Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
11/6 14:27 af Bulder |
Det bli'r nok også udgangen på det. Så i stedet for penge får kreditorerne en masse tomme flasker.
|
|
11/6 14:27 af investor1989 |
Du var hurtigt tilbage btw. Har du samlet ind til at købe et + abonnement på PI eller hvad?
|
|
|
11/6 14:30 af Repsac |
|
|
11/6 14:45 af nohope |
Jeg er anarkist, internettet skal være frit og gratis
|
|
11/6 14:47 af investor1989 |
Enig, men gider satme ikke reklamerne på PI. Så er pengene givet godt ud
|
|
|
11/6 15:11 af stckchild |
Er der ingen reklamer ved +?
|
|
|
11/6 15:17 af cpi |
stck pb sendt til dig
|
|
|
11/6 15:21 af stckchild |
pb ?
|
|
|
11/6 15:23 af stckchild |
Ok jeg er med nu - Tak for det :o)
|
|
11/6 15:24 af Bulder |
slipper man også for reklamerne i historikken? Ellers kan det være lige meget.
|
|
|
11/6 15:33 af cpi |
selv tak :)
|
|
|
11/6 16:23 af Sukkeralf |
Skal vi have et luk over 630
|
|
11/6 16:23 af investor1989 |
nej du slipper for den der fede reklame som går nedover chatvinduet
|
|
|
11/6 16:28 af stckchild |
633 :o)
|
|
|
11/6 16:35 af Repsac |
nej. Højeste var 632 og det var i morges.
|
|
|
11/6 16:36 af Repsac |
Lige nu 626
|
|
|
11/6 16:39 af stckchild |
av 623
|
|
|
11/6 16:40 af stckchild |
vi ender sikkert hvor vi startede 621 ÆV
|
|
|
11/6 16:49 af paundal |
Shit der var vist lige noget der trickede autohandlen
|
|
|
11/6 16:50 af paundal |
Det havde været sjovede h
|
|
|
11/6 16:50 af paundal |
*
sjovere opad
|
|
|
11/6 16:51 af stckchild |
Meget sjovere :o)
|
|
|
11/6 16:57 af Repsac |
De kan vist blive enige omkring 627
|
|
|
11/6 17:00 af Repsac |
623,5
|
|
| ||
|
|
11/6 17:01 af stckchild |
ØV
|
|
11/6 17:01 af investor1989 |
ny ATH luk hvad brokker i jer over ?
|
|
|
11/6 17:11 af stckchild |
Vi er bare hamrende overforkælede
|
|
|
11/6 17:12 af stckchild |
Det er daaaaaajligt :o) ses i 630erne imorgen
|
|
11/6 17:12 af Legolas23 |
Enig - fint luk.
|
|
11/6 17:19 af Bulder |
Ja, det var jo tydeligvis IMF-udtalelserne om Grækenland. Ens over hele linien kl. 16.28. Ellers havde stckchild fået ret
med de 633
|
|
11/6 17:21 af Bulder |
Stckchild: Hvad åbner vi i i morgen?
|
|
11/6 17:53 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Genmab er steget 1362% på få år. Er der mere at hente? Det svarer direktør Florian Schönharting fra Nordic Biotec og jeg på i eftermiddagens udsendelse på Børsen Play. Jeg beklager at jeg ikke kan finde ud af at linke til udsendelsen.
|
|
11/6 18:13 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Florian har været 30% aktionær i Genmab og var med til at starte selskabet. Kursen på stifterne første aktier var 25 øre. :-)
|
|
11/6 18:14 af Helge Larsen/PI-redaktør |
I dag er han privat aktionær med under 5% af aktierne.
|
|
11/6 19:23 af celsius |
Jeg har lige et spørgsmål til ekapertpanellet som har brændt på min tunge de sidste paRay-Ban RX5246 Youngsterr dage efter meddelelsen om rolling filling.. Er der ikke frigivet data som FDA skal tage stilling til inden den endelige godkendelse .. eller skåret mere ud i pap .. Blir der frigivet nye data indenfor de næste 4-5 måneder som FDA skal forhokde sig til eller er det kun de data vi kender fra ASCO son vil skylle bane vejen for endelig godkendelse ?
|
|
11/6 19:31 af celsius |
Jeg har lige et spørgsmål til ekspert panellet som har brændt på min tunge de sidste dage efter meddelelsen om rolling filling.. Er der ikke frigivet data som FDA skal tage stilling til inden den endelige godkendelse .. eller skåret mere ud i pap .. Blir der frigivet nye data indenfor de næste 4-5 måneder som FDA skal forhokde sig til eller er det kun de data vi kender fra ASCO son vil skylle bane vejen for endelig godkendelse ?
|
|
11/6 19:34 af royal |
Børsen play til Florian: er du enig (med Helge) i at Genmab aktien skal markant højere op?
|
|
11/6 19:34 af royal |
Florian: Ja.
|
|
11/6 19:34 af royal |
Dejligt med klare svar her i valgkampen. :-)
|
|
11/6 20:07 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Florian er krystalklar i spyttet.
|
|
|
11/6 20:15 af stckchild |
Bulder : vi starter i 625 :o)
|
|
11/6 20:31 af investor1989 |
Helge og Schønharting er da enige :)
|
|
11/6 20:51 af Bulder |
Ahr, for lidt stckchild. 631, og herfra til
645 - hvis ellers ikke Grækenland forstyrrer igen.
|
|
|
11/6 20:54 af stckchild |
Fedt - håber du får ret imorgen :o) med et slut over 640erne står den på total weekends rødvinsforkælelse...
|
|
11/6 21:54 af Legolas23 |
Here we go again....
|
|
11/6 21:54 af Legolas23 |
|
|
|
11/6 21:56 af JKY_VH |
men heldigvis til merarbejderne
|
|
|
11/6 21:56 af JKY_VH |
medarbejderne!
|
|
11/6 21:56 af Solsen |
Det var da til at obe
|
|
11/6 21:57 af Solsen |
overse
|
