Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
12/4 08:53
af Bulder
Nu er der en del herinde, som er både korte og lange. Korte i den forstand at de jonglerer med bulls. Det gør jeg selv i ny og næ, og så betyder 100 op eller ned på dagen en hel del.
12/4 07:16
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
12/4 03:44
af StockBull
Genmab er en aktie man holder i mange år. At checke daglige kursudsving og forsøge finde årsag for 100kr op / ned giver ikke mening hvis man er lang i aktien. Det hele er mega volatilt for tiden og svært at forudsige kommende uger men kommende år burde der ikke være tvivl om at Genmab outperformer markedet.
11/4 22:59
af Helge Larsen/PI-redaktør
USA/lukning: Teknologiaktier blev presset ned på stigende renter (link)
11/4 22:52
af Bulder
Så det er næppe noget voldgiftsrelateret.
11/4 22:18
af Bulder
Det må man sige. Ikke tit jnj falder mere end 1%
11/4 22:14
af Helge Larsen/PI-redaktør
Healthcare fik stryg.
11/4 22:13
af Bulder
Bloody tuesday?
11/4 22:08
af Bulder
Volumen det 3-dobbelte af 3 mdrs gns.
11/4 22:06
af Bulder
Ikke noget kønt syn i us. ADS’en lukkede næsten 100 kr under aktien. Index incl nbi også ret grimme.
11/4 17:19
af Stroka
Selvfølgelig lukkede den over 2534. :-D (link)
11/4 17:11
af Bulder
Novo er eneste grønne i c25
11/4 17:10
af Bulder
Og novo satte lukkerekord igen
11/4 17:08
af Bulder
Den lå længe og fjollede langt over 2600
11/4 17:03
af Solsen
80k omsat…
11/4 17:02
af Bulder
Usædvanligt stærkt luk
11/4 17:00
af Solsen
Pænt spring op i 2537 i luk og US med stor omsætning.
11/4 16:33
af ProInvestorNEWS
USA/åbning: Twitter og Tesla sendes ned i rød start (link)
11/4 14:08
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det er super Bulder.
11/4 13:26
af Bulder
Til næste Q&A spørger jeg om, hvilke targets gen1056 retter sig imod. Hvis det ikke er offentligt inden.
11/4 12:05
af ProInvestorNEWS
Aktier/middag: Vækstfrygt sender C25 i rødt i påskestille marked (link)
11/4 11:45
af Stroka
Analytikere er lige så dårlige som alle andre til at spå om kurser. I Lars Hyttings tilfælde nok også om at spå om indtjeningen efter 2030.
11/4 11:38
af StockBull
Lars Hytting kan ikke vide om det koster noget på den længere bane efter 2030. Der kan ske meget kommende 8 år som kan ændre det billed. På den korte bane bliver det vel ikke mere end de ca 100kr der er baberet af af de 2620
11/4 11:36
af Helge Larsen/PI-redaktør
Tak Bulder.
11/4 11:13
af w
Jeg undrer mig i den grad over denne yderst begrænsede reaktion
11/4 11:07
af Bulder
Men der er altså et eller andet på vej.
11/4 11:06
af Bulder
Jeg skrev til Medwatch og spurgte til gen1056. De er hurtige: (Rettet kl.10.58: Det fremgik tidligere, at midlet Gen1056 allerede var på et klinisk udviklingsstadie, men det er nu rettet til, at midlet er på vej i klinikken)
11/4 10:49
af JKY_VH
Det ville klæde Lars Hytting, at beklage sin forudsigelse om et 20% fald i fredags i stedet for at fortsætte i samme spor i Børsen "Analytikerne svinger de næste dage kniven – den tabte voldgiftssag er en større streg i regningen på den længere bane,” skriver Lars Hytting, chef for aktiehandel i Artha Kapitaforvaltning"
11/4 10:23
af Bulder
En af pointerne i Medwatch-artiklen er at det nu er to særdeles velpolstrede selskaber. Men det vidste vi jo i forvejen. Der skal nok blive råd til et par hundrede ekstra.
