Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
17/3 14:41
af Cubinvest2021
Det vil jeg helt sikkert gøre. Men det vil ikke gøre en forskel, desværre. De store aktionærer stemmer ja til det
17/3 14:36
af Stockwatch1
Det er svært at bevare tålmodigheden og optimismen
17/3 14:36
af Stockwatch1
Og hvad med Lau, der konstant har udtalt, at han venter, at selskabet bliver solgt til kurs 500 eller mere
17/3 14:35
af Stockwatch1
Hvad mon alle de "særligt udvalgte investorer" tænker om deres deltagelse i emissionen til kurs 233?
17/3 14:35
af Peder84
uanset om fyren har flere eller ej, kan jeg simpelthen ikke forstå at man ønsker at afhænde aktier med en marginal gevinst i et surt marked, med mindre man selv tænker at skuden er på vej længere ned... og fyren må alt andet lige have mere viden end os andre
17/3 14:33
af Stockwatch1
Det burde fremgå af årsregnskabet
17/3 14:32
af Cubinvest2021
Er der nogen som ved, hvor mange aktier og optioner Jean-Christiphe har i Bava? Eller hvor man kan finde ud af det? hvis han har solgt alle dem han har, så kunne det være et tegn på at han var på vej videre. Men det tvivler jeg på. Måske han vil have lidt ekstra lommepenge, nu når inflationen har fået priserne op.
17/3 14:21
af Stockwatch1
Nå, det har i allerede kommenteret
17/3 14:21
af Stockwatch1
Hold kæft, hvor ledelsen rager til sig konstant og hele tiden. Udstedelse af aktieoptioner, warrants og hvad ved jeg. Oveni en formentlig uhyre høj løn. Straks bliver de solgt i markedet
17/3 14:12
af Vitus
Markedet synes bestemt heller ikke om det…
17/3 14:00
af Janolsen
Med synlighed mener jeg ikke at det skabes ved at ledelsen sælger deres aktier :)
17/3 13:57
af Cubinvest2021
Ja, Sender et dårligt signal. Det er op ad bakke det her, når selve ledelsen ikke tror på en højere kurs
17/3 13:55
af Cubinvest2021
Det sender hellere ikke et godt signal til markedet at Jean-Christophe May (Executive Vice President og Chief Commercial Officer) sælger i dag 14.000 aktier i kurs 181…..
17/3 13:54
af Peder84
ha ha det bliver ikke bedre af at ledende medarbejder udnytter deres tegningsoptioner og sælger aktierne samme dag ....
17/3 13:48
af Janolsen
Så kan vi altid diskutere om BAVA har en stærk ledelse. Marked mener det ikke, og jeg er et lagt stykke hen af vejen meget enig med marked. Synlighed er vigtigt, noget jeg syntes mangler i meget meget høj grad
17/3 13:32
af Janolsen
Tillid kræver en stærk ledelse
17/3 13:06
af Kraken23
Aktien er som en sten, den bare falder og falder. Ingen tillid til den overhovedet :-(
17/3 11:00
af Cubinvest2021
Her er rapporten, som nævnes længere nede i trådet: (link)
17/3 07:24
af Stroka
God morgen :-)
17/3 07:10
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
17/3 06:52
af Kirt
Fantastisk godt nyt, man begynder nok ikke at producere uden at vide man står med en fase 3, som bliver en succes ?
16/3 23:00
af Kraken23
Svarede til ca 3.3 mia kr om året fra 2024, hvis godkendt
16/3 22:56
af Kraken23
Through its CMO, Bavarian Nordic has started to manufacture commercial batches of the vaccine candidate and booked to the Bavarian Nordic balance sheet at a cost of 132 MDKK. We estimate this batch to equate around 1 million doses, assuming a price per dose of around EUR 40. In total we expect ABNCoV2 to have the potential to reach 57 million doses sold 2024 -28.
16/3 22:56
af Kraken23
Fra rapporten:
16/3 21:31
af Kraken23
Har lige modtaget en invedtor rapport fra ExpreS2ion, som virker meget gennemarbejdet og bruger en del plads på bavarian, selvfølgelig. Ville ønske at. Bavarian gjorde noget lignende for at oplyse om deres fremtidige udsigter
16/3 18:56
af Cubinvest2021
Der er åbenbart udstedt flere warrants i dag. Jeg har lige prøvet at logge ind på aktionærportalen i Bavarians hjemmeside, da jeg gerne vil stemme nej til det forslag i GF. Men får følgende besked på skærmen: “Login ikke mulig, da aktiebeholdningen er 0“. Sidst jeg tjekkede havde jeg flere tusinde. Nogle, som har oplevet det samme?. Jeg har skrevet til support
16/3 17:16
af Kirt
Det er godt både at egenudvikle og opkøbe. God sikkerhed på 2 fronter. Jeg støtter 100% strategien
16/3 16:42
af Kirt
Hvis man får øje på noget at købe op. Hvis det man køber er af samme kvalitet, som sidst for 1 måned siden, så skal de være velkomne. Det er med til at sikre over skud også efter 2025
16/3 16:41
af Kirt
Ja, men aktieudvidelswn kommer jo kun
16/3 15:55
af bikube
Den gæld blev betalt ud i -22.
