Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Grønne Aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
9/6 15:34 af Solsen |
Vi kan jo håbe de tager fejl endnu en gang. Jeg har ingen ide om det. Men det er mest af alt demografien, der skulle presse inflation og renten ned - som jeg lige forstår det. Men vi står jo i en meget stor omstillingsperiode, hvor efterspørgslen er drevet af andre ting end privatforbrug og -investering.
|
|
9/6 15:12 af Bulder |
Det var ikke ligefrem negativ inflation, ECB her meldte ud for 2023.
|
|
|
9/6 14:30 af ProInvestorNEWS |
ECB løfter renten 25 basispoint til juli - mere følger i september (link)
|
|
9/6 14:16 af Solsen |
@Stockbull (link) Rødekro har flere indlæg om renten - søg på navnet.
|
|
9/6 14:10 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Kort video: Hvad venter forude på aktiemarkedet? Det ser truende ud med Ukraine, inflation og rentesatser. Om forbrugsaktier, shorts, rebound, transportsektoren og biotek. Mærsk, DSV, MPC, Genmab, Bavarian og Zealand Pharma. (link)
|
|
|
9/6 13:57 af JKY_VH |
Måske der er nogen der får en brat opvågning når Ritzau melder om et stort bud på Genmab
|
|
|
9/6 13:16 af Vitus |
Eller tage noget ekstra…
|
|
|
9/6 12:36 af Vitus |
Det er da helt vildt……ikke mange vil købe en aktie på tilbud. Jeg husker ikke en så lille omsætning kl 12.35
|
|
9/6 11:46 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Helst ikke. Jeg risikerer at der er for mange knapper at vælge imellem. :-D
|
|
9/6 10:06 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeps..Jeg hoppede selv i maskinrummet. :-)
|
|
|
9/6 08:05 af ProInvestorNEWS |
Holder aktiebunden? Nødlander SAS, eller bliver de ved med at flyve? Og hvad er status med Bavarian Nordic efter investorupdate? (link)
|
|
9/6 07:35 af StockBull |
Ja med Epco og HexaCD38 i mål i 2023 og gode data for gen1042 samt HexaCD37 så er kurs 4000 absolut muligt i 2023-2024
|
|
|
9/6 06:49 af ProInvestorNEWS |
God morgen. :-)
|
|
9/6 06:48 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
9/6 06:27 af StockBull |
|
|
9/6 06:15 af StockBull |
Morn, Solsen, hvor finder du det med Rødekro der spår negativ inflation i 2023
|
|
|
8/6 22:50 af ProInvestorNEWS |
Genmab to Participate in a Fireside Chat at the Goldman Sachs 43rd Annual Global Healthcare Conference
(link)
|
|
|
8/6 20:51 af E L |
just another example of how hard it is to diagnose Amyloidosis, why JNJ puts so much efforts into education and why i am hoping the amyloidosis market could potentially be larger as currently thought (link)
|
|
|
8/6 20:26 af Vitus |
Det er vel ligegyldig om det er den rigtige eller højeste kurs, hvis den ender i 5000 i 2024
|
|
|
8/6 18:13 af JKY_VH |
Bulder 17:33, Ja det var lidt af en "nedtur", som jo også gjorde Novod gal i skralden.
|
|
|
8/6 17:47 af peterglit |
Ingen højere ?
|
|
8/6 17:37 af Solsen |
Endelig kan et bud i år også ramme 4000 kr
|
|
8/6 17:37 af Solsen |
Hvis Rødekro’s forventning til negativ inflation næste år holder så kan bulder få ret i 4000 kr i 2023. Mht hexa38 har vi jo info om en god bivirkningsprofil så halvt i mål vil optimisten sige :-)
|
|
8/6 17:35 af Bulder |
Epco *har* vi jo data på. Det har vi ikke på hex38.
|
|
| ||
|
8/6 17:33 af Bulder |
Ok det er sket flere gange. Jeg glemmer aldrig min fadæse, da dara fejlede i solide, og jeg få dage forinden havde lavet en satset bull-investering.
|
|
|
8/6 17:31 af JKY_VH |
Min mavefornemmelse siger mig, at en så klog skribent som dig Bulder næppe kan tage fejl i 2 ud af 3 tilfælde;-)
|
|
8/6 17:27 af Bulder |
Blue skye: Epco er hjemme. Hvis biotek vender rundt nu, og hvis hex 38 kommer i hus, så hedder det 3000 i år og 4000 til næste år. Men det var altså også hele 2 hvis'er ud af 3.
|
|
|
8/6 17:23 af gdn55 |
Godt gæt
|
|
8/6 17:22 af Solsen |
Spørgsmålet er hvornår vi når det. Mit gæt er 2024 ;-)
|
|
8/6 17:21 af Solsen |
Spør
|
|
|
8/6 17:14 af Vitus |
Håber skinnerne til kurs 4000 er lagt ud….
|
|
|
8/6 17:13 af Vitus |
Bulder, jeg vælger at tro på dig…
|
|
8/6 17:09 af Bulder |
NBI grøn igen i dag. Hvis biotek virkelig vender rundt nu, og når vi samtidig har epco hjemme i varmen, behøver det smen ikke vare så længe.
|
|
8/6 17:00 af Bulder |
Luk i dagshøjeste. Så er vi på rette spor, Vitus.
|
|
|
8/6 16:03 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: Intel tynger i Dow Jones - plus til Novavax
(link)
|
|
|
8/6 15:53 af Vitus |
Dejligt at se Genmab i top 5 lige nu…..så mangler vi bare 1000 kurspoint fra ATH….
|
|
|
8/6 15:36 af E L |
we have been waiting for that for a while haven't we gentogen, nice timing with ASCO though
|
|
|
8/6 14:57 af gentogen |
|
|
|
8/6 14:57 af gentogen |
Nyt fase 3: Study of Subcutaneous Epcoritamab in Combination With Intravenous Rituximab and Oral Lenalidomide (R2) to Assess Adverse Events and Change in Disease Activity in Adult Participants With Follicular Lymphoma (EPCORE FL-1)
|
|
|
8/6 11:28 af JKY_VH |
Tror snarere, at Mcjean har fortalt JvW noget om en realistisk værdisætning af selskabet;-)
|
|
|
8/6 11:15 af Sukkeralf |
or with Richard A. Gonzarlez :-)
|
|
|
8/6 10:52 af GeorgeBest |
Merger talks with Joaquin Duato :-D
|
|
|
8/6 10:31 af Sukkeralf |
Where is Jan - early vacation or ?
|
|
|
8/6 10:31 af Sukkeralf |
Jun 15, 2022 at 4:20 PM EDT
Goldman Sachs 43rd Annual Global Healthcare Conference
Fireside Chat with Chief Financial Officer, Anthony Pagano and Chief Development Officer, Judith Klimovsky.
|
|
|
8/6 10:31 af Sukkeralf |
Nice after EHA to hear a bit from Genmab:
|
|
8/6 10:02 af Bulder |
Love that expression, gunning for earlier lines ;-)
|
|
|
8/6 09:41 af E L |
yes, let's hope epco can be just as quick... my sense is they are gunning for earlier lines faster as would be normal, hopefully FDA / EMA can accomodate
|
|
|
8/6 09:31 af Sukkeralf |
The Rybrevant link seems very promissing
|
|
|
8/6 09:30 af Sukkeralf |
That was quick
|
|
|
8/6 08:58 af E L |
European Commission approves Roche’s first-in-class bispecific antibody Lunsumio for people with relapsed or refractory follicular lymphoma (mosunetuzumab) (link)
|
