Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
17/8 17:47 af Bulder |
Der er 2 veje: Udvikle helt nye antistoffer, eller undersøge eksisterende antistoffers effekt på infektions- og autoimmune sygdomme.
|
|
17/8 17:44 af Bulder |
Det ville være dumt af Genmab, hvis de afskar sig fra indikationer, som deres antistoffer faktisk virker på. I første omgang drejer det sig om at finde ud af hvilke indikationer og i hvor høj grad, de virker.
|
|
|
17/8 17:35 af gdn55 |
I orden, det skal man altid, alle vil helst tjene mere og mere, sådan er vi jo ,os stakkelses mennesker.Hvis du har 2 milliarder, ønsker man sig en mere o.s.v. Men hvis man er oppe i årerne, har en god fortjeneste, så sælg og nyd livet
|
|
17/8 17:33 af StockBull |
Tror ikke RD vil stige i %. RD vil bare stige i samme takt som pmsætningen vokser. Genmab er nu et 25 mia usd firma og skal de vokse til 50 de næste 3-4 år skal RD vel også stige 100%
|
|
17/8 17:18 af StockBull |
Helt enig LLi. Vi har bare alle forskelligt kritisk filter og uden forskellighed ville der ikke være nogen debat
|
|
17/8 17:16 af StockBull |
Så jeg forstår ikke helt den "shitstorm" vi ofte ser når Genmab udbetaler warrants men sådan er der jo så meget andet jeg heller ikke forstår :-) og ja piveri var nok en misser men du skrev jo selv du var nervøs og i vildrede. Men ok piveri var det så heldigvis ikke.
|
|
17/8 17:10 af StockBull |
Ja helt sikkert og der er mange aktionære inklusiv migselv som går ind for warrants, optioner og bonus til medarbejdere. Det har de også i Qfuel og jeg ser det som noget positivt. Jeg ville være mere kritisk overfor et firma som ikke tilbyder bonus / optioner eller warrants. Ikke nødvendigvis alle 3 dels.
|
|
17/8 17:03 af StockBull |
Warrants er jo en gulerod for at få folk til at blive i et firma. De kunne vel også kalde det bonus. Jeg har arbejdet i flere firmaer hvor man fik både optioner og bonus. Så var grundlønnen en tand mindre i.f.t andre firmaer som ikke tilbød optioner
|
|
|
17/8 17:02 af Riis7 |
ATP har vist os været kritisk over for Genmabs pengeregn over medarbejder tidligere
|
|
17/8 16:56 af StockBull |
Selv Bitcoin, Qfuel og Ennogie er kommen igennem mit kritiske filter
|
|
17/8 16:54 af StockBull |
og at Winkel er 70år bekymre ikke mig. Der er masser af dygtige CEOer på over 80år og Mærsk fortsatte til han var 90 som jeg lige husker
|
|
17/8 16:52 af StockBull |
Så hvis man har en liste over ens kritiske krav er det nemmere at vælge aktier som opfylder disse personlige krav og p.t er Genmab stadig på min top 3. Hvis man f.eks kun vil have udbytte aktier er der hurtigt mange man ikke behøves at bruge tid på at granske
|
|
17/8 16:48 af StockBull |
Cocacole ville f.eks ikke kunne på min top 10 selv om WB har blåstemplet den :-)
|
|
17/8 16:46 af StockBull |
Genmab har potentiale til at blive 100 mia usd firma og jeg har tiltro til Jans plan. At de udsteder warrants er ikke et problem for mig så længe der tikker 18% ind i profit om året. Warran Buffet er glad for cocacola og en meget kritisk mand. Selvfølgelig skal man være kritisk og hvis jeg har tvivl i sindet med en aktie sælger jeg den med det samme og køber en som ligger inden for min kritiske grænse
|
|
17/8 16:37 af StockBull |
Selvfølgelig skal der investeres hvis Genmab skal fortsætte med at vækste 30-40% per år og bibeholde en profitmargin på over 30% af omsætningen. Så jeg forstår ikke helt piveriet / bekymringerne eller hvad vi skal kalde det. Hvad er problemet med tilbagekøb hvis man har 18% i afkast i snit over de sidste 10år. Find nok med udbytte aktier som coca cola som betaler 4-5% i udbytte men de vækster jo ikke. cocacola er steget 50% i kurs på 10år. Genmab ca. 2500%. Whats not to like
|
|
|
17/8 16:35 af gdn55 |
