Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
17/4 16:42
af Murermester
Er der nogen der kan kommen med en fornuftig forklaring på, hvorfor BAVA skal falde i et ellers positivt marked. Jeg kan ikke, men tænker at et lagt stykke hen af vejen, må der jo være en årsag. Marked vurderer at prisen skal ligge rundt 200, så må det være fordi lortet ikke er mere værd. Hold da kæft jeg er træt af den aktie. Jeg har været i aktien i over 10 år og stort set ikke tjent en skid
17/4 15:25
af WorkTrader
by kinksters, for kinksters (link)
17/4 15:23
af ProInvestorNEWS
Inovio Presents Data From Phase 1b Trial With INO-4201 As Ebola Booster For RVSV-ZEBOV (link)
17/4 14:08
af WorkTrader
..har rigeligt..men tak :-)
17/4 13:41
af Cupcake
@WorkTrader Nej det er fortsat reduceret doses lige under huden der er gængs vaccinationsmetode, men man kan faktisk selv vælge, jf: (link) (Se under "How the vacine is given"). Savner du lidt læsestof om MPOX? Se evt. denne fra 14/4 (link)
17/4 13:25
af WorkTrader
...altså den først godkendte indikation.
17/4 13:23
af WorkTrader
... @Cupcake - gik de egentlig tilbage til 0,5 ml under huden re 'ACIP recommends the 2-dose* JYNNEOS vaccine series for persons aged 18 years and older at risk of mpox during an mpox outbreak§.' ?
17/4 13:14
af Cupcake
Næste ACIP møde 19. april (link) og (link) . Der skal vist ikke stemmes om noget. Bliver live-streamet.
17/4 13:10
af Cupcake
Er det ledelsens opgave vedvarende at skulle berolige frustrerede investorer, der er bekymret for deres ("fejl"-?)investeringer?
17/4 12:59
af Kraken23
Tak, jeg glæder min ihvertifælde til den stiger. Det vil være dejligt efter alle disse år :endeligat kunne chashe ind, uden at efterlade en regning hos nye investorer
17/4 12:45
af WorkTrader
..glæder mig meget til at se Jeres reaktion, når den engang begynder at stige :-)
17/4 12:45
af Cupcake
@Bikube (10:47) - tak - Tror desværre fortsat, at der er tale om mere eller mindre subtile forsøg på at tale aktien ned af den samme håndfuld skribenter, så aktien kan erhverves billigere. Har været væk en lille uges tid - og mindst 90% af kommentarerne har været en gang ulidelig læsning... Har ikke behov for at læse de samme kommentarer igen og igen.... Og denne var vist også en gentagelse....
17/4 12:44
af Klarussen
@Janolsen: "Nu er jeg desværre investeret og har været meget meget lang. Hvis jeg stod som ny investor, vil jeg klart gå lagt uden om BAVA" Af ren nysgerrighed, hvorfor holder du fast hvis du er træt af de pågældende forhold som næppe kan forventes at bedres foreløbig? Midlerne kan jo sættes i andre aktier og eventuelt tab modregnes?
17/4 12:30
af Bullish
Godmiddag :-)
17/4 12:29
af Janolsen
Udvanding og usynlig ledelse, er det der sætter prisen på vores BAVA. Nu er jeg desværre investeret og har været meget meget lang. Hvis jeg stod som ny investor, vil jeg klart gå lagt uden om BAVA, da man ikke ved om det er katten i sækken man køber
17/4 12:15
af Cubinvest2021
Underlig "artikel" i Euroinvestor... hvad er meningen med den? Det er nærmest et overskrift og uden noget form for substans
17/4 12:14
af Cubinvest2021
"Bavarian Nordic-aktien er blevet savet midt over" (link)
17/4 12:10
af WorkTrader
...Bava poster da flittigt på LinkedIn ellers, twitter indimellem...men da en helt anden situation med et lille rent biotek som Expr, som jeg skam også følger...inkl fornøjelsen af den solide udvanding...
