Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
12/4 08:53 af Bulder |
Nu er der en del herinde, som er både korte og lange. Korte i den forstand at de jonglerer med bulls. Det gør jeg selv i ny og næ, og så betyder 100 op eller ned på dagen en hel del.
|
|
12/4 07:16 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
12/4 03:44 af StockBull |
Genmab er en aktie man holder i mange år. At checke daglige kursudsving og forsøge finde årsag for 100kr op / ned giver ikke mening hvis man er lang i aktien. Det hele er mega volatilt for tiden og svært at forudsige kommende uger men kommende år burde der ikke være tvivl om at Genmab outperformer markedet.
|
|
11/4 22:59 af Helge Larsen/PI-redaktør |
USA/lukning: Teknologiaktier blev presset ned på stigende renter (link)
|
|
11/4 22:52 af Bulder |
Så det er næppe noget voldgiftsrelateret.
|
|
11/4 22:18 af Bulder |
Det må man sige. Ikke tit jnj falder mere end 1%
|
|
11/4 22:14 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Healthcare fik stryg.
|
|
11/4 22:13 af Bulder |
Bloody tuesday?
|
|
11/4 22:08 af Bulder |
Volumen det 3-dobbelte af 3 mdrs gns.
|
|
11/4 22:06 af Bulder |
Ikke noget kønt syn i us. ADS’en lukkede næsten 100 kr under aktien. Index incl nbi også ret grimme.
|
|
|
11/4 17:19 af Stroka |
Selvfølgelig lukkede den over 2534. :-D (link)
|
|
11/4 17:11 af Bulder |
Novo er eneste grønne i c25
|
|
11/4 17:10 af Bulder |
Og novo satte lukkerekord igen
|
|
11/4 17:08 af Bulder |
Den lå længe og fjollede langt over 2600
|
|
11/4 17:03 af Solsen |
80k omsat…
|
|
11/4 17:02 af Bulder |
Usædvanligt stærkt luk
|
|
11/4 17:00 af Solsen |
Pænt spring op i 2537 i luk og US med stor omsætning.
|
|
|
11/4 16:33 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: Twitter og Tesla sendes ned i rød start (link)
|
|
11/4 14:08 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det er super Bulder.
|
|
11/4 13:26 af Bulder |
Til næste Q&A spørger jeg om, hvilke targets gen1056 retter sig imod. Hvis det ikke er offentligt inden.
|
|
|
11/4 12:05 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: Vækstfrygt sender C25 i rødt i påskestille marked (link)
|
|
|
11/4 11:45 af Stroka |
Analytikere er lige så dårlige som alle andre til at spå om kurser. I Lars Hyttings tilfælde nok også om at spå om indtjeningen efter 2030.
|
|
11/4 11:38 af StockBull |
Lars Hytting kan ikke vide om det koster noget på den længere bane efter 2030. Der kan ske meget kommende 8 år som kan ændre det billed. På den korte bane bliver det vel ikke mere end de ca 100kr der er baberet af af de 2620
|
|
11/4 11:36 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tak Bulder.
|
|
| ||
|
|
11/4 11:13 af w |
Jeg undrer mig i den grad
over denne yderst begrænsede reaktion
|
|
11/4 11:07 af Bulder |
Men der er altså et eller andet på vej.
|
|
11/4 11:06 af Bulder |
Jeg skrev til Medwatch og spurgte til gen1056. De er hurtige: (Rettet kl.10.58: Det fremgik tidligere, at midlet Gen1056 allerede var på et klinisk udviklingsstadie, men det er nu rettet til, at midlet er på vej i klinikken)
|
|
|
11/4 10:49 af JKY_VH |
Det ville klæde Lars Hytting, at beklage sin forudsigelse om et 20% fald i fredags i stedet for at fortsætte i samme spor i Børsen "Analytikerne svinger de næste dage kniven – den tabte voldgiftssag er en større streg i regningen på den længere bane,” skriver Lars Hytting, chef for aktiehandel i Artha Kapitaforvaltning"
|
|
11/4 10:23 af Bulder |
En af pointerne i Medwatch-artiklen er at det nu er to særdeles velpolstrede selskaber. Men det vidste vi jo i forvejen. Der skal nok blive råd til et par hundrede ekstra.
|
|
11/4 10:22 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Denne langtids TA passer fint i dag med støttepunkt i 2.534. :-) (link)
|
|
|
11/4 10:00 af JKY_VH |
Enig Darvin, lidt for meget "Hudibras" i Børsen;-)
|
|
11/4 09:54 af Darvin |
:-D
|
|
|
11/4 09:50 af E L |
lol, if you had only told me the title , I could have guessed it was from Børsen ;-)
|
|
11/4 09:47 af Darvin |
Det er da noget af en sensationspræget overskrift Børsen har. Er det en seriøs avis ?