Man skal investere i fremtiden, som Genmab gør. Jeg har givet mine børnebørn Genmab i dåbsgave, 15 stk hver, håber og tro på det vil gå godt. Jeg er på samme alder som dig Pensionist. Sælg hvis du ikke tror på agendaen, og lev de forhåbentlige mange år,
uden spekulationer om Genmab
|
|
17/8 15:34 af troldmanden |
Det er egentligt meget normalt et succesfuldt selskab på den måde kigger ind i nyt indikationsområde
|
|
17/8 15:33 af troldmanden |
Den nye 2030 vision nævner intet om det rent finansielle. Den primære ændring er at de har sat et team på 10 personer til at evaluere hvilket nyt indikationsområde de i fremtiden vil gå efter udover cancer. Som jeg forstår det er området ikke endelig identificeret endnu. Men når det er, så skal der over de kommende år bygges en org op indenfor dette område
|
|
|
17/8 10:12 af Sukkeralf |
The first link just more about Horizon facing competition in TED¨
|
|
|
17/8 10:11 af Sukkeralf |
B7H4 ADC competition
|
|
|
17/8 10:11 af Sukkeralf |
|
|
|
17/8 10:08 af Sukkeralf |
|
|
|
17/8 07:14 af ProInvestorNEWS |
Finanskalender med dagens utallige regnskaber (link)
|
|
|
17/8 07:06 af ProInvestorNEWS |
Onsdagens aviser med Pandora, Demant og DFDS (link)
|
|
| ||
|
|
17/8 06:58 af ProInvestorNEWS |
Aktier: Stemningsindikatorer slår en saltomortale (link)
|
|
|
17/8 06:32 af Stroka |
God morgen. :-)
|
|
|
17/8 06:25 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen. :-)
|
|
17/8 06:15 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
|
16/8 23:38 af peter12 |
Nektar press release om dara og NKTR-255 (link)
|
|
16/8 21:52 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Capital Increase in Genmab as a Result of Employee Warrant Exercise (link)
|
|
16/8 21:51 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Transactions with shares and linked securities in Genmab A/S made by managerial employees and their closely associated persons (link)
|
|
|
16/8 16:42 af E L |
now also Pre-Approval Access Single Patient Request for Talquetamab in Relapsed or Refractory Multiple Myeloma (link) (Teclistamab had that as well)
|
|
|
16/8 16:41 af E L |
;-)
|
|
16/8 16:33 af Bulder |
That's the difference between hope and plans ;-)
|
|
|
16/8 16:32 af E L |
hmmm... last i have written down on Cami timeline is 'they are hoping for BLA submission in the first half of 2022' lol
|
|
|
16/8 14:46 af Sukkeralf |
Shi added that a BLA for camidanlumab tesirine, which hits CD25, is planned for the second half of 2023
|
|
|
16/8 14:46 af Sukkeralf |
|
|
|
16/8 14:22 af Mogan |
Vil vi se en kurs 3082 (lige over ATH) inden et større retreatment - eller måske inden?
|
|
|
16/8 13:00 af Sukkeralf |
|
|
|
16/8 07:08 af ProInvestorNEWS |
Se dagens mange regnskaber: (link)
|
|
16/8 06:54 af Darvin |
Barclay hæver kursmål til 3.000 fra 2.900
|
|
|
16/8 06:50 af ProInvestorNEWS |
Tirsdagens aviser med SAS, Carlsberg og Tivoli (link)
|
|
16/8 06:36 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen. :-)
|
|
|
16/8 06:33 af ProInvestorNEWS |
Godmorgen. :-)
|
|
15/8 19:43 af Bulder |
Ja, meget få, og meget kan ske endnu. Bl.a. at hzn åbenbart vil gå efter eu godk.
|
|
15/8 19:17 af Solsen |
Men der går lidt tid og ved check af data så er det ikke home run for Viridian. På sideeffect kunne de måske se ud til at have en fordel. Men stadig få patienter behandlet.
|
|
15/8 18:48 af Solsen |
Tapezza kan snart blive udfordret (link)
|
|
|
15/8 16:18 af ProInvestorNEWS |
Genmab/MS: Løfter kursmålet for amerikansk notering (link)
|
|
15/8 15:51 af Darvin |
Morgan Stanley hæver kursmål. Det manglede osse bare, de fodslæbere
|
|
|
15/8 11:13 af Mcjean |
Fed artikel Sukker. Med denne vision kan JDW endelig lave nogle RD uden for kerneområdet, hvis han tør?
|