16/3 15:44
af Kirt
Gældsfaktor er et udtryk for, hvor meget gæld selskabet har set i forhold til selskabets ebitda, der er indtjening før renter, skat, afskrivninger og amortisering. I Børsen er BAVAs gælsfaktor vist som 3.6. Skylder BAVA virkelig 7-8 Milliarder væk??????
16/3 15:38
af Cubinvest2021
Der er efterhånden kun de mest loyale aktionærer tilbage på nuværende tidspunkt. Den næste støtte ligger omkring kurs 153-154.
16/3 15:35
af Cubinvest2021
Shorts bliver i øvrigt øget i takt med at kursen siver (link) Der er nogle, som lugter blod
16/3 15:28
af Cubinvest2021
Gad vide, hvad disse særlige investorer tænker nu om deres opkøb.
16/3 15:13
af Stockwatch1
Jeg kan godt lide, at Børsen skriver, at det var "særligt udvalgte investorer", der fik lov til at deltage i Bavas emission. Så er jeg glad for, at jeg ikke var særligt udvalgt.
16/3 14:31
af Vitus
Jaaa….nu er det jo Børsen….
16/3 14:13
af Vitus
Jeg er sikker på at Helge Larsen vil sætte stor pris på, at alle chatter har et PLUS efter deres alias….og vel egentlig også meget rimeligt ……
16/3 12:38
af Kraken23
Der er ikke mange positive kommentarer tilbage nu hvor vi er nede med 25% over den seneste måned
15/3 15:11
af Cubinvest2021
Danske Bank og Nordea har stillet et mellemfinansieringslån på 1,5 mia. kr. til rådighed ifm. opkøb af de nye vacciner...men har de noget i klemme i Sillicon Valley Bank eller Credit Suisse? Jeg forstår ikke, at selskabet ikke melder noget ud fordi jeg er ret sikker på, at dagens kursfald hænger sammen med banker og finansiering
15/3 14:25
af Cubinvest2021
Nå ja, selvfølgelig. Hvordan kan man finde ud af det?
15/3 14:13
af Kraken23
Ville være værre hvis deres penge fra emmisionen stod i dem
15/3 14:08
af Cubinvest2021
Måske der er frygt for, at Bavarian bruger en af de banker, som er truet siden krak af de andre banker i USA? Men de burde ikke have meget gæld nu?
15/3 11:57
af Cubinvest2021
Her er det korrekte (link)
15/3 11:56
af Cubinvest2021
Her er Bavarians største aktionærer: ATP Arbejdsmarkedets Tillægspension (11,4%) - Invesco Advisers, Inc (4,14%) - The Vanguard Group, Inc. (2,78%) - Norges Bank Investment Management (2,60%) - Dimensional Fund Advisors LP (1,67%) - BlackRock Fund Advisors (1,35%) - Nykredit Bank A/S (Investment Management) (0,98%) - Bellevue Asset Management AG (0,92%) - Polar Capital LLP (0,71%) - Handelsbanken Fonder AB (0,68) (link) S-1412846/unternehmen/
15/3 11:55
af Janolsen
Nu er det vel ikke ene og alene TA der priser aktien, så det behøver ikke at gå så galt. Jeg er meget enig med Susinvest, at timingen i deres kapitaludvidelse stinker, men det er jo ikke første gang vi oplever det, sandsynligvis heller ikke sidste gang
15/3 11:51
af Cubinvest2021
Jeg tror, at markedet har svært ved at forstå, hvorvidt kapitalforhøjelsen og opkøb af vacciner skyldes en forstærkning af deres nuværende portefølje og en god skridt mod 2025 mål eller manglende tro på deres 3 fase 3 forsøg, hvor opkøb skal fungere som sikkerhedsnet... hvis det giver mening
15/3 11:38
af Cubinvest2021
Men det er klart, at kommer der ingen nyheder eller dårlige nyheder i de næste 2 måneder, så er den kurs ret realistisk.
15/3 11:36
af Cubinvest2021
Den kan falde meget mere endnu. Dem der kigger på den rent teknisk ser næste støtteområde ca. 30 kroner længere nede: "Bavarian Nordic gik ned med 3.2 procent til en slutnotering på 189 kroner. Dette var den femte dag i træk,at aktien faldt og den sidste måned er aktien faldet med hele 18.1 procent. Aktien udløste et salgssignal på stigende volumen ved bruddet ned gennem støtten ved 194 kroner i en rektangelformation. En videre nedgang til 152 kroner i løbet af syv måneder indikeres."
15/3 11:25
af Janolsen
Gad vide hvornår det stopper. Jeg kan dog glæde mig over at -5% efterhånden ikke betyder så meget
14/3 11:45
af Strøjer
Pænt overfladisk artikel i børsen. Men som dog viser hvor sindsygt det er at, der med de udsigter og omsætning der er i bavarian, at vi ligger så langt nede. Jeg kan reelt ikke se hvad faldet under kurs 300-325 har af relevans i forhold til det som sker omkring selskabet.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 379/875