Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
20/8 14:49
af Repsac
Så er de 800 solgt igen.
20/8 14:49
af Repsac
gav råd til vinen og bøfferne i aften.
20/8 14:50
af dingleberry
imponerende, at du kan få noget fornuftigt ud af en rådden dag som i dag!
20/8 14:51
af Repsac
Tak.
20/8 15:03
af Repsac
Hov. Det var da heldigt.Mon man skulle prøve igen.
20/8 15:15
af dingleberry
Udlandet ligger som markante sælgere i de fleste store danske aktier. Umiddelbart kan det se ud som om, en masse penge forlader landet
20/8 15:54
af JKY_VH
Kommentar Nordea "I bunden af det danske C20-indeks findes Vestas, Genmab og Pandora. Fælles for disse aktier er, at de har været blandt de mest stigende aktier i år. Lavere risikovillighed betyder, at der tages gevinster hjem. Det ændrer ikke på, at vi ser attraktive investeringsmuligheder i alle tre aktier."
20/8 15:56
af JKY_VH
Utroligt, at vi atter skal opleve disse kursniveauer så tæt på nyheder fra FDA.
20/8 16:33
af Helge Larsen/PI-redaktør
Mit "bundfiskeri" røg ud i 597. :-(
20/8 16:34
af dingleberry
Holy fuck. Tur til frisør, pris 200k
20/8 16:35
af dingleberry
Hvem slog prutten?
20/8 16:36
af Repsac
De anonyme lukkede lidt op, men det virkede også som om der røg nogle danske SL.
20/8 16:36
af Repsac
Håber i øverigt at der også var hårvask med til den pris;-)
20/8 16:39
af dingleberry
Efter en dag som i dag er der ikke meget tilbage at vaske!
20/8 16:40
af dingleberry
Danmark gør da også noget ud af det ifht resten af verden
20/8 16:42
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeg tager til frisøren i morgen og får farvet det nye grå hår. ;-)
20/8 16:45
af dingleberry
Udlandet kaster stort set alle danske aktier, undtaget Lundbeck. Der er de vel igang med short covering
20/8 16:47
af dingleberry
Kun eet gråt hår? Du er vist sluppet billigt i dag Helge
20/8 17:00
af dingleberry
Lukkeauktionen er overraskende beskeden ifht resten af dagen
20/8 17:02
af dingleberry
Er vi ikke snart ved at kunne sige, at GEN IKKE er en defensiv aktie (endnu i hvert fald)?
20/8 17:07
af dingleberry
Nå, jeg går i havnen. Håber på rebound i US, så vi ses i morgen
20/8 17:41
af JKY_VH
Det er sådan en dag, hvor man kan finde stor trøst i, at man er langsigtet.
20/8 17:55
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-)
20/8 18:30
af royal
Warrants slår "Nyløn" med længder.
20/8 18:42
af royal
Bestyrelsen stod for 10% af omsætningen idag.
20/8 18:48
af JKY_VH
Ja, men de fik (måske heldigvis!) ikke så god en kurs som Jan og så kan vi vel forhåbentlig komme videre.
20/8 18:56
af JKY_VH
Jeg ser i øvrigt frem til, at medlemmerne af politbureauets stående komite beordrer aktierne til at stige i Kina, således at vi i morgen kan gå en fredfyldt weekend i møde.
20/8 21:14
af Trader17
Er jeg den eneste der synes det er lidt usmageligt med det voldsomme warrants program de har gang i hos Genmab?
20/8 21:16
af Trader17
Var det 600000 stk Mr. Winkel havde tilbage eller hvorledes...er der et sted man kan se det ?
20/8 21:17
af JKY_VH
nej det tror jeg bestemt ikke. Medarbejdernes kan jeg sagtens leve med, men bestyrelsesmedlemmernes warrents....hvor herre bevares:-(
20/8 21:34
af Trader17
Jamen jeg synes også det er fint med en gullerod til de alle de dygtige medarbejdere, men er det ikke løbet total over gevind til de store top-poster
20/8 21:35
af Trader17
jeg synes ihvertfald det virker voldsomt
20/8 21:37
af JKY_VH
det tror jeg, at mange er enige med dig i.
20/8 21:41
af royal
Erfarne herrer iblandt: (link)
20/8 21:49
af royal
Er ret enig med Ajax på den anden kanal.
20/8 21:51
af JKY_VH
ja, han udtrykker det meget præcist.
20/8 21:53
af Mcjean
Jeg starter bilen og tager til næste GFS og stemmer imod hvis det er et punkt på dagsordenen for det er løbet løbsk!
20/8 21:54
af JKY_VH
i89 udtrykker sig nu også meget præcist om warrents.
20/8 22:02
af Mcjean
Jeg har en meget tæt på mig der sidder i 3 bestyrelser og får mellem 150.000 og 300.000 for 2 dages arbejde i forbindelse med 2 møder(halvår) og det er ikke små virksomheder vedkommende sidder i, har været CEO med 70.000 ansatte. 10 mill. er latterligt!
20/8 22:06
af Trader17
nå træls dag generelt idag...men vi skulle vel også have en korrektion med tiden.
20/8 22:08
af Trader17
Mcjean Jeg har aldrig forstået at folk kan få så meget for at være med i en bestyrelse. Har hørt om folk der sidder i adskillelige bestyrelse .... så er det ikke mange dage man kan ligge sin energi på hver enkel virksomhed.
20/8 22:09
af Trader17
bestyrelser...enkelt....
20/8 22:18
af Bulder
Længe siden det har set så dystert ud: US index nede med 2-3%. NBI -4%. Ligner en større generel markedskorrektion, som vi kommer til at bruge hele efteråret og vinteren til at komme over.
20/8 22:35
af JKY_VH
Vi har set det adskillige gange. Jeg tror kineserne bliver bange og "vender rundt på en tallerken". Måske allerede i morgen.
21/8 00:37
af frederikm
Andre der føler bestyrelsens handlinger i dag var en anelse grisk? Håber personligt at der snarest muligt bliver strammet op omkring udlodningen af warrants. Disse handlinger er på ingen måde til gavn for aktionærerne.
21/8 00:47
af frederikm
De kan ikke fortsætte med at udstede warrants på denne måde. Kursen presses og værdien udvandes.
21/8 00:51
af frederikm
Dette emne SKAL tages op ved næste generalforsamling.
21/8 07:59
af royal
Lidt lys i mørket: (link)
21/8 08:01
af royal
21/8 08:07
af JKY_VH
Tak royal. Ja, jorden går næppe under pga. enkelte skoddage på markedet:-)
Nyeste Først - Ældste Først   Side 654/4386