Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
2/2 16:42 af E L |
it's a shame, makes it even harder to judge Dara. Would like to know if Januari was good; JNJ mentioned something about austerity being an issue for some of their pharma sales; i wonder if some buyers delayed inventory buying in december to 2023 so that the costs didn't show up in 2022
|
|
2/2 15:50 af Bulder |
No, I Think Helge’s source dryed out.
|
|
|
2/2 15:37 af E L |
we haven't seen any Symphony Health data
for Dara again in Jan, or have we ?
|
|
2/2 15:02 af Bulder |
For de penge kan man købe 10 fabrikker :-)
|
|
2/2 14:53 af Solsen |
De $14,5 bn giver vel 15 mia dkk til Genmab iflg hurtig hovedregning. Den voldgift bliver spændende ;-)
|
|
2/2 14:49 af Solsen |
Ja det er utroligt flotte tal. De må være stolte i Genmab.
|
|
2/2 14:49 af Bulder |
Det er 14,5 mia dara i 28 også, og ingen konkurrence, kun egne kombinationer.
|
|
2/2 14:43 af Solsen |
Men $8bn er voldsomt og noget Novartis kan kæmpe om.
|
|
2/2 14:43 af Solsen |
Jeg har ikke set lægebedømmelser. Men Kesimpta har en klar fordel ved ikke at nedkæmpe alle b-celler, hvorfor pts på Kesimpta er bedre rustet imod infektioner og vira pga at pts eget immunforsvar er bedre end ved Ocrevus behandling. Men kender ikke hvor megen vægt det har i konkurrencen.
|
|
2/2 14:40 af Solsen |
Halozyme venter approval i 2024 og topsales i +$8 bn på Ocrevus. Siderne 18-20 i denne fra Halozymes er interessant (link)
|
|
2/2 14:35 af Bulder |
Bliver interessant om sc ocr kan tages hjemme. 6 mdr er en klar fordel fremfor månedligt.
|
|
2/2 14:32 af Bulder |
Ja, sc ocrevus når ikke på markedet i 23
|
|
2/2 14:25 af Solsen |
Side 26 (link) udviklingen i salget af Kesimpta ligner mest af alt en omsætning på $1,8 bn i 2023. Det giver 1,2-1,3 mia dkk til Genmabs bundlinie :-)
|
|
2/2 14:16 af Solsen |
Jeg sender igen en tanke til GSK tosserne. Hvis det ikke var for at de stod i vejen havde Kesimpta været på markedet før Ocrevus.
|
|
2/2 14:14 af Solsen |
Ja Halozyme er også her. Det bliver en hård konkurrence. Kesimpta er det bedste produkt, men Roche er super dygtige !
|
|
2/2 14:14 af Bulder |
Den bliver svær, hvis de kommer med gode data.
|
|
2/2 14:11 af Bulder |
Hm, 6 mdrs
sc ocrevus på vej
|
|
2/2 13:26 af Solsen |
Ocrevus p 29 (link) with +1,5 bn CHF in Q4
|
|
|
2/2 12:48 af E L |
yes, and i guess we should add some growth in europe
to that
|
|
|
2/2 12:31 af Sukkeralf |
Based on q4 sales its looks like at least 1,5 billion in 2023
|
|
|
2/2 12:22 af E L |
has anyone seen prognoses for Kesimpta sales for 2023? i underestimated this for '22, but even this strong year was mainly US so there should still be strong growth this year with Europe coming in
|
|
|
2/2 12:10 af E L |
Understanding the Role of CD20-CD3 (link)
|
|
|
2/2 11:47 af E L |
Novartis Ag (NVS) Q4 2022 Earnings Call Transcript (link) for Kesimpta
|
|
|
2/2 11:08 af AaBforever |
Bundvending...snart...
?
|
|
| ||
|
2/2 11:02 af Bulder |
Tak bibob
|
|
|
2/2 08:15 af bibob |
|
|
|
2/2 08:12 af bibob |
|
|
|
2/2 08:11 af bibob |
|
|
|
2/2 08:10 af bibob |
OncLive. D- Rd. Pollux. (link)
|
|
|
2/2 08:09 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
|
2/2 07:23 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
2/2 07:17 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen. :-)
|
|
|
1/2 17:33 af ProInvestorNEWS |
Hvad er en Rasmus Modsat-investering, hvad betyder skuffende tysk vækst, bliver Bavarian Nordics covid-19 muligheder ringere? Det bliver vendt af Hansen & Larsen i ugens podcast, som selvfølgelig også kommer ind på nyt regnskab fra Novo Nordisk, som der stadig ikke er nogen over eller ved siden af. (link)
|
|
|
1/2 15:00 af Pensionisten |
:-D
|
|
|
1/2 14:49 af Pensionisten |
Det er imponerende, som der bliver beskrevet, hvad man har gjort. Men yderst sjældent kommentarer på, hvad man agter at gøre. Mon ikke en del er ønsketænkning bagud ;-)
|
|
|
1/2 14:39 af Riis7 |
Nej bare vigtigt og ta profit :-) Genmab har store op og nedture, den er god og Trade som stockbull os har skrevet om:-) men overvejer og købe snart igen:-)
|
|
|
1/2 14:22 af Riis7 |
Har ikke aktien
mere @Lli solgte alt i 3150 solgte os Novo, og ja , jeg troede ikke vi kommer over 2500 så 3150 var mere end fint efter vi var i 1875;-)
|
|
|
1/2 13:59 af E L |
maybe some of you will listen to their conference call which is starting now
|
|
|
1/2 13:58 af E L |
(link) Novo investor-presentation for mim8
|
|
|
1/2 13:49 af Sukkeralf |
Ja vildt at Tepezza og Kesimpta bidrager så meget - lad os håbe Amgen og Novartis giver den gas de kommende år. Nogle af pengene kunne da bruges til at købe Bolt Therapeutics for 200 millioner dollars, hvis Genmab har spottet lidt godt her.
|
|
|
1/2 13:13 af Riis7 |
Heldigvis ser resten af c25 flot ud:-) Pharma biotek er taber i 2023:-) folk tager risiko igen
|
|
|
1/2 12:57 af Mogan |
PI
|
|
|
1/2 12:56 af Mogan |
Kursen på GEN følger ikke lige dagens gode nyheder her p
|
|
|
1/2 11:44 af JKY_VH |
Tanken om en fabrik er vist afprøvet Bulder;-)
|
|
1/2 11:38 af Solsen |
Jeg er tilhænger af et stort kapitalberedskab. Med mindre de har et opkøb i sigte synes jeg også, at lidt opkøb af egne aktier er på tide :-)
|
|
1/2 11:34 af Bulder |
Enten det eller bygge en fabrik, så de selv kan producere 1042 ;-)
|
|
|
1/2 11:32 af JKY_VH |
Helt enig GB, det kan kun gå for langsomt
|
|
|
1/2 10:51 af GeorgeBest |
til reducering…
|
|
|
1/2 10:50 af GeorgeBest |
Cash generering er efterhånden ret absurd. De må for pokker da snart starte køb af egne aktier reducering af aktiekapitalen.
|
|
1/2 10:44 af Solsen |
Tepezzas salgsudvikling får sikkert et boost med nye ejere. Det bliver interessant at følge.
|
