Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
11/6 07:51
af royal
10 milliarder us er et dejligt rundt tal.
11/6 08:28
af JKY_VH
Ja, det er ikke helt skævt:-)
11/6 08:45
af gentogen
Det er et dejligt tal, men en latterlig pris
11/6 08:46
af investor1989
Enig Gentogen
11/6 08:46
af investor1989
Tror virkelig folk bliver overrasket over hvor meget Dara vil sælge
11/6 08:46
af investor1989
og ikke mindst hvor hurtigt uptake vil være..
11/6 08:48
af Fantomas
Helt enig I89!
11/6 08:51
af DavidBP
Hvor åbner vi i dag?
11/6 08:53
af stckchild
621 :o)
11/6 08:54
af Fantomas
Blue sky, hvis vi inkluderer smoldering MM, CLL og first line MM, så er vi vel tæt på 10 mia. USD på verdensplan om året..
11/6 08:54
af Bulder
Lige nu er der match i 625 i åbnauk
11/6 08:55
af DavidBP
Jamen så går vi jo nok en dejlig dag i møde :) vi mangler bare lidt solskin.
11/6 09:00
af Bulder
Åbning i 621
11/6 09:00
af stckchild
Ha ha
11/6 09:00
af Bulder
Godt ramt stckchld
11/6 09:00
af stckchild
Vi slutter i 633
11/6 09:00
af stckchild
:o) ja ja går den så går den
11/6 09:06
af Sukkeralf
Tror stadig folk lige skal klappe hesten lidt - 10 milliarder USD kommer ikke til at ske.
11/6 09:06
af investor1989
enig. 10 mia. kommer ikke til at ske i MM alene
11/6 09:07
af investor1989
Blue sky må vel være at nå op på samme som Revlimid omkring 6-7 mia. $
11/6 09:11
af Sukkeralf
Heller ikke samlet - så skal Daratumumab overraske i indikationer uden for MM. Desuden skal vi også passe på at vi ikke begynder at sætte blue sky som normalen.
11/6 09:13
af investor1989
Jaja, men vi skal jo heller ikke op på 10 mia. $ for at retfærdiggøre de kursmål vi snakker om... kurs 1000 kan godt bæres af 5 mia. $
11/6 09:17
af Bulder
NN ta'r sæde i blå blok, hvorpå Nordea -naturligvis - slår sig ned i den røde lejr.
11/6 09:18
af Sukkeralf
Nej men 5 milliarder USD er også meget meget flot.
11/6 09:21
af stckchild
Og kommer der nu en lille nyhed så ruller vi nok for alvor - iøvrigt ved I om Nordeas 815 var en her og nu kursværdi ?
11/6 09:21
af Bulder
Hvad var det du sagde stckchild? 633?
11/6 09:22
af stckchild
Yep :o)
11/6 09:22
af Bulder
Hvis det her fortsætter bli'r det 731
11/6 09:22
af stckchild
Ha ha - vi siger 633 minimum og helgarderer
11/6 09:22
af investor1989
Jojo men eksempelvis er Revlimid forecastet til 10 mia. og Pomalyst 2 mia. oveni dvs. 12 mia. $ tilsammen i 2020
11/6 09:23
af investor1989
Og de anvendes jo ikke så bredt som Dara måske kan. Eksempelvis bruges de ikke i stam celle transplantationer hvor VTD oftest bruges fordi Thalidomide er billigere
11/6 09:25
af Legolas23
Stadig lav volume - men fin stigning til at starte med...
11/6 09:28
af DavidBP
Exiqon med igen.
11/6 09:29
af Bulder
50.000 styk på ½ time. Er det ikke meget normalt?
11/6 09:31
af Bulder
I Nordnets statistik er Gen 6. mest omsatte aktie overhovedet. Og 4. mest omsatte hos Nordnet
11/6 09:37
af Mcjean
Nogen der kan huske hvem af de store biotek der lavede en rettet emission? var det Gilead ?
11/6 09:48
af Solsen
BlueCrest ????
11/6 09:49
af Solsen
Godt jeg ikke har deres bukser på !
11/6 09:51
af Bulder
Ja, med den lortesommer er shorts ikke passende påklædning
11/6 09:54
af Mcjean
tror jeg ikke der er ingen der har nettokøbt voldsomt, det ligner mere et byt af aktier mellem de få aktører.
11/6 09:57
af Bulder
Nu skjuler der sig jo et væld af enkeltaktører blandt de få mæglere
11/6 09:59
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ja..Det kan man ikke blive meget klogere af.
11/6 09:59
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hvorfor dog indfører det system med anonyme deltagere?
11/6 10:02
af Mcjean
mørklægningsloven samme deal. Det er jo nemmere at snyde hvis du ikke kan genkendes eller konfronteres
11/6 10:03
af investor1989
Nasdaq siger det er de anonyme som har krævet det og nasdaq er bange at de anonyme i stedet vil handle på Bugundy BATS og andre markedspladser hvis ikke Nasdaq går med til deres krav
11/6 10:06
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeg troede at Nasdaq var så stor, at man ikke kan true med det.
11/6 10:09
af Bulder
Nasdaq begrundede det i sin tid med at navngivning i virkeligheden modvirkede transparens. Eks. Merrill Lynch som stod for 20% af al handel. Så det ud til. I virkeligheden var en mængde mindre mæglere koblet på ML's system og skjulte sig altså allerede i anonymitet.
11/6 10:16
af Bulder
Måske derfor bl.a. ML har stillet krav om anonymitet, så det ikke så ud som om det var ML der opkøbte hele verden?
11/6 10:21
af Helge Larsen/PI-redaktør
Forstår egenligt ikke den argumentation. Masser af store aktører over hele verden lægger platform til mindre virksomheder i branchen. I lille Danmark kører mindre sparekasser igennem de større.
11/6 10:24
af Bulder
Betyder så også at man alligevel ikke kan se helt igennem til den enkelte lille sparekasse.
Nyeste Først - Ældste Først   Side 597/4386