Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
9/6 15:34
af Solsen
Vi kan jo håbe de tager fejl endnu en gang. Jeg har ingen ide om det. Men det er mest af alt demografien, der skulle presse inflation og renten ned - som jeg lige forstår det. Men vi står jo i en meget stor omstillingsperiode, hvor efterspørgslen er drevet af andre ting end privatforbrug og -investering.
9/6 15:12
af Bulder
Det var ikke ligefrem negativ inflation, ECB her meldte ud for 2023.
9/6 14:30
af ProInvestorNEWS
ECB løfter renten 25 basispoint til juli - mere følger i september (link)
9/6 14:16
af Solsen
@Stockbull (link) Rødekro har flere indlæg om renten - søg på navnet.
9/6 14:10
af Helge Larsen/PI-redaktør
Kort video: Hvad venter forude på aktiemarkedet? Det ser truende ud med Ukraine, inflation og rentesatser. Om forbrugsaktier, shorts, rebound, transportsektoren og biotek. Mærsk, DSV, MPC, Genmab, Bavarian og Zealand Pharma. (link)
9/6 13:57
af JKY_VH
Måske der er nogen der får en brat opvågning når Ritzau melder om et stort bud på Genmab
9/6 13:16
af Vitus
Eller tage noget ekstra…
9/6 12:36
af Vitus
Det er da helt vildt……ikke mange vil købe en aktie på tilbud. Jeg husker ikke en så lille omsætning kl 12.35
9/6 11:46
af Helge Larsen/PI-redaktør
Helst ikke. Jeg risikerer at der er for mange knapper at vælge imellem. :-D
9/6 10:06
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeps..Jeg hoppede selv i maskinrummet. :-)
9/6 08:05
af ProInvestorNEWS
Holder aktiebunden? Nødlander SAS, eller bliver de ved med at flyve? Og hvad er status med Bavarian Nordic efter investorupdate? (link)
9/6 07:35
af StockBull
Ja med Epco og HexaCD38 i mål i 2023 og gode data for gen1042 samt HexaCD37 så er kurs 4000 absolut muligt i 2023-2024
9/6 06:49
af ProInvestorNEWS
God morgen. :-)
9/6 06:48
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
9/6 06:27
af StockBull
9/6 06:15
af StockBull
Morn, Solsen, hvor finder du det med Rødekro der spår negativ inflation i 2023
8/6 22:50
af ProInvestorNEWS
Genmab to Participate in a Fireside Chat at the Goldman Sachs 43rd Annual Global Healthcare Conference (link)
8/6 20:51
af E L
just another example of how hard it is to diagnose Amyloidosis, why JNJ puts so much efforts into education and why i am hoping the amyloidosis market could potentially be larger as currently thought (link)
8/6 20:26
af Vitus
Det er vel ligegyldig om det er den rigtige eller højeste kurs, hvis den ender i 5000 i 2024
8/6 18:13
af JKY_VH
Bulder 17:33, Ja det var lidt af en "nedtur", som jo også gjorde Novod gal i skralden.
8/6 17:47
af peterglit
Ingen højere ?
8/6 17:37
af Solsen
Endelig kan et bud i år også ramme 4000 kr
8/6 17:37
af Solsen
Hvis Rødekro’s forventning til negativ inflation næste år holder så kan bulder få ret i 4000 kr i 2023. Mht hexa38 har vi jo info om en god bivirkningsprofil så halvt i mål vil optimisten sige :-)
8/6 17:35
af Bulder
Epco *har* vi jo data på. Det har vi ikke på hex38.
8/6 17:33
af Bulder
Ok det er sket flere gange. Jeg glemmer aldrig min fadæse, da dara fejlede i solide, og jeg få dage forinden havde lavet en satset bull-investering.
8/6 17:31
af JKY_VH
Min mavefornemmelse siger mig, at en så klog skribent som dig Bulder næppe kan tage fejl i 2 ud af 3 tilfælde;-)
8/6 17:27
af Bulder
Blue skye: Epco er hjemme. Hvis biotek vender rundt nu, og hvis hex 38 kommer i hus, så hedder det 3000 i år og 4000 til næste år. Men det var altså også hele 2 hvis'er ud af 3.
8/6 17:23
af gdn55
Godt gæt
8/6 17:22
af Solsen
Spørgsmålet er hvornår vi når det. Mit gæt er 2024 ;-)
8/6 17:21
af Solsen
Spør
8/6 17:14
af Vitus
Håber skinnerne til kurs 4000 er lagt ud….
8/6 17:13
af Vitus
Bulder, jeg vælger at tro på dig…
8/6 17:09
af Bulder
NBI grøn igen i dag. Hvis biotek virkelig vender rundt nu, og når vi samtidig har epco hjemme i varmen, behøver det smen ikke vare så længe.
8/6 17:00
af Bulder
Luk i dagshøjeste. Så er vi på rette spor, Vitus.
8/6 16:03
af ProInvestorNEWS
USA/åbning: Intel tynger i Dow Jones - plus til Novavax (link)
8/6 15:53
af Vitus
Dejligt at se Genmab i top 5 lige nu…..så mangler vi bare 1000 kurspoint fra ATH….
8/6 15:36
af E L
we have been waiting for that for a while haven't we gentogen, nice timing with ASCO though
8/6 14:57
af gentogen
8/6 14:57
af gentogen
Nyt fase 3: Study of Subcutaneous Epcoritamab in Combination With Intravenous Rituximab and Oral Lenalidomide (R2) to Assess Adverse Events and Change in Disease Activity in Adult Participants With Follicular Lymphoma (EPCORE FL-1)
8/6 11:28
af JKY_VH
Tror snarere, at Mcjean har fortalt JvW noget om en realistisk værdisætning af selskabet;-)
8/6 11:15
af Sukkeralf
or with Richard A. Gonzarlez :-)
8/6 10:52
af GeorgeBest
Merger talks with Joaquin Duato :-D
8/6 10:31
af Sukkeralf
Where is Jan - early vacation or ?
8/6 10:31
af Sukkeralf
Jun 15, 2022 at 4:20 PM EDT Goldman Sachs 43rd Annual Global Healthcare Conference Fireside Chat with Chief Financial Officer, Anthony Pagano and Chief Development Officer, Judith Klimovsky.
8/6 10:31
af Sukkeralf
Nice after EHA to hear a bit from Genmab:
8/6 10:02
af Bulder
Love that expression, gunning for earlier lines ;-)
8/6 09:41
af E L
yes, let's hope epco can be just as quick... my sense is they are gunning for earlier lines faster as would be normal, hopefully FDA / EMA can accomodate
8/6 09:31
af Sukkeralf
The Rybrevant link seems very promissing
8/6 09:30
af Sukkeralf
That was quick
8/6 08:58
af E L
European Commission approves Roche’s first-in-class bispecific antibody Lunsumio for people with relapsed or refractory follicular lymphoma (mosunetuzumab) (link)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 642/4386