Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
12/5 16:24 af Bulder |
EHA abstracts offentlige fra kl 16 her (link)
|
|
12/5 16:20 af Bulder |
NBI mørkegrøn efterhånden
|
|
12/5 16:20 af Solsen |
Alle de konferencer er svære at huske :-) Mon ikke vi kan kigge på deres nyheder sidste år.
|
|
12/5 16:18 af Solsen |
Dollerkursen er lidt spøjs når vi har set US renten falde nogle dage.
|
|
12/5 16:17 af Bulder |
Med mindre der ligger en konference derimellem.
|
|
12/5 16:13 af Bulder |
Winkel sagde midt på året, som altså nu ser ud til at blive esmo.
|
|
12/5 16:12 af Bulder |
Ja, men vi mangler expansion data på epco mono. Abvie antydede at de kom på en konference in the very near future.
|
|
12/5 16:12 af Solsen |
Rivian går imod markedet MrNews :-)
|
|
12/5 16:11 af Solsen |
Epco og cd37 forstod jeg kunne blive ASH
|
|
|
12/5 16:10 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: Bilproducenter bakker med nervøst og dybrødt marked
(link)
|
|
12/5 16:09 af Bulder |
Unfortunately it seems they are not included
|
|
|
12/5 16:07 af E L |
@Helge , we already knew this lol '11/5 19:04
af Bulder
Epco expansion skulle præsenteres midt på året, så det kan kun være EHA i juni.' :-D
|
|
|
12/5 16:07 af bikube |
Har I set $ kursen, 7,16 - den er helt vild.
|
|
12/5 16:05 af Bulder |
De topline data de annoncerede forleden er åbenbart ikke med.
|
|
12/5 16:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Genmab Announces Multiple Abstracts to be Presented at the European Hematology Association (EHA) Annual Congress (link)
|
|
12/5 15:54 af Bulder |
jamen det er dara da - af superdara ;-)
|
|
12/5 15:53 af Solsen |
Gassen løber gennem Nordstream1
|
|
12/5 15:52 af Solsen |
…at dara er udkonkurreret i 2030 :-(
|
|
12/5 15:52 af Bulder |
Nu har de lige lukket for gas gennem Polen
|
|
12/5 15:51 af Solsen |
Jeg har tænkt på endnu en mulighed for at JWs spådom om at fremtiden vil vise, at det var klogt ikke at anke sker fyldest.
|
|
12/5 15:51 af Bulder |
Ja, hvis det sker
|
|
12/5 15:50 af Solsen |
Negativ inflation i 2023 og toget kører igen
|
|
12/5 15:49 af Bulder |
Biotek kan forblive upopulær i evigheder.
|
|
12/5 15:48 af Bulder |
Men eet er at vi har en bund. Hvordan fanden kommer vi op igen, hvis inflationen ikke vender?
|
|
| ||
|
12/5 15:47 af Solsen |
Tak El. Vi bør også have fået nok tæsk vil jeg mene :-)
|
|
12/5 15:46 af Bulder |
NBI er grøn
|
|
12/5 15:45 af Bulder |
Ads'en lukke vist 1994 i går
|
|
12/5 15:44 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Gasolin...Det har jeg ikke. Jeg har Novo og Genmab som største positioner. Jeg hedger med mere laks og olie. Det er stort set den samme opskrift jeg anvender fra flere gange tidligere, hvor mine hovedpositioner lider lidt. (Det gør Novo dog heldigvis ikke denne gang).
|
|
|
12/5 15:43 af E L |
1946
|
|
12/5 15:42 af Solsen |
Var det ikke omkring 1950 vi sidst vendte.
|
|
12/5 15:41 af Solsen |
XBI ikke så hård ramt i dag. Tesla nede med 7%
|
|
|
12/5 15:32 af Riis7 |
mon ikke den skal ned i de 1950 som den var i usa i går
|
|
12/5 15:25 af Bulder |
Løntoft fik ikke ret i sin prognose (det har han sjældent). Genmab performer væsentligt dårligere end markedet.
|
|
12/5 15:05 af Solsen |
Selv slidgigt kunne være et target for CD38 (link)
|
|
|
12/5 15:01 af Gasolin82 |
Du fortæller du pt. er i laks, olie og shipping Helge. Betyder det, at du har solgt dine Genmab aktier
|
|
|
12/5 14:59 af E L |
:-)
|
|
12/5 14:54 af Solsen |
Lol
|
|
|
12/5 14:53 af Sukkeralf |
....and we dont wont Novod to be pissed again :-)
|
|
|
12/5 14:52 af Sukkeralf |
So I still think CD38 in solid tumours is a bit uphill
|
|
|
12/5 14:52 af Sukkeralf |
E L regarding solid tumours and the use of steroids - If I remember correctly I think Sanofi tried isatuximab in solid tumours without steroids without any luck. And based on isatuximabs mecanism of action it should work better here than daratumumab.
|
|
|
12/5 14:48 af E L |
another consideration is, IF JNJ decides to take on HexaCD38, THEY can start that trial, and then the costs will go to them , not to Genmab, so I guess it is a fine line to balance for Genmab to, on one hand, minimise costs, and, on the other hand produce convincing evidence for JNJ...
|
|
|
12/5 14:47 af E L |
@Sukkeralf 10:35 ; Jan in Q&A May20 - Jan Van de Winkel 1 option is for Genmab to potentially evaluate HexaBody-CD38 in solid tumors, but
that will only be considered after we establish safety and efficacy in MM..
so some time from now.
|
|
|
12/5 13:46 af ProInvestorNEWS |
Kort video: De seneste års perverterede
aktiefest er drevet til euforiske højder af stimulanser fra centralbankerne samt finansielle instrumenter løsrevet fra realøkonomien. Nu er festen slut, specielt i sektorer med vækstaktier inden for tech, de grønne, IPO's og kryptovaluta. Så hvad nu? Helge Larsen dykker ned i psykologien og fortæller om, hvordan han selv handler på et bear-marked. (link)
|
|
|
12/5 13:40 af E L |
On solids, we know that JNJ’s Lebowitz at some point made the remark that he needed Dara SC for solids, because the steroids used with the IV infusion were messing with the immune response. My line of thought on the fact that they haven’t yet started trials after SC approval, has been that they are waiting for HeabodyCD38 data first now. But offcourse that is pure speculation.
|
|
|
12/5 13:39 af E L |
|
|
|
12/5 13:38 af E L |
We have asked Jan repeatedly about arthritis in the Q&A, specially after this article which concluded “These results indicate that CD38 may be a potential target for RA disease interception and daratumumab should be evaluated clinically for the treatment of both RA and SLE.” (link)
|
|
12/5 13:34 af Solsen |
Køb og hold længe.
|
|
|
12/5 13:27 af Gasolin82 |
Nogle bud på min skrivelse fra 10:35?
|
|
|
12/5 13:00 af Sukkeralf |
I dette volatile marked er det lidt sjovt at Genmab ligger så stabilt nu
|
|
|
12/5 12:58 af Sukkeralf |
Genmab better get used to that :-)
|
