Bavarian Nordic
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Hansa Biopharma
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
GN Store Nord
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
22/7 11:38 af Kraken23 |
Mener at de tidligere har oplyst ordre ned til omkring 30-40mill.
|
|
|
22/7 11:34 af Enkommentar1 |
Kraken23 - ordre under en vis størrelse afrapporteres der ikke - så hvor langt de er fra at have solgt for 1,5 mia ved vi ikke. Det som sælge af Mpox på det frie marked er med i de 1,5 mia
|
|
|
22/7 11:30 af Kraken23 |
Salg til Afrika bliver under gavi, så der er ingen eller begrænset fortjensye. Bava stiger nok ikke før de kan indfri deres budget, hvor de skal have 15000mill dkk nye ordrere til levering her i 2024, og indtil dato har ikke ikke fået nogen :-(
|
|
|
22/7 11:08 af Enkommentar1 |
På en eller anden måde forstår jeg ikke at Bavarian ikke stiger ekstrem meget - Mpox nye variant betyder at det ikke bare er mænd til mænd som får det, men det er alle samt dødeligheden er størst bland børn. Er det reelt fordi det er i Afrika det spreder sig og ikke i vores del af verden? Da vi så coronaen, tænkt vi vel også det kommer ikke til mig.. men det gjord det for fuld kraft. Min vurdering er investering i Bavarian er en “no-beaner” man skal bare vente også høste.
|
|
|
22/7 09:04 af WorkTrader |
Most welcome. Ja, en nyhed fra 200, som du plejer at skrive :-) - må være tæt på.
|
|
|
22/7 08:50 af WorkTrader |
|
|
|
22/7 08:09 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
22/7 07:32 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
22/7 07:01 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
|
22/7 06:58 af ProInvestorNEWS |
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
|
|
22/7 05:51 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
21/7 10:26 af pauly |
En gruppe jeg er medlem i på fb for hjertesvigtpatienter snakker om TBE vaccine, flere har fået den. Ikke det betyder noget i sig selv men omtalen i medierne har sin effekt
|
|
|
21/7 07:47 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
21/7 07:23 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
20/7 20:21 af Cupcake |
Rel. volumen i går blot 29% - 3 mindst i C25…
|
|
20/7 20:09 af Cupcake |
Shorts 4.12%… (link)
|
|
|
20/7 14:06 af pauly |
nej det var mit link neden under
|
|
|
20/7 10:41 af koden |
"har muligvis været lagt op før" mener du Strøjers kommentar :s
|
|
|
20/7 02:13 af pauly |
|
|
|
20/7 02:13 af pauly |
Har muligvis været lagt op før
|
|
|
19/7 17:12 af Strøjer |
Ja, man skal være tålmodig….
|
|
|
19/7 15:56 af pauly |
Det lyder jo godt :-)
|
|
19/7 15:23 af Cupcake |
Ja, tænkte efterfølgende det samme.... mener at kunne huske, at sidst Bava annoncerede, var det et døgn efter "noget andet" - kan bare ikke finde det....
|
|
|
19/7 15:12 af Munchi |
man kan også vende den til noget positivt.. når Siga har fået deres ordre som også var ventet er bava's måske på trapperne.. kunne tænkes at de garne vil have det færdigt inden deres sommerferie
|
|
| ||
|
19/7 14:42 af Cupcake |
D.d. "SIGA Announces U.S. Government Procurement Order of $113 Million for Oral TPOXX®" (link) Tja... Der er flere penge i at behandle end at forebygge....
|
|
|
19/7 13:53 af Vitus |
Bava får vist ingen problemer med hurtigt at nå 178 :-(
|
|
19/7 09:42 af exitnu |
Sjælden type flåt har fundet sit første danske offer
(link)
|
|
19/7 09:41 af exitnu |
" ... Jagtflåten kan bære på den potentielt dødelige virus Krim-Congo blødningsfeber."
"- Så det aktuelle flåtbid på et menneske skal betragtes som noget eksotisk, som formentlig ikke vil gentage sig, siger René Bødker til Politiken."
|
|
|
19/7 07:43 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
19/7 06:58 af ProInvestorNEWS |
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
|
|
19/7 05:45 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
18/7 19:07 af pauly |
Det var til MAXIME´s kommentar
|
|
|
18/7 18:07 af Vitus |
Du har åbenbart ikke fulgt med i dagens chat….hvis du har er din kommentar da helt besynderlig….
|
|
|
18/7 17:05 af pauly |
Det lidt trælse er at vi nu skal til at høre på de kortsigtedes råberier , 188 eller 176 betyder ikke alverden
|
|
|
18/7 17:05 af Enkommentar1 |
“Spil” min vurdering er at Bavarian er en rigtig god investering på dette kursniveauet jeg hR masser altid på tingene sker - modsat spil hvor det er ekstrem kortsigtet
|
|
|
18/7 17:02 af Enkommentar1 |
“Jackpot” - min tilgang til aktier er investering og ikke spild
hvor udtrykket “jackpot” bruges.
|
|
|
18/7 17:02 af Vitus |
Neeej… påny bliver vi holdt for nar. Der er virkelig nogle stærke kræfter bag…
|
|
18/7 16:45 af MAXIME |
Ser ud til det er lukkeauktionen der kommer til at afgøre om der er jackpot eller en træls
fredag som de seneste mange mange gange!!!
|
|
|
18/7 16:20 af Vitus |
Håber det bedste, men frygter det værste :-)
|
|
18/7 16:18 af MAXIME |
Ellers skal vi ned 176,30 igen!!
|
|
18/7 16:13 af MAXIME |
Skal over 188,45 før der ro på, så er næste step 255,80
|
|
|
18/7 16:12 af Vitus |
Ja, meeeen……
|
|
|
18/7 16:05 af Enkommentar1 |
Så er vi igennem de 188 som I har skrevet meget om;-)
|
|
|
18/7 16:05 af Finansmanden |
sorry 188,20
|
|
|
18/7 16:04 af Finansmanden |
188,30
|
|
18/7 15:39 af exitnu |
Men det der skal drive det i den rigtige retning er nyheder ...
|
|
18/7 15:38 af exitnu |
Vist t
æt på ....
|
|
|
18/7 15:11 af Vitus |
Spændende når vi når til kurs 188 ……
|
|
|
18/7 15:08 af MCR |
Måske dette også har lidt betydning for stigningen i dag: BREAKING NEWS] First MPox case reported at a Gauteng Public School on Tuesday. Grade 1 Iketleng Primary School pupil in Hammanskraal diagnosed with MPox. The infected pupil is in isolation and receiving medical care along with her family.
|
|
|
18/7 14:46 af Munchi |
jeg vil bliver meget overrasket hvis vi kommer gennem 188 uden nyheder...
|
