Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Chemometec
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Laks
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Shipping
|
24/6 14:07 af Bulder |
Jo jo, efter at have gået og kigget på smukke Sara i 3 år, lykkedes det endelig at få hende med i høet. Se, det er studenterfejring.
|
|
24/6 13:50 af Bulder |
Vi kørte sgu da ikke rundt med hornet i bund og teede os som aber.
|
|
24/6 13:29 af Bulder |
Det er en smule betænkeligt at studenterkuldene tér sig som fordboldhooligans.
|
|
24/6 13:27 af Bulder |
Ikke ved at terrorisere andre. Og de kompressorhorn har intet med nydelse og fejring at gøre. Der findes utallige andre måder at feste på, som ikke generer omgivelserne.
|
|
|
24/6 13:22 af transalp |
:)
|
|
24/6 13:19 af Bulder |
Eneste minus ved i dag er at studenterne kører for fuldt tryk med kompressorerne. Fand'me irriterende når vejret er så godt.
|
|
24/6 13:13 af Bulder |
C25 oppe med 2,5%. Min pf oppe med 4,3% og genmab oppe med 5%. Så bliver det næppe bedre.
|
|
|
24/6 13:10 af Rondo |
Tak for input @Bulder og @Darvin
|
|
24/6 13:09 af Bulder |
Vedr opturen i dag, så er der jo generel markedsrally, hvor sundhed ligger i toppen.
|
|
|
24/6 12:53 af E L |
sorry, i am a former banker, i am used to rewarding people for a job well done /for making money.
|
|
24/6 12:50 af Solsen |
Insane…
|
|
|
24/6 12:47 af E L |
Bulder mentioned the 6 days up, it went 6 days down just before that with about the same speed. Markets having fun.
|
|
24/6 12:34 af Bulder |
Genvakt interesse for biotek, og så er genmab til at få øje på med sin pipeline og formue.
|
|
24/6 12:32 af Darvin |
Og så steg NBI og bio temmelig pænt i går aftes
|
|
24/6 12:30 af Darvin |
Først og fremmest er Genmab super billig. Men det er desværre nok ikke årsagen, nok mere flere andre ting. Defensiv aktie til dels, renter dykker og valuering stiger derfor. Nok de mest nærliggende årsager, men så er der naturligvis også de gode ekspertvurderinger, og kommende triggere. Og ….. alle de andre positive ting, så måske markedet er ved at fatte det, vi andre “kloge” har indset forlængst. Og Sektorrotation slut? Hvad ligner det, at handle en superaktie med stor rabat. Men ellers blank?
|
|
|
24/6 12:15 af Rondo |
Nogen der har et bud på hvorfor genmab er så stærk i dag.... ?
|
|
|
24/6 12:12 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: Investorer på tilbudsjagt - GN til tops på anbefaling
(link)
|
|
|
24/6 11:26 af bikube |
Tak allesammen for at have holdt kursen så godt gående. Jeg har været koblet af nettet siden mandag morgen, så jeg var da noget spændt, da jeg endelig kom på igen for et kvarter siden. Glædeligt overrasket.
|
|
|
24/6 11:20 af E L |
Bulder, also note that bond yields spiked on 16/6. Bund yields are back down at 1.40%ish already
|
|
|
24/6 11:17 af E L |
i think the legal department can look forward to a great bonus if they pull that off... but i am not counting anything , for now i am as conservative as you are on CD37 ;-)
|
|
|
24/6 11:14 af Sukkeralf |
Tillige mange penge på lommen, så i usikre tider må Genmab altså stå stærkt - også selv om de mest af alt ser sig som et research powerhouse
|
|
|
24/6 11:13 af Sukkeralf |
Angående den deffensive vinkel, så har Genmab 4 produkter på markedet der alle vokser i de kommende år - og to mere på vej, så der vil trods alt være vækst i rigtig mange år endnu - og skulle vi være sindsyge heldige, at Genmab har været snedige angående voldgiften (eller HexaCD38 virkelig performer), så ser fremtiden de næste 10-15 år jo vildt gode ud
|
|
24/6 11:13 af Bulder |
NBI bundede også ud 16/6 og er steget 14%.
|
|
|
24/6 11:11 af Sukkeralf |
Data rigt H2 2022 venter, samt måske lidt liv i voldgiftsagen igen.........
|
|
| ||
|
24/6 10:59 af Legolas23 |
Det kan også være tilbagekøbsprogrammet, som træder igennem.
