Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
3/3 11:44
af Riis7
Er det fordi folk har 100 % Genmab i jeres portefølje at i tuder så meget:-)
3/3 11:29
af kkjoel
Stærkt set, Bulder. Kan du ikke osse græde lidt oveni... ;-)
3/3 11:20
af JKY_VH
:-D
3/3 11:20
af Bulder
Så når kursen er faldet de sidste mdr, så er det fordi markedet ved at epco ikke bliver godkendt?
3/3 11:18
af nohope
Påstanden plejer at være at aktiemarkedet er 6 mdr. foran - så Epco er indregnet.
3/3 10:37
af E L
Jyske Bank: 3 danske aktier, der snart kan flyve i vejret (link) " Strategerne forventer, at Genmab-aktien vil være hjulpet af, at fokus vil blive rette mod forventet godkendelse af Epcoritamab den 21. maj."
2/3 23:03
af Stroka
:-D
2/3 22:59
af Bulder
:-D
2/3 22:48
af E L
:-D
2/3 22:45
af Helge Larsen/PI-redaktør
I'll have to remember that the next time the Bears and the Weeping Wives are on the fields here in our chat. :-D
2/3 22:35
af E L
could you not have done that this afternoon?? ;-)
2/3 22:09
af ProInvestorNEWS
Servicemeddelelse fra maskinrummet. Vi arbejder på serveren i nat: We have to perform some security updates and Linux operating system updates on the server. They should be running again normally at 6:00am.
2/3 21:55
af E L
interesting video, thks
2/3 21:00
af peter12
Spændende video om epco fra 25:59 (link)
2/3 20:38
af E L
MorphoSys, once a discovery powerhouse, exits preclinical R&D, lays off staff to focus cash on clinic (link)
2/3 18:48
af Pensionisten
Kan ikke mindes, at jeg har sunget denne sang tidligere :-) men denne gang, er jeg oprigtigt skuffet over den mentalitet, der er udvist fra selskabets side. Det kan jeg, desværre, ikke ændre på.
2/3 18:45
af gdn55
Hvor kan jeg ikke være mere enig med dig MarsFars. Det er den samme sang igen, og igen, år efter år
2/3 18:39
af MarsFars
Husk nu at trykke på pyt-knappen en gang i mellem. I sidste ende handler det om at have et godt helbred og det får man ikke ved at sidde og ærgre sig over faldende aktiekurser. Som jo nok stiger igen...
2/3 18:30
af Klarussen
Dugen, borde og stole forsvinder også foran de øvrige gæster som har betalt fot at deltage
2/3 18:26
af Klarussen
Jeg er fuldstændig enig. Det er et rent ta-selv-bord hvor de løber med hele buffeten inklusive tallerkener og bestik. Moralen blev i garderoben...
2/3 18:25
af Pensionisten
Må desværre skuffe dig, @gdn55. Har alle i behold endnu. Men jo, jeg er rystet over den kvartalsrapport og de, efter min opfattelse, helt uanstændige tiltag, der blev gjort m.h.t. at forære hinanden værdier. Det var, efter min mening, dybt uetisk. Det vil vare længe, inden jeg kommer helt over det.
2/3 18:20
af gdn55
Du bliver ved. Jeg tror virkelig du har solgt, og håber du kan skabe lidt panik for at få almindelige små investorer til at sælge, så du kan genkøbe så billigt som muligt. Jeg ved godt du er undskyldt, som gammel bankmand. Du kan sikkert huske råd og vejledning, er altid til bankens fordel
2/3 18:18
af Klarussen
Genkøber som bekendt i kurs 2450 og under...
