Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
19/8 09:38
af Viborg76
Ok, men er faktum ikke sådan, at markedet ofte reagerer positivt på en nyhed som PR. Tænker langt fra at alle er ligeså meget inde i aktien som folk her på chatten
19/8 09:39
af Viborg76
OG er der et vindue ifm Q2, hvor medarbejdere må sælge?
19/8 09:39
af dingleberry
PR ligger en en integreret del af btd programmet. Det vil være en kæmpe overraskelse (for mig i hvert fald), hvis ikke GEN får PR
19/8 09:39
af dingleberry
Medarbejdere må altid sælge. Det er først i det øjeblik, at de bliver insidere, at de ikke må
19/8 09:42
af Viborg76
Ok, tak for info. Har dog svært ved at se, hvorfor den stadigvæk ikke skule stige et par procent. Tænker ikke markedet altid er rationelt, når der kommer nyheder, og vi har jo allerede set Gen noget højere oppe allerede
19/8 09:43
af dingleberry
Du kan meget vel have ret. Jeg kan jo også bare kun gætte
19/8 09:44
af Viborg76
Helt sikkert :-)
19/8 09:45
af Sukkeralf
Viborg tror også Genmab vil stige nogle procent ved PR - og som dingleberry skriver også falde en del, hvis ikke PR gives. Men nogle få procent er jo ikke meget at gå efter, når de alm. markedsvibrationer ligeledes ligger i den størrelse.
19/8 09:46
af Bulder
Vi så en markant kursstigning fra 9. til 20. juli efter færdiggørelsen af reg.ans. samt anmodning om PR. Halvdelen af denne stigning er siden sivet igen. Så et slag på tasken siger plus 4-5% på dagen hvis PR bevilges.
19/8 09:46
af Viborg76
Det har du så ret i, men nogle procenter er ikke dårlige at tage med oveni hatten, hvis der geares max gennem Saxo. Svært at forrente dem bedre i banken :-)
19/8 09:48
af Sukkeralf
Synes det lyder som en dårlig ide i et marked der hopper op og ned
19/8 09:53
af dingleberry
Det er sin sag at fange den overordnede udvikling med de hop, aktien tager hver dag
19/8 09:54
af Helge Larsen/PI-redaktør
Den er ikke nem hverken intraday eller på et par dages sving.
19/8 10:03
af Viborg76
Helt sikkert, tænker dog næppe den har grund til at falde lad os sige 10% over de næste par uger
19/8 10:18
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hvis jeg nogensinde skulle gearer "max" i en aktie, så ville jeg vælge en aktie i en stærkt stigende trend i nogenlunde roligt overordnet marked.
19/8 10:21
af Helge Larsen/PI-redaktør
Den slags er der så ikke mange af for tiden.
19/8 10:21
af Viborg76
Du har ret. Det er penge til lidt leg dog, så går det helt galt, så har jeg haft den spænding :-)
19/8 12:03
af dingleberry
sikke en tur Lundbeck tager sig i dag. Nu kurs +200. Den må da snart være en massiv shotkandidat!
19/8 12:36
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeps
19/8 12:52
af Repsac
shot kandidat eller short kandidat ;-)
19/8 13:42
af dingleberry
a distinction without a difference, kalder man det vist...
19/8 14:11
af dingleberry
under 20k aktier handlet i timen. Det er lang tid siden, der har været så lidt aktivitet - men glædeligt at shot'erne tilsyneladende ikke benytter sig af svagheden
19/8 15:18
af celsius
bare rolig "dingleberry" der skal komme en kraftig nedtur som vi plejer inden for den næste uges tid og jeg tror vi nemt kom under 600 .. sorry
19/8 15:20
af celsius
sofar er ned med 12
19/8 16:15
af Repsac
Ikke forstået celsius. Hvad er det for en kraftig nedtur der plejer at komme?
19/8 16:46
af dingleberry
hvis nordnet også er den eneste køber de næste dage, så kan det vel sagtens bilve til virkelighed
19/8 16:54
af celsius
Repsac, det er ikke fordi der er noget galt med casen, men ofte fordi vi ser de store udsving når der ikke er nyheder på programmet
19/8 17:01
af Bulder
Lukker i dags-laveste. Så fik Winkel da en god pris ;-)
19/8 17:29
af dingleberry
uha. Jeg syntes US farver byen lidt for rød for min smag.
19/8 17:38
af Bulder
nå, nu kommer der nok et fortrøstningsfuldt referat af FED's rentemøde her kl. 20.
19/8 17:39
af Bulder
Mon ikke de udsætter det hele til tidligst januar?
19/8 17:39
af dingleberry
ahh, det er det, der skræmmer markederne
19/8 17:40
af dingleberry
kunne være en mulighed. FED har vist ikke de store reserver tilbage til at klare en krise mere. Så er renterne nok den billigste mulighed at vælge for dem
19/8 17:43
af Bulder
eller de starter en ny omgang QE. Inflationen er jo nul nærmest
19/8 17:47
af dingleberry
Det er vistnok det, der er problemet for FED. Deres balance er allerede pumpet på steroider, varm luft og det, der er værre
19/8 17:49
af dingleberry
Meeeen, mon ikke forventningen om højere renter er værre end de forhøjede renter?
19/8 17:51
af Bulder
Jo, helt klart. De skal bare hive plasteret af i mange små hyl i stedet for eet stort brøl.
19/8 18:34
af investor1989
Så tegnede Jan lige 160.000 aktier
19/8 18:35
af investor1989
Mere end de 150.000 stk. han solgte i fredags. Kan kaldes hurtig handling
19/8 18:42
af Helge Larsen/PI-redaktør
19/8 18:48
af royal
Han bør have råd til flere.
19/8 18:55
af investor1989
men okay, han gav 133 kr. pr. stk. :)
19/8 18:56
af investor1989
Eatwall gav 40 kr. pr. stk. for sine
19/8 18:59
af royal
Han er jo også CFO. :-)
19/8 19:00
af investor1989
men du forpuldede bestyrelsesmedlemmer sælger noget i morgen så snart de kan komme til det
19/8 19:17
af JKY_VH
Ser da ud til at 2 bestyrelsesmedlemmer køber, men jeg forstår godt dit udbrud:-)
19/8 19:19
af JKY_VH
Navn: Burton G. Malkiel Årsag: Medlem af bestyrelsen Udsteder: Genmab A/S Fondskode/ISIN: DK0010272202 Betegnelse: Aktier Transaktion: Køb (udnyttelse af warrants) Handelsdato: 19. august 2015 Marked: NASDAQ OMX København A/S Antal (stk.): 27.500 Værdi: DKK 9.201.025 Navn: Nedjad Losic Årsag: Medlem af bestyrelsen Udsteder: Genmab A/S Fondskode/ISIN: DK0010272202 Betegnelse: Aktier Transaktion: Køb (udnyttelse af warrants) Handelsdato: 19. august 2015 Marked: NASDAQ OMX København A/S Antal (st
19/8 19:26
af royal
Vi kommer under 600 i morgen, men max. 19 dage til svar fra fda og så bliver alt forhåbentlig godt iGEN.
19/8 19:29
af investor1989
hvorfor tror du under 600 imogen royal ?
19/8 19:30
af investor1989
der er da ikke kommet negativt nyt?
Nyeste Først - Ældste Først   Side 652/4386