Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
17/5 21:01
af Bulder
Måske hth mod dara.
17/5 21:00
af bibob
Skulle der ikke komme nogle data i Q 4. ??
17/5 20:58
af Bulder
Det kan virkelig betale sig at nærlæse CC-udskriftet. Der er mange gode hints til hex38’s potentiale i MM, NHL, autoimmune og solide.
17/5 20:58
af bibob
Ja Bulder, og det er ikke en trappe. Det starter på 20 %. Hvad er prisen for at opte in. ..
17/5 20:57
af forsent
mange tak for svar :)
17/5 20:56
af Bulder
Det vil betyde 20% royalty, som slet ikke er nogen ringe aftale. Det vil nok først ske til næste år, når der foreligger head to head data mod dara og evt data fra et studie i dlbcl.
17/5 20:54
af bibob
Forsent. Det kunne betyde at Dara bliver et sekundært stof da hexa ( hvis det viser den styrke som jan forventer )vil overtage MM og muligvis også andre indikationer.
17/5 20:50
af JKY_VH
bestemt ikke;-)
17/5 20:50
af bibob
;-)
17/5 20:50
af bibob
Genmab er ikke en bolchebutik mere. ;_)
17/5 20:49
af forsent
At JJ opter ind på hex38, hvad vil det betyder hvis man skulle komme med et bud, og evt. et bud på hvornår det ville ske?
17/5 20:48
af bibob
På længere sigt bør Genmab gøre sig mindre afhængig af JnJ. Forstået sadan at mange af de stoffer de selv frembringer burde køres længere i klinik inden aftaler indgåes. Man skal passe på med at kaste perler for svin.
17/5 20:46
af JKY_VH
og den $-kurs er 10 % over den de budgetterer med;-)
17/5 20:43
af bibob
Over 3% op.
17/5 20:43
af bibob
Pt. er GMAB US i 2139 med $ kurs på 705 .
17/5 20:39
af JKY_VH
og det præparat skal JNJ have fat i, på den ene eller den anden måde.
17/5 20:37
af JKY_VH
Ja det må være de 2 sandsynlige udfald når man tænker på Jans ord: “Daratumumab (Darzalex, red.) er et af de mest potente antistoffer, jeg nogensinde har set i hele min karriere på over 30 år. Præklinisk er Hexabody CD38 ti til 100 gange mere potent end daratumumab, og det har en god sikkerhedsprofil, så jeg er superentusiastisk om potentialet for, at Hexabody CD38 kan blive et endnu bedre lægemiddel end daratumumab,”
17/5 20:03
af Bulder
Altså som tolkning af meningen med Winkels udsagn.
17/5 20:00
af Bulder
Tror Solsens konklusion er dækkende: Enten opkøber jnj genmab, eller også opter de ind i hex38.
17/5 19:54
af Bulder
Du kan også køre historikken 4-5 sider tilbage. Der var lidt debat om det.
17/5 18:43
af peter12
Ok så skal man måske ofre en emailadresse på et prøveabonnement igen ;-)
17/5 18:42
af Bulder
Det var i medwatch
17/5 18:38
af Bulder
Det blev tolket som et godt tegn for hex38.
17/5 18:37
af Bulder
Det var i torsdags. Kan ikke huske hvor.
17/5 18:30
af peter12
Har Jan sagt det og hvornår ? Det står ikke i CC transcriptet fra Q1
17/5 18:07
af Schiff
Ja jeg forstår heller ikke hvorfor han fyrer sådan en bemærkning af, så er det i min bog bedre at lade være at sige noget, hvis man ikke har noget konkret. Kan det være et spørgsmål til Q&A om hvad han mente med dette? men jeg tror bare godt jeg kender svaret :) no further comments
17/5 17:48
af Schiff
Mon ikke det trods alt er voldgiften der tynger. Der blev sagt at usikkerheden omkring voldgiften holdt køberne væk. Men de kom aldrig tilbage? Det var vel netop den risiko for at de tabte begge dele, der afholdt dem fra at købe før afgørelsen. Nu da deres værste frygt blev en realitet, så mistede de lysten til at købe sig ind igen?
17/5 17:32
af JKY_VH
;-)
17/5 17:30
af Bulder
Gu' de så.
17/5 17:28
af JKY_VH
Genmab´s veje er uransagelige
17/5 17:27
af Bulder
ADS'en ligger i 2125. Det var der, genmab lå kl 15.30.
17/5 17:26
af Bulder
Lidt spøjst. NBI oppe med 2%, og samtidig helt klart us-åbning, der trak genmabs kurs ned.
17/5 17:22
af ProInvestorNEWS
Tirsdagens aktier: Risikoappetit tilbage - Rockwool og Ambu i top (link)
17/5 17:20
af Bulder
EHA i juni. Abstract kan læses den 2. juni, så ved vi om det er med, og om det er gode data. Hvis så, får vi sikkert nyt om filing kort efter.
17/5 17:15
af Vitus
Epco….hvornår.?
17/5 17:13
af Bulder
Vist 3. dag i rap at NBI er grøn, så hvis biotek er vendt, er det kun et spm om tid. Nærmere bestemt frem til nyheder omkring epco.
17/5 17:12
af Vitus
Allerede…..
17/5 17:12
af Riis7
2024;-)
17/5 17:11
af Vitus
Der er ikke mange der gider Genmab lige nu….hvornår kommer det igen ????
17/5 17:04
af Bulder
Det blev så (heller) ikke i dag, vi skulle nyde godt af grønne amr index. En dag hvor både Zeal og Bava kørte godt.
17/5 16:26
af ProInvestorNEWS
USA/åbning: Grøn start sender kinesiske aktier op (link)
17/5 13:34
af Bulder
Ja Faspro kan også administreres af pt selv, og man slipper for at bære rundt på en fastmonteret kanyle?
17/5 13:31
af Sukkeralf
Her må Darzalex Fastpro være at foretrække
17/5 13:29
af Sukkeralf
Mon ikke det er dette samarbejde Sanofi benytter: (link)
17/5 13:28
af Sukkeralf
Daratumumab på plads 16 - og skal nok nå top 10 og hvem ved måske endda top 5, når Corona vaccinernes marked er aftaget betragteligt
17/5 13:26
af Sukkeralf
17/5 13:26
af Sukkeralf
Top 200 drug sales i 2021
17/5 13:23
af Bulder
Hvad er et on-body delivery system? En slags fast drop?
17/5 13:20
af Bulder
Futterne er rimeligt grønne, og det er før set at us åbning har rykket i kursen.
17/5 13:19
af Bulder
Volumen er meget tynd, så det afhænger nok af om der lige er købere nok på dagen.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 656/4386