2/3 18:11
af Pensionisten
Var det ikke ca. 1875 kursen faldt til ved den første tabte voldgift? Der er godt nok ikke langt ned til, hvis der kommer et negativt svar på den nuværende voldgift. :-(
2/3 18:02
af Schiff
Så håber jeg du har nogle arvinger, der kan få glæde af dine aktier ;)
2/3 17:54
af MarsFars
Jeg sælger når Genmab bliver opkøbt ;-)
2/3 17:44
af Pensionisten
Kanon, hvis den gennemføres :-D
2/3 17:41
af gdn55
Jeg samler op i kurs 20, og sælger i kurs 4000. Syntes det er en god plan.
2/3 17:39
af gdn55
Jeg samler op i kurs 2 0
2/3 17:27
af ProInvestorNEWS
Pharma og biotek - opdatering fra debat og chat uge 9 Ambu ' Genmab ' Bavarian Nordic ' Zealand Pharma Helge Larsen gennemgår det sidste nye om virksomhederne inden for pharma og biotek ud fra den kvalificerede debat og chat på ProInvestor. (link)
2/3 17:20
af Schiff
Jeg samler op omkring 2100-2200
2/3 17:16
af lahn1
Så er der købt lidt bull i 2564, er klar igen hvis den skal i 2480
2/3 16:58
af JKY_VH
fuldstændig enig;-)
2/3 16:48
af Pensionisten
Bavarian har, trods megenhalløj, klaret sig bedre end Genmab seneste 12 mdr :-(
2/3 16:20
af Pensionisten
:-D
2/3 16:18
af JKY_VH
Jan købte jo selv af flere omgange aktier til omkring kurs 50, da han blev CEO. Der udviste han god stil med "hånden på kogepladen". Det ville tjene bestyrelsesmedlemmerne til ære, hvis de gjorde det samme til dagskursen i dag i stedet for at sidde som en flok fugleunger med åben mund og vente på at blive "maddet". Så fik jeg også lidt luft :-)
2/3 16:17
af gdn55
Undskyld, jeg ved ikke hvad der skete med mine svar, men der skulle stå enig.
2/3 16:11
af gdn55
enig
2/3 16:11
af Pensionisten
Ja, og kursen er idag lig kursen 1. juni 21;-)
2/3 16:11
af gdn55
Enig
2/3 16:10
af JKY_VH
Ja, det var et flot køb, men man skal huske at risikoen også var meget stor, da du købte.
2/3 16:08
af gdn55
Det er desværre glemt af de fleste. Genmab har været en fantastisk rejse for mig, og er sikker på det ikke er slut endnu. Det bedste køb var i 2011, købspris 35,60
2/3 16:00
af Riis7
Alt falder jo igen pga renten og inflation snak igen, man skal os husk Genmab havde et fantastisk 2022 med positivt afkast som en af de få i c25
2/3 15:51
af StockBull
Tror ikke det er de fede lønninger som potentielt får Genmabs vækst til at falde hvis det skulle ske
2/3 15:50
af JKY_VH
Det er heller ikke så ringe endda;-)
2/3 15:50
af Pensionisten
Så fik man lidt luft for frustrationerne ;-)
2/3 15:48
af Pensionisten
Og vi skulle jo nødig stå om få år, og konstatere, at det var, på et tidspunkt, en god forretning.
2/3 15:46
af Pensionisten
Jeg er da, f.s.v., enig, @StockBull. Men det må jo ikke blive en sovepude.
2/3 15:46
af JKY_VH
Jeg er helt enig SB. Genmab er en fantastisk historie og i den udstrækning at det skyldes bestyrelsesmedlemmernes deltagelse i 4 årlige møder med stor frokost, så skal de da belønnes for det. Det er så her, at kæden hopper af for mig. smålig eller ej.
2/3 15:44
af StockBull
Investeringer inden for biotech skal man regne med en investerings periode på 5-10 år. Nu kommer Epco forhåbentligt igennem nåleøjet og med cashflow fra h2 og selvfølgelig hele 2024. Dara vælster stadig pænt. Omsætning på 16-17 mia kr for 2023 er mulig. 2021 var omsætningen 8.5 mia. Tæt på 100% op på 2 år
Nyeste Først- Ældste Først   Side 511/4386