Genmab
Aktiesnakken
Q&A Zealand Pharma 2025-05-20
NOVO
Genmab
Ennogie
TESLA
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Pharma
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Vestas
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Medico
AMBU
GN Store Nord
Shipping
Banker og Finans
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
Gubra
Politiksnakken
Smallcap og First North aktier
![]() |
20/11 09:59 af investor1989 |
Darzalex er så vigtig at jeg tror J&J rapporterer tallene hvert kvartal
|
![]() |
20/11 10:00 af investor1989 |
Alternativt får vi dem jo bare sammen med genmabs regnskab
|
![]() |
20/11 10:13 af investor1989 |
Mon ikke aktien skal træde vande lidt indtil ASH der så bestemmer udviklingen derfra
|
![]() |
20/11 10:14 af investor1989 |
Glæder mig virkelig til Post-ASH så vi kan se hvad der rører sig i præklinikken. Mon ikke de annoncerer en helt ny egenudviklet produktkandidat? nok Duobody eller Hexabody
|
![]() |
20/11 10:16 af Sukkeralf |
Ja det bliver ganske rart at få lidt info på, hvad det er vi skal kigge frem mod - spændende om de går efter åbenlyse targets eller de har nogle overraskelser i posen. Tror dog mest på det første og det er også fint som en start.
|
![]() |
20/11 10:52 af investor1989 |
AXL var jo lidt af en surprise da den kom
|
![]() |
20/11 10:52 af investor1989 |
Den havde vi ikke set som target
|
![]() |
20/11 10:55 af Sukkeralf |
Det mest interessante bliver næsten at se hvad de har forsøgt at hexabooste - 10% af deres præklinik. det kan vel maks være 2 programmer
|
![]() |
20/11 10:58 af investor1989 |
Ja sukker. Mener Jan har sagt de har 20-25 aktive prækliniske programmer
|
![]() |
20/11 11:00 af Mcjean |
De fleste ved at et aktiesplit kan give omkring 15-20% af en eller anden psykologisk grund. 3 mia.kr opkøb i egne aktier, lav et aktiesplit og vupti pengene er forrentet og en halv mia. mere i kassen. Sæt i værk!
|
![]() |
20/11 11:04 af Repsac |
15-20% blot ved at splitte aktien. Jeg hører vist ikke til de fleste så.
|
![]() |
20/11 11:04 af Legolas23 |
Runder kursen 1100-1200 kan det måske blive aktuelt :-)
|
![]() |
20/11 11:04 af investor1989 |
ren bullshit mclean
|
![]() |
20/11 11:04 af investor1989 |
de skal splitte hvis den går i 5 cifre. Men det giver på ingen måde 15-20% på kursen
|
![]() |
20/11 11:05 af Repsac |
Aktiesplit kan give lidt, men kun fordi selskabet performer samtidigt.
|
![]() |
20/11 11:09 af investor1989 |
Enig. Grunden til at aktier ofte stiger efter aktiesplit har ikke meget med selve splittet at gøre men er fordi at de aktier der bliver splittet er aktier der i forvejen performer flot
|
![]() |
20/11 11:20 af Mcjean |
Jeg skriver ikke de "gør" jeg skriver de "kan" gøre og ja det skyldes selvfølgelig de performer godt hvilket vi jo ved
|
![]() |
20/11 11:29 af Mcjean |
De har vel indtil videre brændt mellem 60-120 mill af på inflationen minus indtægt på renter. Nogen der ved hvilke tiltag de har fortaget får at undgå dette tabt? Tror i de kan forhandle meget mere end 0.5% rente hjem?
|
![]() |
20/11 11:49 af investor1989 |
De får nok ikke engang 0,5 %
|
![]() |
20/11 11:49 af investor1989 |
De investere primært i helt korte obligationer (levetid under 1 år) samt kontanter. De er heldige ikke at få minusrenter :-D
|
![]() |
20/11 11:50 af investor1989 |
Du kan stort set sige at havde de ikke foretaget emission i kurs 217 for 1,5 år siden havde kursen i dag været 8 % højere
|
![]() |
20/11 11:50 af investor1989 |
De små snart sende de penge ud at arbejde :)
|
![]() |
20/11 11:51 af investor1989 |
Genmab skal ikke være en bank
|
![]() |
20/11 12:05 af Fantomas |
De arbejder allerede. Reserven gør at de står i en meget bedre forhandlingssituation på fremtidige samarbejder. De kan sige, "vi kan godt selv, så i må betale hvad det koster at være med!", frem for "Vi har brug for en partner til at føre dette produkt videre, vi skal nok give jer en god deal... Pleeee
ase :-)"
|
| ||
![]() |
20/11 12:10 af Fantomas |
Nu der kan forventes et stabilt cash flow fra Darzalex, så er det selvfølgelig ikke så vigtigt mere.