|
|
24/6 09:59 af Bulder |
Genmab er nu steget 6 dage i træk. 18% ca siden bunden i 1875 d.16. juni. Tyder på fornyet interesse for biotek. Defensivt i usikre tider?
|
|
|
24/6 07:44 af transalp |
Go morgen.. :)
|
|
|
24/6 07:38 af Stroka |
God morgen. :-)
|
|
|
24/6 06:50 af bibob |
Oncopeptides. ( Pepaxto ). (link)
|
|
|
24/6 06:50 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
24/6 05:45 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
|
24/6 05:35 af monzi |
Genmab/BMO: Indleder analysedækning med neutral anbefaling
Analysedækningen af biotekkoncernen Genmab er onsdag blevet indledt af finanshuset BMO Capital Markets med den neutrale anbefaling "market perform".
Det fremgår af data fra Bloomberg News.
Kursmålet for aktien er samtidig sat til 2445 kr., hvilket imidlertid indikerer et positivt potentiale på 13 pct. i forhold til Genmans lukkekurs torsdag i 2163 kr.
|
|
24/6 03:01 af StockBull |
Nyt TA købssignal. Bullish udvikling op mod 2633 modstandsområdet. (link)
|
|
23/6 22:59 af Bulder |
Når han sælger nu til spotpris, er der nok ikke et bud undervejs, som bestyrelsen har kendskab til.
|
|
23/6 20:53 af Solsen |
Gersel sælger alt han får af Genmab aktier. Han er jo også mest til lundbeck ;-)
|
|
|
23/6 20:15 af bibob |
Ja, alt er jo steget så det var sikkert nødvendigt. :-D
|
|
23/6 19:53 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Genmab-bestyrelsesmedlem sælger aktier for 2,6 mio. kr. (link)
|
|
23/6 19:30 af Solsen |
Endnu en årsag til at være på vagt !
|
|
23/6 19:29 af Solsen |
Cellpoint købt af Galapagos som har Paul Stoffels som bestyrelsesformand. CarT er cellpoints speciale (link)
|
|
|
23/6 17:41 af E L |
So the Merck rumours were wrong after all; it isn't Seagen they are after ;-)
|
|
|
23/6 17:08 af gentogen |
Skrevet af en række Merck forskere men Paul Parren har været reviewer på artiken
|
|
|
23/6 17:06 af gentogen |
Hexamerization of Anti-SARS CoV IgG1 Antibodies Improves Neutralization Capacity (link)
|
|
23/6 17:04 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Helge Larsen guider til de vigtigste debatter lige nu på ProInvestor.com. Bl.a. Markettimers Hans-Henrik Nielsens grundige gennemgang af markedet, om at købe aktier, når andre er frygtsomme, og om laksesektoren, Bavarian Nordic og Genmab. (link)
|
|
|
23/6 13:57 af Sukkeralf |
ESMO ligger 9-13 september og SITC ligger 8-12 november - det er de to oplagte steder Genmab/BioNTech kunne tænkes at præsentere nye data med GEN1042 eller GEN1046, hvis det altså bliver på en konference.
|
|
|
23/6 12:37 af Sukkeralf |
Hvem ved om BioNTech endda kunne finde på at sige noget om de to 4-1BB bispecifikke antistoffer den 29. juni på deres CMD. Eller ser vi den nye HexaBody blive afsløret.....
|
|
|
23/6 11:57 af Sukkeralf |
GEN1042 og GEN1046 kunne komme i Q3
|
|
|
23/6 11:57 af Sukkeralf |
Stockbull - mest oplagt at HexaCD38 og DuoHexaCD37 kommer på ASH i december - eller på Genmabs post ASH seminar
|
|
|
23/6 11:31 af ProInvestorNEWS |
Efter nedturen - Hvor skal vi hen nu?
Hans-Henrik Nielsen kommer omkring emner som:
Renteudviklingen
Inflationen
FED/Powell
SIN egen portefølje
Krigen i Ukraine
Ruslands økonomi
m.m.
(link)
|
|
|
23/6 10:39 af bibob |
Har desværre ikke adgang til selve artiklen da den er for + kunder :-(
|
|
|
23/6 10:38 af bibob |
The bispecific antibody has clear “ goldilocks “ credentials being more efficacius than GlaxoSmithKline`s Blenrep and more convenient and easier to manage than Car-T therapi.
|