Analytikere svinger kniven! ?
Indtil nu kan vi tydligt se, at et vist (stort) kurstab VAR indregnet i estimaterne. Justering af kursmål på skaldede 75, 184 og 200. Gnsn kursmål tegner således til fortsat at ligge lidt under de 3.000 måske 2.850 - 2.900 - nu får vi se. Overskriften skulle have heddet fortsat stort potentiale i kursen på Genmab, eller noget i den retning. Det er jo faktisk FAKTA.
|
|
11/4 09:39 af StockBull |
50 dage går der nok: Modification of an Award by an Arbitrator (link)
|
|
11/4 09:34 af StockBull |
@LLi, ja der er nok mange der gerne vil have en forklaring, inklusiv migselv. Tror bare der er radiotavshed til sagen er HELT afsluttet. Som jeg forstår har Genmab / JNJ nu 15-30 dage til at tænbke over dommen og mulighed for uddybning m.m
|
|
11/4 09:31 af Bulder |
Nå jo, Winkel forudser et par hundrede yderligere ansatte, når gen1046 skal på markedet.
|
|
|
11/4 09:31 af ProInvestorNEWS |
Aktier/åbning: Novo fortsætter rekordkursen i negativt marked (link)
|
|
|
11/4 09:30 af bibob |
07.33 the fully article was to see on MedWatch. Now they have cancelled. It must have been a fault.
|
|
11/4 09:24 af Bulder |
Nu har jeg fået læst Medwath artiklen. Der er intet som helst ud over det med gen1056 og så at begge parter ser et fremtidigt partnerskab med Novo.
|
|
|
11/4 09:23 af ProInvestorNEWS |
Genmab/Jyske: Sænker anbefaling efter tabt voldgiftssag (link)
|
|
11/4 09:18 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Genmab og Biontech har større samarbejde end som så (link)
|
|
|
11/4 09:16 af Stroka |
ind på disse niveauer, skriver senioranalytiker Henrik Hallengreen Laustsen fra Jyske Bank.
|
|
|
11/4 09:15 af Stroka |
Kursreaktionen fredag vidner ikke om, at Genmab tabte voldgiftssagerne mod partneren, vurderer Jyske Bank.
- Vi er noget overraskede over det begrænsede kursfald. Vi havde tidligere ventet, at en afklaring af sagen ville være positiv for aktien, da et risikoelement ville forsvinde fra investeringscasen.
- Men udfaldet var dårligere, og kursreaktionen var mindre, end vi havde ventet, og samtidigt byder den nære fremtid på et begrænset nyhedsflow. Derfor vil vi være påpasselige med at købe kraft
|
|
|
11/4 09:14 af Stroka |
Analytikerne hos Jyske Bank sænker anbefalingen af aktien i Genmab efter den tabte voldgiftssag mod partneren Janssen Pharmaceuticals.
Anbefalingen sættes ned til "hold" fra "køb" og kursmålet til 2575 fra 2650.
Jyske Bank begrunder, at afgørelsen af voldgiftssagen var dårligere end håbet.
Banken ser i øvrigt et begrænset nyhedsflow i den nære fremtid og noterer også, at fredagens kursfald efter voldgiftsnederlaget var mindre, end banken havde ventet.
|
|
|
11/4 09:13 af E L |
that can't be; then they would need to change the name each time the products progress to the next phase?
|
|
11/4 09:12 af Bulder |
It also puzzels me. In the old days gen1.. was phase 1 and so on.
|
|
|
11/4 09:10 af E L |
i am not sure what we can deduce from the naming; first i thought doubody are all GEN1... , but then Epco is GEN3... HexabodyCD38 is GEN3... DuoHexabody CD37 is GEN3... Maybe they can explain the naming to us at some point
|
|
|
11/4 09:07 af E L |
and a duobody
|
|
|
11/4 09:07 af E L |
yes, I remember that. We also know that Biontech in one of their presentations mentioned hexabody, but if I look at Helges text, the GEN1056 seems a PD-L1 structure
|