|
![]() |
20/11 12:24 af investor1989 |
Nej nu kan de sige når de forhandler: " jamen vi modtager jo +100 mio. $ om året i Royalty. Vi behøver ikke jeres penge
|
![]() |
20/11 14:14 af dingleberry |
Enskilda kører igen deres algoritme til at holde kursen nede
|
![]() |
20/11 14:16 af Bulder |
Til gengæld er Kepler holdt op med at sælge, og AB begyndt at købe lidt mere
|
![]() |
20/11 14:19 af dingleberry |
ja, det er noget bemærkelsesværdigt, at vi ikke har set skyggen af tilbagefald ovenpå godkendelsen
|
![]() |
20/11 14:22 af Sukkeralf |
Ja den er usædvanlig stærk må man sige - selvfølgelig står ASH for døren, men alligevel !!
|
![]() |
20/11 14:30 af Bulder |
Den sniger sig laaanngsomt deropad. Ku' være sjovt med et luk i 850 på en fredag - og så en hexa-deal i aften, ikke sandt Sukkeralf;-)
|
![]() |
20/11 14:31 af investor1989 |
Mon det er fordi Jan stiller for høje krav der ikke kommer HexaDeals?
|
![]() |
20/11 14:31 af investor1989 |
Eller om de bare skal have en af deres egne produkter frem til at validere teknologien
|
![]() |
20/11 14:36 af OHW |
Føste var det franskmændene der hældet aktier ud på marked og nu er det svenskerne. Flot aktien kan tage det salgspres.
|
![]() |
20/11 14:37 af Sukkeralf |
Man kan nok ikke sætte det helt så simpelt op som dette, men har eks. Genmab et antistof der lige mangler lidt - hvad er så bedst fremadrettet: ADC, Duo eller Hexa. Det afhænger selvsagt at eksempel, men sådan overordnet tænker jeg at HexaBody ligger sidst (eller rettere sagt, at der er færrest eksempler hvor Hexa er løsningen).
|
![]() |
20/11 14:42 af investor1989 |
Enig sukker. Jeg glæder mig til at se hvad Hexa kan
|
![]() |
20/11 14:43 af investor1989 |
Det der virkede mest for mig var Jans udtalelser om life cycle management. Altså storsælgende produkter der var ved at gå af patent kunne hexaboostes og forlænge patentløbetiden og genmab modtage royalty for dette. Men siden vi intet har hørt om dette de sidste 2 år gik den fidus nok ikke
|
![]() |
20/11 14:43 af investor1989 |
Det lød også næsten for godt til at være sandt .D
|
![]() |
20/11 14:46 af Sukkeralf |
Det var jo lidt det man håbede på, for af den vej kunne man relativt hurtigt få noget i den mere modne pipeline - det var jo i princippet helt oplagt at de gjorde dette med Zalutumumab, men den endte som som et bispecifikt antistof istedet. Enten AXL eller TF var også på vej mod klinikken som naked antistof og endte istedet som ADC.
|
![]() |
20/11 14:47 af Sukkeralf |
Men det er jo netop en af grundende til at jeg godt kan lide Genmab - de er omhyggelige i præklinikken og de har flere mulige fremgangsmåder for at ende op med en klinisk kandidat. Det gør selvfølgelig at tingene tager tid, men omvendt også at man forhåbentlig ender med en ret god kandidat
|
![]() |
20/11 14:49 af Sukkeralf |
Kigger man tilbage på de stoffer Genmab har sendt i klinikken, så er der jo egentligt stadig liv i ret mange af dem. D
e holder altså et ganske højt niveau
|
![]() |
20/11 14:50 af investor1989 |
Enig Sukker. Det aller bedste ved Genmab er at de ikke tagaer et produkt i klinikken der minder om andre produkter eller er et semi produkt
|
![]() |
20/11 14:50 af investor1989 |
Når de kører noget frem skal det være virkeligt unikt og kunne gøre en forskel
|
![]() |
20/11 14:50 af investor1989 |
Kan dog rigtig godt lide Jans kommentar til Q&A om at de nu er så financielt stærke at de kan udvikle produkter "in parrallel". Tidligere har de jo været nødsaget til at tage 1 produkt frem ad gangen med 2-3 års mellemrum
|
![]() |
20/11 14:51 af investor1989 |
Ja vi kan jo se at Cormorant stoffet, Amgen stoffet, Teprotumumab etc. stadig lever.
|
![]() |
20/11 14:51 af investor1989 |
Inclacumab viste jo egentlig også OK data før Roche lukkede hele deres hjerte kar område ned.
|
![]() |
20/11 14:52 af investor1989 |
Eneste fuldstændige misser har vel været Zalutumumab - men her kan man håbe de har lært en del som de har brugt i cMet-EGFR Duobody produktet
|
![]() |
20/11 14:58 af Sukkeralf |
Nogen der fik spurgt om de 10 IND kandidater Genmab ser over de næste 4 år er Genmabs alene eller med partnere - først var jeg sikker i min sag om at det var både Genmabs og partnere, men så blev jeg alligevel lidt i tvivl?
|
![]() |
20/11 15:04 af dingleberry |
Jan sagde i Jeffries CC, at der er axl - og af resten af GENs egen pipeline vil der nok være et par NDA'er til de næste par år
|
![]() |
20/11 15:05 af dingleberry |
sorry - IND'er selvfølgelig
|