Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
17/5 21:01 af Bulder |
Måske hth mod dara.
|
|
|
17/5 21:00 af bibob |
Skulle der ikke komme nogle data i Q 4. ??
|
|
17/5 20:58 af Bulder |
Det kan virkelig betale sig at nærlæse CC-udskriftet. Der er mange gode hints til hex38’s potentiale i MM, NHL, autoimmune og solide.
|
|
|
17/5 20:58 af bibob |
Ja Bulder, og det er ikke en trappe. Det starter på 20 %. Hvad er prisen for at opte in. ..
|
|
|
17/5 20:57 af forsent |
mange tak for svar :)
|
|
17/5 20:56 af Bulder |
Det vil betyde 20% royalty, som slet ikke er nogen ringe aftale. Det vil nok først ske til næste år, når der foreligger head to head data mod dara og evt data fra et studie i dlbcl.
|
|
|
17/5 20:54 af bibob |
Forsent. Det kunne betyde at Dara bliver et sekundært stof da hexa ( hvis det viser den styrke som jan forventer )vil overtage MM og muligvis også andre indikationer.
|
|
|
17/5 20:50 af JKY_VH |
bestemt ikke;-)
|
|
|
17/5 20:50 af bibob |
;-)
|
|
|
17/5 20:50 af bibob |
Genmab er ikke en bolchebutik mere. ;_)
|
|
|
17/5 20:49 af forsent |
At JJ opter ind på hex38, hvad vil det betyder hvis man skulle komme med et bud, og evt. et bud på hvornår det ville ske?
|
|
|
17/5 20:48 af bibob |
På længere sigt bør Genmab gøre sig mindre afhængig af JnJ. Forstået sadan at mange af de stoffer de selv frembringer burde køres længere i klinik inden aftaler indgåes. Man skal passe på med at kaste perler for svin.
|
|
|
17/5 20:46 af JKY_VH |
og den $-kurs er 10 % over den de budgetterer med;-)
|
|
|
17/5 20:43 af bibob |
Over 3% op.
|
|
|
17/5 20:43 af bibob |
Pt. er GMAB US i 2139 med $ kurs på 705 .
|
|
|
17/5 20:39 af JKY_VH |
og det præparat skal JNJ have fat i, på den ene eller den anden måde.
|
|
|
17/5 20:37 af JKY_VH |
Ja det må være de 2 sandsynlige udfald når man tænker på Jans ord: “Daratumumab (Darzalex, red.) er et af de mest potente antistoffer, jeg nogensinde har set i hele min karriere på over 30 år. Præklinisk er Hexabody CD38 ti til 100 gange mere potent end daratumumab, og det har en god sikkerhedsprofil, så jeg er superentusiastisk om potentialet for, at Hexabody CD38 kan blive et endnu bedre lægemiddel end daratumumab,”
|
|
17/5 20:03 af Bulder |
Altså som tolkning af meningen med Winkels udsagn.
|
|
17/5 20:00 af Bulder |
Tror Solsens konklusion er dækkende: Enten opkøber jnj genmab, eller også opter de ind i hex38.
|
|
17/5 19:54 af Bulder |
Du kan også køre historikken 4-5 sider tilbage. Der var lidt debat om det.
|
|
|
17/5 18:43 af peter12 |
Ok så skal man måske ofre en emailadresse på et prøveabonnement igen ;-)
|
|
17/5 18:42 af Bulder |
Det var i medwatch
|
|
17/5 18:38 af Bulder |
Det blev tolket som et godt tegn for hex38.
|
|
17/5 18:37 af Bulder |
Det var i torsdags. Kan ikke huske hvor.
|
|
| ||
|
|
17/5 18:30 af peter12 |
Har Jan sagt det og hvornår ? Det står ikke i CC transcriptet fra Q1
|
|
|
17/5 18:07 af Schiff |
Ja jeg forstår heller ikke hvorfor han fyrer sådan en bemærkning af, så er det i min bog bedre at lade være at sige noget, hvis man ikke har noget konkret. Kan det være et spørgsmål til Q&A om hvad han mente med dette? men jeg tror bare godt jeg kender svaret :) no further comments
|
|
|
17/5 17:48 af Schiff |
Mon ikke det trods alt er voldgiften der tynger. Der blev sagt at usikkerheden omkring voldgiften holdt køberne væk. Men de kom aldrig tilbage? Det var vel netop den risiko for at de tabte begge dele, der afholdt dem fra at købe før afgørelsen. Nu da deres værste frygt blev en realitet, så mistede de lysten til at købe sig ind igen?
|
|
|
17/5 17:32 af JKY_VH |
;-)
|
|
17/5 17:30 af Bulder |
Gu' de så.
|
|
|
17/5 17:28 af JKY_VH |
Genmab´s veje er uransagelige
|
|
17/5 17:27 af Bulder |
ADS'en ligger i 2125. Det var der, genmab lå kl 15.30.
|
|
17/5 17:26 af Bulder |
Lidt spøjst. NBI oppe med 2%, og samtidig helt klart us-åbning, der trak genmabs kurs ned.
|
|
|
17/5 17:22 af ProInvestorNEWS |
Tirsdagens aktier: Risikoappetit tilbage - Rockwool og Ambu i top
(link)
|
|
17/5 17:20 af Bulder |
EHA i juni. Abstract kan læses den 2. juni, så ved vi om det er med, og om det er gode data. Hvis så, får vi sikkert nyt om filing kort efter.
|
|
|
17/5 17:15 af Vitus |
Epco….hvornår.?
|
|
17/5 17:13 af Bulder |
Vist 3. dag i rap at NBI er grøn, så hvis biotek er vendt, er det kun et spm om tid. Nærmere bestemt frem til nyheder omkring epco.
|
|
|
17/5 17:12 af Vitus |
Allerede…..
|
|
|
17/5 17:12 af Riis7 |
2024;-)
|
|
|
17/5 17:11 af Vitus |
Der er ikke mange der gider Genmab lige nu….hvornår kommer det igen ????
|
|
17/5 17:04 af Bulder |
Det blev så (heller) ikke i dag, vi skulle nyde godt af grønne amr index. En dag hvor både Zeal og Bava kørte godt.
|
|
|
17/5 16:26 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: Grøn start sender kinesiske aktier op (link)
|
|
17/5 13:34 af Bulder |
Ja Faspro kan også administreres af pt selv, og man slipper for at bære rundt på en fastmonteret kanyle?
|
|
|
17/5 13:31 af Sukkeralf |
Her må Darzalex Fastpro være at foretrække
|
|
|
17/5 13:29 af Sukkeralf |
Mon ikke det er dette samarbejde Sanofi benytter: (link)
|
|
|
17/5 13:28 af Sukkeralf |
Daratumumab på plads 16 - og skal nok nå top 10 og hvem ved måske endda top 5, når Corona vaccinernes marked er aftaget betragteligt
|
|
|
17/5 13:26 af Sukkeralf |
|
|
|
17/5 13:26 af Sukkeralf |
Top 200 drug sales i 2021
|
|
17/5 13:23 af Bulder |
Hvad er et on-body delivery system? En slags fast drop?
|
|
17/5 13:20 af Bulder |
Futterne er rimeligt grønne, og det er før set at us åbning har rykket i kursen.
|
|
17/5 13:19 af Bulder |
Volumen er meget tynd, så det afhænger nok af om der lige er købere nok på dagen.
|
