Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Zealand Pharma
Hansa Biopharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
30/4 13:47 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Sorry...Vi har jo set den slags banditstreger alt for mange gange før.
|
|
30/4 14:28 af Helge Larsen/PI-redaktør |
520...små 50 kr.s forskel i bund og top intraday.
|
|
30/4 14:45 af Solsen |
Vi har so sagt set det et par gange før. Gad vide hvor meget pengedrengene tjener på disse raids.
|
|
30/4 15:06 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Så er anonyme nettosælgere.
|
|
30/4 15:06 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Med det samme kom kursen under pres.
|
|
30/4 15:08 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det gad jeg også vide Solsen. Det er nok ikke småpenge.
|
|
30/4 15:12 af Helge Larsen/PI-redaktør |
De bygger op..sælger ned..bygger op og sælger ned..Mønsteret er tydeligt.
|
|
30/4 15:15 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Mønsteret kan være intraday, uger, måneder og måske år. Nogen aktier er så bedre malkekøer end andre.
|
|
30/4 15:17 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Deres algoritmer kører sikkert både long og short.
|
|
|
30/4 15:32 af Repsac |
Hvis bare den kan komme op på 520, så skal jeg da ikke tilbage til vinhandleren med den vin jeg købte mandag.
|
|
30/4 15:40 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
30/4 15:48 af Legolas23 |
Ligningen siger luk i 523
|
|
|
30/4 16:59 af Mcjean |
Den lå på 515 16.54,30 - men 16.54,54 og 16.54,58 vælger anonyme lige at sælge 19 og 27 stk i 511 selvom der lå masser af købere højere
|
|
30/4 17:04 af Solsen |
|
|
30/4 17:04 af Solsen |
Måske det er dette vores ven Vejle arbejde med.
|
|
30/4 17:36 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Små 30.000 solgt af anonyme de sidste par timer efter en dag, hvor de stille og roligt byggede kursen op igen efter det store fald i morges. Det er proff. arbejde. Lige efter bogen.
|
|
30/4 18:03 af Solsen |
Ja vi kunne godt bruge en fredagsnyhed i morgen så vi kan sove trygt i week-enden.
|
|
30/4 18:26 af AH2005 |
Så vidt jeg ved, så skal du ned i kiosken ha' fat i en pakke ekstra bleer..... de har lukket i morgen... ;-)
|
|
30/4 18:56 af Solsen |
Jeg tror JNJ arbejder i morgen i USA og kommer til en afklaring med FDA ;-)
|
|
30/4 18:57 af Solsen |
NBI nærmer sig igen -3%
|
|
30/4 18:58 af Solsen |
Marts sidste år korrigerede biotech med omkring 30% som jeg husker.
|
|
|
30/4 19:15 af Sukkeralf |
Og vi er kun omkring de 10% nu og man er allerede træt
|
|
30/4 19:37 af Solsen |
Netop
|
|
30/4 21:23 af Mumtaz |
usa falder pænt også biotek
|
|
| ||
|
30/4 22:23 af Solsen |
GILD med $2,76 EPS i Q115. Ganske pænt, når kursen er ca $100
|
|
1/5 03:37 af Solsen |
(link) Genmab kan være på radaren.
|
|
1/5 07:34 af royal |
De skal da være velkomne med et bud.
|
|
1/5 08:26 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Et perfekt match har flere sagt her i chatten.
|
|
|
1/5 08:50 af JKY_VH |
Et bud vil, næsten med statsgaranti, være mindre værd end den værdi Genmab kan generere med egen kraft og god formiddag.
|
|
1/5 09:10 af Legolas23 |
Det kan være med til at drive kursen, men jeg tror heller ikke på et bud, der matcher potentialet...
|
|
1/5 09:11 af royal |
"We are open to suggestions"
|
|
|
1/5 09:12 af JKY_VH |
er det Jan, der siger det?
|
|
1/5 09:29 af Solsen |
Det tror jeg ikke. Genmab ønsker ikke at blive overtaget. Men jeg lender til nogen der tror på at GILD kunne skabe en alliance med Genmab a la Roche og Genentech.
|
|
|
1/5 09:34 af JKY_VH |
Det kunne godt være et fornufts ægteskab, men buddet må i givet fald godt vente til vi har nået kurs 1000 ved egen kraft.
|
|
1/5 09:49 af Solsen |
Lad os se hvad ASCO byder på. Vi får et indblik i TF og om der skal mere værdi på det produkt.
|
|
|
1/5 09:57 af JKY_VH |
Jeg er helt overbevist om, at ASCO bliver godt.
|
|
1/5 10:00 af royal |
Nej, det er Gilead CEO der siger det.
|
|
|
1/5 10:01 af JKY_VH |
OK, så er jeg mere rolig:-)
|
|
1/5 10:13 af Legolas23 |
Men bliver deres poster-præsentation af TF nok til, at man kan få et reel indtryk ? Jeg havde forestillet mig de nøgne tal fra Fase1
|
|
1/5 10:55 af Solsen |
De er ikke så langt med forsøget, at vi kan være sikre på at vi får fuldt overblik over forsøgets muligheder. Men en eller anden indikation får vi vel.
|
|
1/5 15:22 af Solsen |
(link) ibrutinib er en blockbuster.
|
|
1/5 17:14 af Bulder |
NBI +2,28
|
|
1/5 17:18 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-)
|
|
|
1/5 17:18 af JKY_VH |
fornuften vender tilbage
|
|
1/5 17:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Lars Tvede lige nu på TV...Vi har en lille teknisk korrektion i et bull marked.
|
|
1/5 17:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Markedet vil køre lidt zik-zak i den kommende tid.
|
|
1/5 19:59 af Solsen |
Dejligt Helge så er vi reddet. Jeg er således ikke vådligger i nat - tak.
|
|
1/5 20:00 af Solsen |
GILD bliver fortjent belønnet i dag.
|
|
|
1/5 20:22 af JKY_VH |
Så længe vi befinder os i et lavrente miljø, går aktier nok ikke helt af mode.
|
|
1/5 21:44 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det var så lidt Solsen. ;-)
|
