ matematiske mål, hvor der ikke er menneskevurdering som sådan, men mere TA betragtning lignende.
16/3 15:11
af Darvin
På de fleste. Det varierer, men mange har både en fair pris og en målkurs. Målkursen er så oftest på 6-12 mdr sigt. Langt de fleste opererer med 6-12 mdr. Og så er der det såkaldte “blue skye” hvis alt går igennem og lykkes på måske 2- 4 års sigt. SG’s er en målkurs, men ved ikke km det er på 3,6 eller 12 mdr.
16/3 15:04
af E L
16/3 14:46
af lahn1
@Darvin har du også info om de mål du har er her og nu eller 12 mdrs mål ? Del gerne din viden ;-)
16/3 14:36
af Vitus
Vi håber det samme sker igen….
Nyeste Først- Ældste Først   Side 506/4386