17/4 12:08
af Kraken23
Men ellers er der vel ikke mere at sige, ned at kursen så er den rigtige og markedet ikke tager fejl :-)
17/4 12:00
af Kraken23
Ok worktrader så taler vi lidt forbi hinanden. Jeg mere der er brug for en mere dynamisk kommunikation, lidt ala den nye spiller ekspres2ion, de er ude med nyhedsbreve og aktive i forskningsmiljøet med artikler og på konferencer. Kursen hos dem skal dog siges heller ikke er imponerende, så måske dårlig eksempel. Men andre gør det også godt zealand og selvfølgelig Novo.
17/4 11:52
af Janolsen
Nu skal de komme med nyheder, problemet er at når de forventelige gode nyheder, er kursen på aktien så langt nede, at det spring aktien tager, blot bliver til et niveau, langt under de kursmål, er er for aktien. Jeg mener godt man kan tillade sig, at kræve en mere synlig ledelse, uden det nødvendigvis betyder et hype på aktien. Tavshed er desværre ikke guld
17/4 11:47
af WorkTrader
check hjemmesiden, 8. marts Cowen, 15. feb ifm opkøbet fra emergent, Jeffries november sidste år godt nok, + de to hos HCA...det er da ihvertfald et forsøg på synliggørelse...
17/4 11:47
af Kirt
Krake: Seneste "konference" var GF, hvor man også gave en status. Men der har været flere undervejs, og jeg synes de orienterer fint om hvad det sker. Ellers kan du jo læse tilbage i "News" på hjemmesiden - så vi du se havd de laver
17/4 11:43
af Kraken23
Hvilke 3 konferencer? Er det hc Andersen og den hvor de beder om penge?.
17/4 11:38
af bikube
@Kraken23 - nu er det jo ikke en uge siden, at der sidst var godt nyt.
17/4 11:37
af WorkTrader
..radiotavshed alligevel... :-) - er det tre konferencer de har deltaget i i år?
17/4 11:16
af Kraken23
Work trader: du har helt ret debatten er kedelig, og issuet er jo netop at bava intet deler omkring hvad de har gang i , eller hvordan de ser fremtiden, samt hvilke muligheder der er. Der har nærmest været radiotavshed de sidste år, det er kun når de skal have penge vi høre fra dem
17/4 11:04
af bikube
Jeg savner viden om størrelsen/mulighederne i den fabrik, som Bava fik med i købet af Emergent´s vacciner. Når egen fabrik er overbelastet af Mpox, og så vidt jeg har forstået, købes "guldægget" Rabipur stadig af GSK.
17/4 10:55
af WorkTrader
..klart at der brug for flere større (stor-) aktionærer...chatten bliver bare så ufattelig kedelig og uinteressant, når de samme ting gentages konstant...om 'ledelsen'...så træt af det ord...brug måske tiden på at dele faktisk viden, artikler, etc...
17/4 10:55
af Kirt
Bravo Bikube. Er helt enig. Desuden kommer RSV data længe før tidligere annonceret – og Covid readout midt sommer. Det er der ikke ændret på. Chikungunya Vaccine har endelig readout november 2023. Det er så træls, at nogen synes de skal lege med aktiekursen – men lade dem lege. Viser resultaterne sig, så skal den nok stige – og de produkter man allerede har kørende sikrer jo fint et bundniveau.