11/4 10:22
af Helge Larsen/PI-redaktør
Denne langtids TA passer fint i dag med støttepunkt i 2.534. :-) (link)
11/4 10:00
af JKY_VH
Enig Darvin, lidt for meget "Hudibras" i Børsen;-)
11/4 09:54
af Darvin
:-D
11/4 09:50
af E L
lol, if you had only told me the title , I could have guessed it was from Børsen ;-)
11/4 09:47
af Darvin
Det er da noget af en sensationspræget overskrift Børsen har. Er det en seriøs avis ? Analytikere svinger kniven! ? Indtil nu kan vi tydligt se, at et vist (stort) kurstab VAR indregnet i estimaterne. Justering af kursmål på skaldede 75, 184 og 200. Gnsn kursmål tegner således til fortsat at ligge lidt under de 3.000 måske 2.850 - 2.900 - nu får vi se. Overskriften skulle have heddet fortsat stort potentiale i kursen på Genmab, eller noget i den retning. Det er jo faktisk FAKTA.
11/4 09:39
af StockBull
50 dage går der nok: Modification of an Award by an Arbitrator (link)
11/4 09:34
af StockBull
@LLi, ja der er nok mange der gerne vil have en forklaring, inklusiv migselv. Tror bare der er radiotavshed til sagen er HELT afsluttet. Som jeg forstår har Genmab / JNJ nu 15-30 dage til at tænbke over dommen og mulighed for uddybning m.m
11/4 09:31
af Bulder
Nå jo, Winkel forudser et par hundrede yderligere ansatte, når gen1046 skal på markedet.
11/4 09:31
af ProInvestorNEWS
Aktier/åbning: Novo fortsætter rekordkursen i negativt marked (link)
11/4 09:30
af bibob
07.33 the fully article was to see on MedWatch. Now they have cancelled. It must have been a fault.
11/4 09:24
af Bulder
Nu har jeg fået læst Medwath artiklen. Der er intet som helst ud over det med gen1056 og så at begge parter ser et fremtidigt partnerskab med Novo.
11/4 09:23
af ProInvestorNEWS
Genmab/Jyske: Sænker anbefaling efter tabt voldgiftssag (link)
11/4 09:18
af Helge Larsen/PI-redaktør
Genmab og Biontech har større samarbejde end som så (link)
11/4 09:16
af Stroka
ind på disse niveauer, skriver senioranalytiker Henrik Hallengreen Laustsen fra Jyske Bank.
11/4 09:15
af Stroka
Kursreaktionen fredag vidner ikke om, at Genmab tabte voldgiftssagerne mod partneren, vurderer Jyske Bank. - Vi er noget overraskede over det begrænsede kursfald. Vi havde tidligere ventet, at en afklaring af sagen ville være positiv for aktien, da et risikoelement ville forsvinde fra investeringscasen. - Men udfaldet var dårligere, og kursreaktionen var mindre, end vi havde ventet, og samtidigt byder den nære fremtid på et begrænset nyhedsflow. Derfor vil vi være påpasselige med at købe kraft
11/4 09:14
af Stroka
Analytikerne hos Jyske Bank sænker anbefalingen af aktien i Genmab efter den tabte voldgiftssag mod partneren Janssen Pharmaceuticals. Anbefalingen sættes ned til "hold" fra "køb" og kursmålet til 2575 fra 2650. Jyske Bank begrunder, at afgørelsen af voldgiftssagen var dårligere end håbet. Banken ser i øvrigt et begrænset nyhedsflow i den nære fremtid og noterer også, at fredagens kursfald efter voldgiftsnederlaget var mindre, end banken havde ventet.
11/4 09:13
af E L
that can't be; then they would need to change the name each time the products progress to the next phase?
11/4 09:12
af Bulder
It also puzzels me. In the old days gen1.. was phase 1 and so on.
11/4 09:10
af E L
i am not sure what we can deduce from the naming; first i thought doubody are all GEN1... , but then Epco is GEN3... HexabodyCD38 is GEN3... DuoHexabody CD37 is GEN3... Maybe they can explain the naming to us at some point
11/4 09:07
af E L
and a duobody
11/4 09:07
af E L
yes, I remember that. We also know that Biontech in one of their presentations mentioned hexabody, but if I look at Helges text, the GEN1056 seems a PD-L1 structure
Nyeste Først- Ældste Først   Side 683/4386