17/4 10:53
af Klarussen
Ser ud som om den teknisk rører 20 SMA på dagschartet
17/4 10:52
af Cubinvest2021
Det kan du have en pointe i, Bikube. Men det samme gælder alle de positive indslag og optimistiske argumenter, som hver dag bliver delt herinde ("når gode fase 3 data kommer..." osv.). De lokker også en masse uvidende investorer i at investere i aktien og uden at kende detaljer som shorthistorikken osv. Så alle indslag, både negative som positive burde være velkommen her
17/4 10:47
af bikube
Nu må den negativitet da snart stoppe. I sider jo og taler kursen ned dag efter dag. Nogle mener, at det jo ikke er os småaktionærer, der styrer kursen, men når Helge er så glad for, at mange læser med, så sidder I jo og fraråder folk at købe aktien. Det er da dårligt købmandskab. Det er jo ikke Bava, der er noget galt med, som jeg ser det, der bliver gjort en stor indsats for at udvikle og udvide firmaet.
17/4 10:46
af Klarussen
Ja, godt ATP satte hælene i mht. yderligere uddeling af fryns ved ta-selv-bordet
17/4 10:43
af Cubinvest2021
Det bliver dyrt at få Chaplin ud... han sikrede sig en kæmpe gyldne håndtryk-aftale for et år siden...
17/4 10:31
af Kraken23
Hvis vi ikke skød penge i selskabet dengang, havde i ikke noget at handle med idag ;-)
17/4 10:29
af Kraken23
Der er flere herinde incl. mig selv der har været aktionær og investor i +10år
17/4 10:18
af Klarussen
Tålmodighed skal der til som investor, spørg bare Helge
17/4 10:06
af Cubinvest2021
Algoritmerne har for meget styring i aktien. Ærligt med at der ikke er mere støtte og tiltro til selskabet.
17/4 09:51
af Kraken23
Der er nok flere der er bange for de skuffer igen :-)
17/4 09:35
af Kirt
Det som gør markedet mørkegrønt i dag er primært Novo og Mærsk
17/4 09:05
af Kraken23
Der er vi så helt enige, de skal nok klare det og få succes i fremtiden. Spørgsmålet er jo bare hele tiden hvor er dine penge bedst investeret, og hvem har markedet mest tillid til.
17/4 08:58
af WorkTrader
..ikke helt uenig. Men nu har vi ny formand og en særdeles spændende fremtid, som jo kan ændre nuværende trading range fuldstændig ved positive udfald.
17/4 08:45
af Kraken23
Jeg prøver enelig bare at forstå bava, udfra det selskabet selv kommer med. Og her syntes jeg der nogle gange er en diskrepans.
17/4 08:45
af WorkTrader
...og nu har vi altså 3 fase 3 read-outs indenfor 2-3 måneder...+ måske store kontrakter på pox/mpox vacciner nært forestående...det er da så spændende, som det kan blive. Skal vi fokusere på det istedet...
17/4 08:36
af WorkTrader
ahh, det har jo hele tiden, de sidste 10 år, været strategien at udvide produktpaletten..og de kap udvidelsen lavede de jo kun pga opkøbet af de 2-3 produkter. Ikke noget nyt idet, bortset fra at man kan diskutere finansieringen..og/eller størrelsen på emissionen....hvis jeg ellers forstår hvad du skriver :-)
17/4 08:31
af Kraken23
Samt andre steder hovr stor forvaltere siger de altid skuffer.
17/4 08:30
af Kraken23
Så når bava betragter sig som et rendyrket medicinalfirma skal de selvfølgelig også måles efter dette. Att bava så 1-2mdr efter interviewet igen spørger efter penge er ikke tillidsvækkende, og nok en af grundene til den dårlige omtale i børsen.
17/4 08:28
af Kraken23
Hvis nogle er i tvivl omkring havfor et selskab i har investeret i så hørt rolf sass interview den 3/1 på youtube. Her siger han klar 3 min indei interviewet at de længe har betragtet sig som et profitabel selskab, altså ikke længere et biotek selskab. Dette gentage igen 15minutter inden, hvor han også adressere spørgsmål omkring kapitaludvidelse og sige det er en helt anden situation nu hvor investorer ikke forventer dette men istedet bliver han spurgt omkring dividente og strategi. Så når
17/4 07:14
af LP90
Godmorgen :-)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 268/775